GuidZP400 |
cccffc48-96c7-4478-9d86-d2359c2dfc5d
|
Biuletyn |
589216-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Specjalistyczny Szpital im. dr Alfreda Sokołowskiego
|
Regon |
89004744600000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Sokołowskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
4
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wałbrzych
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
58-309
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
746 489 742
|
Zamawiajacy fax |
746 489 746
|
Zamawiajacy email |
szpitalsokolowski@zdrowie.walbrzych.pl
|
Adres strony url |
www.bip.zdrowie.walbrzych.pl
|
Adres strony internetowej narzedzia |
www.bip.zdrowie.walbrzych.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.bip.zdrowie.walbrzych.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.zdrowie.walbrzych.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Forma pisemna
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Siedziba Zamawiającego: ul. Sokołowskiego 4, 58-309 Wałbrzych
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa: poszwy, poszewki, prześcieradła, podkłady, kołdry, poduszki, koce, chusty na temblak, koszule szpitalne, odzież robocza dla personelu medycznego i pomocniczego
|
Numer referencyjny |
Zp/56/PN-53/20
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
5
|
Okreslenie przedmiotu |
Liczba pakietów – 5
Pakiet nr 1 – Pościel z bawełny wielorazowego użytku: poszwa, poszewka, prześcieradło, podkład oraz koszula szpitalna
Pakiet nr 2 – Koc, poduszka
Pakiet nr 3 – Kołdra jednorazowa, poduszka jednorazowa
Pakiet 4 – Chusta na temblak
Pakiet 5 – Odzież robocza (wielokrotnego użytku) dla personelu medycznego i pomocniczego
|
Cpv glowny przedmiot |
39500000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w miesiacach |
24
|
Informacje na temat katalogow |
Okres realizacji dla Pakietu 1,2 - 24 miesięcy
Okres realizacji dla Pakietu 3,4,5 - 12 miesięcy
|
Okreslenie warunkow |
Na podstawie załączonego do oferty przetargowej oświadczenia oraz dokumentów do których przekazania zostanie wezwany Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona zgodnie z art. 26 ustawy p.z.p. lub Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zgodnie z art. 24aa ustawy p.z.p. tj. :
posiadanie odpisu z właściwego rejestru – na podstawie odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Na podstawie załączonego do oferty przetargowej oświadczenia oraz dokumentów do których przekazania zostanie wezwany Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona zgodnie z art. 26 ustawy p.z.p. lub Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zgodnie z art. 24aa ustawy p.z.p. tj. :
1) posiadanie zdolności zawodowych w zakresie świadczenia dostaw w zakresie odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia na podstawie wykazu dostaw wykonanych dostaw w zakresie odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane , oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające uch należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu tj. wykonanie co najmniej dwóch dostaw w zakresie odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, a w szczególności wyrobów włókienniczych na kwotę minimum:
dla pakietu nr 1 – 80 000,00 zł,
dla pakietu nr 2 – 25 000,00 zł,
dla pakietu nr 3 – 20 000,00 zł,
dla pakietu nr 4 – 1 000,00 zł,
dla pakietu nr 5 – 14 000,00 zł.
każda z dostaw.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
1)Odpis z właściwego rejestru – na podstawie odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy.
2) Wykaz dostaw wykonanych odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia , a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu tj. wykonanie co najmniej dwóch dostaw w zakresie odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, a w szczególności: wyrobów włókienniczych na kwotę minimum:
dla pakietu nr 1 – 80 000,00 zł,
dla pakietu nr 2 – 25 000,00 zł,
dla pakietu nr 3 – 20 000,00 zł,
dla pakietu nr 4 – 1 000,00 zł,
dla pakietu nr 5 – 14 000,00 zł,
każda z dostaw.
3) Opisy, fotografie (katalogi) przedmiotu zamówienia w języku polskim- z dokładnym wskazaniem, którego pakietu i której pozycji w pakiecie dotyczy dany opis, fotografia (katalog).
4) Opisy, fotografie (katalogi) mają odzwierciedlać opis przedmiotu zamówienia zgodnego z załącznikiem nr 1 do SIWZ.
W przypadku braku możliwości jednoznacznej oceny czy oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania z załącznika nr 1 do SIWZ, Zamawiający zastrzega sobie prawo do przekazania próbki którejkolwiek pozycji z pakietu budzącej wątpliwość.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp.
|
IV 4 4 data |
2020-10-07T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Informacja dotycząca ochrony danych osobowych (RODO)
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
• administratorem danych osobowych jest Specjalistyczny Szpital im. dra Alfreda Sokołowskiego w Wałbrzychu
• inspektorem ochrony danych osobowych w Specjalistycznym Szpitalu im. dra Alfreda Sokołowskiego jest Pan Jarosław Golec, mail: iod@zdrowie.walbrzych.pl, tel. 0/74 6489696;
Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na dostawy: poszwy, poszewki, prześcieradła, podkłady, kołdry, poduszki, koce, chusty na temblak, koszule szpitalne, odzież robocza dla personelu medycznego i pomocniczego nr Zp/56/PN-53/20 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;
• odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), dalej „ustawa Pzp”;
• dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
• obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio jego dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
• w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
• Wykonawca posiada:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych jego dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych*;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO;
• Wykonawcy nie przysługuje:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust.
1 lit. c RODO.
*Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
**Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pościel z bawełny wielorazowego użytku: poszwa, poszewka, prześcieradło, podkład oraz koszula szpitalna
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39500000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Główny kod CPV : 39500000-7– wyroby włókiennicze
Dodatkowe kody CPV:
39512200-6 Pokrycia (dot. pakietu nr 1)
39512500-9 Poszewki na poduszki (dot. pakietu nr 1)
39512100-5 Prześcieradła (dot. pakietu nr 1)
39518000-6 Bielizna szpitalna (dot. pakietu nr 1)
|
Zalacznik krotki opis |
Lp. Nazwa j.m. Ilość na 24 miesiące
1 Poszwa 160x210 szt. 2070
2 Poszwa 160x90 szt. 40
3 Poszewka 70x80 szt. 1810
4 Poszewka 40x40 szt. 100
5 Prześcieradło 160x240 szt. 2540
6 Prześcieradło 90x160 szt. 40
7 Prześcieradło 60x100 szt. 40
8 Podkład 90x220 szt. 100
9 Podkład 90x160 szt. 600
10 Podkład 140x200 szt. 10
11 Koszula szpitalna szt. 680
Kryteria:
1. Pościel bawełniana, biała, z nadrukiem w kolorze niebieskim ,,Specjalistyczny Szpital im Dr A. Sokołowskiego w Wałbrzychu” oraz nazwa oddziału przy zamówieniach dla poszczególnych oddziałów.
2. Dla Oddziału Pediatrycznego pościel w delikatne kolorowe kropki – nadruk nazwa szpitala i oddziału.
3. Nadruk na pościeli lub haft: wyraźny, trwały i niespieralny, czcionka 10 cm, nazwa szpitala i oddziału umieszczona wzdłuż poszwy i prześcieradła 2-3 krotnie, na poszewce napis 2 krotnie, na podkładzie 2 krotnie. Jeżeli haft na poszewce i podkładzie to w miejscach nie powodujących dyskomfortu dla pacjenta.
4. Tkanina bawełniana wytrzymała, przeznaczona do częstego prania i dezynfekcji, minimum w temp.60 stopni C do 90 stopni C.
5. Poszwa z zakładką w dolnej części 20 cm.
6. Poszewka na poduszkę z zakładką 20 cm
7. Koszula szpitalna- bawełna 100%, w kolorze białym wiązana z przodu na 3 troki, długie rozcięcie z przodu koszuli.
Długi, szeroki rękaw. Rozmiary po wcześniejszym uzgodnieniu. Nadruk – nazwa szpitala, czcionka co najmniej 5 cm. Temperatura prania min. 60 stopni C do 90 stopni C.
Dostawy sukcesywne po uprzednim zamówieniu przez Zamawiającego.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Koc, poduszka
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39500000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Główny kod CPV : 39500000-7– wyroby włókiennicze
Dodatkowe kody CPV:
39511100-8 Koce (dot. pakietu nr 2)
39516120-9 Poduszki (dot. pakietu nr 2 i 3)
|
Zalacznik krotki opis |
Lp. Nazwa j.m. Ilość na 24 miesiące
1. Koc akrylowy
Wymiary 160/200 cm
Jednobarwny
Poliester 100%. Z możliwością prania do 40 °C. szt. 815
2. Poduszka
Wymiary 70x80 cm
Antyalergiczna, wypełnienie – włókno silikonowe, z możliwością prania min. 60° C do 90°C, kolor biały, materiał poszycia – bawełna. szt. 900
3. Poduszka ,, Jasiek”
Wymiary 40x40 cm
Antyalergiczna, wypełnienie – włókno silikonowe, z możliwością prania min. 60° C do 90°C, kolor biały, materiał poszycia – bawełna. szt. 100
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Kołdra jednorazowa, poduszka jednorazowa
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39500000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Główny kod CPV : 39500000-7– wyroby włókiennicze
Dodatkowe kody CPV:
39516120-9 Poduszki (dot. pakietu nr 2 i 3)
39512400-8 Pierzyny (dot. pakietu nr 3)
|
Zalacznik krotki opis |
L.p. NAZWA J.M. ILOŚĆ na 12 m-cy
1.
Kołdra jednorazowa o wymiarach 100cm x 200cm.
Wewnątrz wypełnienie z Poliesteru + zewnętrzna warstwa z włókniny typu SMS o gramaturze 35 g/m2, miękka i przyjazna dla ciała,
waga 340 g.
kolor biały i niebieski.
Pakowana próżniowo a'1szt. szt. 1000
2. Poduszka jednorazowa o wymiarach 40cm x 50cm, wewnątrz wypełnienie z Poliesteru + zewnętrzna warstwa z włókniny typu SMS
o gramaturze 35 g/m2,
poduszka miękka i wygodna, przyjazna dla
ciała,
waga 250g,
kolor biały i niebieski.
Pakowana próżniowo a'1szt. szt. 1000
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Chusta na temblak
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39500000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Główny kod CPV : 39500000-7– wyroby włókiennicze
Dodatkowe kody CPV:
39520000-3 Gotowe wyroby włókiennicze (dot. pakietu 4)
|
Zalacznik krotki opis |
L.p. NAZWA J.M. ILOŚĆ na 12 m-cy
1. Chusta na temblak wykonana z antystatycznej, trójwarstwowej włókniny typu SMS o gramaturze min. 50g/m2
o wymiarach 100cm x 100cm x 141cm,
dostępna w 3 kolorach: niebieskim, zielonym i
fioletowym.
Pakowana pojedynczo.
szt. 2000
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Odzież robocza (wielokrotnego użytku) dla personelu medycznego i pomocniczego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39500000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Główny kod CPV : 39500000-7– wyroby włókiennicze
Dodatkowe kody CPV:
33199000-1 Odzież medyczna (dot. pakietu 5)
|
Zalacznik krotki opis |
L.P. ASORTYMENT SZCZEGÓŁOWY JEDN. MIARY ILOŚĆ NA 12 m-cy
1. Garsonka (góra + spodnie lub spódnica) biała kpl. 400
2. Garsonka (góra + spodnie lub spódnica) seledynowa kpl. 200
3. Ubranie lekarskie białe kpl. 40
4. Ubranie lekarskie seledynowe kpl. 60
Kryteria:
Ad 1 i 2
Garsonka – góra – na stójce lub bez, pod szyję na guziki lub napy, trzy kieszenie, krótki rękaw.
Spódnica: na pasku z wszytą gumką, z tyłu zapinana na zamek i guzik, z rozporkiem.
Spodnie: proste bez kieszeni, z gumką - wysoki stan, rozporek na zamek.
Ad 3 i 4
Ubranie – góra – na stójce, na guziki, trzy kieszenie, z krótkim rękawem.
Spodnie z kieszeniami, rozporek na zamek, w pasku wszyta gumka.
Materiał – bawełna +poliester, wysoki poziom przepuszczalności powietrza, wysoki poziom chłonności, długa wytrzymałość, materiał miły w dotyku, zapewniający komfort pracy i bezpieczeństwo. Temperatura prania 40 - 60 ° C.
Rozmiary: S, M, L, XL, XXL, XXXL – do wyboru przez Zamawiającego przy składaniu zamówienia.
|
| |