GuidZP400 |
d7713b24-36b2-4d83-b96d-178d9ca09040
|
Biuletyn |
588721-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Zespół Szpitali Miejskich w Chorzowie
|
Regon |
27150341000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Strzelców Bytomskich
|
Zamawiajacy adres numer domu |
11
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Chorzów
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
41-500
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
323 499 115
|
Zamawiajacy fax |
322 413 952
|
Zamawiajacy email |
zp@zsm.com.pl
|
Adres strony url |
http://www.zsm.com.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.zsm.com.pl/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.zsm.com.pl/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty należy składać w formie tradycyjnej papierowej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Strzelców Bytomskich 11, 41-500 Chorzów - Biuro Podawcze Zespołu Szpitali Miejskich
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup i dostawa urządzeń laboratoryjnych oraz sprzętu medycznego dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Zespołu Szpitali Miejskich w Chorzowie
|
Numer referencyjny |
SP ZOZ ZSM/ZP/39/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
14
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup sprzętu medycznego niezbędnego w ramach doposażania Oddziałów SP ZOZ ZSM w Chorzowie w związku z zapobieganiem i zwalczaniem epidemii spowodowanej COVID-19 u ludzi wywołanej wirusem SARS-CoV-2 z podziałem na pakiety:
Pakiet 1 Komora laminarna
Pakiet 2 Chłodziarka laboratoryjna
Pakiet 3 Chłodziarko-zamrażarka laboratoryjna
Pakiet 4 Zamrażarka laboratoryjna
Pakiet 5 Wirówka szybkoobrotowa z rotorem kątowym
Pakiet 6 Wielofunkcyjna wirówka z chłodzeniem i rotorem wychylnym
Pakiet 7 Wirówka z chłodzeniem
Pakiet 8 Szafki pacjenta dla Oddziału Wewnętrznego
Pakiet 9 Szafki pacjenta dla Oddziału Otolaryngologii Dziecięcej
Pakiet 10 Videolaryngoskop
Pakiet 11 Videobronchofiberoskop intubacyjny pediatryczny
Pakiet 12 USG
Pakiet 13 Respirator stacjonarny
Pakiet 14 Pulsoksymetr
2.2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w formie tabelarycznej w załączniku nr 2 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia (dalej w treści: OPZ) tj. parametry, wymagania techniczne, warunki graniczne i pożądane.
Środki finansowe na realizację zadania pochodzą z dofinansowania:
- Urzędu Miasta Chorzowa w zakresie Pakietów 1-7
- ze środków Górnośląsko -Zagłębiowskiej Metropolii w zakresie Pakietu 11
- Urzędu Miasta Chorzowa w zakresie Pakietu 12, dotacja celowa w ramach zadania: „Zakup sprzętu dla SP ZOZ Zespołu Szpitali Miejskich w Chorzowie” (Umowa nr 1385.2020).
Zadanie w zakresie Pakietu nr 8, 9, 10, 13, 14 zostanie zrealizowane ze środków własnych Zamawiającego.
|
Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
4
|
Informacje na temat katalogow |
Wykonawca zobowiązany jest dostarczy urządzenia w terminie:
- 6 tygodni od dnia zawarcia umowy (pakiet 1-7,12,13,)
- 15 tygodni od dnia zawarcia umowy (pakiet 8)
- 16 tygodni od dnia zawarcia umowy (pakiet 9)
- 3 tygodnie od dnia zawarcia umowy (pakiet 10,14)
- 11 tygodni od dnia zawarcia umowy (pakiet 11)
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie ustanawia warunku.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie ustanawia warunku.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie ustanawia warunku.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający nie ustanawia warunku.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający nie ustanawia warunku.
|
Zakresie kryteriow selekcji |
Zamawiający nie ustanawia warunku.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
a) Katalog, ulotka, strona z katalogu lub folder lub inny dokument opisujący oferowany produkt szczegółowo opisujący oferowane urządzenie celem potwierdzenia jego parametrów technicznych zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia. Zamawiający wymaga, aby składane dokumenty zawierały nazwę producenta, nazwę produktu lub nr katalogowy oraz wizualizację urządzeń tak by możliwa była jego jednoznaczna identyfikacja z produktem zaoferowanym w załączniku nr 2 do SIWZ.
|
Inne dokumenty niewymienione |
9.1. Wykonawca zobowiązany jest składając ofertę załączyć do niej następujące oświadczenia lub dokumenty:
a) Wypełniony formularz ofertowy wg zał. nr 1 do SIWZ zawierający w szczególności informacje o terminie dostawy, gwarancji i pełnych danych adresowych Wykonawcy. Wykonawca, składając ofertę informuje Zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego – formularz ofertowy, pkt. 2 załącznika nr 1 do SIWZ (OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY część 12 pkt. 12.8)
b) Wypełniony OPZ wg zał. nr 2 do SIWZ
c) Oryginał gwarancji/poręczenia, jeżeli Wykonawca wnosi wadium korzystając z innej formy niż pieniądz.
d) Pełnomocnictwo lub inne dokumenty, z których wynika prawo do podpisania dokumentów składanych wraz z ofertą w tym dla osoby wykonującej czynności na Platformie (wypełnianie i składanie oferty).
e) Dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt. 5 SIWZ przy których umieszczono dopisek: „dołączyć do oferty”,
f) Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 UPZP, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 UPZP – załącznik nr 6 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający uzna żądanie za spełnione, kiedy Wykonawca w ciągu 3 dni przekaże Zamawiającemu oświadczenie (wraz z ewentualnymi dowodami) e-mailem przy założeniu niezwłocznego przekazania pisemnego oryginału na adres Zamawiającego
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
7.1. Wykonawcy przystępujący do przetargu zobowiązani są do wniesienia wadium w wysokości uzależnionej od oferowanego pakietu:
Część zamówienia Kwota wadium
Pakiet 1 Komora laminarna 750,00 zł
Pakiet 2 Chłodziarka laboratoryjna 900,00 zł
Pakiet 3 Chłodziarko-zamrażarka laboratoryjna 200,00 zł
Pakiet 4 Zamrażarka laboratoryjna 600,00 zł
Pakiet 5 Wirówka szybkoobrotowa z rotorem kątowym 350,00 zł
Pakiet 6 Wielofunkcyjna wirówka z chłodzeniem i rotorem wychylnym 1200,00 zł
Pakiet 7 Wirówka z chłodzeniem 900,00 zł
Pakiet 8 Szafki pajenta dla Oddziału Wewnętrznego 1000,00 zł
Pakiet 9 Szafki pajenta dla Oddziału Otolaryngologii Dziecięcej 400,00 zł
Pakiet 10 Videolaryngoskop 250,00 zł
Pakiet 11 Videobronchofiberoskop intubacyjny pediatryczny 2000,00 zł
Pakiet 12 USG 6000,00 zł
Pakiet 13 Respirator stacjonarny 2000,00 zł
Pakiet 14 Pulsoksymetr 500,00
7.2. Jeżeli oferta zostanie złożona na wszystkie pakiety wówczas wadium wyniesie: 17 050,00 PLN
7.3. W przypadku złożenia oferty częściowej Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w kwocie określonej dla danego pakietu. W przypadku złożenia oferty na kilka części kwota wadium stanowi sumę wadiów ustalonych dla poszczególnych części zamówienia.
7.4. Zamawiający dopuszcza wniesienie wadium w następujących formach:
pieniądzu,
poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
gwarancjach bankowych,
gwarancjach ubezpieczeniowych,
poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 poz.299).
7.5. Wadium w pieniądzu należy wnieść przed upływem terminu składania ofert przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:
ING BANK ŚLĄSKI S.A. O/ CHORZÓW Nr 21 1050 1243 1000 0010 0009 7517
z dopiskiem: „Zakup urządzeń laboratoryjnych oraz sprzętu medycznego” nr sprawy: SP ZOZ ZSM/ZP/39/2020.
7.6. Za termin wniesienia wadium uważa się datę i godzinę wpłynięcia środków na konto Zamawiającego.
7.7. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowych lub ubezpieczeniowych, z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać:
- nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 UPZP, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą,
- termin obowiązywania gwarancji,
- miejsce i termin zwrotu gwarancji.
7.8. Wadium w formie niepieniężnej (tj. gwarancja lub poręczenie) należy złożyć w Kasie Głównej Zespołu Szpitali Miejskich w Chorzowie.
7.9. Zamawiający na wniosek Wykonawcy zwraca wadium Wykonawcom, którzy wycofali ofertę przed upływem terminu składania ofert niezwłocznie po otrzymaniu wniosku o zwrot wadium.
7.10. Wniosek powinien zawierać nazwę postępowania przetargowego, nr sprawy, numer rachunku bankowego Wykonawcy oraz datę wpłaty i kwotę wadium jakie należy zwrócić. Wniosek należy przesłać do Działu Zamówień Publicznych na adres: zp@zsm.com.pl
7.11. Zamawiający zwróci wadium, jeżeli wystąpi jedna z przesłanek wymienionych w art. 46 UPZP.
7.12. Jeśli oferta Wykonawcy nie zostanie zabezpieczona wadium w wymaganej formie i wysokości Zamawiający odrzuci ofertę.
7.13. Wniesione wadium musi zachować ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą, przy czym pierwszym dniem ważności zobowiązania jest dzień składania ofert. Wadium musi zabezpieczać ofertę w całym okresie związania ofertą, który wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert.
7.14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca:
a) którego oferta została wybrana
- odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
- zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
b) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a UPZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 UPZP, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 UPZP, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 UPZP, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
7.15. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a UPZP.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
5. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w następującym zakresie:
a) zmiany ceny netto lub brutto w przypadku, gdy zmiana ta jest korzystna dla Zamawiającego tj. obniżenie ceny netto lub brutto przy zachowaniu pozostałych parametrów oferowanego przedmiotu zamówienia bez zmian.
b) obniżenia ceny przedmiotu umowy przez Wykonawcę.
6. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w zakresie zmian dotyczących nazwy stron, adresu lub innych zapisów dotyczących wskazania stron.
|
IV 6 1 sposob udostepniania |
9.13. Zgodnie z UPZP nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. W związku z powyższym Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert ma prawo zastrzec, że nie mogą być one udostępniane oraz jest zobowiązany wykazać, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji podawanych podczas otwarcia ofert tj. nazwy (firmy) oraz adresów Wykonawców, a także informacji dotyczących ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach. Zgodnie z ustawą z dnia 16 kwietnia 1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz. U. 2019 poz. 1010) przez tajemnicę przedsiębiorstwa rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności. Jeżeli zastrzeżone przez Wykonawcę informacje nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa lub są jawne na podstawie przepisów ustawy lub odrębnych przepisów, Zamawiający zobowiązany jest do ujawnienia tych informacji w ramach prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
|
IV 6 1 srodki ochrony |
9.14. Wszystkie dokumenty złożone przez Wykonawcę są jawne za wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, które należy odpowiednio wyodrębnić w treści złożonej oferty, poprzez umieszczenie ich w odrębnej, opisanej i trwale zaklejonej kopercie.
|
IV 4 4 data |
2020-10-02T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 1 Komora laminarna
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
42
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet 1 - Komora laminarna (1 szt.) II klasy bezpieczeństwa mikrobiologicznego
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 2 Chłodziarka laboratoryjna
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
42
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet 2 - Chłodziarka laboratoryjna (2 szt.)
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 3 Chłodziarko-zamrażarka laboratoryjna
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
42
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet 3-Chłodziarko-zamrażarka laboratoryjna (1 sztuka)
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 4 Zamrażarka laboratoryjna
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
42
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet 4-Zamrażarka laboratoryjna (1 szt.)
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 5 Wirówka szybkoobrotowa z rotorem kątowym
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
42
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet 5 - Wirówka szybkoobrotowa z rotorem kątowym (wirnik kątowy) - 1 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 6 Wielofunkcyjna wirówka z chłodzeniem i rotorem wychylnym
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
42
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet 6 - Wielofunkcyjna wirówka z chłodzeniem i rotorem wychylnym (wirnik horyzontalny) -1 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 7 Wirówka z chłodzeniem
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
42
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet 7 - Wirówka z chłodzeniem (1 szt.)
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 8 Szafki pacjenta dla Oddziału Wewnętrznego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
105
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet 8 - Szafki pacjenta dla Oddziału Wewnętrznego (27 szt.)
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 9 Szafki pacjenta dla Oddziału Otolaryngologii Dziecięcej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
112
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet 9 - Szafki pacjenta dla Oddziału Otolaryngologii Dziecięcej (24 szt.)
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 10 Videolaryngoskop
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet 10 Videolaryngoskop (1 szt.) (Oddział Anestezjologii i Intensywnej Terapii)
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 11 Videobronchofiberoskop intubacyjny pediatryczny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
77
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet 11 Videobronchofiberoskop intubacyjny pediatryczny (1 szt.)
|
| |
Zalacznik czesc nr |
12
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 12 USG
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
42
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet 12 USG (1 szt.)
|
| |
Zalacznik czesc nr |
13
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 13 Respirator stacjonarny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
42
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet 13 Respirator stacjonarny (1 szt.) (z możliwością transportu z wbudowaną turbiną do wentylacji pacjentów z niewydolnością oddechową)
|
| |
Zalacznik czesc nr |
14
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 14 Pulsoksymetr
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet 14 Pulsoksymetr (4 szt.)
|
| |