Dostawa: poszwy, poszewki, prześcieradła, podkłady, kołdry, poduszki, koce, chusty na temblak, koszule szpitalne, odzież robocza dla personelu medycznego i pomocniczego

Data publikacji 2020-09-24
Data zakończenia 2020-10-07 00:00:00
Instytucja Specjalistyczny Szpital im. dr Alfreda Sokołowskiego
Miejscowość Wałbrzych
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Wyroby włókiennicze

Szczegóły

Numer ogłoszenia 589216-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 395000007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Liczba pakietów – 5
Pakiet nr 1 – Pościel z bawełny wielorazowego użytku: poszwa, poszewka, prześcieradło, podkład oraz koszula szpitalna
Pakiet nr 2 – Koc, poduszka
Pakiet nr 3 – Kołdra jednorazowa, poduszka jednorazowa
Pakiet 4 – Chusta na temblak
Pakiet 5 – Odzież robocza (wielokrotnego użytku) dla personelu medycznego i pomocniczego

Dodatkowe informacje

GuidZP400 cccffc48-96c7-4478-9d86-d2359c2dfc5d
Biuletyn 589216-N-2020
Zamawiajacy nazwa Specjalistyczny Szpital im. dr Alfreda Sokołowskiego
Regon 89004744600000
Zamawiajacy adres ulica ul. Sokołowskiego
Zamawiajacy adres numer domu 4
Zamawiajacy miejscowosc Wałbrzych
Zamawiajacy kod pocztowy 58-309
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 746 489 742
Zamawiajacy fax 746 489 746
Zamawiajacy email szpitalsokolowski@zdrowie.walbrzych.pl
Adres strony url www.bip.zdrowie.walbrzych.pl
Adres strony internetowej narzedzia www.bip.zdrowie.walbrzych.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.zdrowie.walbrzych.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.zdrowie.walbrzych.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Siedziba Zamawiającego: ul. Sokołowskiego 4, 58-309 Wałbrzych
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa: poszwy, poszewki, prześcieradła, podkłady, kołdry, poduszki, koce, chusty na temblak, koszule szpitalne, odzież robocza dla personelu medycznego i pomocniczego
Numer referencyjny Zp/56/PN-53/20
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 5
Okreslenie przedmiotu Liczba pakietów – 5 Pakiet nr 1 – Pościel z bawełny wielorazowego użytku: poszwa, poszewka, prześcieradło, podkład oraz koszula szpitalna Pakiet nr 2 – Koc, poduszka Pakiet nr 3 – Kołdra jednorazowa, poduszka jednorazowa Pakiet 4 – Chusta na temblak Pakiet 5 – Odzież robocza (wielokrotnego użytku) dla personelu medycznego i pomocniczego
Cpv glowny przedmiot 39500000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Okres w miesiacach 24
Informacje na temat katalogow Okres realizacji dla Pakietu 1,2 - 24 miesięcy Okres realizacji dla Pakietu 3,4,5 - 12 miesięcy
Okreslenie warunkow Na podstawie załączonego do oferty przetargowej oświadczenia oraz dokumentów do których przekazania zostanie wezwany Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona zgodnie z art. 26 ustawy p.z.p. lub Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zgodnie z art. 24aa ustawy p.z.p. tj. : posiadanie odpisu z właściwego rejestru – na podstawie odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Na podstawie załączonego do oferty przetargowej oświadczenia oraz dokumentów do których przekazania zostanie wezwany Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona zgodnie z art. 26 ustawy p.z.p. lub Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zgodnie z art. 24aa ustawy p.z.p. tj. : 1) posiadanie zdolności zawodowych w zakresie świadczenia dostaw w zakresie odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia na podstawie wykazu dostaw wykonanych dostaw w zakresie odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane , oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające uch należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu tj. wykonanie co najmniej dwóch dostaw w zakresie odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, a w szczególności wyrobów włókienniczych na kwotę minimum: dla pakietu nr 1 – 80 000,00 zł, dla pakietu nr 2 – 25 000,00 zł, dla pakietu nr 3 – 20 000,00 zł, dla pakietu nr 4 – 1 000,00 zł, dla pakietu nr 5 – 14 000,00 zł. każda z dostaw.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu 1)Odpis z właściwego rejestru – na podstawie odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy. 2) Wykaz dostaw wykonanych odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia , a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu tj. wykonanie co najmniej dwóch dostaw w zakresie odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, a w szczególności: wyrobów włókienniczych na kwotę minimum: dla pakietu nr 1 – 80 000,00 zł, dla pakietu nr 2 – 25 000,00 zł, dla pakietu nr 3 – 20 000,00 zł, dla pakietu nr 4 – 1 000,00 zł, dla pakietu nr 5 – 14 000,00 zł, każda z dostaw. 3) Opisy, fotografie (katalogi) przedmiotu zamówienia w języku polskim- z dokładnym wskazaniem, którego pakietu i której pozycji w pakiecie dotyczy dany opis, fotografia (katalog). 4) Opisy, fotografie (katalogi) mają odzwierciedlać opis przedmiotu zamówienia zgodnego z załącznikiem nr 1 do SIWZ. W przypadku braku możliwości jednoznacznej oceny czy oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania z załącznika nr 1 do SIWZ, Zamawiający zastrzega sobie prawo do przekazania próbki którejkolwiek pozycji z pakietu budzącej wątpliwość.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp.
IV 4 4 data 2020-10-07T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Informacja dotycząca ochrony danych osobowych (RODO) Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: • administratorem danych osobowych jest Specjalistyczny Szpital im. dra Alfreda Sokołowskiego w Wałbrzychu • inspektorem ochrony danych osobowych w Specjalistycznym Szpitalu im. dra Alfreda Sokołowskiego jest Pan Jarosław Golec, mail: iod@zdrowie.walbrzych.pl, tel. 0/74 6489696; Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na dostawy: poszwy, poszewki, prześcieradła, podkłady, kołdry, poduszki, koce, chusty na temblak, koszule szpitalne, odzież robocza dla personelu medycznego i pomocniczego nr Zp/56/PN-53/20 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; • odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), dalej „ustawa Pzp”; • dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; • obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio jego dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; • w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; • Wykonawca posiada: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych jego dotyczących; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych*; - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO; • Wykonawcy nie przysługuje: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. *Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. **Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pościel z bawełny wielorazowego użytku: poszwa, poszewka, prześcieradło, podkład oraz koszula szpitalna
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39500000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik informacje dodatkowe Główny kod CPV : 39500000-7– wyroby włókiennicze Dodatkowe kody CPV: 39512200-6 Pokrycia (dot. pakietu nr 1) 39512500-9 Poszewki na poduszki (dot. pakietu nr 1) 39512100-5 Prześcieradła (dot. pakietu nr 1) 39518000-6 Bielizna szpitalna (dot. pakietu nr 1)
Zalacznik krotki opis Lp. Nazwa j.m. Ilość na 24 miesiące 1 Poszwa 160x210 szt. 2070 2 Poszwa 160x90 szt. 40 3 Poszewka 70x80 szt. 1810 4 Poszewka 40x40 szt. 100 5 Prześcieradło 160x240 szt. 2540 6 Prześcieradło 90x160 szt. 40 7 Prześcieradło 60x100 szt. 40 8 Podkład 90x220 szt. 100 9 Podkład 90x160 szt. 600 10 Podkład 140x200 szt. 10 11 Koszula szpitalna szt. 680 Kryteria: 1. Pościel bawełniana, biała, z nadrukiem w kolorze niebieskim ,,Specjalistyczny Szpital im Dr A. Sokołowskiego w Wałbrzychu” oraz nazwa oddziału przy zamówieniach dla poszczególnych oddziałów. 2. Dla Oddziału Pediatrycznego pościel w delikatne kolorowe kropki – nadruk nazwa szpitala i oddziału. 3. Nadruk na pościeli lub haft: wyraźny, trwały i niespieralny, czcionka 10 cm, nazwa szpitala i oddziału umieszczona wzdłuż poszwy i prześcieradła 2-3 krotnie, na poszewce napis 2 krotnie, na podkładzie 2 krotnie. Jeżeli haft na poszewce i podkładzie to w miejscach nie powodujących dyskomfortu dla pacjenta. 4. Tkanina bawełniana wytrzymała, przeznaczona do częstego prania i dezynfekcji, minimum w temp.60 stopni C do 90 stopni C. 5. Poszwa z zakładką w dolnej części 20 cm. 6. Poszewka na poduszkę z zakładką 20 cm 7. Koszula szpitalna- bawełna 100%, w kolorze białym wiązana z przodu na 3 troki, długie rozcięcie z przodu koszuli. Długi, szeroki rękaw. Rozmiary po wcześniejszym uzgodnieniu. Nadruk – nazwa szpitala, czcionka co najmniej 5 cm. Temperatura prania min. 60 stopni C do 90 stopni C. Dostawy sukcesywne po uprzednim zamówieniu przez Zamawiającego.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Koc, poduszka
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39500000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik informacje dodatkowe Główny kod CPV : 39500000-7– wyroby włókiennicze Dodatkowe kody CPV: 39511100-8 Koce (dot. pakietu nr 2) 39516120-9 Poduszki (dot. pakietu nr 2 i 3)
Zalacznik krotki opis Lp. Nazwa j.m. Ilość na 24 miesiące 1. Koc akrylowy Wymiary 160/200 cm Jednobarwny Poliester 100%. Z możliwością prania do 40 °C. szt. 815 2. Poduszka Wymiary 70x80 cm Antyalergiczna, wypełnienie – włókno silikonowe, z możliwością prania min. 60° C do 90°C, kolor biały, materiał poszycia – bawełna. szt. 900 3. Poduszka ,, Jasiek” Wymiary 40x40 cm Antyalergiczna, wypełnienie – włókno silikonowe, z możliwością prania min. 60° C do 90°C, kolor biały, materiał poszycia – bawełna. szt. 100
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Kołdra jednorazowa, poduszka jednorazowa
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39500000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe Główny kod CPV : 39500000-7– wyroby włókiennicze Dodatkowe kody CPV: 39516120-9 Poduszki (dot. pakietu nr 2 i 3) 39512400-8 Pierzyny (dot. pakietu nr 3)
Zalacznik krotki opis L.p. NAZWA J.M. ILOŚĆ na 12 m-cy 1. Kołdra jednorazowa o wymiarach 100cm x 200cm. Wewnątrz wypełnienie z Poliesteru + zewnętrzna warstwa z włókniny typu SMS o gramaturze 35 g/m2, miękka i przyjazna dla ciała, waga 340 g. kolor biały i niebieski. Pakowana próżniowo a'1szt. szt. 1000 2. Poduszka jednorazowa o wymiarach 40cm x 50cm, wewnątrz wypełnienie z Poliesteru + zewnętrzna warstwa z włókniny typu SMS o gramaturze 35 g/m2, poduszka miękka i wygodna, przyjazna dla ciała, waga 250g, kolor biały i niebieski. Pakowana próżniowo a'1szt. szt. 1000
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Chusta na temblak
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39500000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe Główny kod CPV : 39500000-7– wyroby włókiennicze Dodatkowe kody CPV: 39520000-3 Gotowe wyroby włókiennicze (dot. pakietu 4)
Zalacznik krotki opis L.p. NAZWA J.M. ILOŚĆ na 12 m-cy 1. Chusta na temblak wykonana z antystatycznej, trójwarstwowej włókniny typu SMS o gramaturze min. 50g/m2 o wymiarach 100cm x 100cm x 141cm, dostępna w 3 kolorach: niebieskim, zielonym i fioletowym. Pakowana pojedynczo. szt. 2000
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Odzież robocza (wielokrotnego użytku) dla personelu medycznego i pomocniczego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39500000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe Główny kod CPV : 39500000-7– wyroby włókiennicze Dodatkowe kody CPV: 33199000-1 Odzież medyczna (dot. pakietu 5)
Zalacznik krotki opis L.P. ASORTYMENT SZCZEGÓŁOWY JEDN. MIARY ILOŚĆ NA 12 m-cy 1. Garsonka (góra + spodnie lub spódnica) biała kpl. 400 2. Garsonka (góra + spodnie lub spódnica) seledynowa kpl. 200 3. Ubranie lekarskie białe kpl. 40 4. Ubranie lekarskie seledynowe kpl. 60 Kryteria: Ad 1 i 2 Garsonka – góra – na stójce lub bez, pod szyję na guziki lub napy, trzy kieszenie, krótki rękaw. Spódnica: na pasku z wszytą gumką, z tyłu zapinana na zamek i guzik, z rozporkiem. Spodnie: proste bez kieszeni, z gumką - wysoki stan, rozporek na zamek. Ad 3 i 4 Ubranie – góra – na stójce, na guziki, trzy kieszenie, z krótkim rękawem. Spodnie z kieszeniami, rozporek na zamek, w pasku wszyta gumka. Materiał – bawełna +poliester, wysoki poziom przepuszczalności powietrza, wysoki poziom chłonności, długa wytrzymałość, materiał miły w dotyku, zapewniający komfort pracy i bezpieczeństwo. Temperatura prania 40 - 60 ° C. Rozmiary: S, M, L, XL, XXL, XXXL – do wyboru przez Zamawiającego przy składaniu zamówienia.
  

Criterion

Kryteria Termin dostawy przedmiotu zamówienia dla zamówień bieżących liczony od momentu przyjęcia zamówienia
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)