GuidZP400 |
640bb89d-e33d-4790-b745-460baf15f742
|
Biuletyn |
589557-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Powiat Goleniowski
|
Regon |
81168412000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Dworcowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Goleniów
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
72-100
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
zachodniopomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
91 471 02 65
|
Zamawiajacy fax |
91 471 02 00
|
Zamawiajacy email |
wrip@powiat-goleniowski.pl
|
Adres strony url |
www.powiat-goleniowski.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020. Działanie 2.8 Rozwój usług społecznych świadczonych w środowisku lokalnym
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://spow.goleniow.ibip.pl/public/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://spow.goleniow.ibip.pl/public/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert w postaci elektronicznej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Starostwo Powiatowe, ul. Dworcowa 1, 72-100 Goleniów, pokój 121 (Sekretariat)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem oraz sprzętu audiowizualnego i multimedialnego
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Zamówienie realizowane jest w związku z przystąpieniem do projektu pn. „Wsparcie dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w okresie epidemii COVID-19” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020. Działanie 2.8 „Rozwój usług społecznych świadczonych w środowisku lokalnym”, PI 9iv: Ułatwianie dostępu do przystępnych cenowo, trwałych oraz wysokiej jakości usług, w tym opieki zdrowotnej i usług socjalnych świadczonych w interesie ogólnym dla Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Goleniowie i dla Centrum Obsługi Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych w Goleniowie.
Część 1 – sprzęt dla PCPR w Goleniowie
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego, nieużywanego, nieuszkodzonego, nieobciążonego prawami osób lub podmiotów trzecich sprzętu spełniającego normy bezpieczeństwa oraz parametry techniczne określone w specyfikacjach technicznych tj. 182 komputerów przenośnych 15.6” z oprogramowaniem oraz 13 szt. urządzeń wielofunkcyjnych dla Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Goleniowie.
Do oferty należy załączyć certyfikaty jakości CE oraz inne równoważne dokumenty potwierdzające wymagania jakościowe oferowanego sprzętu.
Dopuszcza się dokumenty w języku angielskim.
Przedmiot zamówienia Wykonawca dostarczy na własny koszt do Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Goleniowie, u. Pocztowa 43.
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia, ilość, wymagane parametry, konfiguracje oraz inne wymagania zawiera załącznik nr 8a do SIWZ.
Część 2 – sprzęt dla COPOW w Goleniowie
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego, nieużywanego, nieuszkodzonego, nieobciążonego prawami osób lub podmiotów trzecich sprzętu spełniającego normy bezpieczeństwa oraz parametry techniczne określone w specyfikacjach technicznych tj. . 162 komputerów przenośnych 15.6” z oprogramowaniem, 5 szt. telewizorów, 2 szt. skanerów oraz 5 szt. tablic interaktywnych dla Centrum Obsługi Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych w Goleniowie.
Do oferty należy załączyć certyfikaty jakości CE oraz inne równoważne dokumenty potwierdzające wymagania jakościowe oferowanego sprzętu.
Dopuszcza się dokumenty w języku angielskim.
Przedmiot zamówienia Wykonawca dostarczy na własny koszt do Centrum Obsługi Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych z siedzibą w Starostwie Powiatowym w Goleniowie,
ul. Dworcowa 1.
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia, ilość, wymagane parametry, konfiguracje oraz inne wymagania zawiera załącznik nr 8b do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
21
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Każdy Wykonawca, który złożył ofertę, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp z innym wykonawcą lub wykonawcami, którzy złożyli oferty. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą lub wykonawcami, którzy złożyli oferty nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia - w formie załącznika nr 7 do SIWZ dla każdej z części oddzielnie.
|
Inne dokumenty niewymienione |
- formularz oferty, stanowiącym Załącznik nr 1a dla cz. 1 i 1b dla. 2 do SIWZ,
- dokument potwierdzający posiadanie uprawnień do złożenia (podpisania) oferty i jej załączników (Załącznik nr 2 do SIWZ dla każdej z części oddzielnie), jeżeli prawo to nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą,
- oświadczenie – Załącznik nr 3 do SIWZ dla każdej z części oddzielnie,
- wypełniony Załącznik nr 8a dla cz. I 8b dla cz.2 do SIWZ,
- wypełniony Załącznik nr 9 dla każdej z części oddzielnie,
- Certyfikaty jakości CE oraz inne równoważne dokumenty potwierdzające wymagania jakościowe oferowanego sprzętu. Dopuszcza się dokumenty w języku angielskim.
UWAGA! Każdy Wykonawca, który, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp z innym wykonawcą lub wykonawcami, którzy złożyli oferty. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą lub wykonawcami, którzy złożyli oferty nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia- informację należy przygotować zgodnie z Załącznikiem nr 7 dla każdej z części oddzielnie do SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2020-10-05T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:30
|
IV 4 4 jezyki |
Postępowanie jest prowadzone wyłącznie w języku polskim.
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Część 1 – sprzęt dla PCPR w Goleniowie
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego, nieużywanego, nieuszkodzonego, nieobciążonego prawami osób lub podmiotów trzecich sprzętu spełniającego normy bezpieczeństwa oraz parametry techniczne określone w specyfikacjach technicznych tj. 182 komputerów przenośnych 15.6” z oprogramowaniem oraz 13 szt. urządzeń wielofunkcyjnych dla Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Goleniowie.
Do oferty należy załączyć certyfikaty jakości CE oraz inne równoważne dokumenty potwierdzające wymagania jakościowe oferowanego sprzętu.
Dopuszcza się dokumenty w języku angielskim.
Przedmiot zamówienia Wykonawca dostarczy na własny koszt do Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Goleniowie, u. Pocztowa 43.
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia, ilość, wymagane parametry, konfiguracje oraz inne wymagania zawiera załącznik nr 8a do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Część 2 – sprzęt dla COPOW w Goleniowie
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego, nieużywanego, nieuszkodzonego, nieobciążonego prawami osób lub podmiotów trzecich sprzętu spełniającego normy bezpieczeństwa oraz parametry techniczne określone w specyfikacjach technicznych tj. . 162 komputerów przenośnych 15.6” z oprogramowaniem, 5 szt. telewizorów, 2 szt. skanerów oraz 5 szt. tablic interaktywnych dla Centrum Obsługi Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych w Goleniowie.
Do oferty należy załączyć certyfikaty jakości CE oraz inne równoważne dokumenty potwierdzające wymagania jakościowe oferowanego sprzętu.
Dopuszcza się dokumenty w języku angielskim.
Przedmiot zamówienia Wykonawca dostarczy na własny koszt do Centrum Obsługi Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych z siedzibą w Starostwie Powiatowym w Goleniowie,
ul. Dworcowa 1.
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia, ilość, wymagane parametry, konfiguracje oraz inne wymagania zawiera załącznik nr 8b do SIWZ.
|
| |