Dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb jednostek organizacyjnych na Wydziale Chemicznym Politechniki Łódzkiej

Data publikacji 2020-09-24
Data zakończenia 2020-10-02 00:00:00
Instytucja Politechnika Łódzka Wydział Chemiczny
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Urządzenia komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 589386-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem postępowania jest dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb jednostek organizacyjnych na Wydziale Chemicznym Politechniki Łódzkiej. Pełna lista przedmiotów składających się na niniejsze zamówienie zamieszczona jest w Arkuszu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
2.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Zatem Wykonawca ma możliwość złożenia oferty w stosunku do jednej, dwóch lub wszystkich części przedmiotu zamówienia określonego w Arkuszu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza wycenę poszczególnych pozycji w ramach części.
3.Wykonawca zapewnia, że dostarczony sprzęt nie posiada wad fizycznych i prawnych oraz został wprowadzony do obrotu zgodnie z aktami prawnymi wdrażającymi Dyrektywy Nowego Podejścia.
4.Cały sprzęt musi mieć kompletne odpowiednie okablowanie niezbędne do uruchomienia poszczególnych urządzeń.
5.Wykonawca ponosi odpowiedzialność za jakość wykonywanych dostaw oraz zastosowanych podzespołów.
6.Zamawiający informuje, że przedmiot zamówienia określony w załączniku nr 2 do SIWZ przeznaczony będzie do użytku wewnętrznego dla celów dydaktycznych i naukowych, w związku z tym Zamawiający wymaga spełnienia parametrów minimalnych określonych w ww. załączniku, które zostały podyktowane specyfiką Uczelni.
7.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych na poszczególne pozycje przedmiotu zamówienia. Ofertą równoważną jest przedmiot o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych spełniający minimalne parametry określone przez Zamawiającego w załączniku nr 2 do SIWZ (Arkusz cenowy). W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest przedstawić wraz z ofertą szczegółową specyfikację, w której w sposób niebudzący wątpliwości Zamawiającego będzie wynikać, iż zaoferowany asortyment jest o takich samych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych w odniesieniu do asortymentu określonego przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający informuje, iż w razie gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się znaki towarowe, za ofertę równoważną uznaje się ofertę spełniającą parametry indywidualnie wskazanego asortymentu określone przez jego producenta.
8.W przypadku zaproponowania przez Wykonawcę sprzętu równoważnego o równoważnej wydajności Zamawiający będzie weryfikował równoważność za pomocą następujących mierników:
a) w przypadku procesorów (do komputerów stacjonarnych i serwerów oraz notebooków)- za pomocą testu PassMark - CPU Mark publikowany na stronie: http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php - według wyników testu z dnia 08.09. 2020 r.
b) w przypadku procesorów graficznych:- za pomocą testu PassMark G3D Rating publikowany na stronie: http://www.videocardbenchmark.net/gpu_list.php - według wyników testu z dnia 08.09. 2020r.
Ww. testy znajdują się w zakładce, w Arkuszu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ
9.Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę:
1)minimum 36 miesięcznej gwarancji na dostarczony sprzęt:
w Części 2 pozycja 1;
w Części 3 pozycja 2;
2)minimum 24 miesięcznej gwarancji na dostarczony sprzęt:
w Części 1pozycja 1, pozycja 2, pozycja 3, pozycja 4, pozycja 5, pozycja 6;
w Części 3 pozycja 3,
w Części 4 pozycja 2, pozycja 3, pozycja 4;
3)minimum 12 miesięcznej gwarancji na dostarczony sprzęt:
w Części 2 pozycja 1,
w Części 4 pozycja 1,
Okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert opisane w rozdziale XVIII SIWZ. W przypadku zaoferowania dłuższego okresu gwarancji Wykonawca otrzyma dodatkowe punkty. Zamawiający wymaga aby warunki gwarancyjno-serwisowe wynikały bezpośrednio z PN oferowanego sprzętu lub dołączonej opcji serwisowej z podanym PN. Zamawiający zastrzega sobie możliwość weryfikacji podanych informacji bezpośrednio na infolinii Producenta.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 d4705f6c-2a36-4aa2-94b7-632bdf085e07
Biuletyn 589386-N-2020
Zamawiajacy nazwa Politechnika Łódzka Wydział Chemiczny
Regon 15830000000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Żeromskiego
Zamawiajacy adres numer domu 116
Zamawiajacy miejscowosc Łódź
Zamawiajacy kod pocztowy 90-924
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 42 631 38 68
Zamawiajacy fax 42 631 28 79
Zamawiajacy email urszula.zalog@p.lodz.pl
Adres strony url www.zp.p.lodz.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny uczelnia publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.zp.p.lodz.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zp.p.lodz.pl
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://plodz.ezamawiajacy.pl
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe, osobiście, za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Wydział Chemiczny Politechniki Łódzkiej Sekcja ds. Zamówień Publicznych ul. Stefanowskiego 12/16, 90 – 924 Łódź (budynek A8 – Instytut Technologii Polimerów i Barwników, pokój 407)
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb jednostek organizacyjnych na Wydziale Chemicznym Politechniki Łódzkiej
Numer referencyjny 13/W3/D/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1.Przedmiotem postępowania jest dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb jednostek organizacyjnych na Wydziale Chemicznym Politechniki Łódzkiej. Pełna lista przedmiotów składających się na niniejsze zamówienie zamieszczona jest w Arkuszu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 2.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Zatem Wykonawca ma możliwość złożenia oferty w stosunku do jednej, dwóch lub wszystkich części przedmiotu zamówienia określonego w Arkuszu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza wycenę poszczególnych pozycji w ramach części. 3.Wykonawca zapewnia, że dostarczony sprzęt nie posiada wad fizycznych i prawnych oraz został wprowadzony do obrotu zgodnie z aktami prawnymi wdrażającymi Dyrektywy Nowego Podejścia. 4.Cały sprzęt musi mieć kompletne odpowiednie okablowanie niezbędne do uruchomienia poszczególnych urządzeń. 5.Wykonawca ponosi odpowiedzialność za jakość wykonywanych dostaw oraz zastosowanych podzespołów. 6.Zamawiający informuje, że przedmiot zamówienia określony w załączniku nr 2 do SIWZ przeznaczony będzie do użytku wewnętrznego dla celów dydaktycznych i naukowych, w związku z tym Zamawiający wymaga spełnienia parametrów minimalnych określonych w ww. załączniku, które zostały podyktowane specyfiką Uczelni. 7.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych na poszczególne pozycje przedmiotu zamówienia. Ofertą równoważną jest przedmiot o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych spełniający minimalne parametry określone przez Zamawiającego w załączniku nr 2 do SIWZ (Arkusz cenowy). W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest przedstawić wraz z ofertą szczegółową specyfikację, w której w sposób niebudzący wątpliwości Zamawiającego będzie wynikać, iż zaoferowany asortyment jest o takich samych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych w odniesieniu do asortymentu określonego przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający informuje, iż w razie gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się znaki towarowe, za ofertę równoważną uznaje się ofertę spełniającą parametry indywidualnie wskazanego asortymentu określone przez jego producenta. 8.W przypadku zaproponowania przez Wykonawcę sprzętu równoważnego o równoważnej wydajności Zamawiający będzie weryfikował równoważność za pomocą następujących mierników: a) w przypadku procesorów (do komputerów stacjonarnych i serwerów oraz notebooków)- za pomocą testu PassMark - CPU Mark publikowany na stronie: http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php - według wyników testu z dnia 08.09. 2020 r. b) w przypadku procesorów graficznych:- za pomocą testu PassMark G3D Rating publikowany na stronie: http://www.videocardbenchmark.net/gpu_list.php - według wyników testu z dnia 08.09. 2020r. Ww. testy znajdują się w zakładce, w Arkuszu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ 9.Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę: 1)minimum 36 miesięcznej gwarancji na dostarczony sprzęt: w Części 2 pozycja 1; w Części 3 pozycja 2; 2)minimum 24 miesięcznej gwarancji na dostarczony sprzęt: w Części 1pozycja 1, pozycja 2, pozycja 3, pozycja 4, pozycja 5, pozycja 6; w Części 3 pozycja 3, w Części 4 pozycja 2, pozycja 3, pozycja 4; 3)minimum 12 miesięcznej gwarancji na dostarczony sprzęt: w Części 2 pozycja 1, w Części 4 pozycja 1, Okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert opisane w rozdziale XVIII SIWZ. W przypadku zaoferowania dłuższego okresu gwarancji Wykonawca otrzyma dodatkowe punkty. Zamawiający wymaga aby warunki gwarancyjno-serwisowe wynikały bezpośrednio z PN oferowanego sprzętu lub dołączonej opcji serwisowej z podanym PN. Zamawiający zastrzega sobie możliwość weryfikacji podanych informacji bezpośrednio na infolinii Producenta.
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 7
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1.1. Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że przedmiot zamówienia posiada oznakowanie zgodności, zgodnie z ustawą o systemie zgodności z dnia 30.08.2002 r. (t. j. Dz. U. z 2019r. poz. 155) – załącznik nr 4a do SIWZ. 1.2.Oświadczenia Wykonawcy potwierdzające, że dostarczone oprogramowanie jest legalne, posiada autoryzowane kody aktywacyjne i jest autentyczne – załącznik nr 4b do SIWZ
Inne dokumenty niewymienione a)Formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ, b)Arkusz asortymentowo- cenowy – załącznik nr 2 do SIWZ c)Pełnomocnictwo – jeśli dotyczy.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst a)zmiany przedmiotowej to znaczy wycofania lub wstrzymania dystrybucji przedmiotu umowy, który Wykonawca zaoferował w ofercie i niemożności dostarczenia go Zamawiającemu, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić model będący następcą sprzętu pierwotnie zaoferowanego o identycznych lub lepszych parametrach. Przed wykonaniem dostawy Wykonawca zobowiązany jest złożyć u Zamawiającego oświadczenie potwierdzające niemożność dostarczenia oferowanego modelu oraz wskazujące model i typ urządzenia proponowanego wraz z zapewnieniem o spełnieniu minimalnych parametrów wymaganych. Brak sprzeciwu zamawiającego w okresie 2 dni od otrzymania oświadczenia uznaje się jako zgodę na zmianę sprzętu, b)gdy nastąpiła zmiana danych Wykonawcy, np. zmiana adresu, konta bankowego, nr Regon, osób do kontaktu, c)nastąpiła ustawowa zmiana stawki podatku VAT. W przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT cena brutto nie ulegnie zmianie. W zależności od wysokości nowych (zmienionych stawek podatku VAT), podwyższeniu bądź obniżeniu ulegnie kwota netto wynagrodzenia Wykonawcy, d)po podpisaniu umowy doszło do wydłużenia okresu gwarancyjnego przez producenta e)wystąpienia okoliczności (zdarzeń), na które Strony umowy nie miały wpływu, a okoliczności (zdarzenia) te dotyczyły działania lub zaniechania: - osób trzecich, - organów, w stosunku do okoliczności towarzyszących zawarciu umowy, a wpływających obiektywnie, bezpośrednio lub pośrednio w sposób dalece utrudniający lub czyniący niemożliwym spełnienie świadczeń Stron umowy w sposób określony pierwotnie w umowie; 2.Wszelkie zmiany umowy, dopuszczalne na mocy ust. 1, powinny być dokonane w formie pisemnej pod rygorem nieważności i zostaną wprowadzone do umowy stosownym aneksem
IV 4 4 data 2020-10-02T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:30
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Laptopy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 7
Zalacznik krotki opis poz. 1 - Dostawa laptopa – 1 szt. dla Instytutu Chemii Ogólnej i Ekologicznej; poz. 2 - Dostawa laptopa – 2 szt. dla Instytutu Chemii Ogólnej i Ekologicznej; poz. 3 - Dostawa laptopa – 1 szt. dla Instytutu Technologii Polimerów i Barwników; poz. 4 - Dostawa laptopa – 1 szt. dla Instytutu Technologii Polimerów i Barwników; poz. 5 - Dostawa laptopa – 2 szt. dla Instytutu Chemii Organicznej; poz. 6 – Dostawa laptopa – 1 szt. dla Instytutu Chemii Organicznej
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Komputery stacjonarne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 7
Zalacznik krotki opis Poz.1 - Dostawa komputera stacjonarnego – 1 szt. dla Instytutu Chemii Organicznej;
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Drukarki, monitory
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 7
Zalacznik krotki opis poz. 1 - Dostawa monitora – 1 szt. dla Instytutu Technologii Polimerów i Barwników; poz. 2 - Dostawa monitora – 1 szt. dla Instytutu Chemii Organicznej; poz. 3 - Dostawa monitora – 1 szt. dla Instytutu Chemii Ogólnej i Ekologicznej
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Akcesoria komputerowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 7
Zalacznik krotki opis poz. 1 – Dostawa uniwersalnego replikatora portów – 1 szt. dla Międzyresortowego Instytutu Techniki Radiacyjnej; poz. 2 – Dostawa dysku zewnętrznego WD My Passport – 1 szt. dla Międzyresortowego Instytutu Techniki Radiacyjnej; poz. 3 – Dostawa dysku sieciowego NAS – 1 szt. dla Instytutu Technologii Polimerów i Barwników; poz. 4 – Dostawa adaptera HDMI-VGA- 2 szt. dla Instytutu Chemii Organicznej
  

Criterion

Kryteria wydłużenie okresu gwarancji (G)
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena brutto oferty (A)
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)