GuidZP400 |
da21c28f-978a-498c-92c2-d1d9adcdea9c
|
Biuletyn |
589902-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów
|
Regon |
12261725000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Al. Ujazdowskie
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1/3
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-583
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
48 226 947 503,
|
Zamawiajacy fax |
48 22 694 72 96
|
Zamawiajacy email |
wzp@kprm.gov.pl,
|
Adres strony url |
http://bip.kprm.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.kprm.gov.pl/kpr/zamowienia-publiczne/postepowania-wszczete
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://www.premier.gov.pl/
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
https://miniportal.uzp.gov.pl www.epuap.gov.pl
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
W postaci papierowej należy, po umieszczeniu jej w zamkniętej nieprzejrzystej kopercie złożyć na Dziennik Podawczy – wejście od al. Szucha 14, na adres: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów, Biuro Dyrektora Generalnego, Wydział Zamówień Publicznych lub przesłać pocztą lub za pośrednictwem posłańca na adres: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów, Biuro Dyrektora Generalnego, Wydział Zamówień Publicznych, Al. Ujazdowskie 1/3, 00-583 Warszawa
|
Nazwa nadana zamowieniu |
modernizacja systemu mikrofonów bezprzewodowych Shure Axient Digital
|
Numer referencyjny |
PN-28/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja systemu mikrofonów bezprzewodowych Shure Axient Digital, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1a do SIWZ (specyfikacja techniczna) oraz na warunkach określonych we wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. Urządzenia będące przedmiotem zamówienia mają umożliwić rozbudowę posiadanego przez Zamawiającego systemu mikrofonów bezprzewodowych Shure Axient Digital i muszą z nim współpracować w zakresie automatycznej koordynacji częstotliwości, pracy pod kontrolą systemu zarządzania częstotliwościami oraz pełnej współpracy z posiadanymi odbiornikami i nadajnikami tego systemu.
System musi oferować naturalny przekaz dźwięku poprzez zastosowanie cyfrowego toru radiowego o wysokiej rozdzielczości z pełnym pasmem przenoszonych częstotliwości akustycznych. System musi mieć możliwość szyfrowania sygnału gwarantujący prywatność konferencji i spotkań o charakterze poufnym. System musi zapewniać możliwość pracy co najmniej 20 kanałów jednocześnie w pojedynczym kanale telewizyjnym o szerokości 8 MHz oraz co najmniej 150 kanałów jednocześnie w jednym paśmie wspólnym dla wszystkich mikrofonów w zestawie, co pozwoli na efektywne wykorzystanie dostępnego spektrum radiowego. Zestaw musi mieć możliwość współpracy z profesjonalnym systemem zarządzania częstotliwościami radiowymi. System zasilania nadajników musi być oparty na akumulatorach w technologii Li-lon gwarantujący długi czas pracy na jednym ładowaniu i precyzyjny pomiar tego czasu. Ilość akumulatorów w systemie powinna być co najmniej dwukrotnie większa niż nadajników.
Zestaw musi składać się z bezprzewodowych mikrofonów ręcznych, odbiorników, systemu sieciowego zarządzania i monitorowania pracy, dystrybucji sygnałów antenowych i systemu zaawansowanego zasilania nadajników opartego na technologii akumulatorów Li-lon z ładowarkami.
Ze względu na potrzebę zapewnienia nieprzerwanej transmisji z mikrofonów bezprzewodowych podczas najbardziej wymagających i ważnych medialnie imprez, każdy nadajnik mikrofonowy musi mieć możliwość pracy na dwóch częstotliwościach jednocześnie, częstotliwości pracy muszą być automatycznie monitorowane i w przypadku wystąpienia zakłócenia radiowego automatycznie zmieniane na inne, wolne od zakłóceń bez słyszalnej przerwy w transmisji dźwięku.
System musi mieć aktualizowaną automatycznie w czasie rzeczywistym bazę kompatybilnych, wolnych od zakłóceń częstotliwości radiowych na podstawie ciągłej analizy warunków przestrzeni radiowej, możliwych do wykorzystania przez system w przypadku wystąpienia zakłóceń częstotliwości na których pracują nadajniki.
|
Cpv glowny przedmiot |
32342410-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
21
|
Informacje na temat katalogow |
Wymagany termin realizacji zamówienia: do 21 dni od dnia zawarcia umowy.
|
Okreslenie warunkow |
W odniesieniu do tego warunku Zamawiający nie określa minimalnych poziomów zdolności.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
W odniesieniu do tego warunku Zamawiający nie określa minimalnych poziomów zdolności.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca - wykaże, że w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie – co najmniej dwukrotnie wykonali należycie (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych część wykonana obejmuje), dostawę bezprzewodowych mikrofonów, odbiorników, systemu sieciowego zarządzania i monitorowania pracy, dystrybucji sygnałów antenowych, każdą na kwotę nie mniejszą niż 300 000,00 zł brutto, zrealizowane na podstawie odrębnej umowy.
W przypadku:
• dostaw (umów) w trakcie trwania (dot. świadczeń ciągłych lub okresowych), Wykonawca musi wykazać, że zrealizował już umowę w wymienionym zakresie i potwierdzić jej należytą realizację stosownym dowodem;
• gdy w zakres świadczenia (umowy) wchodziło wiele dostaw i działań, należy podać, czy w zakres tego świadczenia (umowy) wchodziła także dostawa określona w warunku, wymagana przez Zamawiającego, i wskazać jej parametry w odpowiednim polu wykazu;
• gdy Wykonawca dla potwierdzenia spełniania przedmiotowego warunku udziału w postępowaniu powołuje się na umowę, której wartość podana jest w walucie obcej, należy wyrazić równowartość tej kwoty w PLN według kursu waluty NBP w dniu zawarcia umowy, na podstawie której dostawa była realizowana.
Zamawiający uzna spełnienie warunku posiadania wymaganego doświadczenia w przypadku gdy każda z dwóch dostaw wskazanych na jego potwierdzenie będzie obejmowała co najmniej jeden przedmiot dostawy opisany w warunku.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 uPzp. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności dokumentu w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, lub ich dostępności w bazie KRS lub CEIDG, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych oświadczenia lub dokumenty.
Dokumenty podmiotów zagranicznych.
1) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w §7 ust. 1. pkt 4) SIWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
2) jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w § 7 ust. 1. pkt 4) SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby, z zachowaniem terminów wskazanych dla tego rodzaju dokumentów.
|
Zakresie warunkow udzialu |
3) wykazu wykonanych dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane (załącznik nr 4 do SIWZ), oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje, bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje, bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
W celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu ww. dokument żądany będzie również w odniesieniu do:
• Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, jeśli wykazują oni spełnianie warunku w tym zakresie,
• podmiotu, którego zasobami dysponował będzie Wykonawca realizując zamówienie, jeśli Wykonawca powołuje się na jego (podmiotu) zasoby w tym zakresie.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) obowiązkowo w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp - oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ) – w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. w przypadku oferty składanej przez podmioty wspólnie ubiegające się o zamówienie, informację/listę składają i podpisują wszystkie podmioty;
wraz z ofertą:
2) dokument potwierdzający wniesienie wadium w innej formie niż pieniądz;
jeżeli dotyczy:
3) pełnomocnictwo lub inne dokumenty (w oryginale), z których wynika prawo do podpisania oferty oraz do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 roku o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2019 r. poz. 700, ze zm.), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty;
4) pełnomocnictwo (oryginał) do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
5) przypadku Wykonawców powołujących się na zasoby innych podmiotów - zobowiązanie podmiotu trzeciego oraz inne dokumenty potwierdzające udostępnienie zasobów.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100), przed upływem terminu składania ofert. Wymagania dotyczące wadium szczegółowo opisano w § 9. SIWZ
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zmiany umowy zostały opisane we wzorze umowy (załącznik nr 5 do SIWZ)
|
IV 4 4 data |
2020-10-08T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|