Dostawa aparatury medycznej - 7 zadań

Data publikacji 2020-09-28
Data zakończenia 2020-10-06 00:00:00
Instytucja Akademia Wychowania Fizycznego im. Jerzego Kukuczki w Katowicach
Miejscowość Katowice
Województwo śląskie
Branża
  • Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

Szczegóły

Numer ogłoszenia 589630-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 330000000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa aparatury medycznej - 7 zadań. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w załączniku nr 2 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 185c4ad4-e134-497f-b606-bc5d7c9b4549
Biuletyn 589630-N-2020
Zamawiajacy nazwa Akademia Wychowania Fizycznego im. Jerzego Kukuczki w Katowicach
Regon 32788200000000
Zamawiajacy adres ulica Mikołowska
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Katowice
Zamawiajacy kod pocztowy 40-065
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 322 075 100,
Zamawiajacy fax 322 516 868
Zamawiajacy email aifz@awf.katowice.pl,
Adres strony url www.awf.katowice.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.awf.katowice.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Kancelaria Główna AWF Katowice, pokój nr 21, ul. Mikołowska 72a, 40-065 Katowice
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa aparatury medycznej - 7 zadań
Numer referencyjny ZP/07/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa aparatury medycznej - 7 zadań. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w załączniku nr 2 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 60
Informacje na temat katalogow Zamówienie będzie zrealizowane W zakresie zadania nr 1: do 60 dni od daty zawarcia umowy W zakresie zadania nr 2: do 30 dni od daty zawarcia umowy W zakresie zadania nr 3: do 14 dni od daty zawarcia umowy W zakresie zadania nr 4: do 30 dni od daty zawarcia umowy W zakresie zadania nr 5: do 14 dni od daty zawarcia umowy W zakresie zadania nr 6: do 60 dni od daty zawarcia umowy W zakresie zadania nr 7: do 60 dni od daty zawarcia umowy
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu wykazania, iż oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza do złożenia dokumentów zawierających opis oferowanego przedmiotu zamówienia np.: instrukcji obsługi, dokumentacji technicznych lub firmowych materiałów informacyjnych, zawierających dane techniczne potwierdzające spełnianie wymaganych przez Zamawiającego parametrów techniczno – użytkowych i warunków granicznych oferowanego przedmiotu zamówienia.
IV 4 4 data 2020-10-06T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 08:30
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1. Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Proponuje się, aby w przypadku zawarcia w ofercie informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa (tj. nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, o których mowa w art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 ze zm.)) dołączyć stosowne oświadczenie – Załącznik nr 4 do SIWZ wraz z załącznikami potwierdzającymi zasadność zastrzeżenia. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy Pzp. Zamawiający wymaga, aby informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa zostały dołączone do oferty z adnotacją „Informacja stanowiąca tajemnicę przedsiębiorstwa – dokument niejawny”. 2. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: ▪ administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Akademia Wychowania Fizycznego im. Jerzego Kukuczki w Katowicach, ul. Mikołowska 72a, 40 – 065 Katowice. ▪ inspektorem ochrony danych osobowych w Akademii Wychowania Fizycznego im. Jerzego Kukuczki w Katowicach jest Pan Leszek Nowak, kontakt: l.nowak@awf.katowice.pl, tel. (32)2075531 ▪ Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego Znak sprawy ZP/07/2020, Dostawa aparatury medycznej - 7 zadań. ▪ odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz.U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”; ▪ Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; ▪ obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; ▪ w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; ▪ posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, jednakże skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego); − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; ▪ nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Postępowanie prowadzone w ramach projektu pod nazwą "Centrum Badania i Wdrażania Strategii Wspierających zdrowe Starzenie" (RIDage), Program "Regionalna Inicjatywa Doskonałości", umowa nr 019/RID/2018/2019.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa ergospirometrycznego systemu stacjonarnego zintegrowanego z 12-kanałowym modułem EKG.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa zestawu do pomiarów antropometrycznych.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa urządzenia służącego do segmentowej analizy składu ciała wraz z niezbędnym oprogramowaniem.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa bieżni wraz z czujnikiem analizy chodu oraz wysięgnikiem.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Dostawa defibrylatora wraz z kompletnym zestawem przeciwwstrząsowym oraz zestawem ratowniczym.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Dostawa analizatora biochemicznego.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Dostawa półautomatycznego analizatora koagulologicznego.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)