Dostawa mebli i wyposażenia oraz płyt meblowych dla Państwowej Uczelni Zawodowej we Włocławku

Data publikacji 2020-09-18
Data zakończenia 2020-09-29 00:00:00
Instytucja Państwowa Uczelnia Zawodowa we Włocławku
Miejscowość Włocławek
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Meble

Szczegóły

Numer ogłoszenia 586696-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli i wyposażenia oraz płyt meblowych dla Państwowej Uczelni Zawodowej we Włocławku z podziałem na następujące części: Część 1 – Meble metalowe, Część 2 – Regały, stoliki, gablota, płyty meblowe, Część 3 – Meble do pracowni Design Thinking. Szczegółowy zakres zamówienia zawiera załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dostarczył przedmiot zamówienia do obiektu przy ul. 3 Maja 17, ul. Mechaników 3, ul. Obrońców Wisły 1920 r. 21/25 oraz ul. Energetyków 30. Dokonał wniesienia, rozpakowania, montażu oferowanego przedmiotu zamówienia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 d2bc43c7-63db-4eda-9176-d41d6d6e5233
Biuletyn 586696-N-2020
Zamawiajacy nazwa Państwowa Uczelnia Zawodowa we Włocławku
Regon 91126695100000
Zamawiajacy adres ulica ul. 3 Maja
Zamawiajacy adres numer domu 17
Zamawiajacy miejscowosc Włocławek
Zamawiajacy kod pocztowy 87-800
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon 542 316 080,
Zamawiajacy fax 542 314 352
Zamawiajacy email inwestycje@puz.wloclawek.pl,
Adres strony url www.puz.wloclawek.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.puz.wloclawek.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.puz.wloclawek.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny za pośrednictwem operatora pocztowego lub osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Państwowa Uczelnia Zawodowa we Włocławku, ul. 3 Maja 17, 87-800 Włocławek, Kancelaria Uczelni – I piętro - pok. 14
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa mebli i wyposażenia oraz płyt meblowych dla Państwowej Uczelni Zawodowej we Włocławku
Numer referencyjny G.202.13.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli i wyposażenia oraz płyt meblowych dla Państwowej Uczelni Zawodowej we Włocławku z podziałem na następujące części: Część 1 – Meble metalowe, Część 2 – Regały, stoliki, gablota, płyty meblowe, Część 3 – Meble do pracowni Design Thinking. Szczegółowy zakres zamówienia zawiera załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dostarczył przedmiot zamówienia do obiektu przy ul. 3 Maja 17, ul. Mechaników 3, ul. Obrońców Wisły 1920 r. 21/25 oraz ul. Energetyków 30. Dokonał wniesienia, rozpakowania, montażu oferowanego przedmiotu zamówienia.
Cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę
Inne dokumenty niewymienione 1) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ, 2) pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej: 1) zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy, przy czym zmiana spowodowana może być okolicznościami leżącymi wyłącznie po stronie Zamawiającego lub okolicznościami niezależnymi zarówno od Zamawiającego jak i od Wykonawcy skutkującymi koniecznością przedłużenia terminu wykonania przedmiotu umowy oraz inne niezawinione przez Strony przyczyny, w tym spowodowane przez tzw. „siłę wyższą”, np. pożar, zalanie itp.; 2) poprawy jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu dostawy, zmiany technologii lub zakończenia produkcji zaoferowanego przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia bądź jego elementów; 3) ustawowej zmiany stawki podatku VAT od towarów i usług i podatku akcyzowym, w takim przypadku wynagrodzenie netto pozostaje bez zmian, a zmienia się wynagrodzenie brutto; 4) zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub wynikających z prawomocnych orzeczeń lub ostatecznych aktów administracyjnych właściwych organów - w takim zakresie, w jakim będzie to niezbędne w celu dostosowania postanowień Umowy do zaistniałego stanu prawnego lub faktycznego; 5) zmiany wywołane siłą wyższą, rozumianą jako wystąpienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i zapobieżenia, którego nie dało się uniknąć nawet przy zachowaniu najwyższej staranności, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie jego zobowiązania w całości lub części. W razie wystąpienia siły wyższej Strony Umowy zobowiązane są dołożyć wszelkich starań w celu ograniczenia do minimum opóźnienia w wykonywaniu swoich zobowiązań umownych, powstałego na skutek działania siły wyższej; 6) przesłanki określone w art. 144 ustawy Pzp.
IV 4 4 data 2020-09-29T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:30
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Meble metalowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli i wyposażenia oraz płyt meblowych dla Państwowej Uczelni Zawodowej we Włocławku na część 1 – meble metalowe. Szczegółowy zakres zamówienia zawiera załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dostarczył przedmiot zamówienia do obiektu przy ul. 3 Maja 17 oraz ul. Mechaników 3. Dokonał wniesienia, rozpakowania, montażu oferowanego przedmiotu zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Regały, stoliki, gablota, płyty meblowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli i wyposażenia oraz płyt meblowych dla Państwowej Uczelni Zawodowej we Włocławku na część 2 – regały, stoliki, gablota, płyty meblowe. Szczegółowy zakres zamówienia zawiera załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dostarczył przedmiot zamówienia do obiektu przy ul. 3 Maja 17, ul. Mechaników 3, ul. Obrońców Wisły 1920 r. 21/25 oraz ul. Energetyków 30. Dokonał wniesienia, rozpakowania, montażu oferowanego przedmiotu zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Meble do pracowni Design Thinking
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli i wyposażenia oraz płyt meblowych dla Państwowej Uczelni Zawodowej we Włocławku na część 3 – meble do pracowni Design Thinking. Szczegółowy zakres zamówienia zawiera załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dostarczył przedmiot zamówienia do obiektu przy ul. Mechaników 3. Dokonał wniesienia, rozpakowania, montażu oferowanego przedmiotu zamówienia.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)