GuidZP400 |
f61ac4af-cbf6-4994-a223-38e8c63b8c6a
|
Biuletyn |
589080-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Miejska Przemyśl - Prezydent Miasta Przemyśl
|
Regon |
68675300000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Rynek
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Przemyśl
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
37-700
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podkarpackie
|
Zamawiajacy telefon |
016 6782962, 6752072
|
Zamawiajacy fax |
166 786 449
|
Zamawiajacy email |
przetarg@um.przemysl.pl
|
Adres strony url |
www.przemysl.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Zadanie jest realizowane w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój lata 2014-2020 – Działanie 2.8 Rozwój usług społecznych w środowisku lokalnym. PI 9iv: Ułatwienie dostępu do przystępnych cenowo, trwałych oraz wysokiej jakości usług, w tym opieki zdrowotnej i usług socjalnych świadczonych w interesie ogólnym. Nr umowy – 16/2020
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://bip.przemysl.pl/33478/351/zamowienia-publiczne-dostawy.html
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
W formie papierowej, osobiście, za pośrednictwem posłańca lub za pośrednictwem operatora pocztowego
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miejski w Przemyślu Rynek 1, 37-700 Przemyśl
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania w ramach Projektu Wsparcie dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w okresie epidemii COVID – 19
|
Numer referencyjny |
ZP.271.2.15.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Zastrzega prawo grup czesci |
Zamawiający nie zastrzega
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
Zamawiający nie ogranicza lliczby części
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę, która została podzielona na trzy zadania częściowe:
1) Zadanie częściowe Nr 1: sprzęt komputerowy z oprogramowaniem obejmujący 80 komputerów stacjonarnych oraz 80 monitorów;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Zadania częściowego nr 1 znajduje się w Załączniku Nr 1 do SIWZ.
2) Zadanie częściowe Nr 2: telewizor LED;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Zadania częściowego nr 2 znajduje się w Załączniku Nr 2 do SIWZ.
3) Zadanie częściowe Nr 3: 9 sztuk oprogramowania dla dzieci z niepełnosprawnością.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Zadania częściowego nr 3 znajduje się w Załączniku Nr 3 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
30213300-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2020-10-27T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie ustanawia warunków w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie ustanawia warunków w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie ustanawia warunków w tym zakresie
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający nie ustanowił warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca nie składa żadnych dokumentów oraz oświadczeń w tym zakresie.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartej umowy w przypadkach szczegółowo opisanych w Załącznikach nr 9, 10 i 11 do SIWZ:
– Projekt umowy §10
ZMIANY POSTANOWIEŃ UMOWY
1. Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień umowy w zakresie terminu dostawy przedmiotu umowy w przypadku działania siły wyższej, czyli niezwykłych i nieprzewidzianych okoliczności niezależnych od strony, która się na nią powołuje, i których konsekwencji pomimo zachowania należytej staranności nie można było przewidzieć przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Pod pojęciem siły wyższej na potrzeby niniejszego warunku, należy rozumieć zdarzenie zewnętrzne o charakterze niezależnym od stron, którego nie można uniknąć, ani któremu nie mogły zapobiec Strony przy zachowaniu należytej staranności, oraz którego nie można przypisać drugiej stronie. Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności pożar, powódź, silne wiatry, obfite opady atmosferyczne, ekstremalny upał lub mróz, wojny, stany nadzwyczajne, klęski żywiołowe, epidemie, ograniczenia związane z kwarantanną, embargo, rewolucje, zamieszki i strajki trwające powyżej 7 dni roboczych lub inne zdarzenie związane z działaniem sił natury, jeżeli uniemożliwiają lub znacznie utrudniają prowadzenie robót budowlanych – o okres działania siły wyższej oraz usuwania skutków jej działania.
2. Po ustaniu przyczyn, o których mowa w ust. 1, opóźniających wykonywanie przedmiotu zamówienia Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie zawiadomić o tym fakcie Zamawiającego i przystąpić do realizacji przedmiotu zamówienia.
3. Wraz z zawiadomieniem Wykonawca jest zobowiązany przedstawić dowody potwierdzające zaistnienie zdarzeń uzasadniających wydłużenie terminu wykonania zamówienia oraz potwierdzające długość okresu, przez który przedmiot zamówienia nie mógł być wykonywany.
4. Okres wydłużenia realizacji przedmiotu zamówienia nie może być dłuższy niż okresy, o których mowa w ust. 1.
5. Zamawiający dopuszcza zmianę sprzętu dostarczanego przez Wykonawcę w przypadku gdy wskazany w ofercie sprzęt będzie niedostępny w momencie realizacji przedmiotu zamówienia i Wykonawca udowodni to Zamawiającemu, pod warunkiem, że dostarczony sprzęt będzie spełniał minimalne wymagania sprzętu wskazanego w ofercie Wykonawcy i cena sprzętu nie ulegnie zmianie.
6. Zmiany umowy, o których mowa w niniejszym paragrafie mogą zostać wprowadzone wyłącznie w formie pisemnego aneksu do niniejszej umowy pod rygorem nieważności.
|
IV 4 4 data |
2020-10-02T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie częściowe Nr 1: sprzęt komputerowy z oprogramowaniem obejmujący 80 komputerów stacjonarnych oraz 80 monitorów
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213300-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-10-27T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem obejmująca 80 komputerów stacjonarnych oraz 80 monitorów.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Zadania częściowego nr 1 znajduje się w Załączniku Nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie częściowe Nr 2: telewizor LED
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32324600-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-10-27T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa telewizora LED.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Zadania częściowego nr 2 znajduje się w Załączniku Nr 2 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie częściowe Nr 3: 9 sztuk oprogramowania dla dzieci z niepełnosprawnością.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
48000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-10-27T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa 9 sztuk oprogramowania dla dzieci z niepełnosprawnością.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Zadania częściowego nr 3 znajduje się w Załączniku Nr 3 do SIWZ.
|
| |