| GuidZP400 |
88ab6c75-bb97-4baf-8985-44760f1f95fc
|
| Biuletyn |
584993-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Akademia Pomorska
|
| Regon |
14590000000000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Arciszewskiego
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
22a
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Słupsk
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
76-200
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
| Zamawiajacy telefon |
59 840 53 27,
|
| Zamawiajacy fax |
59 840 53 80
|
| Zamawiajacy email |
zampub@apsl.edu.pl,
|
| Adres strony url |
www.apsl.edu.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia publiczna
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.apsl.edu.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.apsl.edu.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
za pośrednictwem operatora pocztowego lub osobiście, lub za pośrednictwem posłańca
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Akademia Pomorska w Słupsku, Kancelaria Ogólna p. 35, ul. Arciszewskiego 22a, 76-200 Słupsk
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa mebli laboratoryjnych wraz z montażem dla Akademii Pomorskiej w Słupsku
|
| Numer referencyjny |
ZP/15/2020
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli laboratoryjnych wraz z montażem dla Akademii Pomorskiej w Słupsku
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 3 SIWZ, na który składają się następujące elementy:
PRACOWNIA 409, ul. Westerplatte 64, 76-200 Słupsk Akademia Pomorska w Słupsku
Stół roboczy 1200x800x900 mm- 2 szt.
Szafka pod drukarkę 400x450x450 mm- 1 szt.
Szafka na komputer 250x 550x200 mm- 1 szt.
Zabudowa meblowa- 1 kpl.
Szafki wiszące- 2 szt.
Stół roboczy 1500x600x760 mm- 2 szt.
Szafa biurowa o wymiarach 400x400x2000 mm z 4 półkami- 1 szt.
PRACOWNIA 412, ul. Westerplatte 64, 76-200 Słupsk Akademia Pomorska w Słupsku
Szafa biurowa o wymiarach 800x460x2000 mm z 4 półkami-1 szt.
Szafa ubraniowa o wymiarach 800x460x2000 mm- 1 szt.
Stół roboczy 1500x600x760 mm- 1 szt.
Dostawka do biurka 500x600x760 mm- 1 szt.
Zabudowa wisząca- 1 kpl.
Stół roboczy 1500x600x760 mm- 2 szt.
Zabudowa wisząca- 1 kpl.
Wykonawcy przed złożeniem oferty powinni dokonać oględzin pracowni (wizji lokalnej) we własnym zakresie.
|
| Cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w dniach |
14
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian umowy w sytuacji:
1) terminu realizacji, na skutek wystąpienia jednej z następujących okoliczności:
a) zaistnienia siły wyższej,
b) wstrzymania dostawy (realizacji umowy) z powodu okoliczności związanych z wystąpieniem COVID-19, o ile taki wpływ wystąpił w trybie i na zasadach wskazanym w art. 15 ustawy o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych oraz niektórych innych ustaw (Dz. U z 2020, poz. 374, poz. 567, poz. 568, poz. 695, poz. 875, poz. 1086 i poz. 1106), w przypadku uchylenia lub zmiany ww. przepisów po dniu złożenia ofert stosuje się według wyboru stron zarówno przepisy nowe oraz dotychczasowe w brzmieniu na dzień składania ofert.
c) terminu usunięcia wad i usterek z przyczyn wskazanych w lit. a-b;
- o ile okoliczności te powodują konieczność zmiany terminu i zmiany w tym zakresie będą dokonane, z uwzględnieniem okresów niezbędnych do przesunięcia terminu wykonania umowy.
Strony określają , że przez siłę wyższą w rozumieniu lit. „a” rozumieją okoliczności niemożliwe do przewidzenia w chwili zawierania umowy, niezależne od woli stron, na których powstanie żadna ze stron nie miała wpływu i których powstaniu nie mogła zapobiec. Za siłę wyższą uważa się w szczególności: klęski żywiołowe, katastrofy, mobilizację, embargo dotyczącego dostaw i usług przedmiotu umowy, zamknięcie granic dla przepływu towarów i usług dotyczącego przedmiotu umowy. Wykonawca dotknięty działaniem siły wyższej jest zobowiązany do niezwłocznego powiadomienia o tym fakcie Zamawiającego
2) zmiany ceny:
a) na skutek zmiany po dniu złożenia oferty obowiązującego podatku od towarów i usług VAT, o ile okoliczności te powodują konieczność zmiany ceny wykonania przedmiotu umowy
w całości lub części, wg obowiązujących stawek podatku VAT, przy czym cena netto jest stała przez cały okres obowiązywania umowy,
b) podatku akcyzowego, cła na podstawie odrębnych przepisów, które wejdą w życie po dniu złożenia oferty, a przed dniem wykonania przez Wykonawcę przedmiotu umowy w całości lub części, jeżeli wskutek zmian koszty Wykonawcy ulegną odpowiedniemu zwiększeniu bądź zmniejszeniu; wynagrodzenie Wykonawcy zostanie matematycznie przeliczone przy uwzględnieniu zmian wskazanych w zdaniu pierwszym;
2. Zmiany dokonywane są poprzez złożenie wniosku o zmianę w formie pisemnej przez jedną ze Stron wraz z określeniem zmiany, podaniem uzasadnienia, terminu wykonania zmiany.
3. W żadnym wypadku postanowień ust. 1 nie należy interpretować jako udzielenie dowolnej ze stron roszczenia do żądania zmiany umowy, a jedynie możliwość dokonania zmiany umowy.
4. Każda zmiana umowy musi być dokonana na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności.
|
| IV 4 4 data |
2020-10-06T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
11:00
|
| IV 4 4 jezyki |
polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|