GuidZP400 |
56eef8d0-3d02-4862-94f3-f6f14c2d03f0
|
Biuletyn |
587470-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Polska Agencja Żeglugi Powietrznej
|
Regon |
14088677100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Wieżowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
8
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
02-147
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 574 62 44
|
Zamawiajacy fax |
22 574 63 59
|
Zamawiajacy email |
zp@pansa.pl
|
Adres strony url |
www.bip.pansa.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Państwowa osoba prawna
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://portal.smartpzp.pl/pazp/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://portal.smartpzp.pl/pazp/
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
dopuszczone jest złożenie oferty w postaci elektronicznej, opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym za pośrednictwem Platformy po adresem https://portal.smartpzp.pl/pazp/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę w zapieczętowanym i oznakowanym zgodnie z wymaganiami specyfikacji opakowaniu, należy złożyć w budynku Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej, 02-147 Warszawa, ul. Wieżowa 8, Biuro Podawcze
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Wieżowa 8, 02-147 Warszawa
|
Nazwa nadana zamowieniu |
DOSTAWA ELEMENTÓW UZUPEŁNIAJĄCYCH DO SYSTEMU TRADING WRAZ Z LICENCJAMI
|
Numer referencyjny |
188/PAŻP/2020/AZP
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
5
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa elementów uzupełniających do systemu Trading wraz z licencjami, w podziale na następujące Części:
Część nr 1 Uzupełninie okablowania w Zapasowej Sali Operacyjnej na potrzeby systemu Trading,
Część nr 2 - Dostawa 20 sztuk stacji dokujących dla słuchawek bluetooth oraz 10 sztuk stacji ładująco dokujących dla tych słuchawek,
Część nr 3 - Dostawa 40 sztuk słuchawek bluetooth do sytemu Unify Xpert Tradeing,
Część nr 4 – Wykonanie podstawy pod systemy telekomunikacyjne VCS i Trading,
Część nr 5 - Dostawa, instalacja lokalnych systemów zarządzania Trading wraz z licencjami.
|
Cpv glowny przedmiot |
32541000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Informacje na temat katalogow |
Przedmiot zamówienia zostanie wykonany:
1. w zakresie Części nr 1 – do 66 dni od daty zawarcia Umowy,
2. w zakresie Części nr 2 – do 28 dni od daty zawarcia Umowy,
3. w zakresie Części nr 3 – do 28 dni od daty zawarcia Umowy,
4. w zakresie Części nr 4 - do 60 dni od daty zawarcia Umowy,
5. w zakresie Części nr 5 – do 60 dni od daty zawarcia Umowy.
Termin wykonania w zakresie Części nr 1 – 3 stanowi kryterium oceny ofert.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Dla Części nr 1
Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej jedną (1) usługę polegającą na instalacji okablowania strukturalnego na kwotę min. 30 000,00 PLN brutto.
Dla Części nr 2
Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej jedną (1) dostawę osprzętu dla systemu Unify Trading.
Dla Części nr 3
Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej jedną (1) dostawę osprzętu dla systemu Unify Trading.
Dla Części nr 5
Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej jedną (1) dostawę wraz z instalacją systemu Trading na kwotę min. 30 000,00 PLN brutto.
UWAGA: W przypadku podania wartości dostawy w walucie innej niż zł, w celu oceny spełniania ww. warunku Zamawiający dokona przeliczenia wskazanej kwoty na zł według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego obowiązującego w dniu publikacji ogłoszenia o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykonawca, którego oferta została oceniona najwyżej zostanie wezwany do złożenia, w wyznaczonym terminie, niżej wymienionych dokumentów:
1. Dla Części nr 1 wykazu usług wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – z podaniem przedmiotu usługi i jej wartości, dat wykonania (od-do), podmiotu, na rzecz którego usługa została wykonana (nazwa, adres i telefon) – 1 egzemplarz, datowany i odpowiednio podpisany - opracowany wg druku dołączonego do specyfikacji - Załącznik nr 4 do SIWZ;
2. Dla Części nr 2, 3, 5 wykazu dostaw wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – z podaniem przedmiotu dostawy i jej wartości, dat wykonania (od-do), podmiotu, na rzecz którego dostawa została wykonana (nazwa, adres i telefon) – 1 egzemplarz, datowany i odpowiednio podpisany - opracowany wg druku dołączonego do specyfikacji - Załącznik nr 5 do SIWZ;
3. Dowodów określających należyte wykonanie dostaw oraz usług uwzględnionych w wykazie, o którym mowa w pkt 2 ppkt 1 oraz 2. powyżej. Dowodami są:
a) referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonane;
b) inne dokumenty/ oświadczenie wykonawcy – jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa w lit. a) powyżej.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. W terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego informacji z otwarcia ofert na stronie internetowej, na której udostępniana jest SIWZ, Wykonawcy składają bez wezwania oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu - opracowane wg druku dołączonego do SIWZ – załącznik nr 6 do SIWZ.
2. REPREZENTACJA I PEŁNOMOCNICTWO
2.1. W przypadku oferty składanej w formie pisemnej (w papierze):
2.1.1. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony (zakres umocowania). Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem.
2.1.2. W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (wystawione zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy). Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony (zakres umocowania). Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem.
2.1.3. Oferta musi być podpisana przez pełnomocnika/osobę umocowaną do reprezentowania Wykonawcy/Wykonawców.
2.2. W przypadku oferty składanej w formie elektronicznej (podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym i przekazanej za pomocą Platformy):
2.2.1. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony (zakres umocowania). Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub elektronicznego poświadczenia zgodności odpisu lub kopii z okazanym dokumentem opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez w notariusza.
2.2.2. W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (wystawione zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy). Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony (zakres umocowania). Pełnomocnictwo, udzielone przez każdego z Wykonawców składających wspólną ofertę, należy złożyć w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub elektronicznego poświadczenia zgodności odpisu lub kopii z okazanym dokumentem opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez notariusza.
2.2.3. Oferta musi być podpisana przez pełnomocnika/osobę umocowaną do reprezentowania Wykonawcy/Wykonawców.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Zamawiający wymaga wniesienie wadium.
2. Przystępując do niniejszego postępowania, każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości:
2.1. dla Części nr 1 - 3 500,00 zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych 00/100).
2.2. dla Części nr 5 - 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100);
dla pozostałych Części wniesienie wadium nie jest wymagane.
3. Wadium należy wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy.
4. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.
5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego.
6. Wadium w pieniądzu należy wnieść na rachunek Zamawiającego: Bank Gospodarstwa Krajowego, Aleje Jerozolimskie 7, 00-955 Warszawa – rachunek 03 1130 1017 0025 0094 4820 0013.
7. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w budynku Zamawiającego, ul. Wieżowa 8, 02-147 Warszawa lub umieścić w osobnej kopercie – opisanej „wadium – postępowanie nr 188/PAŻP/2020/AZP”, dołączonej do oferty, z zastrzeżeniem Rozdziału XA pkt 8 SIWZ. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach określonych w pkt 3 powyżej, beneficjentem takich dokumentów musi być Polska Agencja Żeglugi Powietrznej, ul. Wieżowa 8, 02-147 Warszawa, a złożone poręczenie lub gwarancja muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie zgodne z art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy.
8. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ, spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 7b ustawy.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Strony dopuszczają możliwość dokonywania wszelkich nieistotnych zmian umowy, zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 5 ustawy, wszelkich zmian dopuszczalnych z mocy prawa i nie wymagających przewidzenia w SIWZ, a także zmian których zakres, charakter i warunki wprowadzenia przewidziano w istotnych postanowieniach umowy.
|
IV 4 4 data |
2020-10-13T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:30
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Uzupełninie okablowania w Zapasowej Sali Operacyjnej na potrzeby systemu Trading
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32541000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
66
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem przetargu jest rozbudowa okablowania strukturalnego w budynku Ośrodka Szkoleniowo Administracyjnego w Warszawie przy ulicy Wieżowej 8 w pomieszczeniach S0.2 i S0.17 z punktu dystrybucyjnego w pomieszczeniu S0.18.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa 20 sztuk stacji dokujących dla słuchawek bluetooth oraz 10 sztuk stacji ładująco dokujących dla tych słuchawek
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32541000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
28
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 20 sztuk stacji dokujących dla słuchawek bluetooth.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa 40 sztuk słuchawek bluetooth do sytemu Unify Xpert Tradeing
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32541000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
28
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 40 sztuk słuchawek bluetooth do sytemu Unify Xpert Tradeing.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Wykonanie podstawy pod systemy telekomunikacyjne VCS i Trading
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32541000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
60
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zbudowanie i dostarczenie podstawy przeznaczonej do utrzymania monitora VCS i systemu tradeing.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa, instalacja lokalnych systemów zarządzania Trading wraz z licencjami
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32541000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
60
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa, instalacja lokalnych systemów zarządzania Trading wraz z licencjami
|
| |