Zakup i dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego do Instytutu Chemii Fizycznej PAN.

Data publikacji 2020-09-28
Data zakończenia 2020-10-08 00:00:00
Instytucja Instytut Chemii Fizycznej Polskiej Akademii Nauk
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Serwery

Szczegóły

Numer ogłoszenia 590453-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 488200002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia są podzielone na części akcesoria, oprogramowanie i sprzęt komputerowy do budowy klastra obsługującego system ERP

Dodatkowe informacje

GuidZP400 ac25e917-88db-4b1c-9bd3-294796c95ffc
Biuletyn 590453-N-2020
Zamawiajacy nazwa Instytut Chemii Fizycznej Polskiej Akademii Nauk
Regon 00032604900000
Zamawiajacy adres ulica ul. Kasprzaka
Zamawiajacy adres numer domu 44/52
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 01-224
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 3433151
Zamawiajacy fax 22 3433333
Zamawiajacy email epawelczyk@ichf.edu.pl, abernatek@ichf.edu.pl
Adres strony url www.ichf.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja ichf.logintrade.net
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne ichf.logintrade.net
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres IChF PAN ul. Kasprzaka 44/52, 01-224 Warszawa pok. 38
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego do Instytutu Chemii Fizycznej PAN.
Numer referencyjny ZP 2401.23.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia są podzielone na części akcesoria, oprogramowanie i sprzęt komputerowy do budowy klastra obsługującego system ERP
Cpv glowny przedmiot 48820000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 394715,44
Waluta calosc PLN
Okres w dniach 7
Informacje na temat katalogow Przedmiot zamówienia należy wykonać w maksymalnym terminie: Dla części 1 i 2 – 28 dni kalendarzowych, Dla części 3-7 – 21 dni kalendarzowych, Dla części 8-12 – 14 dni kalendarzowych, Dla części 13-16 - 7 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w następujących przypadkach: a) zmiana terminu wykonania przedmiotu zamówienia, jak również zmiana poszczególnych terminów dostaw, poprzez ich skrócenie w stosunku do pierwotnie zakładanych w ofercie. • zmiany terminu realizacji zamówienia, jeśli konieczność wprowadzenia zmiany jest korzystna dla Zamawiającego lub: • wynika z zaistnienia siły wyższej; • wynika z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego; • wpłynie na jakość/parametry oferowanych elementów przedmiotu zamówienia; b) W zakresie wynagrodzenia, jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, a w szczególności w przypadku zmniejszenia ilościowej realizacji zamówienia dopuszczalne jest zmniejszenie wysokości wynagrodzenia przysługującego Wykonawcy; c) zmiany wykonawcy w przypadku zaistnienia podstaw do zmiany wykonawcy wskazanych w ustawie;
IV 4 4 data 2020-10-08T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 80,00
  
Kryteria Gwarancja
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)