GuidZP400 |
4a97c567-5c7c-4145-9e75-99d5e0ae8f43
|
Biuletyn |
588543-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Agencja Mienia Wojskowego krajowy numer identyfikacyjny 1126394600805, ul. Nowowiejska 26A, 00-911 Warszawa w imieniu, której działa Dyrektor Oddziału Regionalnego w Warszawie
|
Regon |
11263946008050
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Chełmżyńska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
9
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
04-247
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 32 61 010
|
Zamawiajacy fax |
22 32 61 001
|
Zamawiajacy email |
warszawa@amw.com.pl
|
Adres strony url |
www.amw.com.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Agencja Wykonawcza
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https//amw.eb2b.com.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https//amw.eb2b.com.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
forma papierowa
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Chełmżyńska 9, 04-247 Warszawa, pok 009 (kancelaria)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup Tonerów na potrzeby Oddziału Regionalnego Agencji Mienia Wojskowego w Warszawie
|
Numer referencyjny |
DZP-OW.2610.433.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa tonerów do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych opisanych w powyższej tabeli.
2. Wszystkie dostarczone materiały eksploatacyjne muszą odpowiadać cechom i warunkom określonym przez producentów drukarek. Ponadto muszą być fabrycznie nowe, niedopuszczalne jest, aby do ich produkcji użyto składników uprzednio eksploatowanych, uzupełnianych, bądź przerabianych. Muszą posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania i być wyprodukowane nie wcześniej niż 12 miesięcy przed datą wydania.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia.
4. Zamawiający dopuszcza możliwość zaproponowania przez Wykonawcę produktów równoważnych w stosunku do opisanych w zał nr 1, pod warunkiem, że będą posiadały równoważne lub lepsze parametry techniczne.
5. Oferowanie przez wykonawcę produktów równoważnych jest dopuszczalne tylko na etapie składania oferty.
|
Cpv glowny przedmiot |
30125110-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Informacje na temat katalogow |
Zamawiający nie wymaga składana wadium
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Wykonawca zobowiązany jest złożyć OFERTĘ na formularzu ofertowym, sporządzonym na wzorze stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
2. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest złożyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu - sporządzone na wzorze stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie, o którym mowa w zdaniu pierwszym powyżej składa każdy z Wykonawców, wspólnie ubiegających się o zamówienie, na wzorze stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ.
Zamawiający nie wymaga przedstawienia w/w oświadczenia od podwykonawców.
3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego
na Platformie https://amw.eb2b.com.pl informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
W przypadku jakiejkolwiek zmiany sytuacji Wykonawcy w toku postępowania (włączenie do grupy kapitałowej) jest on zobowiązany do aktualizacji oświadczenia.
4. Inne wymagane, na dzień złożenia oferty dokumenty: dokumenty potwierdzające, że dokumentację przetargową podpisała upoważniona osoba (pełnomocnictwo – jeżeli podpisuje pełnomocnik, należy złożyć w oryginale lub kopi poświadczonej notarialnie).
5. Forma składanych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów:
1) Oferta, o której mowa w pkt 1, musi być złożona w oryginale z zachowaniem formy pisemnej, pod rygorem nieważności.
2) Dokument, z którego wynikać będzie zakres umocowania, musi być złożony w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem.
3) Oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu, o którym mowa w pkt 2, musi być złożone w oryginale.
4) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o którym mowa w pkt 3, musi być złożone w oryginale.
5) Dokumenty, inne niż oświadczenia, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.
6) Za oryginał uważa się oświadczenie złożone w formie pisemnej podpisane własnoręcznym czytelnym podpisem i opatrzone pieczęcią imienną. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonywane są w formie pisemnej przez Wykonawcę albo pomiot, na którego zdolnościach polega Wykonawca albo Wykonawcę wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego odpowiednio w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą.
7) Wszystkie dokumenty sporządzone w języku obcym muszą zostać złożone wraz z tłumaczeniem na język polski.
6. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie:
1) Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2) Do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt 4.
3) Oferta musi być podpisana przez Pełnomocnika.
4) Wymóg złożenia oświadczenia stanowiącego wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu, o którym mowa w pkt 2 oraz oświadczenia, o którym mowa w pkt 3 o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dotyczy każdego z Wykonawców.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający dopuszcza dostawę innych towarów o tych samych cechach , innego producenta niż zaoferowanego przez Wykonawcę, w przypadku np. zakończenia jego produkcji
|
IV 6 1 sposob udostepniania |
1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), zwanej dalej RODO, Zamawiający informuję, że:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zamawiający – Agencja Mienia Wojskowego (dane kontaktowe zawarte zostały w Rozdziale I).
2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony danych, z którym może się Pani/Pan kontaktować w sprawach związanych z ochroną danych poprzez pocztę elektroniczną na adres: iod@amw.com.pl lub listownie na adres Agencji Mienia Wojskowego, ul. Nowowiejska 26A, 00-911 Warszawa, z dopiskiem „Inspektor Ochrony Danych”.
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na ZAKUP TONERÓW NA POTRZEBY ODDZIAŁU REGIONALNEGO AGENCJI MIENIA WOJSKOWEGO W WARSZAWIE, numer sprawy DZP-OW.7720.298.2019, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.
4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 Ustawy Pzp.
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 Ustawy Pzp, przez okres 4 lat, liczonych od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
6) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z Ustawy Pzp.
7) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
8) Posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO2;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
9) Nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO .
2. Zgodnie z art. 8a ust. 5 ustawy Zamawiający informuje o ograniczeniach wynikających
z art. 8a ust. 2 i 4 ustawy oraz art. 97 ust. 1a ustawy tj.:
1) art. 8a ust. 2 ustawy – W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa
w art. 15 ust. 1–3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu;
2) art. 8a ust. 4 ustawy – Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu;
3) art. 97 ust. 1a ustawy – W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1–3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.
|
IV 6 1 srodki ochrony |
Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany
do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych związanych z udziałem w postępowaniu. Do obowiązków tych należą m.in. obowiązki wynikające z RODO , w szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał. Jednakże obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami (vide: art. 13 ust. 4).
Ponadto Wykonawca będzie musiał wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
W celu zapewnienia, że Wykonawca wypełnił wyżej wymienione obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem Wykonawcy w postępowaniu, zaleca się zobowiązanie Wykonawcy do złożenia w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oświadczenia o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO.
Mając na uwadze procedowanie powyższych regulacji, Wykonawca zobligowany jest do złożenia oświadczenia, zawartego w Załączniku nr 2 do SIWZ (Formularz oferty /wzór/), celem wypełnienia przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO.
|
IV 4 4 data |
2020-10-02T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|