GuidZP400 |
b1d267db-53c6-4012-97f1-d1bb3782e373
|
Biuletyn |
584242-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Biblioteka Kraków
|
Regon |
36621034300000
|
Zamawiajacy adres ulica |
pl. Jana Nowaka-Jeziorańskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
3
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kraków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
31-154
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
12 6189100
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@biblioteka.krakow.pl
|
Adres strony url |
www.biblioteka.krakow.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
samorządowa instytucja kultury
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.biblioteka.krakow.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.biblioteka.krakow.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
ofertę należy złożyć w formie pisemnej w trwale zamkniętej kopercie za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem kuriera
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Biblioteka Kraków, Pl. Jana Nowaka - Jeziorańskiego 3, 31-154 Kraków - sekretariat (pokój nr 102)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu komputerowego, sprzętu fotograficznego oraz kiosku informacyjnego.
|
Numer referencyjny |
DZP.26.3.13.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
a) Przedmiotem zamówienia jest dostawa w ramach części 1: sprzętu komputerowego takiego jak komputery „all in one”, laptopy, czytniki E-Booków, tablety, tablety graficzne, komputery stacjonarne, akcesoria komputerowe, w ramach części 2: sprzętu fotograficznego takiego jak aparaty i kamery cyfrowe oraz w ramach części 3: kiosku informacyjnego
z ekranem dotykowym.
Zakres dostawy z szczegółowym opisaniem każdej z trzech części zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia – zał. nr 6 do SIWZ. W OPZ część zamówienia 1 nazwano A, część zamówienia 2 nazwano B oraz część zamówienia 3 nazwano C.
Przedmiotowe zadanie dofinansowane jest ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego pochodzących z Funduszu Promocji Kultury w ramach programu „INFRASTRUKTURA KULTURY”.
Nazwa projektu „Biblioteka zmian – zakup wyposażenia do Filii nr 48 Biblioteki Kraków na potrzeby prowadzenia działalności kulturalnej”.
Dostawa sprzętu elektronicznego do Działu Informatyzacji i Cyfryzacji Biblioteki Kraków pl. Jana Nowaka Jeziorańskiego 3 w Krakowie (wniesienie na 1 piętro).
b) Szczegółowy zakres dostawy zawiera zestawienie – Opis Przedmiotu Zamówienia - załącznik nr 6.
c) Na przedmiotowe dostawy Wykonawca zobowiązany jest udzielić:
Na przedmiotowy sprzęt wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji producenta sprzętu.
d) W przypadku wystąpienia w którymkolwiek załączniku do SIWZ nazw producenta, znaków towarowych, norm, aprobat oraz systemów odniesienia produkty można zastąpić równoważnymi (nie gorszymi).
e) Oceniając oferty Zamawiający zastosuje tzw. „procedurę odwróconą”, określoną w art. 24 aa ustawy Pzp. Zamawiający w niniejszym postępowaniu najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
f) W przypadku, gdy Wykonawca zapowiada zatrudnienie podwykonawców do oferty musi być załączony wykaz z zakresem powierzonych im zadań (części zamówienia), przy czym niedopuszczalnym jest podzlecanie prac przez podwykonawców dla kolejnych podwykonawców.
|
Cpv glowny przedmiot |
30236000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2020-11-30T00:00:00+01:00
|
Informacje na temat katalogow |
1. Termin wykonania zamówienia: część 1 i 2 do 31 października 2020 r., część 3 do 30 listopada 2020r.
2. Uprawnieni do porozumiewania się z wykonawcami:
Alina Macała – Dział Informatyzacji i Cyfryzacji, tel. (012) 789-449-906 (sprawy techniczne).
Miłosz Świda – Dział Zamówień Publicznych, tel. (012) 61 89 151 (sprawy proceduralne).
|
Okreslenie warunkow |
Wykonawca musi posiadać kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, pozwalające na realizację zamówienia. Zamawiający nie precyzuje w tym przypadku szczegółowego opisu warunku.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Posiadają wiedzę i doświadczenie tj. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie zrealizowali co najmniej 1 dostawę podobnego sprzętu na łączną kwotę min. 20.000 zł (dotyczy części 1 oraz części 3 zamówienia).
Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. nie spełnia/spełnia, w oparciu o oświadczenie Wykonawcy stanowiące załącznik do SIWZ oraz dokumenty i oświadczenia złożone przez Wykonawcę w odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu składa oświadczenia dotyczące tych podmiotów. 2. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia, składa oświadczenia dotyczące wykazanych podwykonawców.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona (zgodnie z art. 24aa ustawy Pzp), do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, tj. wymienionych poniżej: a) wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert – wg zał. nr 5 (dotyczy części 1 oraz części 3 zamówienia); b) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie Wykonawcy dot. spełnienia warunków udziału w postępowaniu – wg zał. nr 3; b) oświadczenie Wykonawcy dot. przesłanek wykluczenia (każdy z podmiotów składających wspólna ofertę składa odrębnie) – wg zał. nr 4; 2. Ponadto do oferty należy załączyć: a) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w niniejszym zamówieniu, jeżeli wymieniona osoba/osoby nie zostały wskazane do reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej; b) pełnomocnictwo dla lidera (dotyczy podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie tzw. konsorcja oraz spółek cywilnych); c) wypełniony formularz oferty – wg zał. 1 oraz cennik sprzętu elektronicznego wraz z podaniem parametrów oferowanego sprzętu oraz modeli i producenta – wg zał. 6;
3. W przypadku wykonawców składających wspólną ofertę, każdy z wykonawców musi złożyć oświadczenie o którym mowa w punkcie 2 w cz. IV SIWZ. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4. Wszyscy wykonawcy składający wspólną ofertę będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy. Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy od wszystkich wykonawców łącznie lub od każdego z osobna. 5. Spółka cywilna, jest kwalifikowana jako wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dlatego jej wspólnicy zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo musi być załączone do oferty. Ponadto, każdy ze wspólników spółki cywilnej zobowiązany jest załączyć oświadczenie o którym mowa w punkcie 2 w cz. IV SIWZ. 6. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub w jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 7. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu składa oświadczenie (wzór) – wg zał. 4 dotyczące tych podmiotów. 8. Dokumenty wymagane w specyfikacji i ogłoszeniu muszą być przedstawione w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 9. Niedostarczenie któregokolwiek z wymaganych w specyfikacji oświadczeń lub dokumentów spowoduje wykluczenie wykonawcy lub odrzucenie oferty z zastrzeżeniem art. 26 ust. 1, 2, 3 i 3a ustawy - Prawo zamówień publicznych.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
warunki zmiany podano we wzorze umowy lub SIWZ
|
IV 4 4 data |
2020-09-28T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
1. Oferty należy składać na adres: Biblioteka Kraków, Pl. Jana Nowaka – Jeziorańskiego 3, 31-154 Kraków, sekretariat (pokój nr 102). 2. Informacja zamawiającego (administratora) o przetwarzaniu danych osobowych (Wykonawcy) - Klauzula informacyjna z art. 13 Rozporządzenia Ogólnego o Ochronie Danych Osobowych (RODO) związana z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Zamawiający zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (D. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO", informuje, że: - administratorem Pani/Pana (Wykonawcy) danych osobowych jest: Biblioteka Kraków, pl. Jana Nowaka – Jeziorańskiego 3, 31-154 Kraków, e-mail: sekretariat@biblioteka.krakow.pl - inspektorem ochrony danych osobowych w Bibliotece Kraków jest Pan Paweł Kmiecik, e-mail: iod@biblioteka.krakow.pl Szczegóły patrz zał. nr 8 do SIWZ.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
sprzęt komputerowy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30236000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-10-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
sprzęt komputerowy taki jak komputery „all in one”, laptopy, czytniki E-Booków, tablety, tablety graficzne, komputery stacjonarne, akcesoria komputerowe.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
sprzęt fotograficzny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
38650000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-10-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
sprzęt fotograficzny taki jak aparaty i kamery cyfrowe
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
kiosk informacyjny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32322000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-11-30T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
kiosk informacyjny z ekranem dotykowym
|
| |