Dostawa, instalacja i uruchomienie elementów sieci komputerowej dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu oraz ich integracja z istniejącą siecią Zamawiającego

Data publikacji 2020-09-28
Data zakończenia 2020-10-06 00:00:00
Instytucja Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Sieć radiowa

Szczegóły

Numer ogłoszenia 590293-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 324180006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę, instalację i uruchomienie elementów sieci komputerowej dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu oraz ich integracja z istniejącą siecią Zamawiającego z wymogami określonymi w załączeniu Specyfikacja techniczna zamówienia – załącznik nr 5 do SIWZ

Dodatkowe informacje

GuidZP400 3434606a-49ab-4e6e-856f-5ead872b19d4
Biuletyn 590293-N-2020
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Regon 000001525
Zamawiajacy adres ulica al. Niepodległości
Zamawiajacy adres numer domu 10
Zamawiajacy miejscowosc Poznań
Zamawiajacy kod pocztowy 61-875
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 061 8569000, 8569500,
Zamawiajacy fax 618 543 988
Zamawiajacy email zp@ue.poznan.pl,
Adres strony url www.ue.poznan.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny uczelnia publiczna
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://ue.poznan.pl/pl/wspolpraca,c10/zamowienia-publiczne,c115/ogloszenia,c127/
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu 61-875 Poznań, al. Niepodległości 10 Budynek B, pok. 016
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa, instalacja i uruchomienie elementów sieci komputerowej dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu oraz ich integracja z istniejącą siecią Zamawiającego
Numer referencyjny ZP/026/20
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę, instalację i uruchomienie elementów sieci komputerowej dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu oraz ich integracja z istniejącą siecią Zamawiającego z wymogami określonymi w załączeniu Specyfikacja techniczna zamówienia – załącznik nr 5 do SIWZ
Cpv glowny przedmiot 32418000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow CZĘŚĆ A: 1) Wykazanie się przez Wykonawcę przychodami z działalności średnio rocznie za ostatnie 3 lata obrotowe w wysokości minimum 1 000.000 zł brutto. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub korzystania z zasobów podmiotów trzecich na podstawie art. 22a Pzp minimum co najmniej jeden Wykonawca powinien spełniać warunek. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie nie ma zastosowania sumowanie w/w kwot. CZĘŚĆ B: 1) Wykazanie się przez Wykonawcę przychodami z działalności średnio rocznie za ostatnie 3 lata obrotowe w wysokości minimum 300.000 zł brutto. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub korzystania z zasobów podmiotów trzecich na podstawie art. 22a Pzp minimum co najmniej jeden Wykonawca powinien spełniać warunek. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie nie ma zastosowania sumowanie w/w kwot
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe Wykonawcy uczestnicząc w postępowaniu mają potwierdzić spełnienie tego warunku w dwóch etapach: Etap I W terminie składania ofert wykonawcy składają do oferty oświadczenie – załącznik nr 3. Etap II Zamawiający w trakcie badania ofert dokona oceny oferty najkorzystniejszej. Na podstawie art. 26 ust 2 ustawy Pzp Zamawiający zwróci się do wykonawcy, który złożył ofertę najkorzystniejszą do złożenia dokumentów potwierdzających spełnienie tego warunku. Dokumenty te zostały wskazane w pkt. 9.3.4 SIWZ
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow CZĘŚĆ A: 1) Wykazanie wykonania w okresie ostatnich trzech latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie: co najmniej jednego zlecenia obejmującego dostawę elementów systemu bezprzewodowej sieci komputerowej WLAN (urządzeń AP, kontrolerów sieci WLAN) wraz z wykonaniem usługi uruchomienia i integracji z siecią Zamawiającego, o wartości nie mniejszej niż 250 000,00 złotych brutto. 2) Wykazanie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, t.j: Zespół osób (minimum 3 osobowy), skierowanych przez Wykonawcę do realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia w skład, którego wchodzą: a) 1 osoba przewidziana do roli Kierownika Projektu, posiadająca: wykształcenie wyższe oraz posiadająca wiedzę w zakresie zarządzania projektami potwierdzoną przez certyfikat PRINCE2 Foundation lub certyfikat AgilePM Foundation lub certyfikat PMI PMP lub inny równoważny; minimum 4 letnie doświadczenie w zarządzaniu realizacją projektów informatycznych wg metodyki Prince2, lub AgilePM, lub PMI lub innej równoważnej, potwierdzone udziałem tegoż Kierownika Projektu w przynajmniej 3 zakończonych sukcesem (tj. odebranych przez Zamawiającego) projektach informatycznych polegających na dostawie i uruchomieniu systemu bezprzewodowej sieci komputerowej WLAN o wartości poszczególnego projektu nie mniejszej niż 120.000,00 zł brutto b) 1 osoba przewidziana do roli Specjalisty ds. bezprzewodowych sieci komputerowych posiadająca: wykształcenie wyższe oraz minimum 4 letnie doświadczenie w zakresie planowania i uruchamiania systemów bezprzewodowych sieci komputerowych, potwierdzone udziałem tegoż Specjalisty ds. bezprzewodowych sieci komputerowych w przynajmniej 3 zakończonym sukcesem (tj. odebranych przez Zamawiającego) projektach informatycznych polegających na planowaniu i uruchomieniu systemu bezprzewodowej sieci komputerowej WLAN o wartości poszczególnego projektu nie mniejszej niż 120.000,00 zł brutto c) 1 osoba przewidziana dla wsparcia osób wymieniowych powyżej, do wykonywania zadań wynikających z realizacji zamówienia (np. logistyka, fizyczne instalacje, przeprowadzenie testów wykonanej instalacji, itp.) Zamawiający nie dopuszcza możliwości łączenia funkcji a) i b) określonych powyżej. CZĘŚĆ B: Wykazanie wykonania w okresie ostatnich trzech latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie: co najmniej jednego zlecenia obejmującego dostawę elementów sieci komputerowej wraz z wykonaniem usługi uruchomienia i integracji z siecią Zamawiającego, o wartości nie mniejszej niż 90 000,00 złotych brutto. Wykazanie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, t.j: a) osoba przewidziana do roli Specjalisty ds. sieci komputerowych posiadającą: wykształcenie wyższe oraz minimum 3 letnie doświadczenie w zakresie planowania i uruchamiania urządzeń sieci komputerowych, potwierdzone udziałem tegoż Specjalisty ds. sieci komputerowych w przynajmniej 3 zakończonym sukcesem (tj. odebranych przez Zamawiającego) projektach informatycznych polegających planowaniu i uruchomieniu urządzeń sieci komputerowej LAN o wartości poszczególnego projektu nie mniejszej niż 90.000,00 zł brutto.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe Wykonawcy uczestnicząc w postępowaniu mają potwierdzić spełnienie tego warunku w dwóch etapach: Etap I W terminie składania ofert wykonawcy składają do oferty oświadczenie – załącznik nr 3. Etap II Zamawiający w trakcie badania ofert dokona oceny oferty najkorzystniejszej. Na podstawie art. 26 ust 2 ustawy Pzp Zamawiający zwróci się do Wykonawcy, który złożył ofertę najkorzystniejszą do złożenia dokumentów potwierdzających spełnienie tego warunku.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu Wykaz wykonanych dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. Dokument ten ma potwierdzać spełnienie wymagań wskazanych w pkt 7.2.3.1. i 7.3.3.1. SIWZ – zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ. Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ. Oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO – załącznik nr 11 do SIWZ. Oświadczenie dot. średniorocznych przychodów z działalności za trzy ostatnie lata kalendarzowe zgodnie z warunkami opisanymi w pkt. 7.2.2.1 oraz 7.3.2.1 SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione Wypełniony i podpisany formularz oferty – załącznik nr 1 do SIWZ Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12-22, ustawy Pzp zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu opisanych przez Zamawiającego w treści ogłoszenia o zamówieniu i w zapisach niniejszej SIWZ, zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. Wypełniony i podpisany formularz specyfikacji technicznej – załącznik nr 6 Kosztorys ofertowy – załącznik nr 7
Czy wadium 1
Wadium 10.1. Wykonawca przystępujący do przetargu, obowiązany jest wnieść wadium (DOTYCZY CZĘŚĆI A) w terminie składania ofert – w wysokości: 11 000,00 zł (słownie: jedenaście tysięcy złotych 00/100). Wadium można wnieść przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, Al. Niepodległości 10 w Santander Bank Polska S.A, 4 Oddział Poznań 08 1090 1476 0000 0001 4228 6053. 10.2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne, w przypadku uznania rachunku zamawiającego (wpływ na konto zamawiającego). 10.3. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczeń, powinny być one bezwarunkowe, nieodwołalne i płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i winny zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją(poręczeniem), 3) kwotę gwarancji (poręczenia), 4) termin ważności gwarancji(poręczenia), 5) zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji(poręczenia) na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż: a) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3 a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, lub b) Wykonawca, którego ofertę wybrano: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Dopuszcza się zamiennie zapis odwołujący się do przypadków wskazanych w ustawie Pzp (art. 46 ust 4a i art. 46 ust 5 ustawy Pzp).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zgodnie z postanowieniami art. 144 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, pod warunkiem podpisania aneksu zaakceptowanego przez obydwie Strony. Zmiany te zgodnie z zapisami art. 140 ust. 3 ustawy Pzp nie mogą wykraczać poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w SIWZ. W szczególności Zamawiający, dopuszcza: a) aktualizację danych Wykonawcy i Zamawiającego poprzez: zmianę nazwy firmy, zmianę adresu siedziby, zmianę formy prawnej Wykonawcy itp., b) zmianę dotyczącą dostarczanego asortymentu w sytuacji, gdy nastąpi wycofanie danego modelu (typu, wersji) z produkcji przez producenta, a dostępny będzie asortyment o parametrach nie gorszych niż wynikających z umowy, pod warunkiem, że nowa cena nie będzie wyższa niż wskazana w ofercie (tzn. asortyment zamienny może mieć cenę niższą albo równą cenie ofertowej); wycofanie asortymentu z produkcji przez producenta Wykonawca musi pisemnie udokumentować, c) zmianę dotyczącą dostarczanego asortymentu w sytuacji, gdy producent nie będzie mógł zrealizować dostawy w terminie wyznaczonym w umowie, a Zamawiający nie będzie mógł przedłużyć terminu realizacji dostawy w związku z koniecznością terminowego wydatkowania środków finansowych (sankcja utraty środków finansowych); pod warunkiem, że dostępny będzie asortyment o parametrach nie gorszych niż wynikające z umowy oraz, że cena nie będzie wyższa (tj. będzie równa albo niższa) niż wskazana w ofercie, d) zmianę dotyczącą dostarczanego asortymentu, gdy niedostępny będzie na rynku asortyment objęty ofertą Wykonawcy, a dostępny będzie asortyment o parametrach nie gorszych niż wynikające z umowy, pod warunkiem, że jego cena nie będzie wyższa (tj. będzie równa albo niższa) niż wskazana w ofercie. W przypadkach opisanych powyżej Wykonawca będzie zobowiązany do uzgodnienia z Zamawiającym proponowanego innego przedmiotu zamówienia, a po zaakceptowaniu zmian przez Zamawiającego do podpisania stosownego aneksu do umowy. e) zmianę dotyczącą dostarczanego oprogramowania (licencji) w sytuacji, gdy niedostępne będą na rynku wersje oferowanego oprogramowania składające się na ofertę wykonawcy a będą dostępne ich nowsze wersje, pod warunkiem, że cena przedmiotu zamówienia nie będzie wyższa (tj. będzie równa albo niższa) niż wskazana w ofercie. Wycofanie danego oprogramowania przez producenta wykonawca musi pisemnie udokumentować; f) zmniejszenie zakresu dostarczanego asortymentu oraz związane z tym zmniejszenie wartości umowy, wynikające z przyczyn niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy, które to przyczyny każda ze Stron musi udokumentować. g) zmianę dotyczącą dostarczanego asortymentu albo terminu realizacji przedmiotu zamówienia w sytuacji, gdy powstała możliwość zastosowania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technologicznych, technicznych lub w dziedzinie oprogramowania, niż te istniejące w chwili podpisania Umowy, nie powodujących zmiany przedmiotu umowy, h) zmianę terminów realizacji zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego, w szczególności w przypadku okoliczności wystąpienia siły wyższej lub z powodu działania osób trzecich, które to przyczyny każda ze Stron musi udokumentować, i) zmianę kwoty wynagrodzenia brutto Wykonawcy w przypadku uzyskania przez Zamawiającego zaświadczenia uprawniającego do zastosowania stawki VAT 0% 2. Zmiana postanowień zawartej umowy jest także dopuszczalna w przypadkach wymienionych w art. 144 ust. 1 pkt. 2 - 6 Pzp. 3. Warunki wprowadzenia zmiany do umowy: a) strona występująca o zmianę postanowień niniejszej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności, o których mowa w ust. 12 powyżej. b) wniosek o zmianę postanowień umowy musi być wyrażony na piśmie. c) złożony wniosek przez stronę inicjującą zmianę musi zawierać: - opis propozycji zmiany, - uzasadnienie zmiany, - opis wpływu zmiany na warunki realizacji umowy. d) zmiana umowy może nastąpić wyłącznie w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2020-10-06T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 08:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Funkcjonalność
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Czas reakcji serwisu
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Cena oferty
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)