Dostawa, montaż i uruchomienie jednej stacji szybkiego ładowania samochodów elektrycznych o mocy 50kW DC oraz 65kW AC oraz dwóch stacji ładowania typu Wallbox o mocy 22 kW każda

Data publikacji 2020-09-24
Data zakończenia 2020-10-05 00:00:00
Instytucja Ministerstwo Klimatu, Biuro Dyrektora Generalnego
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Ładowarki

Szczegóły

Numer ogłoszenia 589341-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 311580008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż oraz uruchomienie na terenie Zamawiającego przy
ul. Wawelskiej 52/54 w Warszawie:
1) jednej stacji szybkiego ładowania samochodów elektrycznych o mocy 50kW DC oraz 65kW AC, wyposażonej w:
- złącza CCS z możliwością rozbudowy do 150 kW,
- złącza CHAdeMO do 63 kW,
- dwa złącza AC o łącznej mocy 65 kW
oraz
2) dwóch stacji ładowania typu Wallbox o mocy 22 kW każda.
Szczegółowy opis został zawarty w Załączniku nr 1, który stanowi wzór umowy wraz z załączoną dokumentacją projektową (Załącznik nr 1a), specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót (Załącznik nr 1b), przedmiarami robót (Załącznik nr 1c).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 2f0770a0-42e5-4d6f-849d-e02951fc4695
Biuletyn 589341-N-2020
Zamawiajacy nazwa Ministerstwo Klimatu, Biuro Dyrektora Generalnego
Regon 10648580000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Wawelska
Zamawiajacy adres numer domu 52/54
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-922
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 0-22 36-92-523,
Zamawiajacy fax 0-22 36-92-524
Zamawiajacy email dorota.liwarska@klimat.gov.pl,
Adres strony url bip.mos.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia bip.mos.gov.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja bip.mos.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej, zgodnie z postanowieniami Rozdziału 7 i 8 SIWZ
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Ministerstwo Klimatu, ul. Wawelska 52/54, 00-922 Warszawa, KANCELARIA OGÓLNA MINISTERSTWA KLIMATU
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa, montaż i uruchomienie jednej stacji szybkiego ładowania samochodów elektrycznych o mocy 50kW DC oraz 65kW AC oraz dwóch stacji ładowania typu Wallbox o mocy 22 kW każda
Numer referencyjny BDGwzp-261/25/2020/DL
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż oraz uruchomienie na terenie Zamawiającego przy ul. Wawelskiej 52/54 w Warszawie: 1) jednej stacji szybkiego ładowania samochodów elektrycznych o mocy 50kW DC oraz 65kW AC, wyposażonej w: - złącza CCS z możliwością rozbudowy do 150 kW, - złącza CHAdeMO do 63 kW, - dwa złącza AC o łącznej mocy 65 kW oraz 2) dwóch stacji ładowania typu Wallbox o mocy 22 kW każda. Szczegółowy opis został zawarty w Załączniku nr 1, który stanowi wzór umowy wraz z załączoną dokumentacją projektową (Załącznik nr 1a), specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót (Załącznik nr 1b), przedmiarami robót (Załącznik nr 1c).
Cpv glowny przedmiot 31158000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 206732,50
Waluta calosc PLN
Data zakonczenia 2020-12-09T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał minimum trzy zamówienia, których przedmiotem była dostawa wraz z montażem stacji szybkiego ładowania samochodów elektrycznych, która/które uzyskała/uzyskały dopuszczenie do eksploatacji przez Urząd Dozoru Technicznego, o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 złotych brutto każde zamówienie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których zamówienia te zostały wykonane oraz załączy dowody potwierdzające, że wskazane zamówienia zostały wykonane należycie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy b) dokumenty dotyczące podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt. a), w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu – jeżeli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego c) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt a) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 5.4 zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Terminy określone w pkt c) stosuje się.
Zakresie warunkow udzialu 1) wykaz zamówień wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których zamówienia te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, określających czy te zamówienia zostały wykonane należycie, sporządzonego zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SIWZ; Dowodami potwierdzającymi czy zamówienia zostały wykonane należycie są: -- referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty były wykonane. A jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty 2) dokumenty dotyczące podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu – jeżeli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego
Inne dokumenty niewymienione 1) Formularz ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ; 2) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie, o ile ofertę składa pełnomocnik); 3) zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt 4.4.1 i zawierające informacje, o których mowa 4.4.4 SIWZ – jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2020-10-05T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Termin gwarancji i rękojmi (minimalny 2 lata maksymalny 4 lata)
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)