GuidZP400 |
a6395417-346a-4da4-9434-cf863504956f
|
Biuletyn |
589878-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Nowym Sączu
|
Regon |
49186124000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Staszica
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Nowy Sącz
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
33-300
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
184 434 545
|
Zamawiajacy fax |
184 434 545
|
Zamawiajacy email |
zp@pwsz-ns.edu.pl
|
Adres strony url |
https://bip.malopolska.pl/pwszns
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia publiczna
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://bip.malopolska.pl/pwszns
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://bip.malopolska.pl/pwszns
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Nowym Sączu, ul. Staszica 1, 33 - 300 Nowy Sącz
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa i montaż cyfrowej pracowni informatyczno - językowej Instytutu Języków Obcych Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Nowym Sączu
|
Numer referencyjny |
ZP.382-8/20
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż sprzętu do cyfrowej pracowni informatyczno-językowej Instytutu Języków Obcych Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Nowym Sączu zwanego dalej „sprzętem”, o parametrach określonych w Arkuszu Kalkulacyjnym lub równoważnych, tzn. o parametrach nie gorszych niż przedstawione w Arkuszu Kalkulacyjnym stanowiącym załącznik nr 7 do specyfikacji.
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje miedzy innymi dostawę i montaż:
1) Sprzęt -student
a) Komputery stacjonarne
b) Oprogramowanie komputerów
c) Monitor
d) Słuchawki przewodowe
e) Stanowisko/ pulpit student
2) Sprzęt – nauczyciel
a) Jednostka centralna systemu pracowni
b) Komputer z ekranem dotykowym
c) Głośnik
d) Słuchawki przewodowe
e) Interface nauczyciela
f) Monitor interaktywny
3) Okablowanie stanowisk studentów i nauczycieli
4) Oprogramowanie pracowni
5) Meble
a) Meble – student
b) Meble – Nauczyciel
Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 7 do SIWZ
Zakres zamówienia obejmuje:
1) Dostawę i montaż sprzętu do wskazanego w Arkuszu Kalkulacyjnym miejsca, w ilościach określonych w tym Arkuszu.
2) W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do zrealizowania usług towarzyszących przedmiotowej dostawie, takich jak transport, ubezpieczenie na czas transportu, wniesienie do wskazanych pomieszczeń, instalacja sprzętu oraz wszelkich usług dodatkowych takich jak szkolenie, pomoc techniczna, serwisy gwarancyjne oraz wszelkich innych nie wymienionych z nazwy a niezbędnych do wykonania zamówienia.
3. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia:
1) Oferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieuszkodzony, wolny od wad fizycznych
i prawnych, w pełni sprawny i funkcjonujący bez jakichkolwiek zakłóceń oraz zastrzeżeń, pozbawiony praw i obciążeń osób trzecich, a także odpowiadający obowiązującym normom i posiadający niezbędne certyfikaty i atesty zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, które zostaną przekazane Zamawiającemu przed podpisaniem protokołu odbioru, w tym, w szczególności wprowadzony do obrotu zgodnie z aktami prawnymi wdrażającymi Dyrektywy Nowego Podejścia, zgodnie z ustawą z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (Dz. U. z 2019 r. poz. 155) oraz rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 2 czerwca 2016 r. w sprawie zasadniczych wymagań dla sprzętu elektrycznego (Dz. U., poz. 806).
2) Wykonawca dostarczy sprzęt kompletny posiadający wszelkie kable, materiały eksploatacyjne, podzespoły itp., niezbędne do jego prawidłowego użytkowania, gotowy do uruchomienia i użytkowania bez dodatkowych nakładów i zakupów.
3) Wykonawca dostarczy sprzęt dopuszczony do obrotu i stosowania w krajach UE.
4) Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć wraz ze sprzętem instrukcje obsługi w języku polskim.
5) Wykonawca będzie zobowiązany do dołączenia do każdego sprzętu objętego gwarancją karty gwarancyjnej.
6) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na koszt własny.
7) Do wszystkich ujętych w zamówieniu systemów operacyjnych i programów wymagane jest dołączenia nośników a także instrukcji instalacji i obsługi oraz certyfikatów potwierdzających prawo Zamawiającego do korzystania z Oprogramowania w ramach niniejszego zamówienia.
8) Wykonawca zapewni zamawiającemu dostęp do aktualizacji sterowników za pośrednictwem serwisu internetowego.
9) Wykonawca wskaże w ofercie (w kol. 3 Arkusza kalkulacyjnego: producenta i model oferowanego sprzętu.)
10) Wykonawca wskaże w ofercie (w kol. 6 Arkusza kalkulacyjnego parametry techniczne oferowanego sprzętu. Natomiast, jeśli Wykonawca oferuje parametry identyczne jak w minimalnych wymaganiach Zamawiającego – wówczas w kol. 6 Arkusza może wpisać słowo „zgodne” lub pozostawić ją niewypełnioną.
11) Wykonawca do oferty dołącza wypełniony Arkusz Kalkulacyjny – Załącznik nr 7
12) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne względem opisanych przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowany przez niego sprzęt spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.
13) Wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi zgodnie z postanowieniami zawartymi
w specyfikacji oraz wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 1 do specyfikacji .
4. W niektórych pozycjach Arkusza Kalkulacyjnego, Zamawiający określił przedmiot zamówienia wskazując producenta, znaki towarowe i pochodzenie, gdyż jest to uzasadnione specyfiką tych pozycji przedmiotu zamówienia a Zamawiający nie mógł opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń. Z uwagi na powyższe:
a) Zamawiający wyszczególnił parametry techniczne tych produktów, jednocześnie dopuszczając składanie ofert zawierających produkty równoważne, tzn. spełniające minimalne wymagania określone w Arkuszu przez wskazanie znaku towarowego produktu;
b) Zamawiający dopuszcza zaoferowanie sprzętu równoważnego, przy czym ten sprzęt nie może być gorszej jakości niż produkty wskazane w tych pozycjach;
c) takie rozwiązanie pozwala określić przedmiot zamówienia w sposób jednoznaczny
i wyczerpujący a jednocześnie nie utrudnia uczciwej konkurencji.
5. Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia: Nowy Sącz, Instytut Języków Obcych,
ul. Kochanowskiego 44.
|
Cpv glowny przedmiot |
30213300-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Informacje na temat katalogow |
Termin realizacji przedmiotu zamówienia: 30 dni od daty podpisania umowy.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy: posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie tzn. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał co najmniej jedną dostawę sprzętu komputerowego, o wartości minimum 50.000,00 zł
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 13,14 i 21 ustawy oraz odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 5 i 6 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;
2. Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
3. Zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego że wykonawca zawarł porozumienie z właściwemu organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
4. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy.
5. Oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności - wzór stanowi zał. nr 5 SIWZ;
6. Oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne - wzór stanowi zał. nr 5 SIWZ;
7. Oświadczenie wykonawcy o braku wydania prawomocnego wyroku sądu skazującego za wykroczenie na karę ograniczenia wolności lub grzywny w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 5 i 6 ustawy - wzór stanowi zał. nr 5 SIWZ;
8. oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszeniu obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy, prawa ochrony środowiska lub przepisów prawa pracy, prawa ochrony środowiska lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 7 ustawy - wzór stanowi zał. nr 5 SIWZ;
9. oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716) - wzór stanowi zał. nr 5 SIWZ;
10. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa:
1) w punktach 1 składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sadowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 13, 14 i 21 oraz ust. 5 pkt. 5 i 6 ustawy;
2) w punktach 2-4 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu
b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
11. Dokumenty o których mowa w pkt 10 ppkt. 1 i ppkt. 2 lit. b, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Dokument, o którym mowa w pkt.10 ppkt.2 lit. a powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu.
12. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby, wystawionym zgodnie z zasadami określonymi w pkt. 11. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
13. Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dokument wskazany w pkt. 1 SIWZ, składa dokument, o którym mowa w pkt. 10 ppkt.1, w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 14 i 21 oraz ust. 5 pkt. 6 ustawy. Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby, zgodnie z zasadami określonymi w pkt. 11. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
14. Jeżeli wykonawca, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a, zobowiązany jest złożyć w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty wymienione w punktach 1 - 9.
15. Jeżeli wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy, który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy, zobowiązany jest złożyć w odniesieniu do tego podmiotu dokumenty wymienione w punktach 1 - 9.
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. wykaz dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu daty wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane (załącznik nr 6)
1.1. Dowody określające czy dostawy, o których mowa w rozdz. V. pkt. 2.3 wskazane
w Wykazie dostaw zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były
wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzeni, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia Arkusza kalkulacyjnego - załącznik nr 7
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie:
a) w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy,
b) w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania
w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy
w sprawie zamówienia publicznego ( zgodnie z art. 23 ustawy),
3. Zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia ( załącznik nr 4 do SIWZ - wzór), Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu
UWAGA!:
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia.
2. OŚWIADCZENIA, KTÓRE MA ZŁOŻYĆ KAŻDY WYKONAWCA W TERMINIE DO 3 DNI OD DNIA UPUBLICZNIENIA NA STRONIE INTERNETOWEJ WYKAZU ZŁOŻONYCH OFERT:
Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wyżej wymienione oświadczenie należy złożyć w oparciu o zamieszczony na stronie internetowej zamawiającego wykaz złożonych w danym postępowaniu ofert, zgodnie ze wzorem stanowiącym
załącznik nr 3 do SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Szczegółowe informacje dotyczące umowy zawarte zostały w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji.
2. Sytuacje, kiedy będzie możliwość zmiany umowy oraz warunki takich zmian określa szczegółowo projekt umowy stanowiący załącznik nr 1 do specyfikacji
|
IV 4 4 data |
2020-10-06T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:45
|
IV 4 5 okres |
30
|