Dostawa i montaż urządzeń multimedialnych wraz z wykonaniem prezentacji multimedialnych na potrzeby utworzenia wystawy stałej poświęconej wynalazcy kondensatora - Ewalda von Kleista.

Data publikacji 2020-09-24
Data zakończenia 2020-10-09 00:00:00
Instytucja Gmina Kamień Pomorski
Miejscowość Kamień Pomorski
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Urządzenia multimedialne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 587069-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 323220006
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, montaż i uruchomienie urządzeń multimedialnych wraz z wykonaniem prezentacji multimedialnych:
1.Urządzenia multimedialne:
1) panele dotykowe 27’+ komputer
2) monitory dotykowe 22’+ komputer
3) monitory dotykowe 43’+ uchwyt + głośniki
4) projektor + player + głośniki
5) ekran do projekcji
6) system sterowania urządzeniami multimedialnymi (on/off harmonogram)
7) videoprzewodniki 2 szt. z ładowarką dla osób z dysfunkcją słuchu
8) czujka ruchu z głośnikiem do efektu akustycznego pioruna
9) montaż i konfiguracja
10) szkolenie
2.prezentacje multimedialne (produkcja i uruchomienie + serwis gwarancyjny)
1) prezentacje multimedialne: przygotowanie projektów graficznych layoutów do aplikacji projekcyjnych oraz interaktywnych z animacjami 2D i 3D –
2) realizacja wizji i dźwięku, kodowanie interaktywności
3) tłumaczenia tekstów merytorycznych w języku polskim otrzymanych od Zamawiającego na język angielski i niemiecki, wykonanie opcjonalnych wersji obcojęzycznych
4) nagranie wywiadu ze specjalistą z zakresu fizyki oraz lektora migowego do videoprzewodnika
5) instalacja i uruchomienie na urządzeniach multimedialnych
6) szkolenie z obsługi

Dodatkowe informacje

GuidZP400 303eada0-a79d-4e07-9450-e52ab6652af7
Biuletyn 587069-N-2020
Zamawiajacy nazwa Gmina Kamień Pomorski
Regon 52835600000000
Zamawiajacy adres ulica Stary Rynek
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Kamień Pomorski
Zamawiajacy kod pocztowy 72-400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo zachodniopomorskie
Zamawiajacy telefon 91 3821142, 3823965
Zamawiajacy fax 913 825 028
Zamawiajacy email um@kamienpomorski.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu 4. Projekt współfinansowany z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020 „Rozwój zasobów endogenicznych”, nr umowy o dofinansowanie RPZP.04.09.00-32-7003/18 z dnia 19.03.2019 rok
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.kamienpomorski.pl
Dostep do dokumentow ograniczony www.bip.kamienpomorski.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny tak
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zamawiający wymaga aby oferta została złożona w formie pisemnej, osobiście w siedzibie zamawiającego, za pośrednictwem operatora pocztowego, kurierem, itp Adres: Gmina Kamień Pomorski, ul. Stary Rynek 1, 72-400 Kamień Pomorski - Sekretariat
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa i montaż urządzeń multimedialnych wraz z wykonaniem prezentacji multimedialnych na potrzeby utworzenia wystawy stałej poświęconej wynalazcy kondensatora - Ewalda von Kleista.
Numer referencyjny PIGK.271.17.2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, montaż i uruchomienie urządzeń multimedialnych wraz z wykonaniem prezentacji multimedialnych: 1.Urządzenia multimedialne: 1) panele dotykowe 27’+ komputer 2) monitory dotykowe 22’+ komputer 3) monitory dotykowe 43’+ uchwyt + głośniki 4) projektor + player + głośniki 5) ekran do projekcji 6) system sterowania urządzeniami multimedialnymi (on/off harmonogram) 7) videoprzewodniki 2 szt. z ładowarką dla osób z dysfunkcją słuchu 8) czujka ruchu z głośnikiem do efektu akustycznego pioruna 9) montaż i konfiguracja 10) szkolenie 2.prezentacje multimedialne (produkcja i uruchomienie + serwis gwarancyjny) 1) prezentacje multimedialne: przygotowanie projektów graficznych layoutów do aplikacji projekcyjnych oraz interaktywnych z animacjami 2D i 3D – 2) realizacja wizji i dźwięku, kodowanie interaktywności 3) tłumaczenia tekstów merytorycznych w języku polskim otrzymanych od Zamawiającego na język angielski i niemiecki, wykonanie opcjonalnych wersji obcojęzycznych 4) nagranie wywiadu ze specjalistą z zakresu fizyki oraz lektora migowego do videoprzewodnika 5) instalacja i uruchomienie na urządzeniach multimedialnych 6) szkolenie z obsługi
Cpv glowny przedmiot 32322000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2021-02-26T00:00:00+01:00
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow zamawiający uzna, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i/lub finansowej zapewniającej należyte wykonanie zamówienia, jeżeli wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż: 200.000,00 zł.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow a) wykonał należycie: w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej: 1 dostawę urządzeń multimedialnych wraz z montażem z wykonaniem dedykowanego oprogramowania (aplikacji) na wystawę stałą na kwotę nie niższą 90.000,00 zł brutto, wykonanie prezentacji multimedialnych łącznie na kwotę nie mniejszą niż 55.000,00 zł. brutto, w tym 3 prezentacje interaktywne zawierające animacje 2D i 3D – potwierdzone referencjami. Przez urządzenia multimedialne należy rozumieć zestawy urządzeń interaktywnych z monitorami dotykowymi oraz projekcyjnych z projektorami. b) dysponuje lub będzie dysponować minimum jedną osobą posiadającą wykształcenie w specjalności grafika komputerowego i/lub komunikacji wizualnej.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; W przypadku oferty wspólnej ww. odpis składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. dokument należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem.
Zakresie warunkow udzialu a) dokument/dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego. (dla Zadania nr 2) W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa ten/ci z wykonawców składających ofertę wspólną, który/którzy w ramach konsorcjum będzie/będą odpowiadał/odpowiadali za spełnienie tego warunku. Ww. dokument należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. b) wykaz zadań wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, również wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których zadania zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te zadania zostały wykonane lub są wykonywane należycie; przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego zadania były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale, natomiast dowody i inne dokumenty w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. c) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, którym zostaną powierzone kluczowe stanowiska wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Inne dokumenty niewymienione 1) formularz oferty zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 siwz; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 2) oświadczenie, zgodnie z Rozdziałem V pkt 3 ppkt 1) siwz; W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 3) oświadczenie, zgodnie z Rozdziałem V pkt 3 ppkt 2) siwz; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 4) zobowiązanie podmiotu trzeciego, zgodnie z Rozdziałem V pkt 4 ppkt 2 siwz, jeżeli wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, zamierza polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów; Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej wraz z ofertą. 5) odpowiednie pełnomocnictwa tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III pkt 1 siwz); Ww. pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej. 6) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców oraz firmy podwykonawców (jeśli są znane); W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedno wspólne oświadczenie. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 7) Nośnik danych zawierający prezentację w celu przyznania punktów w kryterium „Jakość”. Prezentacja winna zawierać elementy wskazane w Rozdziale XII pkt 3.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiany umowy zawarte są w załączniku nr 4a SIWZ.
IV 4 4 data 2020-10-09T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki POLSKI
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 I. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej: 1) W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca składa oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu; 2) Ww. oświadczenie oraz ewentualne dowody wykonawca składa w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy. 3) W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 4) Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. II. Wykonawcy zagraniczni: 1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej i jest zobowiązany, zgodnie z Rozdziałem V pkt 5 ppkt 1 siwz do złożenia wskazanych tam dokumentów, to zgodnie z § 7 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, okresu ich ważności oraz form, w jakich dokumenty te mogą być składane (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126) zamiast dokumentów: 1) o których mowa w § 5 pkt 1 ww. Rozporządzenia: – składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 oraz ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy

Criterion

Kryteria JAKOŚĆ
Znaczenie 20,00
  
Kryteria CENA
Znaczenie 60,00
  
Kryteria GWARANCJA I SERWIS
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)