| GuidZP400 |
5fdac445-3cc5-46b3-a4fc-3485656bc15d
|
| Biuletyn |
588283-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Sąd Apelacyjny w Warszawie
|
| Regon |
64728690000000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
pl. Krasińskich
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
2/4/6
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
00-207
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
| Zamawiajacy telefon |
22 279 85 28,
|
| Zamawiajacy fax |
22 279 85 52
|
| Zamawiajacy email |
zamowienia@waw.sa.gov.pl,
|
| Adres strony url |
www.waw.sa.gov.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
Sad powszechny
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
https://ezamowienia.ms.gov.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://ezamowienia.ms.gov.pl; www.waw.sa.gov.pl
|
| Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
| Oferty wnioski dostepne |
https://ezamowienia.ms.gov.pl
|
| Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
Sąd Apelacyjny w Warszawie, ul. Miodowa 10, 00-251 Warszawa, p. 105 (sekretariat I piętro)
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów dla Sądu Apelacyjnego w Warszawie
|
| Numer referencyjny |
ZP-761-4/20
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
1) Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów dla Sądu Apelacyjnego w Warszawie.
2) Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części:
a) część nr 1 – dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek (łącznie 603 materiałów eksploatacyjnych w 37 pozycjach);
b) część nr 2 – dostawa materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek i faksów (łącznie 111 materiałów eksploatacyjnych w 31 pozycjach).
4) Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć według własnego wyboru ofertę na dowolną liczbę części.
5) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym opis poszczególnych części, zawierają załączniki do SIWZ: a) Część 1 – załączniki A i A1; b) Część 2 – załączniki A i A2.
|
| Cpv glowny przedmiot |
30125110-5
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w miesiacach |
12
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Określenie warunków: Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał lub wykonuje co najmniej 2 umowy (zamówienia) obejmujące realizację dostaw materiałów eksploatacyjnych do drukarek lub kserokopiarek lub faksów o wartości dostawy co najmniej: a) w części nr 1: 200.000,00 zł brutto każda; b) w części nr 2: 20.000,00 zł brutto każda.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia odpowiednich oświadczeń lub dokumentów, jeżeli: 1) Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne. W takim przypadku, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów; 2) Zamawiający posiada aktualne oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy; 3) Uwaga: Jeżeli Wykonawca powołuje się na oświadczenia lub dokumenty, będące w posiadaniu Zamawiającego, potwierdzające okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 Ustawy, zaleca się wskazanie w ofercie informacji czy Zamawiający jest w posiadaniu oświadczeń lub dokumentów dotyczących Wykonawcy (z podaniem numeru i nazwy postępowania Zamawiającego, w którym powyższe dokumenty zostały złożone) lub wskazanie nazwy ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (ze wskazaniem adresu internetowego, wydającego urzędu lub organu, z dokładnymi danymi referencyjnymi dokumentacji).
|
| Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch dostaw odpowiadających wymaganiom określonym w pkt. III.1.3), wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, z załączeniem dowodów określających, czy zostały one wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami w powyższym zakresie są: a) referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane; b) oświadczenie Wykonawcy – jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa w tirecie pierwszym. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
|
| Zakresie kryteriow selekcji |
Zamawiający nie wymaga złożenia dokumentów w tym zakresie
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Zamawiający nie wymaga złożenia dokumentów w tym zakresie
|
| Czy wadium |
1
|
| Wadium |
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium na okres związania ofertą.
2. Wadium powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie je w sposób nieprawidłowy, zostanie odrzucona.
3. Wadium ustala się w wysokości:
a) w zakresie części nr 1 – 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100);
b) w zakresie części nr 2 – 500,00 zł (słownie: pięćset złotych 00/100);
W przypadku składania ofert w więcej niż jednej części zamówienia, wymagana wysokość wadium podlega odpowiedniemu zsumowaniu dla części, w których jest składana oferta.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| IV 4 4 data |
2020-10-02T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
12:00
|
| IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|