GuidZP400 |
86de3af0-2e27-4362-9b4e-17f7c6d96590
|
Biuletyn |
586678-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Wojewódzki Szpital Zespolony im. Ludwika Perzyny w Kaliszu
|
Regon |
12667570000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Poznańska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
79
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kalisz
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
62-800
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
627 651 397,
|
Zamawiajacy fax |
627 571 323
|
Zamawiajacy email |
zamowienia.publiczne@szpital.kalisz.pl,
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
„Inwestycje w infrastrukturę ochrony zdrowia oraz zakup niezbędnego wyposażenia dla potrzeb walki z epidemią korona wirusa COVID-19 w województwie wielkopolskim – etap II” w ramach Działania 9.1 „Inwestycje w infrastrukturę zdrowotną i społeczną”, Poddziałania 9.1.1 „Infrastruktura ochrony zdrowia” Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpital.kalisz.pl
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
https://miniportal.uzp.gov.pl
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
Dopuszcza się składanie ofert za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 roku - Prawo pocztowe (Dz.U. z 2019 roku poz. 1051 ze zmianami), osobiście lub za pośrednictwem posłańca. Adres: ul. Poznańska 79, 62-800 Kalisz
|
Nazwa nadana zamowieniu |
„Inwestycje w infrastrukturę ochrony zdrowia oraz zakup niezbędnego wyposażenia dla potrzeb walki z epidemią koronawirusa COVID-19 w województwie wielkopolskim – etap II” – część 3
|
Numer referencyjny |
58/20
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
13
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja i uruchomienie urządzeń i sprzętu w siedzibie Zamawiającego: Aparat do EKG, Aparat do wysokoprzepływowej tlenoterapii donosowej, Automatyczne urządzenia do kompresji klatki piersiowej w trakcie resuscytacji, Bronchofiberoskop z wyposażeniem, Centrala do monitorowania, Diatermia chirurgiczna, Kapnometry na rurkę intubacyjną wraz z wyposażeniem, Ssak mobilny lub ścienny – ssak mobilny, Układy ssące do drenaży klatki piersiowej, Myjnia endoskopowa, Moduł Picco - doposażenie kardiomonitora, Zamgławiacze - w ilościach określonych w SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w Formularzach Ofertowych załączonych do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków udziału w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków udziału w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków udziału w tym zakresie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
a) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
b) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej
niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający,
że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
c) oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1170 t.j.
z późn. zm.);
d) zaświadczenia wymienione w pkt 4a i 4b oraz oświadczenie wymienione w pkt 4c w odniesieniu do podmiotów na których zdolnościach i sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy,
e) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 4a i 4b składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
• nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokument lub dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
f) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 4e, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokument lub dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Oświadczenie wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapita¬łowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów, (Dz.U. z 2019 roku poz. 369 t.j. ) z innymi wykonawcami którzy złożyli oferty w postępowaniu - wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2019 roku poz. 369 t.j.) z innymi wykonawcami którzy złożyli oferty w postępowaniu lub wykażą że istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
2. Wykaz aktualnych na dzień złożenia wymaganych oświadczeń i dokumentów w celu potwierdzenia spełniania przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego, które wykonawca składa w postępowaniu na wezwanie zamawiającego:
a) informacyjne (np. katalogi, foldery itp.) dotyczące oferowanego przedmiotu zamówienia,
b) zalecenia producenta dotyczące częstości wykonywania okresowych przeglądów technicznych
c) wykaz podmiotów upoważnionych do wykonywania przeglądów i napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych,
d) dot. zadań 1-12:
dokumenty potwierdzające dopuszczenie oferowanego przedmiotu zamówienia do obrotu i stosowania na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zgodnie z prawem, a w szczególności z przepisami ustawy o wyrobach medycznych oraz innymi obowiązującymi przepisami (Certyfikat CE lub deklaracje zgodności WE oraz wpis do rejestru wyrobów medycznych lub powiadomienie/zgłoszenie produktu do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych)
lub
w przypadku wyrobu wprowadzanego po raz pierwszy do obrotu na terenie Rzeczpospolitej Polskiej dopuszcza się złożenie oświadczenia określającego powody braku powiadomienia/zgłoszenia (w przypadku złożenia oświadczenia, że wyrób jest wprowadzany po raz pierwszy do obrotu na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, Wykonawca którego oferta zostanie wybrana zobowiązany będzie wraz z dostawą urządzenia dostarczyć do Zamawiającego powiadomienie/zgłoszenie produktu do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych),
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2020-09-30T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Aparat do EKG
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-11-20T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiot zamówienia stanowi dostawa, instalacja i uruchomienie w siedzibie Zamawiającego następującego sprzętu: Aparat do EKG - 2 szt. Przedmiot Zamówienia stanowi także przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi danego sprzętu oraz pełnienie serwisu gwarancyjnego.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Aparat do wysokoprzepływowej tlenoterapii donosowej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-11-20T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiot zamówienia stanowi dostawa, instalacja i uruchomienie w siedzibie Zamawiającego następującego sprzętu:
Aparat do wysokoprzepływowej tlenoterapii donosowej -4 szt. Przedmiot Zamówienia stanowi także przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi danego sprzętu oraz pełnienie serwisu gwarancyjnego.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Automatyczne urządzenia do kompresji klatki piersiowej w trakcie resuscytacji
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-11-20T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiot zamówienia stanowi dostawa, instalacja i uruchomienie w siedzibie Zamawiającego następującego sprzętu:
Automatyczne urządzenia do kompresji klatki piersiowej w trakcie resuscytacji.
Przedmiot Zamówienia stanowi także przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi danego sprzętu oraz pełnienie serwisu gwarancyjnego.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Bronchofiberoskop z wyposażeniem
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-11-20T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiot zamówienia stanowi dostawa, instalacja i uruchomienie w siedzibie Zamawiającego następującego sprzętu:
Bronchofiberoskop z wyposażeniem
Przedmiot Zamówienia stanowi także przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi danego sprzętu oraz pełnienie serwisu gwarancyjnego.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Centrala do monitorowania
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-11-20T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiot zamówienia stanowi dostawa, instalacja i uruchomienie w siedzibie Zamawiającego następującego sprzętu:
Centrala do monitorowania
Przedmiot Zamówienia stanowi także przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi danego sprzętu oraz pełnienie serwisu gwarancyjnego.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Diatermia chirurgiczna
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-11-20T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiot zamówienia stanowi dostawa, instalacja i uruchomienie w siedzibie Zamawiającego następującego sprzętu:
Diatermia chirurgiczna - 1 szt.
Przedmiot Zamówienia stanowi także przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi danego sprzętu oraz pełnienie serwisu gwarancyjnego.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Diatermia chirurgiczna
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-11-20T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiot zamówienia stanowi dostawa, instalacja i uruchomienie w siedzibie Zamawiającego następującego sprzętu:
Diatermia chirurgiczna - 2 szt.
Przedmiot Zamówienia stanowi także przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi danego sprzętu oraz pełnienie serwisu gwarancyjnego.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Kapnometry na rurkę intubacyjną wraz z wyposażeniem
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-11-20T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiot zamówienia stanowi dostawa, instalacja i uruchomienie w siedzibie Zamawiającego następującego sprzętu:
Kapnometry na rurkę intubacyjną wraz z wyposażeniem - 2 szt.
Przedmiot Zamówienia stanowi także przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi danego sprzętu oraz pełnienie serwisu gwarancyjnego.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Ssak mobilny lub ścienny – ssak mobilny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-11-20T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiot zamówienia stanowi dostawa, instalacja i uruchomienie w siedzibie Zamawiającego następującego sprzętu:
Ssak mobilny lub ścienny – ssak mobilny - 3 szt.
Przedmiot Zamówienia stanowi także przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi danego sprzętu oraz pełnienie serwisu gwarancyjnego.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Układy ssące do drenaży klatki piersiowej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-11-20T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiot zamówienia stanowi dostawa, instalacja i uruchomienie w siedzibie Zamawiającego następującego sprzętu:
Układy ssące do drenaży klatki piersiowej - 1 szt.
Przedmiot Zamówienia stanowi także przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi danego sprzętu oraz pełnienie serwisu gwarancyjnego.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
Myjnia endoskopowa
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-11-20T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiot zamówienia stanowi dostawa, instalacja i uruchomienie w siedzibie Zamawiającego następującego sprzętu:
Myjnia endoskopowa - 1 szt.
Przedmiot Zamówienia stanowi także przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi danego sprzętu oraz pełnienie serwisu gwarancyjnego.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
12
|
Zalacznik nazwa |
Moduł Picco - doposażenie kardiomonitora
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-11-20T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiot zamówienia stanowi dostawa, instalacja i uruchomienie w siedzibie Zamawiającego następującego sprzętu:
Moduł Picco - doposażenie kardiomonitora
Przedmiot Zamówienia stanowi także przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi danego sprzętu oraz pełnienie serwisu gwarancyjnego.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
13
|
Zalacznik nazwa |
Zamgławiacze
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39330000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-11-20T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiot zamówienia stanowi dostawa, instalacja i uruchomienie w siedzibie Zamawiającego następującego sprzętu:
Zamgławiacze - 1 szt.
Przedmiot Zamówienia stanowi także przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi danego sprzętu oraz pełnienie serwisu gwarancyjnego.
|
| |