Dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania w ramach Projektu Wsparcie dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w okresie epidemii COVID – 19

Data publikacji 2020-09-24
Data zakończenia 2020-10-02 00:00:00
Instytucja Gmina Miejska Przemyśl - Prezydent Miasta Przemyśl
Miejscowość Przemyśl
Województwo podkarpackie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Telewizje,
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 589080-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302133008, 323246006, 480000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę, która została podzielona na trzy zadania częściowe:
1) Zadanie częściowe Nr 1: sprzęt komputerowy z oprogramowaniem obejmujący 80 komputerów stacjonarnych oraz 80 monitorów;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Zadania częściowego nr 1 znajduje się w Załączniku Nr 1 do SIWZ.
2) Zadanie częściowe Nr 2: telewizor LED;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Zadania częściowego nr 2 znajduje się w Załączniku Nr 2 do SIWZ.
3) Zadanie częściowe Nr 3: 9 sztuk oprogramowania dla dzieci z niepełnosprawnością.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Zadania częściowego nr 3 znajduje się w Załączniku Nr 3 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f61ac4af-cbf6-4994-a223-38e8c63b8c6a
Biuletyn 589080-N-2020
Zamawiajacy nazwa Gmina Miejska Przemyśl - Prezydent Miasta Przemyśl
Regon 68675300000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Rynek
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Przemyśl
Zamawiajacy kod pocztowy 37-700
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podkarpackie
Zamawiajacy telefon 016 6782962, 6752072
Zamawiajacy fax 166 786 449
Zamawiajacy email przetarg@um.przemysl.pl
Adres strony url www.przemysl.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zadanie jest realizowane w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój lata 2014-2020 – Działanie 2.8 Rozwój usług społecznych w środowisku lokalnym. PI 9iv: Ułatwienie dostępu do przystępnych cenowo, trwałych oraz wysokiej jakości usług, w tym opieki zdrowotnej i usług socjalnych świadczonych w interesie ogólnym. Nr umowy – 16/2020
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://bip.przemysl.pl/33478/351/zamowienia-publiczne-dostawy.html
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny W formie papierowej, osobiście, za pośrednictwem posłańca lub za pośrednictwem operatora pocztowego
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miejski w Przemyślu Rynek 1, 37-700 Przemyśl
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania w ramach Projektu Wsparcie dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w okresie epidemii COVID – 19
Numer referencyjny ZP.271.2.15.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Zastrzega prawo grup czesci Zamawiający nie zastrzega
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy Zamawiający nie ogranicza lliczby części
Okreslenie przedmiotu Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę, która została podzielona na trzy zadania częściowe: 1) Zadanie częściowe Nr 1: sprzęt komputerowy z oprogramowaniem obejmujący 80 komputerów stacjonarnych oraz 80 monitorów; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Zadania częściowego nr 1 znajduje się w Załączniku Nr 1 do SIWZ. 2) Zadanie częściowe Nr 2: telewizor LED; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Zadania częściowego nr 2 znajduje się w Załączniku Nr 2 do SIWZ. 3) Zadanie częściowe Nr 3: 9 sztuk oprogramowania dla dzieci z niepełnosprawnością. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Zadania częściowego nr 3 znajduje się w Załączniku Nr 3 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 30213300-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-10-27T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie ustanawia warunków w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie ustanawia warunków w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie ustanawia warunków w tym zakresie
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający nie ustanowił warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca nie składa żadnych dokumentów oraz oświadczeń w tym zakresie.
Inne dokumenty niewymienione Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartej umowy w przypadkach szczegółowo opisanych w Załącznikach nr 9, 10 i 11 do SIWZ: – Projekt umowy §10 ZMIANY POSTANOWIEŃ UMOWY 1. Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień umowy w zakresie terminu dostawy przedmiotu umowy w przypadku działania siły wyższej, czyli niezwykłych i nieprzewidzianych okoliczności niezależnych od strony, która się na nią powołuje, i których konsekwencji pomimo zachowania należytej staranności nie można było przewidzieć przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Pod pojęciem siły wyższej na potrzeby niniejszego warunku, należy rozumieć zdarzenie zewnętrzne o charakterze niezależnym od stron, którego nie można uniknąć, ani któremu nie mogły zapobiec Strony przy zachowaniu należytej staranności, oraz którego nie można przypisać drugiej stronie. Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności pożar, powódź, silne wiatry, obfite opady atmosferyczne, ekstremalny upał lub mróz, wojny, stany nadzwyczajne, klęski żywiołowe, epidemie, ograniczenia związane z kwarantanną, embargo, rewolucje, zamieszki i strajki trwające powyżej 7 dni roboczych lub inne zdarzenie związane z działaniem sił natury, jeżeli uniemożliwiają lub znacznie utrudniają prowadzenie robót budowlanych – o okres działania siły wyższej oraz usuwania skutków jej działania. 2. Po ustaniu przyczyn, o których mowa w ust. 1, opóźniających wykonywanie przedmiotu zamówienia Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie zawiadomić o tym fakcie Zamawiającego i przystąpić do realizacji przedmiotu zamówienia. 3. Wraz z zawiadomieniem Wykonawca jest zobowiązany przedstawić dowody potwierdzające zaistnienie zdarzeń uzasadniających wydłużenie terminu wykonania zamówienia oraz potwierdzające długość okresu, przez który przedmiot zamówienia nie mógł być wykonywany. 4. Okres wydłużenia realizacji przedmiotu zamówienia nie może być dłuższy niż okresy, o których mowa w ust. 1. 5. Zamawiający dopuszcza zmianę sprzętu dostarczanego przez Wykonawcę w przypadku gdy wskazany w ofercie sprzęt będzie niedostępny w momencie realizacji przedmiotu zamówienia i Wykonawca udowodni to Zamawiającemu, pod warunkiem, że dostarczony sprzęt będzie spełniał minimalne wymagania sprzętu wskazanego w ofercie Wykonawcy i cena sprzętu nie ulegnie zmianie. 6. Zmiany umowy, o których mowa w niniejszym paragrafie mogą zostać wprowadzone wyłącznie w formie pisemnego aneksu do niniejszej umowy pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2020-10-02T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zadanie częściowe Nr 1: sprzęt komputerowy z oprogramowaniem obejmujący 80 komputerów stacjonarnych oraz 80 monitorów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213300-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-10-27T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem obejmująca 80 komputerów stacjonarnych oraz 80 monitorów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Zadania częściowego nr 1 znajduje się w Załączniku Nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zadanie częściowe Nr 2: telewizor LED
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32324600-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-10-27T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa telewizora LED. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Zadania częściowego nr 2 znajduje się w Załączniku Nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zadanie częściowe Nr 3: 9 sztuk oprogramowania dla dzieci z niepełnosprawnością.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-10-27T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa 9 sztuk oprogramowania dla dzieci z niepełnosprawnością. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Zadania częściowego nr 3 znajduje się w Załączniku Nr 3 do SIWZ.
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)