GuidZP400 |
cc53cc2a-e472-47db-a380-d0194a915ca7
|
Biuletyn |
589498-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 5 im. Św. Barbary w Sosnowcu
|
Regon |
00000000000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
pl. Medyków
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Sosnowiec
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
41-200
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
032 3682012, 3682449
|
Zamawiajacy fax |
(032) 368 20 12
|
Zamawiajacy email |
zam.publ@wss5.pl
|
Adres strony url |
www.wss5.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.wss5.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny nr 5 im. św. Barbary w Sosnowcu, Plac Medyków 1
|
Nazwa nadana zamowieniu |
„Dostawa filtrów do dyfuzji, sterylnej osłony na ramię „C” aparatu rtg”
|
Numer referencyjny |
66/PNP/SW/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa filtrów do dyfuzji, sterylnej osłony na ramię „C” aparatu rtg”, w ilości i asortymencie określonym w załączniku nr 1 do SIWZ. Szczegółowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
24
|
Okreslenie warunkow |
Warunek zostanie wstępnie spełniony jeżeli Wykonawca wraz z ofertą
przedłoży podpisane oświadczenia o treści zgodnej ze wzorem zamieszczonym w Rodziale II pkt 3
SIWZ.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Warunek zostanie wstępnie spełniony jeżeli Wykonawca wraz z ofertą
przedłoży podpisane oświadczenia o treści zgodnej ze wzorem zamieszczonym w Rodziale II pkt 3
SIWZ.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Warunek zostanie wstępnie spełniony jeżeli Wykonawca wraz z ofertą
przedłoży podpisane oświadczenia o treści zgodnej ze wzorem zamieszczonym w Rodziale II pkt 3
SIWZ.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli
odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw
do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1.Oświadczenie, że oferowany asortyment posiada dokumenty wymagane przez polskie prawo, na podstawie których może być wprowadzony do obrotu i stosowania w placówkach ochrony zdrowia w RP o treści zgodnej ze wzorem zamieszczonym w Rozdziale II pkt 6 SIWZ;
2.Karty katalogowe (prospekty) z opisem produktów, w których został zaznaczony oferowany przedmiot zamówienia (pozycja z numerami katalogowymi);
3.Certyfikatu zgodności lub deklaracji zgodności zaoferowanych produktów określonych w załączniku 1 do SIWZ;
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Pełnomocnictwo lub umowa podmiotów występujących wspólnie wskazujące, że osoba
występująca w imieniu wykonawcy jest do tego upoważniona, jeżeli nie wynika to z załączonych
do oferty dokumentów. 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej
informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, ustawy PZP, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o
przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24
ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP wg. Wzoru zamieszczonego w Rozdziale II pkt 4 SIWZ. Wraz ze
złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z inny wykonawcą
nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3.1.
Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić
zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych
podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do
dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia o treści zgodnej ze wzorem
zamieszczonym w Rozdziale II pkt 5 do SIWZ. 3.2. Zamawiający oceni, czy udostępniane
wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa
lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w
postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o
których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 i ust. 5. 3.3. Wykonawca, który polega na sytuacji
finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który
zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą
wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.
3.4. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu,
o którym mowa w pkt 6.5.3, nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w
postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby
wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego: 1) zastąpił ten podmiot innym
podmiotem lub podmiotami lub 2) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części
zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub
ekonomiczną, o których mowa w pkt 6.5.3. 3.5. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych
podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w
zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu składa także
oświadczenie o treści zgodnej ze wzorem zamieszczonym w Rozdziale II pkt 2 i pkt 3 SIWZ
dotyczące tych podmiotów. 3.6. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części
zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia
z udziału w postępowaniu składa także oświadczenie o treści zgodnej ze wzorem zamieszczonym
w Rozdziale II pkt 2 SIWZ - dotyczące podwykonawców. 3.7. W przypadku wspólnego ubiegania
się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o treści zgodnej ze wzorem zamieszczonym w
Rozdziale II pkt 2 i pkt 3 SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o
zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w oraz brak podstaw
wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału
w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 3.8. Dokumenty sporządzone w języku obcym
będą składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. 3.9.
Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu będą składane w formie
oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Zamawiający
może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie
wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co
do jej prawdziwości. 3.10. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których Wykonawca polega na
zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP, oświadczenia o składa się w oryginale a dokumenty
dotyczące odpowiednio wykonawcy lub te podmioty mogą być złożone w oryginale lub kopii
poświadczonej za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub te podmioty. 3.11.
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 6.3.1 składa dokument lub dokumenty wystawione w
kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie
otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3.12. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub
miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów o których
mowa w pkt 6.3 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub
miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono
upadłości. 3.13. Dokument, o których mowa w pkt. 6.5.11 powinien być wystawiony nie wcześniej
niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.14. Jeżeli w kraju w którym wykonawca
ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument
dotyczy, nie wydaje się dokumentów , o których mowa w pkt 6.5.11, zastępuje się je dokumentem
zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, że wskazaniem osoby albo osób
uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć,
złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem
samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce
zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 3.15. W przypadku wątpliwości co
do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Komisja przetargowa może zwrócić się do właściwych
organów odpowiednio kraju w którym wykonawca ma siedzibę kub miejsce zamieszkania ma
osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego
dokumentu. 3.16. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania
o udzielenie zamówienia, zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać
wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów
potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a
jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub
dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 3.17.
Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających brak
podstaw do wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, jeżeli zamawiający
posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą
bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu
ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania
publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352) . W takiej sytuacji wykonawca
zobligowany jest do wskazania Zamawiającemu sygnatury postępowania, w którym wymagane dokumenty lub oświadczenia się znajdują.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający dopuszcza w szczególności zmianę postanowień umowy w przypadku: 1. gdy, nastąpi
zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizacje
przedmiotu umowy. 2. zmiany stawki podatku VAT wpływającej na wynagrodzenie Wykonawcy; 3.
obniżenia przez Wykonawcę cen asortymentu będącego przedmiotem umowy, 4. nie wykorzystania
asortymentu będącego przedmiotem umowy, poprzez wydłużenie czasu realizacji umowy o którym
mowa w pkt 4.1 SIWZ o okres nie dłuższy niż 3 miesiące 5. gdy wprowadzony zostanie do sprzedaży
przez Wykonawcę produkt zmodyfikowany/ udoskonalony, 6. zmiany: – numeru katalogowego
produktu lub – nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów lub – sposobu konfekcjonowania
lub – liczby opakowań lub – parametrów produktu na korzystniejsze w wyniku udoskonalenia
produktu 7. zmiany osób odpowiedzialnych za realizację umowy, w przypadku zaistnienia
okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy 8. zmiany numeru konta
bankowego w przypadku zaistnienia okoliczności których nie można było przewidzieć w chwili
zawarcia umowy nastąpiła zmiana danych podmiotów zawierających umowę (np. w wyniku przekształceń, przejęć, itp.) Powyższe zmiany nie mogą skutkować zwiększeniem ceny jednostkowej,
wartości umowy i nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego. Zmiana postanowień zawartej
umowy może nastąpić wyłącznie w przypadkach przewidzianych ustawą oraz postanowieniami
niniejszej Specyfikacji istotnych warunków zamówienia, za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie w
formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany.
|
IV 4 4 data |
2020-10-05T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
POLSKI
|
IV 4 5 okres |
30
|