Dostawa wraz z montażem mebli biurowych dla Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu

Data publikacji 2020-09-25
Data zakończenia 2020-10-07 00:00:00
Instytucja Izba Administracji Skarbowej w Poznaniu
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Meble biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 589619-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391300002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych dla Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu wraz z ich transportem, rozładunkiem i wniesieniem oraz montażem i ustawieniem w pomieszczeniach zlokalizowanych w budynku przy ul. Wichrowej 20 w Poznaniu oraz w budynku przy ul. Staszica 4 w Rawiczu.

Poprzez dostawę należy rozumieć dostawy mebli transportem na koszt i ryzyko wykonawcy wraz z ich rozładunkiem i wniesieniem oraz montażem i ustawieniem (na koszt wykonawcy) w sposób wskazany przez Zamawiającego.
Poprzez montaż należy rozumieć należyte, zgodne z zasadami sztuki i przyjętymi normami zmontowanie, rozstawienie dostarczonych mebli, wypoziomowanie poszczególnych elementów wyposażenia będących przedmiotem zamówienia gwarantujące ich pełną funkcjonalność oraz usunięcie opakowań.
UWAGA: Przedmiot umowy realizowany będzie w czynnych obiektach. Wykonawca zobowiązany jest wykonywać swoje czynności w ramach zawartej umowy w sposób, który nie będzie utrudniał pracy osobom przebywającym w budynkach Zamawiającego.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ.
3. Przedmiotowe ilości mebli biurowych zostały określone w załączniku nr 5 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 9af1e321-e90e-4282-bc8e-1c09eb60c8ae
Biuletyn 589619-N-2020
Zamawiajacy nazwa Izba Administracji Skarbowej w Poznaniu
Regon 00102297200000
Zamawiajacy adres ulica Dolna Wilda
Zamawiajacy adres numer domu 80A
Zamawiajacy miejscowosc Poznań
Zamawiajacy kod pocztowy 61-501
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 61 8586100,
Zamawiajacy fax 61 8522224
Zamawiajacy email beata.chomiakowska@mf.gov.pl,
Adres strony url www.wielkopolskie.kas.gov.pl
Adres strony internetowej narzedzia www.wielkopolskie.kas.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 1
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.wielkopolskie.kas.gov.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.wielkopolskie.kas.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę można złożyć bezpośrednio w siedzibie Zamawiającego albo wysłać listem poleconym lub kurierem na adres Zamawiającego wskazany w pkt 1 SIWZ
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa wraz z montażem mebli biurowych dla Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu
Numer referencyjny 3001-ILZ.260.28.2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych dla Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu wraz z ich transportem, rozładunkiem i wniesieniem oraz montażem i ustawieniem w pomieszczeniach zlokalizowanych w budynku przy ul. Wichrowej 20 w Poznaniu oraz w budynku przy ul. Staszica 4 w Rawiczu. Poprzez dostawę należy rozumieć dostawy mebli transportem na koszt i ryzyko wykonawcy wraz z ich rozładunkiem i wniesieniem oraz montażem i ustawieniem (na koszt wykonawcy) w sposób wskazany przez Zamawiającego. Poprzez montaż należy rozumieć należyte, zgodne z zasadami sztuki i przyjętymi normami zmontowanie, rozstawienie dostarczonych mebli, wypoziomowanie poszczególnych elementów wyposażenia będących przedmiotem zamówienia gwarantujące ich pełną funkcjonalność oraz usunięcie opakowań. UWAGA: Przedmiot umowy realizowany będzie w czynnych obiektach. Wykonawca zobowiązany jest wykonywać swoje czynności w ramach zawartej umowy w sposób, który nie będzie utrudniał pracy osobom przebywającym w budynkach Zamawiającego. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Przedmiotowe ilości mebli biurowych zostały określone w załączniku nr 5 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawca wraz z ofertą składa oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania od wykonawcy przedstawienia dokumentów na potwierdzenie że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia dla poszczególnych asortymentów mebli na etapie realizacji umowy.
Inne dokumenty niewymienione 1. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ, oraz w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu, jeżeli wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej oświadczenie może złożyć wraz z ofertą. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Oferta wspólna powinna zawierać oświadczenia, o których mowa w pkt 6.2. i 6.3. SIWZ dla każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 3. Oświadczenia o których mowa w pkt 6.2. i 6.3. powinny mieć formę oryginałów podpisanych przez wykonawcę lub osoby uprawnione do jego reprezentowania. 4. Dołączone do oferty pełnomocnictwa uprawniające do reprezentowania wykonawcy/-ów w postępowaniu powinny mieć formę oryginałów lub kopii poświadczonych notarialnie. 5. Jeżeli wykonawca nie złoży wymaganych pełnomocnictw albo złoży wadliwe pełnomocnictwa, Zamawiający wezwie do ich złożenia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 6. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2020-10-07T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę sporządzoną w formie pisemnej, w języku polskim, pismem czytelnym
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria dodatkowa gwarancja
Znaczenie 30,00
  
Kryteria kolor płyty
Znaczenie 10,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)