GuidZP400 |
5a7ceb33-536b-4fac-9dc3-2ef9989fe47d
|
Biuletyn |
588918-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Powiat Radomszczański
|
Regon |
59064844500000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Leszka Czarnego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
22
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Radomsko
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
97-500
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
Zamawiajacy telefon |
446 834 509
|
Zamawiajacy fax |
+48 44 683 43 35
|
Zamawiajacy email |
przetargi@radomszczanski.pl
|
Adres strony url |
www.radomszczanski.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Projekt pn.: "Wsparcie dzieci umieszczonych w pieczy zastepczej w okresie epidemii COVID-19" w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój lata 2014-2020 Działanie 2.8 Rozwój usług społecznych świadczonych w środowisku lokalnym, PI 9iv: Ułatwianie dostępu do przystępnych cenowo, trwałych oraz wysokiej jakości usług, w tym opieki zdrowotnej i usług socjalnych świadczonych w interesie ogólnym
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.radomszczanski.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Forma pisemna, zgodnie z Rozdziałem 10 SIWZ
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Powiat Radomszczanski, ul. Leszczka Czarnego 22, 97-500 Radomsko
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu komputerowego oraz sprzętu multimedialnego z podziałem na części
|
Numer referencyjny |
WP.272.16.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego oraz sprzętu multimedialnego z podziałem na części w związku z realizacją projektu pn.: „Wsparcie dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w okresie epidemii COVID-19” w ramach Programu Operacyjnego Wiedza i Edukacja Rozwój lata 2014-2020 - Działanie 2.8 Rozwój usług społecznych świadczonych w środowisku lokalnym, PI 9iv: Ułatwianie dostępu do przystępnych cenowo, trwałych oraz wysokiej jakości usług, w tym opieki zdrowotnej i usług socjalnych świadczonych w interesie ogólnym.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 niezależne części (zadania):
1) Część I - Przedmiotem części I zamówienia jest dostawa 83 szt. laptopów z oprogramowaniem, 46 szt. drukarek, 21 szt. tabletów z oprogramowaniem, 11 szt. urządzeń wielofunkcyjnych, 1 szt. głośniki komputerowe.
2) Część II - Przedmiotem części II zamówienia jest dostawa 34 szt. słuchawek z mikrofonem, 6 szt. telewizorów, 1 szt. tablica multimedialna, 6 szt. projektorów.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, o którym mowa w pkt. 1 określony został w:
- specyfikacji sprzętu komputerowego stanowiącej załącznik nr 7a do SIWZ - dla Części I
- specyfikacji sprzętu multimedialnego stanowiącej załącznik nr 7b do SIWZ- dla Części II
4.Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz wszelkimi normami i zasadami wykonywania dostaw o tym charakterze.
5. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa własna, nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkt dostarczany przez konkretnego wykonawcę, należy traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza się zastosowanie rozwiązań równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane w Specyfikacji sprzętu komputerowego stanowiącego Załącznik nr 7a do SIW i Specyfikacji sprzętu multimedialnego stanowiące Załącznik nr 7b do SIWZ.
6.Wykonawca powołując się na rozwiązania równoważne zobowiązany jest wykazać, że ofertowany przez niego produkt spełnia wymagania określone przez Zamawiającego, jak również, że nie jest gorszy od produktu wskazanego w opisie przykładowymi nazwami handlowymi.
7. Na przedmiot zamówienia, o którym mowa pkt 1. Wykonawca udzieli gwarancji zgodnie z okresami gwarancji wymaganiami w specyfikacji sprzętu komputerowego stanowiącej załącznik nr 7a do SIWZ - dla Części I oraz
specyfikacji sprzętu multimedialnego stanowiącej załącznik nr 7b do SIWZ- dla Części II.
Za datę początkową obowiązywania udzielonej gwarancji uznany będzie dzień podpisana protokołu zdawczo-odbiorczego.
8. Wykonawca w terminie 3 dni od daty podpisania umowy przedłoży Zamawiającemu wykaz autoryzowanych serwisów producenta laptopów – dotyczy Części I.
9. Ustalenia organizacyjne związane z wykonaniem zamówienia:
Wykonawca dostarczy przedmiot umowy, o którym mowa w pkt 1 przy użyciu własnego transportu i personelu, na własny koszt i na własne ryzyko, w miejsce wskazane przez Zamawiającego.
|
Cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w dniach |
14
|
Informacje na temat katalogow |
Termin wykonania zamówienia: w terminie wskazanym w ofercie nie dłuższym jednak niż 14 dni od dnia podpisania umowy.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający wymaga aby Wykonawcy:
a) nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali należycie, co najmniej jedną dostawę o wartości nie mniejszej niż:
- dla Części I 100 000,00 zł. brutto w ramach jednego zamówienia (dostawa sprzętu komputerowego)
– dla części II 15 000,00 zł. brutto w ramach jednego zamówienia (dostawa sprzętu multimedialnego)
Uwaga: Wykonawca składający ofertę dla dwóch części zobowiązany jest wykazać się minimum jedną dostawą sprzętu komputerowego i minimum jedną dostawą sprzętu multimedialnego.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została oceniona najwyżej, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających brak podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu: a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
Uwaga: Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 6.6 ppkt 2) SIWZ.
2. Zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia dokumentów wymienionych w pkt 6.6 ppkt 2) SIWZ dotyczących podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców są oni zobowiązani na wezwanie Zamawiającego złożyć dokumenty i oświadczenia o których mowa w pkt 6.6. SIWZ, przy
czym: dokumenty i oświadczenia o których mowa w pkt 6.6. ppkt 2) składa każdy z nich.
4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 6.6 ppkt 2) lit. a– składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
5. Dokumenty, o których mowa w pkt 6.8 lit. a. SIWZ, powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
6. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w 6.8 SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Zapis pkt 6.9 SIWZ stosuje się.
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została oceniona najwyżej, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu: a) wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu , dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot , na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. W wykazie należy wskazać, co najmniej jedną dostawę spełniającą wymóg określony w pkt 5.1. ppkt 3 lit a . – z wykorzystaniem wzoru określonego w Załączniku nr 4 do SIWZ.
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców są oni zobowiązani na wezwanie Zamawiającego złożyć dokumenty i oświadczenia o których mowa w pkt 6.6. SIWZ, przy czym: dokumenty i oświadczenia o których mowa w pkt 6.6. ppkt 1) SIWZ składają wspólnie.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została oceniona najwyżej, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających spełnienie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego: a) dokumenty/specyfikacje techniczne na ( np.: wydruki ze stron producentów, kopie kart katalogowych producenta) udostępnione przez producenta zaoferowanych przez wykonawcę sprzętów. Dokumenty muszą wskazywać rzeczywiste parametry zaoferowanego sprzętu. Autentyczność dokumentów musi być potwierdzona przez wykonawcę.
Uwaga: W przypadku gdy dokumentacja lub specyfikacja techniczna udostępniona przez producenta, o której mowa powyżej, nie zawiera wszystkich parametrów pozwalających na pełną weryfikację wymagań zawartych w SIWZ, dopuszcza się złożenie oprócz wymaganej dokumentacji/specyfikacji technicznej dodatkowego oświadczenia podpisanego przez wykonawcę (oryginał lub kopia potwierdzona przez zgodność z oryginałem przez wykonawcę) zawierającego uzupełnienie brakujących parametrów danego oferowanego elementu, potwierdzającego spełnienie postawionych w SIWZ wymagań.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp - załącznik nr 6 do SIWZ, wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
2. W przypadku oferty wspólnej pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii.
3. W przypadku, gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do zamówienia, lub jego części, polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych - zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zobowiązanie, o którym mowa w zdaniu pierwszym wykonawca załącza do oferty w formie pisemnej.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. W odniesieniu do art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie:
1) aktualizacji danych Wykonawcy;
2) obiektywnej niemożliwości dostarczenia przez Wykonawcę sprzętu wskazanego w ofercie z powodu braku jego dostępności na rynku, co zostanie potwierdzone przez jego producenta. Dopuszczane jest dostarczenie przez Wykonawcę sprzętu o parametrach technicznych nie gorszych i cenie nie wyższej niż wynikające z oferty. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest uprzednio każdorazowo przedłożyć Zmawiającemu stosowne dokumenty (oświadczenie producenta o niedostępności zaoferowanego sprzętu oraz opinię o nie gorszych parametrach technicznych sprzętu zamiennego niż zaoferowany w ofercie). Zmiana zaoferowanego sprzętu wymaga zgody Zamawiającego
2. Umowa może ulec zmianie w przypadku zaistnienia okoliczności związanych z wystąpieniem COVID-19, które wpływają lub mogą wpłynąć na należyte wykonanie umowy, na warunkach i w zakresie zgodnym z art. 15 ustawy z dnia 2 marca 2020 roku o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. z 2020 r. poz. 374 ze zmianami).
|
IV 4 4 data |
2020-10-05T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
25
|