GuidZP400 |
f519549f-cbf7-46e3-bd4b-eaf4fbfd2ec2
|
Biuletyn |
584313-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Łobżenica
|
Regon |
57079120100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Sikorskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
7
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Łobżenica
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
89-310
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
67 286 81 00, 286 81 10,
|
Zamawiajacy fax |
67 286 81 39
|
Zamawiajacy email |
urzad@lobzenica.pl,
|
Adres strony url |
www.bip.lobzenica.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Program Operacyjny Polska Cyfrowa na lata 2014-2020
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.bip.lobzenica.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.lobzenica.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miejski Gminy Łobżenica ul. Sikorskiego 7 89-310 Łobżenica
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Doposażenie w komputery przenośne w ramach programu ZDALNA SZKOŁA i ZDALNA SZKOŁA+”
|
Numer referencyjny |
RG-IZP.271.8.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych komputerów przenośnych wraz z zestawem słuchawkowym, nieużywanych, nieuszkodzonych, nieobciążonych prawami osób lub podmiotów trzecich, spełniające parametry techniczne określone w załączniku nr 7 do SIWZ.
Zamówienia podzielone jest na dwie części:
1) część 1 – dostawa komputerów przenośnych wraz z zestawem słuchawkowym w ilości 28szt., o parametrach zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ,
2) część 2 – dostawa komputerów przenośnych wraz z zestawem słuchawkowym w ilości 38szt., o parametrach zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ.
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia, ilość, wymagane parametry, konfiguracje oraz inne wymagania zawiera załącznik nr 7 do SIWZ
|
Cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
1
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst |
Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień dodatkowych, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 Pzp, czyli dostawy komputerów przenośnych wraz z zestawem słuchawkowym w ilości do 16szt., o parametrach zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ,
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał: co najmniej dwie dostawy komputerów przenośnych, o wartości każdej nie mniej niż 40 000,00 zł brutto oraz wykaże, że dostawa ta została wykonana w sposób należyty oraz prawidłowo ukończona,
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy
|
Zakresie warunkow udzialu |
1) wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych dostaw, określających, czy dostawy te zostały wykonane w sposób należyty. Dowody powinny być dołączone do załącznika „Wykaz dostaw”,
wg. załącznika nr 4 do SIWZ
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) formularz oferty - wg załącznika nr 1 do SIWZ, z podaniem parametrów technicznych,
2) określenia zakresu części zamówienia, którego Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom – wg. załącznik nr 5 do SIWZ
3) zobowiązanie innego podmiotu, na którego Wykonawca powołuje się w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu – wg. załącznik nr 8 do SIWZ.
4) pełnomocnictwo w przypadku podpisania dokumentów lub poświadczeń za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę nie wymienioną w dokumencie rejestracyjnym Wykonawcy. Pełnomocnictwo winno być złożone w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii,
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium osobno dla każdej z części, w wysokości:
1) część 1 – 1 500,00 zł (słownie złotych: tysiąc pięćset 00/100).
2) część 2 – 1 500,00 zł (słownie złotych: tysiąc pięćset 00/100).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający, poza możliwością zmiany zawartej umowy na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 2, 3, 4, 5, 6 ustawy Pzp, przewiduje również możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej umowy, także w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących okolicznościach:
1) zmiana terminów wykonania umowy:
a) zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie, w szczególności wstrzymanie dostawy przez Zamawiającego,
b) inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące brakiem możliwości wykonywania dostawy, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie;
c) wystąpienie działania siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z postanowieniami Umowy, np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne, mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonania dostawy;
W takim przypadku możliwe jest wydłużenie terminu lub terminów wykonania umowy maksymalnie o czas, jaki minął od upływu pierwotnego terminu związania ofertą do dnia zawarcia umowy. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt.1 termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. Wykonawca nie może żądać zwiększenia wynagrodzenia lub zwrotu innych kosztów bezpośrednich lub pośrednich spowodowanych przestojem lub dłuższym czasem wykonywania umowy.
2) pozostałe zmiany spowodowane następującymi okolicznościami:
a) zmiana przepisów dodatkowych w zakresie wystawiania faktur, powstawania obowiązku podatkowego itp.,
b) gdy zaistnieje inna okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, skutkująca niemożliwością wykonania lub należytego wykonania umowy zgodnie z SIWZ,
c) zmiany w zakresie wprowadzenia lub zmiany podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy dostaw,
d) zmiana struktur organizacyjnych Zamawiającego,
e) zmiana w zakresie wprowadzenia odbiorów częściowych, terminów płatności oraz wprowadzenia płatności częściowych.
3. W przypadku określonym w ust. 2 pkt 2) lit. a) zmiana stawki VAT dotyczyć będzie wynagrodzenia umownego za prace wykonane po dacie podpisania aneksu do umowy.
4. Wszystkie powyższe postanowienia w ust. 2 pkt 1) i 2) stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
5. Zamawiający przewiduje również możliwość dokonywania nieistotnych zmian postanowień urnowy, które nie dotyczą treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.
6. Nie stanowi zmiany umowy:
1) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego);
2) zmiana danych teleadresowych.
7. Strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności, o których mowa w ust. 2. Wniosek o zmianę postanowień umowy musi być wyrażony na piśmie.
8. Zmiana umowy może nastąpić wyłącznie w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.
|
IV 4 4 data |
2020-09-21T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
dostawa komputerów przenośnych wraz z zestawem słuchawkowym w ilości 28szt., o parametrach zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych komputerów przenośnych wraz z zestawem słuchawkowym, nieużywanych, nieuszkodzonych, nieobciążonych prawami osób lub podmiotów trzecich, spełniające parametry techniczne określone w załączniku nr 7 do SIWZ – dostawa komputerów przenośnych wraz z zestawem słuchawkowym w ilości 28szt., o parametrach zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
dostawa komputerów przenośnych wraz z zestawem słuchawkowym w ilości 38szt., o parametrach zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych komputerów przenośnych wraz z zestawem słuchawkowym, nieużywanych, nieuszkodzonych, nieobciążonych prawami osób lub podmiotów trzecich, spełniające parametry techniczne określone w załączniku nr 7 do SIWZ2) – dostawa komputerów przenośnych wraz z zestawem słuchawkowym w ilości 38szt., o parametrach zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ
|
| |