DOSTAWA I MONTAŻ LABORATORIUM DO PRAKTYCZNEJ NAUKI PROCESU TŁUMACZENIA NA POTRZEBY UNIWERYTETU JANA KOCHANOWSKIEGO W KIELCACH

Data publikacji 2020-09-25
Data zakończenia 2020-10-05 00:00:00
Instytucja Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
Miejscowość Kielce
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 589501-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391621006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą, montażem i uruchomieniem kompletnego wyposażenia laboratorium do praktycznej nauki procesu tłumaczenia ustnego do pracowni dla Filologii germańskiej Uniwersytetu Jana Kochanowskiego, ul. Uniwersytecka 17 w Kielcach - 12 stanowisk dla studentów w 5 kabinach przenośnych i jednej wbudowanej.
Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego, rozładunkiem przez Wykonawcę w siedzibie Zamawiającego, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, montażem, uruchomieniem i konfiguracją dostarczonego wyposażenia laboratorium do praktycznej nauki procesu tłumaczenia, zapewnienie bezpłatnego serwisu technicznego w okresie objętym gwarancją oraz przeszkolenie pracowników Zamawiającego (minimum 3 osoby w wymiarze 8 godzin).
Oferowany przedmiot zamówienia winien być fabrycznie nowy, nieużywany, pochodzić z bieżącej produkcji (rok produkcji nie wcześniej niż 2020 rok), pełnowartościowy, niewadliwy, kompletny (bez konieczności zakupu dodatkowych elementów przez Zamawiającego), wyposażony we wszystkie elementy niezbędne do zainstalowania i dopuszczenia do użytku, zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz wolny od wad fizycznych i prawnych, tj. nieobciążony prawami osób trzecich.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 9318a36b-efae-4c22-a67b-909f833bc445
Biuletyn 589501-N-2020
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
Regon 14070000000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Żeromskiego
Zamawiajacy adres numer domu 5
Zamawiajacy miejscowosc Kielce
Zamawiajacy kod pocztowy 25-369
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo świętokrzyskie
Zamawiajacy telefon 413 497 277
Zamawiajacy fax 413 497 278
Zamawiajacy email dzp@pu.kielce.pl
Adres strony url https://www.ujk.edu.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu AKCELERATOR ROZWOJU Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach POWR.03.05.00-00-Z212/18
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny uczelnia publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://bip.ujk.edu.pl/dzp/przetargi.php
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://bip.ujk.edu.pl/dzp/przetargi.php
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego osobiście lub przesłać na adres
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach, ul. Żeromskiego 5, 25-369 Kielce
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWA I MONTAŻ LABORATORIUM DO PRAKTYCZNEJ NAUKI PROCESU TŁUMACZENIA NA POTRZEBY UNIWERYTETU JANA KOCHANOWSKIEGO W KIELCACH
Numer referencyjny ADP.2301.31.2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą, montażem i uruchomieniem kompletnego wyposażenia laboratorium do praktycznej nauki procesu tłumaczenia ustnego do pracowni dla Filologii germańskiej Uniwersytetu Jana Kochanowskiego, ul. Uniwersytecka 17 w Kielcach - 12 stanowisk dla studentów w 5 kabinach przenośnych i jednej wbudowanej. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego, rozładunkiem przez Wykonawcę w siedzibie Zamawiającego, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, montażem, uruchomieniem i konfiguracją dostarczonego wyposażenia laboratorium do praktycznej nauki procesu tłumaczenia, zapewnienie bezpłatnego serwisu technicznego w okresie objętym gwarancją oraz przeszkolenie pracowników Zamawiającego (minimum 3 osoby w wymiarze 8 godzin). Oferowany przedmiot zamówienia winien być fabrycznie nowy, nieużywany, pochodzić z bieżącej produkcji (rok produkcji nie wcześniej niż 2020 rok), pełnowartościowy, niewadliwy, kompletny (bez konieczności zakupu dodatkowych elementów przez Zamawiającego), wyposażony we wszystkie elementy niezbędne do zainstalowania i dopuszczenia do użytku, zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz wolny od wad fizycznych i prawnych, tj. nieobciążony prawami osób trzecich.
Cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 1
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia dotychczasowemu Wykonawcy, zamówienia na dodatkowe dostawy, o wartości nie przekraczającej 10 % wartości zamówienia w przypadku udzielania dotychczasowemu wykonawcy zamówienia podstawowego, zamówienia na dodatkowe dostawy, których celem jest częściowa wymiana dostarczonych produktów lub instalacji albo zwiększenie bieżących dostaw lub rozbudowa istniejących instalacji, jeżeli zmiana wykonawcy zobowiązywałaby zamawiającego do nabywania materiałów o innych właściwościach technicznych, co powodowałoby niekompatybilność techniczną lub nieproporcjonalnie duże trudności techniczne w użytkowaniu i utrzymaniu tych produktów lub instalacji, w oparciu o art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy. Powyższa okoliczność znajdzie zastosowanie w przypadku, gdy zaistnieje uzasadniona potrzeba rozszerzenia zamówienia podstawowego i zostaną zapewnione środki finansowe na ten cel. Wysokość wynagrodzenia za dodatkowe dostawy zostanie ustalona na zasadach wynagrodzenia dotyczącego zamówienia podstawowego, wg cen obowiązujących w umowie podstawowej, na dzień zawarcia umowy.
Okres w dniach 56
Informacje na temat katalogow Dla należytego wykonania przedmiotu zamówienia, wszystkie parametry, wymiary lokalu, infrastrukturę techniczną w budynku itp. można zweryfikować podczas wizji lokalnej obiektu Zamawiającego, od poniedziałku do piątku, w godzinach pracy Zamawiającego (7.30 – 15.00), po uzgodnieniu terminu z kierownikiem obiektu
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Należy wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, Wykonawca należycie wykonał co najmniej dwie dostawy (każda w ramach odrębnej umowy): kompletnego laboratorium do tłumaczeń symultanicznych – o wartości minimum 100.000,00 zł brutto
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – z podaniem przedmiotu dostawy, wartości, dat wykonania (od-do), podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, wraz z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie - załącznik NR 4 do SIWZ, z tym, że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw dokumenty te powinny być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy
Czy wadium 1
Wadium Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 4.000,00 PLN. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w: 1)pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110, 650, 1000 i 1669).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w szczególności w przypadku zmiany: 1)parametrów technicznych dostarczonego przedmiotu zamówienia, jeżeli zaistnieje możliwość zastosowania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technicznych, niż te istniejące w chwili podpisania umowy. Zmiana nie może powodować zwiększenia wynagrodzenia, 2)typu zamawianego przedmiotu zamówienia jeżeli nastąpiła zmiana producenta, producent zakończył produkcję i zachodzi konieczność zastąpienia innym produktem, pod warunkiem, że spełni on wymagania określone w SIWZ oraz opisie przedmiotu zamówienia (parametry techniczne) i nie ulegnie zwiększeniu wynagrodzenie, 3)terminu realizacji umowy i to wyłącznie w przypadku wystąpienia okoliczności niezawinionych przez Wykonawcę, których nie można było przewidzieć, w szczególności będących następstwem działania siły wyższej, tzn. zdarzenia zewnętrznego, niezależnego od woli Stron, którego Strona nie mogła przewidzieć, oraz któremu nie mogła zapobiec, a które faktycznie bezpośrednio uniemożliwia lub zasadniczo utrudnia realizację przedmiotu umowy, w szczególności: wojnę, przewrót, zamieszki, rebelia, strajk w branżach mających zasadniczy wpływ na terminową realizację przedmiotu niniejszej umowy, decyzje odpowiednich władz, mające wpływ na wykonanie niniejszej umowy.
IV 4 4 data 2020-10-05T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Criterion

Kryteria termin dostawy
Znaczenie 20,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin gwarancji
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)