GuidZP400 |
fe44215e-807d-484f-a15d-a0afaf53d3cb
|
Biuletyn |
586437-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
22 Baza Lotnictwa Taktycznego
|
Regon |
19247126500000
|
Zamawiajacy adres ulica |
17 Marca
|
Zamawiajacy adres numer domu |
20
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Malbork
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
82-200
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
261 536 713, 261 536 216,,
|
Zamawiajacy fax |
261 536 275
|
Zamawiajacy email |
22blt.przetargi@ron.mil.pl,
|
Adres strony url |
www.22blot.wp.mil.pl
|
Adres strony internetowej narzedzia |
www.22blot.wp.mil.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Jednostka Wojskowa
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.22blot.wp.mil.pl
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
22 Baza Lotnictwa Taktycznego, kancelaria jawna, ul . 17 Marca 20, 82-2000 Malbork
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup i dostawa sprzętu fotograficznego i RTV dla 22. BLT i jednostek będących na zaopatrzeniu - II postępowanie
|
Numer referencyjny |
22.BLT.SZP.2612.113.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu fotograficznego, RTV dla 22. BLT i jednostek będących na zaopatrzeniu, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w Specyfikacji Technicznej - załącznik nr 8 do części nr 1,2,3 SIWZ . Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części: CZĘŚĆ NR 1 - Dostawa sprzętu fotograficznego dla jednostek będących na zaopatrzeniu; CZĘŚĆ NR 2 - „Dostawa sprzętu fotograficznego dla 22. BLT i jednostek będących na zaopatrzeniu”; CZĘŚĆ NR 3 - „Dostawa sprzętu RTV dla 22. BLT i jednostek będących na zaopatrzeniu”
|
Cpv glowny przedmiot |
32300000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
pln
|
Informacje na temat katalogow |
Termin wykonania zamówienia: dla części nr …… wynosi: ………….. od dnia podpisania umowy. Termin dostawy wg oświadczenia złożonego przez Wykonawcę w formularzu ofertowym liczony od dnia podpisania umowy (z podziałem na części). Termin minimalny - 14 dni kalendarzowych Termin maksymalny – 21 dni kalendarzowych oraz terminy znajdujące się pośród 14 dniem a 21 dniem kalendarzowym.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający nie dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający nie dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający nie dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP (wzór - załącznik nr 4 do SIWZ).
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
spełnienia przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego: a) w przypadku zaoferowania produktów równoważnych w celu potwierdzenia spełnienia przez zaoferowane produkty
wymaganych przez Zamawiającego parametrów technicznych Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia kart katalogowych produktów tj. dokumentów potwierdzających, że zaoferowane artykuły
posiadają takie same parametry lub lepsze jak artykuły wskazane przez Zamawiającego. W takim przypadku Wykonawca na wezwanie Zamawiającego jest zobowiązany dostarczyć karty katalogowe produktów
|
Inne dokumenty niewymienione |
a) Formularz ofertowy - zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ; b) Formularz cenowy– zgodnie z
załącznikiem nr 5, 6, 7, do SIWZ; c) Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie
wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający wymaga, aby wybrany Wykonawca zawarł z nim umowę na warunkach określonych w Projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Zamawiający zastrzega sobie, iż ostateczna
treść umowy w stosunku do projektu umowy może ulec zmianie, jednakże wyłącznie w zakresie nie zmieniającym istotnych warunków złożonej oferty i SIWZ. 3. Zamawiający, zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt.
1 ustawy Pzp, przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego, w sposób i na warunkach określonych w projekcie umowy.
|
IV 4 4 data |
2020-09-25T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa sprzętu fotograficznego dla jednostek będących na zaopatrzeniu
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32300000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia: dla części nr …… wynosi: …………………….. od dnia podpisania umowy. Termin dostawy wg oświadczenia złożonego przez
Wykonawcę w formularzu ofertowym liczony od dnia podpisania umowy (z podziałem na części). Termin minimalny - 14 dni kalendarzowych Termin maksymalny – 21 dni kalendarzowych oraz terminy znajdujące
się pośród 14 dniem a 21 dniem kalendarzowym
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu fotograficznego i RTV dla 22. BLT i jednostek będących na zaopatrzeniu, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w Specyfikacji Technicznej - załącznik nr 8 do części nr 1, części nr 2 i części nr 3 SIWZ.
Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części:
CZĘŚĆ NR 1 - „Dostawa sprzętu fotograficznego dla jednostek będących na zaopatrzeniu”;
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa sprzętu fotograficznego dla 22. BLT i jednostek będących na zaopatrzeniu
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32300000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia: dla części nr …… wynosi: …………………….. od dnia podpisania umowy. Termin dostawy wg oświadczenia złożonego przez Wykonawcę w formularzu ofertowym liczony od dnia podpisania umowy (z podziałem na części). Termin minimalny - 14 dni kalendarzowych Termin maksymalny – 21 dni kalendarzowych oraz terminy znajdujące się pośród 14 dniem a 21 dniem kalendarzowym
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu fotograficznego dla 22. BLT i jednostek będących na zaopatrzeniu, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w
Specyfikacji Technicznej - załącznik nr 8 do części nr 2 SIWZ . CZĘŚĆ NR 2 - Dostawa sprzętu fotograficznego dla 22. BLT i jednostek będących na zaopatrzeniu
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa sprzętu RTV dla 22. BLT i jednostek będących na zaopatrzeniu
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32000000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia: dla części nr …….wynosi: …………………….. od dnia podpisania umowy. Termin dostawy wg oświadczenia złożonego przez Wykonawcę w formularzu ofertowym liczony od dnia podpisania umowy (z podziałem na części). Termin minimalny - 14 dni kalendarzowych Termin maksymalny – 21 dni kalendarzowych oraz terminy znajdujące się pośród 14 dniem a 21 dniem kalendarzowym
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu RTV dla 22. BLT i jednostek będących na zaopatrzeniu, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w
Specyfikacji Technicznej - załącznik nr 8 do części nr 3 SIWZ. Część 3 - Dostawa sprzętu RTV dla 22. BLT i jednostek będących na zaopatrzeniu
|
| |