GuidZP400 |
6ac2cf15-9e55-4c6a-a7fb-4128db9c739e
|
Biuletyn |
590067-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Grunwald z siedzibą w Gierzwałdzie
|
Regon |
51074323200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Gierzwałd
|
Zamawiajacy adres numer domu |
33
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Gierzwałd
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
14-107
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
warmińsko-mazurskie
|
Zamawiajacy telefon |
89 642 69 00,
|
Zamawiajacy fax |
89 642 69 21
|
Zamawiajacy email |
s.sapryka@gminagrunwald.pl, sekreteriat@gminagrunwald.pl
|
Adres strony url |
http://gminagrunwald.pl
|
Adres strony internetowej narzedzia |
http://gminagrunwald.biuletyn.net/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
„Zdalna Szkoła+ w Gminie Grunwald”
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://gminagrunwald.biuletyn.net/
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://gminagrunwald.biuletyn.net/
|
Dostep do dokumentow ograniczony |
http://gminagrunwald.biuletyn.net/
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Gminy Grunwald z siedzibą w Gierzwałdzie, 14-107 Gierzwałd 33
|
Nazwa nadana zamowieniu |
„Zdalna Szkoła+ w Gminie Grunwald”
|
Numer referencyjny |
RGGIOŚ.271.22.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiot zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego związanego
z realizacją projektu pn. „Zdalna Szkoła + w Gminie Grunwald”.
1) Szczegółowy zakres rzeczowy obejmuje:
a) Dostawę sprzętu komputerowego - Laptop /komputer przenośny w ilości - 39 szt., o następujących minimalnych parametrach techniczno – użytkowych: procesor Intel Core i 5 lub AMD Ryzen 5; Pamięć RAM od 8 GB; dysk twardy 240GB lub SSD albo HDD 500 GB; matryca od 14 cali, klawiatura- Qwerty; karta graficzna zintegrowana wbudowana np. Intel HD Graphics; kamera wbudowana; mysz bezprzewodowa lub przewodowa z interfejsem USB; zestaw słuchawkowy; port 1Gbit LAN, wbudowane WiFi 802.11 a/b/g/n/ac, nagrywarka DVD-RW, system operacyjny Windows 7/8/10; torba na laptop,co najmniej dwa porty USB, jeden port HDMI. Gwarancja min. 12 miesiące.
b) Oprogramowanie biurowe pozwalajace na przeglądznie i edycję plików: doc, docx, xls, xlsx, pptx, ppsx. Licencja - wieczysta.
|
Cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,98
|
Data zakonczenia |
2020-11-20T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego sposobu spełnienia przedmiotowego warunku.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego sposobu spełnienia przedmiotowego warunku.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
a)Wykonawca zrealizował należycie, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres jego działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum jednej dostawy polegającej na dostawie sprzętu elektronicznego / komputerowego
o łącznej wartości nie mniejszej niż kwota – 50 000,00 złotych brutto.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zmiany umowy
1.Wszelkie zmiany postanowień Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian treści zawartej umowy
w przypadku, gdy konieczność ich wprowadzenia wyniknie z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy. Zmiany dotyczyć mogą okoliczności wynikających z przyczyn: technicznych, gospodarczych, finansowych, organizacyjnych, jeżeli będzie to konieczne dla uzyskania celu określonego w postanowieniach umowy zawartej z Wykonawcą, a w szczególności:
1)zmiana wynagrodzenia: w przypadku ustawowej zmiany przepisów dotyczących procentowej stawki podatku od towarów i usług - zmianie ulegnie kwota wynagrodzenia brutto, - zmiana wynagrodzenia nastąpi
o kwotę wynikającą z różnicy między dotychczasową, a nową stawką podatku od towarów i usług
2)zmiana terminu realizacji w wyniku
a)działania Siły Wyższej, tj. wyjątkowego zdarzenia lub okoliczności; nie uważa się za czynnik zakłócający wpływ czynników atmosferycznych
w czasie realizacji robót, który przy składaniu ofert musi być normalnie brany pod uwagę (wyjątek stanowią przeszkody atmosferyczne o charakterze katastrof), - wystąpienie tych zdarzeń lub okoliczności uniemożliwia wykonanie robót w sposób zgodny z dokumentacją projektową i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót
w terminie określonym w umowie. Udowodnienie okoliczności spoczywa na stronie, która wnioskuje o zmianę terminu wykonania zamówienia. Wykonawca wraz z wnioskiem o zmianę terminów określa charakter siły wyższej uniemożliwiającej realizację umowy w terminie, okoliczności oraz termin jej zaistnienia oraz uzyskuje podpis koordynator potwierdzający zaistnienie działania siły wyższej. - zmiana terminu nastąpi o czas występowania tych zdarzeń lub okoliczności, a w uzasadnionych przypadkach również o czas niezbędny na usunięcie skutków tych zdarzeń lub okoliczności,
b)wystąpienia przeszkód atmosferycznych stanowiących anomalie pogodowe, które uniemożliwiają wykonanie robót w terminie określonym przez Wykonawcę w ofercie, w przypadku gdy wystąpienie tych przeszkód uniemożliwia wykonanie robót w sposób zgodny
z dokumentacją projektową i specyfikacjami technicznymi wykonania
i odbioru robót oraz jednocześnie ich niewykonanie w zaplanowanym terminie uniemożliwia wykonanie całego przedmiotu zamówienia
w terminie lub powoduje konieczność wstrzymania innych robót, co uniemożliwia wykonanie całego przedmiotu zamówienia w terminie. Udowodnienie spoczywa na stronie, która wnioskuje o zmianę terminu wykonania zamówienia Wykonawca wraz z wnioskiem o zmianę terminów określa charakter anomalii pogodowych uniemożliwiających realizację umowy w terminie, okoliczności oraz termin ich zaistnienia oraz uzyskuje podpis inspektora nadzoru inwestorskiego potwierdzający zaistnienie działania anomalii pogodowej – zmiana terminu nastąpi o czas występowania tych zdarzeń lub okoliczności, a w uzasadnionych przypadkach również o czas niezbędny na usunięcie skutków tych zdarzeń lub okoliczności.
3)Zmiany zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia, gdzie Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia wielkości zamówienia/niewykorzystania w całości wielkości zamówienia wg cen przetargowych, a Wykonawcy nie przysługuje roszczenie odszkodowawcze z tytułu nie wykorzystania pełnej wartości umowy.
4)Zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia, gdzie Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia wielkości zamówienia, a Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie za roboty dodatkowe w oparciu
o obmiar robót i ceny jednostkowe określone w kosztorysie ofertowym, lub kalkulacji cen jednostkowych, gdy taki rodzaj robót nie był ustalany w kosztorysie.
3. Niezależnie od okoliczności wymienionych w pkt. 2 Zamawiający ma prawo dokonywać zmian umowy dotyczących w szczególności:
1)zmiany osób odpowiedzialnych za realizację przedmiotu umowy,
2)zmiany siedziby jednej ze stron umowy,
3)zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy, a mających wpływ na wykonanie niniejszej umowy.
4. W przypadku zmiany wysokości obowiązującej stawki podatku od towarów
i usług, Strony umowy postanawiają, że wynagrodzenie netto określone w § 6 pozostanie bez zmian. Kwota brutto zostanie obliczona na podstawie stawki tego podatku obowiązującej w chwili powstania obowiązku podatkowego.
5. Zamawiającemu przysługuje uprawnienie do odstąpienia od Umowy oraz do rozwiązania Umowy o których mowa w art. 145 i 145a ustawy Pzp,
w przypadku wystąpienia okoliczności tam wymienionych.
|
IV 4 4 data |
2020-10-07T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|