GuidZP400 |
41b7aede-aa54-441c-8eb1-51b53c5ccc6a
|
Biuletyn |
589631-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. prof. Edwarda F. Szczepanika w Suwałkach
|
Regon |
20002650700000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Teofila Noniewicza
|
Zamawiajacy adres numer domu |
10
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Suwałki
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
16-400
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podlaskie
|
Zamawiajacy telefon |
875 628 432,
|
Zamawiajacy fax |
875 628 455
|
Zamawiajacy email |
przetargi@pwsz.suwalki.pl,
|
Adres strony url |
www.pwsz.suwalki.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia Wyższa
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.pwsz.suwalki.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.pwsz.suwalki.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Tak, ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Pisemnie na adres: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. prof. Edwarda F. Szczepanika w Suwałkach Adres: ul.Teofila Noniewicza 10, 16-400 Suwałki
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa oprogramowania wraz ze sprzętem na potrzeby prowadzenia nauczania na kierunku Logistyka w Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. prof. Edwarda F. Szczepanika w Suwałkach
|
Numer referencyjny |
KO-120.3730.14.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
4
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest: zakup i dostawa oprogramowania wraz ze sprzętem na potrzeby prowadzenia nauczania na kierunku Logistyka w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej im. prof. Edwarda F. Szczepanika w Suwałkach.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz istotne postanowienia umowy stanowią odpowiednio załączniki nr 8 i 2 do SIWZ.
Zamawiający podzielił zamówienie na 4 odrębne części:
1)część I - Oprogramowanie (Moduł) funkcjonowanie przedsiębiorstwa produkcyjnego;
2)część II - Oprogramowanie klasy ERP przeznaczone do zarządzania firmą SAP One Bussines lub równoważne;
3)część III - System edukacyjny RFID (oprogramowanie umożliwiające prezentację technologii RFID wraz z bramką, urządzeniem terminalowym, drukarką etykiet, materiałami eksploatacyjnymi do drukarki etykiet);
4)część IV - Moduł planowania potrzeb materiałowych typu MRP lub równoważny kompatybilny z systemem ERP przeznaczonym do zarządzania firmą SAP One Bussines lub równoważny.
Zamawiającym dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, lecz nie dopuszcza składania ofert na wybrane pozycje w pakiecie. Oferty na niepełne części zostaną odrzucone jako niekompletne. Zamawiający nie ogranicza liczby części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy.
|
Cpv glowny przedmiot |
48900000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
30
|
Informacje na temat katalogow |
Termin realizacji zamówienia: maksymalnie do 30 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. Ostateczny termin wykonania zamówienia będzie zgodny z terminem zaproponowanym w ofercie, która zostanie uznana za najkorzystniejszą.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy;
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 8 do SIWZ (wypełniony przez Wykonawcę w celu potwierdzenia zgodności oferty z treścią SIWZ )
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. FORMULARZ OFERTOWY sporządzony przez wykonawcę według instrukcji podanej – załącznik nr 1 do SIWZ.
2. Pełnomocnictwo do podpisania oferty. Pełnomocnictwo należy załączyć do oferty tylko w przypadku, gdy oferta jest podpisania przez osobę nie figurującą w rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Brak podpisu na ofercie lub podpisanie oferty przez osobę do tego nieupoważnioną spowoduje konieczność odrzucenia oferty. W przypadku składnia oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego jeżeli oferta nie jest podpisana przez wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego nie jest postępowaniem sądowym, stwierdzić należy, że złożenie dokumentu pełnomocnictwa lub prokury albo jego odpisu, wypisu lub kopii przez pełnomocnika wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie podlega opłacie skarbowej. Pełnomocnictwo należy złożyć wyłącznie w formie oryginału lub kopii notarialnej.
3. Formularz asortymentowo-cenowy – Załącznik nr 9 do SIWZ składany wraz z ofertą
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby zawarł z nim umowę w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we Wzorze umowy, stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ.
1. Zamawiający działając w oparciu o art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty:
1/ zmiany terminu realizacji umowy:
a. spowodowanej wystąpieniem siły wyższej w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego,
b. spowodowanej wystąpieniem okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć w chwili zawarcia umowy pomimo zachowania należytej staranności.
c. powodowanej innymi przyczynami zewnętrznymi niezależnymi od Zamawiającego oraz Wykonawcy, w szczególności awariami, remontami, przebudowami dróg dojazdowych,
2/ zmiana ceny w przypadku zmiany przepisów prawa podatkowego w okresie obowiązywania umowy dotyczących stawek VAT, przy czym zmiana nastąpi w wartości brutto, wartość netto pozostaje bez zmian.
3/ zmiany danych podmiotów zawierających umowę (w wyniku przekształceń, połączeń, itp.).
4/ wprowadzenia cen promocyjnych lub obniżenie cen dla produktu wskazanego w Formularzu cenowym;
5/ zmiany parametrów technicznych dostawy na korzystniejsze, jeżeli w trakcie realizacji umowy podwyższa się standard oferowanych produktów.
6/ przypadku zaprzestania produkcji przez producenta oferowanego przez Wykonawcę sprzętu/oprogramowania (urządzenia, elementu), jeśli Wykonawca pomimo dołożenia należytej staranności nie mógł uzyskać takiej informacji do chwili zawarcia umowy. Wykonawca musi wykazać, iż dołożył należytej staranności, aby uzyskać od producenta informację odnośnie kontynuowania lub zaprzestania produkcji oferowanego przez siebie sprzętu (urządzenia, elementu) i zaoferować w zamian sprzęt o nie niższych parametrach technicznych i funkcjonalności, kompatybilny ze sprzętem (urządzeniem, elementem) wskazanym w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia oraz przedstawi Zamawiającemu na piśmie propozycję zmian w stosunku do specyfikacji technicznej i funkcjonalnej przedmiotu umowy zaproponowanego w ofercie, zaś Zamawiający propozycje taką na piśmie zaakceptuje
7/zwiększenia bądź zmniejszenia stawek podatku od towarów i usług, podatku akcyzowego, cła na podstawie odrębnych przepisów, które wejdą w życie po dniu zawarcia umowy, a przed wykonaniem przez Wykonawcę obowiązku po wykonaniu którego Wykonawca jest uprawniony do uzyskania wynagrodzenia, wynagrodzenie Wykonawcy może ulec odpowiedniemu zwiększeniu bądź zmniejszeniu, jeżeli w wyniku zastosowania zmienionych stawek podatków ulega zmianie kwota należnego podatku oraz Wynagrodzenie Wykonawcy uwzględniające podatek od towarów i usług, podatek akcyzowy, cło. Cena netto nie podlega zmianie;
8/gdy przedmiot umowy został wycofany z rynku, lub zaprzestano jego produkcji, a zaproponowany przez Wykonawcę w jego miejsce produkt posiada nie gorsze cechy, parametry i funkcjonalności niż produkt będący przedmiotem oferty, w zakresie parametrów cech, funkcjonalności wymaganych w SIWZ, oraz w zakresie pozostałych parametrów, taka zmiana produktu stanowiącego przedmiot oferty będzie dopuszczalna. Pozostałe warunki umowy pozostają bez zmian, z zastrzeżeniem postanowień niniejszego artykułu. Wynagrodzenie Wykonawcy z tej przyczyny nie może zostać zwiększone;
9/gdy na rynku pojawi się nowsze oprogramowanie, które będzie posiadać nie gorsze cechy, parametry, funkcjonalności niż przedmiot umowy, w zakresie parametrów cech, funkcjonalności wymaganych w SIWZ, oraz w zakresie pozostałych parametrów, taka zmiana będzie dopuszczalna. Pozostałe warunki umowy pozostają bez zmian, z zastrzeżeniem postanowień niniejszego artykułu. Wynagrodzenie Wykonawcy z tej przyczyny nie może zostać zwiększone;
10/świadczenia wykonawcy z powodu okoliczności związanych z wystąpieniem COVID-19, o ile taki wpływ wystąpił lub może wystąpić w trybie i na zasadach wskazanym w art. 15r ustawy o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych oraz niektórych innych ustaw (Dz. U z 2020, poz. 374, poz. 567, poz. 568, poz. 695, poz. 875, poz. 1086i poz.1106), w przypadku uchylenia lub zmiany ww. przepisów po dniu złożenia ofert stosuje się według wyboru stron zarówno przepisy nowe oraz dotychczasowe w brzmieniu na dzień składania ofert.
11/ zmiany przepisów prawa mające wpływ na realizacje niniejszej umowy.
12/ zmiany w zakresie zamiany podwykonawców w przypadku:
a) wprowadzenia nowego podwykonawcy,
b) rezygnacji podwykonawcy,
c) zmiany wartości lub zakresu dostaw wykonywanych przez podwykonawców.
2. Zmiana zapisów umowy, może być inicjowana przez każdą ze stron umowy z zachowaniem formy pisemnej.
3. Żądanie zmiany zapisów umowy winno zostać uzasadnione i odpowiednio udokumentowane.
4. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności.
5. Strony zgodnie ustalają, że w przypadku:
a) zmiany statusu prawnego Zamawiającego,
b) zmian organizacyjnych u Zamawiającego,
c) naruszenia istotnych postanowień umowy przez drugą stronę umowy
- rozwiązanie zawartej umowy może nastąpić w każdym czasie za porozumieniem stron lub w drodze miesięcznego jej wypowiedzenia złożonego przez drugą stronę umowy.
|
IV 4 4 data |
2020-10-06T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Oprogramowanie (Moduł) funkcjonowanie przedsiębiorstwa produkcyjnego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
48900000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. Przedmiot zamówienia w ramach części 1 obejmuje dostawę oprogramowania edukacyjnego. Program ma umożliwić zrozumienie procesów zachodzących w przedsiębiorstwie logistycznym, zamówienie obejmuje w szczególności
1. dostawę przedmiotu zamówienia do siedziby PWSZ w Suwałkach,
2. instalację,
3. uruchomienie,
4. realizację szkolenia dla przedstawicieli Zamawiającego z obsługi i eksploatacji dostarczonego oprogramowania.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Oprogramowanie klasy ERP przeznaczone do zarządzania firmą SAP One Bussines lub równoważne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
48900000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. Przedmiot zamówienia w ramach części 2 obejmuje dostawę oprogramowania edukacyjnego. Program ma służyć do zarządzania firmą w tym do zarządzania administracją, księgowością, sprzedażą, zakupami, partnerami handlowymi, płatnościami, magazynem, zamówienie obejmuje w szczególności
1. dostawę przedmiotu zamówienia do siedziby PWSZ w Suwałkach,
2. instalację,
3. uruchomienie,
4. realizację szkolenia dla przedstawicieli Zamawiającego z obsługi i eksploatacji dostarczonego oprogramowania.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
System edukacyjny RFID (oprogramowanie umożliwiające prezentację technologii RFID wraz z bramką, urządzeniem terminalowym, drukarką etykiet, materiałami eksploatacyjnymi do drukarki etykiet)
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
48900000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. Przedmiot zamówienia w ramach części 3 obejmuje dostawę technologii RFID w tym oprogramowania umożliwiającego prezentację technologii RFID wraz z bramką, urządzeniem terminalowym, drukarką etykiet, materiałami eksploatacyjnymi do drukarki etykiet, w szczególności:
1. dostawę przedmiotu zamówienia do siedziby PWSZ w Suwałkach,
2. wniesienie, rozpakowanie,
4. realizację szkolenia dla przedstawicieli Zamawiającego z obsługi i eksploatacji dostarczonego sprzętu.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Moduł planowania potrzeb materiałowych typu MRP lub równoważny kompatybilny z systemem ERP przeznaczonym do zarządzania firmą SAP One Bussines lub równoważny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
48900000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. Przedmiot zamówienia w ramach części 4 obejmuje dostawę oprogramowania edukacyjnego. Program ma służyć do planowania potrzeb materiałowych na podstawie oceny stanów magazynowych, dostaw, zapotrzebowań, zamówienie obejmuje w szczególności
1. dostawę przedmiotu zamówienia do siedziby PWSZ w Suwałkach,
2. instalację,
3. uruchomienie,
4. realizację szkolenia dla przedstawicieli Zamawiającego z obsługi i eksploatacji dostarczonego oprogramowania.
|
| |