Dostawa papieru kserograficznego oraz kopert na potrzeby Gminy Sosnowiec i jej jednostek organizacyjnych oraz spółek miejskich.

Data publikacji 2020-09-22
Data zakończenia 2020-09-30 00:00:00
Instytucja Gmina Sosnowiec - miasto posiadające prawa powiatu - reprezentowana przez Prezydenta Miasta
Miejscowość Sosnowiec
Województwo śląskie
Branża
  • Drobny sprzęt biurowy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 587350-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301976442, 301975442
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa papieru kserograficznego oraz kopert na potrzeby Gminy Sosnowiec i jej jednostek organizacyjnych oraz spółek miejskich”.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 21 części i obejmuje:
2.1. Część I zamówienia – papier kserograficzny oraz koperty dla Gminy Sosnowiec – Wydział Administracyjno-Gospodarczy;
2.2. Część II zamówienia – koperty dla Pałacu Schoena Muzeum;
2.3. Część III zamówienia – papier kserograficzny oraz koperty dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej;
2.4. Część IV zamówienia – papier kserograficzny oraz koperty dla Domu Pomocy Społecznej nr 2;
2.5. Część V zamówienia – papier kserograficzny oraz koperty dla Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji;
2.6. Część VI zamówienia – papier kserograficzny oraz koperty dla Miejskiego Klubu „Maczki”;
2.7. Część VII zamówienia – papier kserograficzny oraz koperty dla Centrum Usług Socjalnych i Wsparcia;
2.8. Część VIII zamówienia – papier kserograficzny oraz koperty dla Domu Pomocy Społecznej nr 1;
2.9. Część IX zamówienia – papier kserograficzny oraz koperty dla Miejskiego Zakładu Zasobów Lokalowych;
2.10.Część X zamówienia – papier kserograficzny oraz koperty dla Miejskiej Biblioteki Publicznej;
2.11.Część XI zamówienia – koperty dla Miejskiego Zakładu Usług Komunalnych;
2.12.Część XII zamówienia – papier kserograficzny oraz koperty dla Centrum Usług Wspólnych;
2.13.Część XIII zamówienia – papier kserograficzny oraz koperty dla Sosnowieckich Wodociągów S.A.;
2.14.Część XIV zamówienia – koperty dla Straży Miejskiej;
2.15.Część XV zamówienia – papier kserograficzny dla Miejskiego Domu Kultury „Kazimierz”;
2.16.Część XVI zamówienia – papier kserograficzny oraz koperty dla Powiatowego Urzędu Pracy;
2.17.Część XVII zamówienia – koperty dla Izby Wytrzeźwień;
2.18.Część XVIII zamówienia – papier kserograficzny oraz koperty dla Sosnowieckiej Korporacji Wydawniczej „SCW” Sp. z o.o. - Kurier Miejski;
2.19.Część XIX zamówienia – papier kserograficzny oraz koperty dla Miejskiego Klubu im. Jana Kiepury;
2.20.Część XX zamówienia – koperty dla Gminy Sosnowiec - Wydziału Ekologii i Gospodarki Odpadami;
2.21.Część XXI zamówienia – papier kserograficzny dla Gminy Sosnowiec – Wydziału Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego.
3. Jeżeli Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty, pochodzenia lub źródła a także normy, aprobaty techniczne oraz systemy odniesienia, dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych opisanym, pod warunkiem zachowania przez nie co najmniej minimalnych parametrów technicznych, jakościowych oraz funkcjonalnych itp. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązana równoważne opisane przez Zamawiającego, jest obowiązany wskazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.
4. Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 3.1.-3.21 do SIWZ wraz ze szczegółową wyceną przedmiotu zamówienia.
5. Szczegółowy wykaz miejsc dostawy papieru kserograficznego oraz kopert zawiera Załącznik nr 3b do SIWZ.
6. Papier kserograficzny winien spełniać wymóg stopnia białości wskazany w Załącznikach nr 3.1 - 3.21 do SIWZ, natomiast koperty nie mogą być wykonane z papieru makulaturowego.



Dodatkowe informacje

GuidZP400 581efa45-abde-44b8-a4f0-a4983417ae68
Biuletyn 587350-N-2020
Zamawiajacy nazwa Gmina Sosnowiec - miasto posiadające prawa powiatu - reprezentowana przez Prezydenta Miasta
Regon 27625548200000
Zamawiajacy adres ulica al. Zwycięstwa
Zamawiajacy adres numer domu 20
Zamawiajacy miejscowosc Sosnowiec
Zamawiajacy kod pocztowy 41-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 322 960 600
Zamawiajacy fax 32 296 06 05
Zamawiajacy email informatyk@um.sosnowiec.pl
Adres strony url http://www.bip.um.sosnowiec.pl
Adres strony internetowej http://www.bip.um.sosnowiec.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza wspolnie 1
Rodzaj zamawiajacego 2
Wspolne udzielanie zamowienia Na podstawie art. 16 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych Gmina Sosnowiec oraz jednostki organizacyjne zgodnie z Zarządzeniem nr 468 Prezydenta Miasta Sosnowca z dnia 08.09.2020 r. oraz na podstawie art. 16 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Gmina Sosnowiec oraz spółki miejskie w dniu 08.09.2020 r. zawarło Porozumienie w celu wspólnego przeprowadzenia niniejszego postępowania. Na mocy przytoczonego w zdaniu poprzednim Porozumienia, Gmina Sosnowiec - Miasto posiadające prawa powiatu, została wyznaczona jako Zamawiający upoważniony do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Komórka organizacyjna prowadząca postępowanie: Wydział Zamówień Publicznych ul. Mościckiego 14 41-200 Sosnowiec Adres internetowy (URL): http://www.bip.um.sosnowiec.pl/ godziny urzędowania – pon. 730 – 1800, wt. – czw. 730 – 1530, pt. 730 – 1300. tel. 32 296 07 77 fax. 32 296 05 81
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.bip.um.sosnowiec.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.bip.um.sosnowiec.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miejski w Sosnowcu, Wydział Zamówień Publicznych, ul. Mościckiego 14, 41-200 Sosnowiec, II piętro, pokój 213.
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa papieru kserograficznego oraz kopert na potrzeby Gminy Sosnowiec i jej jednostek organizacyjnych oraz spółek miejskich.
Numer referencyjny WZP.271.1.81.2020.UM
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa papieru kserograficznego oraz kopert na potrzeby Gminy Sosnowiec i jej jednostek organizacyjnych oraz spółek miejskich”. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 21 części i obejmuje: 2.1. Część I zamówienia – papier kserograficzny oraz koperty dla Gminy Sosnowiec – Wydział Administracyjno-Gospodarczy; 2.2. Część II zamówienia – koperty dla Pałacu Schoena Muzeum; 2.3. Część III zamówienia – papier kserograficzny oraz koperty dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej; 2.4. Część IV zamówienia – papier kserograficzny oraz koperty dla Domu Pomocy Społecznej nr 2; 2.5. Część V zamówienia – papier kserograficzny oraz koperty dla Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji; 2.6. Część VI zamówienia – papier kserograficzny oraz koperty dla Miejskiego Klubu „Maczki”; 2.7. Część VII zamówienia – papier kserograficzny oraz koperty dla Centrum Usług Socjalnych i Wsparcia; 2.8. Część VIII zamówienia – papier kserograficzny oraz koperty dla Domu Pomocy Społecznej nr 1; 2.9. Część IX zamówienia – papier kserograficzny oraz koperty dla Miejskiego Zakładu Zasobów Lokalowych; 2.10.Część X zamówienia – papier kserograficzny oraz koperty dla Miejskiej Biblioteki Publicznej; 2.11.Część XI zamówienia – koperty dla Miejskiego Zakładu Usług Komunalnych; 2.12.Część XII zamówienia – papier kserograficzny oraz koperty dla Centrum Usług Wspólnych; 2.13.Część XIII zamówienia – papier kserograficzny oraz koperty dla Sosnowieckich Wodociągów S.A.; 2.14.Część XIV zamówienia – koperty dla Straży Miejskiej; 2.15.Część XV zamówienia – papier kserograficzny dla Miejskiego Domu Kultury „Kazimierz”; 2.16.Część XVI zamówienia – papier kserograficzny oraz koperty dla Powiatowego Urzędu Pracy; 2.17.Część XVII zamówienia – koperty dla Izby Wytrzeźwień; 2.18.Część XVIII zamówienia – papier kserograficzny oraz koperty dla Sosnowieckiej Korporacji Wydawniczej „SCW” Sp. z o.o. - Kurier Miejski; 2.19.Część XIX zamówienia – papier kserograficzny oraz koperty dla Miejskiego Klubu im. Jana Kiepury; 2.20.Część XX zamówienia – koperty dla Gminy Sosnowiec - Wydziału Ekologii i Gospodarki Odpadami; 2.21.Część XXI zamówienia – papier kserograficzny dla Gminy Sosnowiec – Wydziału Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego. 3. Jeżeli Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty, pochodzenia lub źródła a także normy, aprobaty techniczne oraz systemy odniesienia, dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych opisanym, pod warunkiem zachowania przez nie co najmniej minimalnych parametrów technicznych, jakościowych oraz funkcjonalnych itp. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązana równoważne opisane przez Zamawiającego, jest obowiązany wskazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. 4. Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 3.1.-3.21 do SIWZ wraz ze szczegółową wyceną przedmiotu zamówienia. 5. Szczegółowy wykaz miejsc dostawy papieru kserograficznego oraz kopert zawiera Załącznik nr 3b do SIWZ. 6. Papier kserograficzny winien spełniać wymóg stopnia białości wskazany w Załącznikach nr 3.1 - 3.21 do SIWZ, natomiast koperty nie mogą być wykonane z papieru makulaturowego.
Cpv glowny przedmiot 30197644-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 24
Informacje na temat katalogow 1. Termin realizacji zamówienia: 24 miesiące od dnia zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od dnia 01.01.2021 r., dla wszystkich jednostek organizacyjnych Gminy i spółek miejskich z wyłączeniem Sosnowieckich Wodociągów S.A. 2. Termin realizacji zamówienia dla Sosnowieckich Wodociągów S.A. dla: a) dostawy papieru kserograficznego: 24 miesiące od dnia zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od dnia 11.01.2021 r.; b) dostawy kopert: 24 miesiące od dnia zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od dnia 01.01.2021 r. 3. Dostawy będą realizowane według zleceń jednostkowych, w terminie nie dłuższym niż 5 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie formułuje żadnego wymagania.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie formułuje żadnego wymagania.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie formułuje żadnego wymagania.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający wezwie Wykonawcę, w szczególności do złożenia następujących dokumentów: odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Zakresie warunkow udzialu W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie przewiduje żadnych warunków udziału w postępowaniu.
Inne dokumenty niewymienione 1. Oferta musi zostać sporządzona w języku polskim w formie pisemnej, na maszynie do pisania, komputerze lub inną trwałą i czytelną techniką. 2. Oferta musi być podpisana - za podpisanie uznaje się własnoręczny podpis złożony przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. Do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. 3. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć: - aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SIWZ; - stosowne oryginalne lub notarialnie poświadczone pełnomocnictwo lub inny stosowny dokument, jeżeli oferta podpisywana jest przez pełnomocnika lub też w przypadku, gdy umocowanie do podpisania oferty nie wynika z dokumentu rejestrowego Wykonawcy. 4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt 2 ppkt 2.1 SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokument ten potwierdza brak podstaw wykluczenia. 5. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 6.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców dokumenty, o których mowa w ust. 4 oraz w pkt 5.1 SIWZ należy złożyć odnośnie każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 7. Jeżeli okaże się to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 8. Oświadczenie, o którym mowa w ust. 4 dotyczące Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego składane jest przez Wykonawców w oryginale lub kopii oświadczenia poświadczonej za zgodność z oryginałem. 9. Poświadczenie za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 10. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje przez opatrzenie kopii dokumentu lub kopii oświadczenia, sporządzonych w postaci papierowej, własnoręcznym podpisem. 11. Dokumenty sporządzone w języku obcym składane są wraz z tłumaczeniem na język polski. 12. W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia muszą postępować z uwzględnieniem następujących zasad: 12.1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do złożenia wraz ofertą pełnomocnictwa do ich reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 12.2.Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego zostanie wybrana, Zamawiający żąda złożenia przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 13. Wykonawca składa oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu. Zamawiający nie wymaga złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wzór Umowy, określający warunki, na których Zamawiający zawrze umowę w sprawie udzielenia zamówienia publicznego, zawiera Załącznik nr 5 i 5a do SIWZ wraz z wzorem nadruku na kopertach dla Sosnowieckich Wodociągów. S.A. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy w przypadkach określonych we wzorze umowy – Załącznik nr 5 i 5a do SIWZ. 3. Każdy z Zamawiających zawrze oddzielną umowę w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia dotyczący tego Zamawiającego. 4. Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu specyfikację białości papieru, potwierdzającą stopień białości papieru opisany w Załącznikach nr 3.1-3.21 do SIWZ.
IV 4 4 data 2020-09-30T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa „Dostawa papieru kserograficznego oraz kopert na potrzeby Gminy Sosnowiec i jej jednostek organizacyjnych oraz spółek miejskich”.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30197644-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji zamówienia: 24 miesiące od dnia zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od dnia 01.01.2021 r., dla wszystkich jednostek organizacyjnych Gminy i spółek miejskich z wyłączeniem Sosnowieckich Wodociągów S.A.
Zalacznik krotki opis Część I zamówienia – papier kserograficzny oraz koperty dla Gminy Sosnowiec – Wydział Administracyjno-Gospodarczy
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa „Dostawa papieru kserograficznego oraz kopert na potrzeby Gminy Sosnowiec i jej jednostek organizacyjnych oraz spółek miejskich”.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30197644-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji zamówienia: 24 miesiące od dnia zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od dnia 01.01.2021 r., dla wszystkich jednostek organizacyjnych Gminy i spółek miejskich z wyłączeniem Sosnowieckich Wodociągów S.A.
Zalacznik krotki opis Część II zamówienia – koperty dla Pałacu Schoena Muzeum.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa „Dostawa papieru kserograficznego oraz kopert na potrzeby Gminy Sosnowiec i jej jednostek organizacyjnych oraz spółek miejskich”.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30197644-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji zamówienia: 24 miesiące od dnia zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od dnia 01.01.2021 r., dla wszystkich jednostek organizacyjnych Gminy i spółek miejskich z wyłączeniem Sosnowieckich Wodociągów S.A.
Zalacznik krotki opis Część III zamówienia – papier kserograficzny oraz koperty dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa „Dostawa papieru kserograficznego oraz kopert na potrzeby Gminy Sosnowiec i jej jednostek organizacyjnych oraz spółek miejskich”.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30197644-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji zamówienia: 24 miesiące od dnia zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od dnia 01.01.2021 r., dla wszystkich jednostek organizacyjnych Gminy i spółek miejskich z wyłączeniem Sosnowieckich Wodociągów S.A.
Zalacznik krotki opis Część IV zamówienia – papier kserograficzny oraz koperty dla Domu Pomocy Społecznej nr 2.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa „Dostawa papieru kserograficznego oraz kopert na potrzeby Gminy Sosnowiec i jej jednostek organizacyjnych oraz spółek miejskich”.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30197644-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji zamówienia: 24 miesiące od dnia zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od dnia 01.01.2021 r., dla wszystkich jednostek organizacyjnych Gminy i spółek miejskich z wyłączeniem Sosnowieckich Wodociągów S.A.
Zalacznik krotki opis Część V zamówienia – papier kserograficzny oraz koperty dla Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa „Dostawa papieru kserograficznego oraz kopert na potrzeby Gminy Sosnowiec i jej jednostek organizacyjnych oraz spółek miejskich”.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30197644-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji zamówienia: 24 miesiące od dnia zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od dnia 01.01.2021 r., dla wszystkich jednostek organizacyjnych Gminy i spółek miejskich z wyłączeniem Sosnowieckich Wodociągów S.A.
Zalacznik krotki opis Część VI zamówienia – papier kserograficzny oraz koperty dla Miejskiego Klubu „Maczki”.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa „Dostawa papieru kserograficznego oraz kopert na potrzeby Gminy Sosnowiec i jej jednostek organizacyjnych oraz spółek miejskich”.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30197644-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji zamówienia: 24 miesiące od dnia zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od dnia 01.01.2021 r., dla wszystkich jednostek organizacyjnych Gminy i spółek miejskich z wyłączeniem Sosnowieckich Wodociągów S.A.
Zalacznik krotki opis Część VII zamówienia – papier kserograficzny oraz koperty dla Centrum Usług Socjalnych i Wsparcia.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa „Dostawa papieru kserograficznego oraz kopert na potrzeby Gminy Sosnowiec i jej jednostek organizacyjnych oraz spółek miejskich”.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30197644-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji zamówienia: 24 miesiące od dnia zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od dnia 01.01.2021 r., dla wszystkich jednostek organizacyjnych Gminy i spółek miejskich z wyłączeniem Sosnowieckich Wodociągów S.A.
Zalacznik krotki opis Część VIII zamówienia – papier kserograficzny oraz koperty dla Domu Pomocy Społecznej nr 1.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa „Dostawa papieru kserograficznego oraz kopert na potrzeby Gminy Sosnowiec i jej jednostek organizacyjnych oraz spółek miejskich”.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30197544-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji zamówienia: 24 miesiące od dnia zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od dnia 01.01.2021 r., dla wszystkich jednostek organizacyjnych Gminy i spółek miejskich z wyłączeniem Sosnowieckich Wodociągów S.A.
Zalacznik krotki opis Część IX zamówienia – papier kserograficzny oraz koperty dla Miejskiego Zakładu Zasobów Lokalowych.
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa „Dostawa papieru kserograficznego oraz kopert na potrzeby Gminy Sosnowiec i jej jednostek organizacyjnych oraz spółek miejskich”.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30197644-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji zamówienia: 24 miesiące od dnia zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od dnia 01.01.2021 r., dla wszystkich jednostek organizacyjnych Gminy i spółek miejskich z wyłączeniem Sosnowieckich Wodociągów S.A.
Zalacznik krotki opis Część X zamówienia – papier kserograficzny oraz koperty dla Miejskiej Biblioteki Publicznej.
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa „Dostawa papieru kserograficznego oraz kopert na potrzeby Gminy Sosnowiec i jej jednostek organizacyjnych oraz spółek miejskich”.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30197644-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji zamówienia: 24 miesiące od dnia zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od dnia 01.01.2021 r., dla wszystkich jednostek organizacyjnych Gminy i spółek miejskich z wyłączeniem Sosnowieckich Wodociągów S.A.
Zalacznik krotki opis Część XI zamówienia – koperty dla Miejskiego Zakładu Usług Komunalnych.
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa „Dostawa papieru kserograficznego oraz kopert na potrzeby Gminy Sosnowiec i jej jednostek organizacyjnych oraz spółek miejskich”.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30197644-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji zamówienia: 24 miesiące od dnia zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od dnia 01.01.2021 r., dla wszystkich jednostek organizacyjnych Gminy i spółek miejskich z wyłączeniem Sosnowieckich Wodociągów S.A.
Zalacznik krotki opis Część XII zamówienia – papier kserograficzny oraz koperty dla Centrum Usług Wspólnych
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa „Dostawa papieru kserograficznego oraz kopert na potrzeby Gminy Sosnowiec i jej jednostek organizacyjnych oraz spółek miejskich”.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30197644-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik informacje dodatkowe 1. Termin realizacji zamówienia: 24 miesiące od dnia zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od dnia 01.01.2021 r., dla wszystkich jednostek organizacyjnych Gminy i spółek miejskich z wyłączeniem Sosnowieckich Wodociągów S.A. 2. Termin realizacji zamówienia dla Sosnowieckich Wodociągów S.A. dla: a) dostawy papieru kserograficznego: 24 miesiące od dnia zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od dnia 11.01.2021 r.; b) dostawy kopert: 24 miesiące od dnia zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od dnia 01.01.2021 r. 3. Dostawy będą realizowane według zleceń jednostkowych, w terminie nie dłuższym niż 5 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia.
Zalacznik krotki opis Część XIII zamówienia – papier kserograficzny oraz koperty dla Sosnowieckich Wodociągów S.A.
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa „Dostawa papieru kserograficznego oraz kopert na potrzeby Gminy Sosnowiec i jej jednostek organizacyjnych oraz spółek miejskich”.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30197644-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji zamówienia: 24 miesiące od dnia zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od dnia 01.01.2021 r., dla wszystkich jednostek organizacyjnych Gminy i spółek miejskich z wyłączeniem Sosnowieckich Wodociągów S.A.
Zalacznik krotki opis Część XIV zamówienia – koperty dla Straży Miejskiej.
  
Zalacznik czesc nr 15
Zalacznik nazwa „Dostawa papieru kserograficznego oraz kopert na potrzeby Gminy Sosnowiec i jej jednostek organizacyjnych oraz spółek miejskich”.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30197644-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji zamówienia: 24 miesiące od dnia zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od dnia 01.01.2021 r., dla wszystkich jednostek organizacyjnych Gminy i spółek miejskich z wyłączeniem Sosnowieckich Wodociągów S.A.
Zalacznik krotki opis Część XV zamówienia – papier kserograficzny dla Miejskiego Domu Kultury „Kazimierz”.
  
Zalacznik czesc nr 16
Zalacznik nazwa „Dostawa papieru kserograficznego oraz kopert na potrzeby Gminy Sosnowiec i jej jednostek organizacyjnych oraz spółek miejskich”.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30197644-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji zamówienia: 24 miesiące od dnia zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od dnia 01.01.2021 r., dla wszystkich jednostek organizacyjnych Gminy i spółek miejskich z wyłączeniem Sosnowieckich Wodociągów S.A.
Zalacznik krotki opis Część XVI zamówienia – papier kserograficzny oraz koperty dla Powiatowego Urzędu Pracy.
  
Zalacznik czesc nr 17
Zalacznik nazwa „Dostawa papieru kserograficznego oraz kopert na potrzeby Gminy Sosnowiec i jej jednostek organizacyjnych oraz spółek miejskich”.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30197644-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji zamówienia: 24 miesiące od dnia zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od dnia 01.01.2021 r., dla wszystkich jednostek organizacyjnych Gminy i spółek miejskich z wyłączeniem Sosnowieckich Wodociągów S.A.
Zalacznik krotki opis Część XVII zamówienia – koperty dla Izby Wytrzeźwień.
  
Zalacznik czesc nr 18
Zalacznik nazwa „Dostawa papieru kserograficznego oraz kopert na potrzeby Gminy Sosnowiec i jej jednostek organizacyjnych oraz spółek miejskich”.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30197644-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji zamówienia: 24 miesiące od dnia zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od dnia 01.01.2021 r., dla wszystkich jednostek organizacyjnych Gminy i spółek miejskich z wyłączeniem Sosnowieckich Wodociągów S.A.
Zalacznik krotki opis Część XVIII zamówienia – papier kserograficzny oraz koperty dla Sosnowieckiej Korporacji Wydawniczej „SCW” Sp. z o.o. - Kurier Miejski.
  
Zalacznik czesc nr 19
Zalacznik nazwa „Dostawa papieru kserograficznego oraz kopert na potrzeby Gminy Sosnowiec i jej jednostek organizacyjnych oraz spółek miejskich”.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30197644-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji zamówienia: 24 miesiące od dnia zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od dnia 01.01.2021 r., dla wszystkich jednostek organizacyjnych Gminy i spółek miejskich z wyłączeniem Sosnowieckich Wodociągów S.A.
Zalacznik krotki opis Część XIX zamówienia – papier kserograficzny oraz koperty dla Miejskiego Klubu im. Jana Kiepury.
  
Zalacznik czesc nr 20
Zalacznik nazwa „Dostawa papieru kserograficznego oraz kopert na potrzeby Gminy Sosnowiec i jej jednostek organizacyjnych oraz spółek miejskich”.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30197644-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji zamówienia: 24 miesiące od dnia zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od dnia 01.01.2021 r., dla wszystkich jednostek organizacyjnych Gminy i spółek miejskich z wyłączeniem Sosnowieckich Wodociągów S.A.
Zalacznik krotki opis Część XX zamówienia – koperty dla Gminy Sosnowiec - Wydziału Ekologii i Gospodarki Odpadami.
  
Zalacznik czesc nr 21
Zalacznik nazwa „Dostawa papieru kserograficznego oraz kopert na potrzeby Gminy Sosnowiec i jej jednostek organizacyjnych oraz spółek miejskich”.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30197644-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji zamówienia: 24 miesiące od dnia zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od dnia 01.01.2021 r., dla wszystkich jednostek organizacyjnych Gminy i spółek miejskich z wyłączeniem Sosnowieckich Wodociągów S.A.
Zalacznik krotki opis Część XXI zamówienia – papier kserograficzny dla Gminy Sosnowiec – Wydziału Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego.
  

Criterion

Kryteria Termin realizacji dostaw według zleceń jednostkowych
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena brutto
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Wysokość kary umownej za każdy rozpoczęty dzień opóźnienia w realizacji zlecenia(zamówienia) jednostkowego
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)