GuidZP400 |
f83fe2a6-269b-4a30-9f23-eadeb430f451
|
Biuletyn |
588930-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Szpital Miejski Specjalistyczny im. Gabriela Narutowicza w Krakowie
|
Regon |
35720766400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Prądnicka
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kraków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
31-202
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
012 25 78 291
|
Zamawiajacy fax |
012 25 78 292, 2578229
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@narutowicz.krakow.pl
|
Adres strony url |
www.narutowicz.krakow.pl
|
Adres strony internetowej |
www.narutowicz.krakow.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.narutowicz.krakow.pl/zamowienia-publiczne
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.narutowicz.krakow.pl/zamowienia-publiczne
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
https://e-ProPublico.pl/
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemnie na adres wskazany poniżej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szpital Miejski Specjalistyczny im. Gabriela Narutowicza w Krakowie - SEKRETARIAT DYREKCJI - ul. Prądnicka 35-37 31-202 Kraków Polska
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup i dostawa wyposażenia mobilnego dla potrzeb Oddziału Chorób Wewnętrznych i Endokrynologii w SMS im. G. Narutowicza w Krakowie
|
Numer referencyjny |
ZP/51/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Zakup wyposażenia mobilnego dla potrzeb Oddziału Chorób Wewnętrznych i Endokrynologii w Szpitalu Miejskim Specjalistycznym im. Gabriela Narutowicza w Krakowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ oraz załączniki nr 1.2; 1.3; 1.4; 1.7 do SIWZ. Zamówienie podzielone jest na 18 części.
|
Cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Data rozpoczecia |
2020-12-01T00:00:00+01:00
|
Data zakonczenia |
2020-12-15T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów . Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. . Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 8.5.2 SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsca zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 8.6.1 SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zmieszania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty, te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Foldery (materiały producenta, ulotki firmowe, instrukcje obsługi, karty danych technicznych) dotyczące opisu przedmiotu zamówienia - potwierdzające spełnienie przez oferowane produkty parametrów wymaganych i określonych przez Zamawiającego. Muszą być w języku polskim (lub angielskim – dot. Pakietu nr 2,3,4), opisane zgodnie ze złożoną ofertą - nazwa Wykonawcy, Nr pakietu, Nr pozycji której dotyczy. W przypadku braku niektórych wymaganych parametrów na karcie katalogowej dopuszcza się załączenie do oferty instrukcji obsługi sprzętu lub oświadczenia wytwórcy lub autoryzowanego dystrybutora o spełnianiu wymaganych parametrów. W przypadku załączenia oświadczenia autoryzowanego dystrybutora należy przedłożyć stosowne upoważnienie do reprezentowania wytwórcy- dotyczy pakietu nr 2; 3; 4; 22. 2) Deklaracja zgodności z aktualnymi normami Wspólnoty Europejskiej lub certyfikat jednostki notyfikującej oraz oznakowanie CE lub równoważne - zgodnie z załącznikiem nr 1.2; 1.3; 1.4 do SIWZ. 3) Dokument potwierdzający przez producenta posiadanie uprawnienia wskazanego serwisu do napraw, montażu i serwisowania oferowanych urządzeń zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ (nie dotyczy ofert składanych bezpośrednio przez wytwórców oferowanego przedmiotu zamówienia - dotyczy pakietu 2; 3; 4; 22. 4) Wszelkie dokumenty, o których mowa w załączniku nr 1 do SIWZ (jeżeli dotyczy).
|
Inne dokumenty niewymienione |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – Załącznik 1 i Załącznik 1.2; 1.3; 1.4; 1.7 do SIWZ (dotyczy pakietu na który składana jest oferta) wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy. Formularz ofertowy – załącznik 2 do SIWZ. Pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia dokumentu) do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jej reprezentacji we właściwym rejestrze lub centralnej ewidencji i informacji działalności gospodarczej. Wykaz części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom (Załącznik nr 5 do SIWZ).
Foldery (oryginalne karty katalogowe wytwórcy lub autoryzowanego dystrybutora) dotyczące opisu przedmiotu zamówienia - potwierdzające spełnianie przez oferowane produkty parametrów ocenianych i punktowanych, określonych przez Zamawiającego w Pakietach nr 2,3,4. Muszą być w języku polskim lub angielskim, opisane zgodnie ze złożoną ofertą – nazwa Wykonawcy, Nr pakietu, Nr pozycji (także nr pozycji odpowiednio z załącznika nr 1.2; 1.3; 1.4; do SIWZ – w zależności na który Pakiet składana jest oferta) której dotyczy – należy złożyć wraz z ofertą.
W przypadku braku niektórych ocenianych parametrów na karcie katalogowej dopuszcza się załączenie do oferty instrukcji obsługi sprzętu lub oświadczenia wytwórcy lub autoryzowanego dystrybutora o spełnianiu wymaganych parametrów. W przypadku załączenia oświadczenia autoryzowanego dystrybutora należy przedłożyć stosowne upoważnienie do reprezentowania wytwórcy.
|
Zmiana umowy tekst |
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian reguluje wzór umowy (załącznik nr 4, 4A, 4B do SIWZ).
|
IV 4 4 data |
2020-10-05T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
pl
|
IV 4 5 data |
2020-11-03T00:00:00+01:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 2 - Szafki przyłóżkowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33192000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-12-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-15T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
wg załącznika nr 1.2 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 3 - Lodówka medyczna
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
42513200-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-12-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-15T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
wg załącznika nr 1.3 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 4 - Stół zabiegowy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-12-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-15T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
wg załącznika nr 1.4 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 7 - Taboret obrotowy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-12-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-15T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
wg załącznika nr 1 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 8 - Fotel do pobierania krwii
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-12-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-15T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
wg załącznika nr 1 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 9 - Lampa bakteriobójcza
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-12-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-15T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
wg załącznika nr 1 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 10 - Parawan gabinetowy na kółkach
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-12-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-15T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
wg załącznika nr 1 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 11 - Szafki na leki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33192000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-12-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-15T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
wg załącznika nr 1 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 12 - Wersalka i fotele wypoczynkowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-12-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-15T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
wg załącznika nr 1 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 13 - Fotele i krzesła
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-12-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-15T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
wg załącznika nr 1 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 14 - Meble biurowe i wieszaki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39130000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-12-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-15T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
wg załącznika nr 1 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
12
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 15 - Aparaty telefoniczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32552110-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-12-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-15T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
wg załącznika nr 1 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
13
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 16 - Lampki biurkowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
31521100-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-12-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-15T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
wg załącznika nr 1 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
14
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 17 - Lodówki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
42513200-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-12-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-15T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
wg załącznika nr 1 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
15
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 18 - Kosze
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39224340-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-12-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-15T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
wg załącznika nr 1 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
16
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 19 - Regały
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-12-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-15T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
wg załącznika nr 1 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
17
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 21 - Dozowniki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
44619000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-12-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-15T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
wg załącznika nr 1 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
18
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 22 - Urządzenie wielofunkcyjne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
42962000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-12-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-15T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
wg załącznika nr 1 do SIWZ
|
| |