| GuidZP400 |
318b913a-a179-42cd-8db5-daa4a79425ae
|
| Biuletyn |
590468-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Szpital Specjalistyczny w Pile
|
| Regon |
12618200000000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Rydygiera
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Piła
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
64-920
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
| Zamawiajacy telefon |
672 106 207
|
| Zamawiajacy fax |
(067) 212 40 85
|
| Zamawiajacy email |
wszpila@pi.onet.pl
|
| Adres strony url |
www.szpitalpila.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.szpital-pila.4bip.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpital-pila.4bip.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
Forma pisemna
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szpital Specjalistyczny w Pile im. Stanisława Staszica 64-920 Piła, ul. Rydygiera 1, pok. D14
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
RĘKAWICE DIAGNOSTYCZNE II
|
| Numer referencyjny |
FZP.V – 241/72/20
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Dostawa rękawic diagnostycznych (II). Szczegółowy zakres zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ.
|
| Cpv glowny przedmiot |
18424300-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w miesiacach |
3
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunku udziału w Postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenie.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunku udziału w Postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenie.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunku udziału w Postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenie.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Dokument potwierdzający posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesję, zezwolenie lub licencję lub inny dokument upoważniający Wykonawcę do obrotu i sprzedaży produktów leczniczych lub oświadczenie o braku wymogu posiadania takiego dokumentu.
|
| Zakresie warunkow udzialu |
Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia.
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu aktualnego świadectwa dopuszczającego do obrotu medycznego lub wpisu do rejestru wyrobów medycznych oraz udostępnieniu ich na każde żądanie Zamawiającego (Zał. nr 5 do SIWZ).
|
| Inne dokumenty niewymienione |
- wypełniony formularz ofertowy – Załącznik nr 1 do SIWZ, - wypełniony formularz cenowy – załącznik nr 2 do SIWZ - oświadczenia wymienione w rozdziale 6 SIWZ stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ; – materiały informacyjne uwiarygodniające podane informacje techniczne (katalogi, opisy, foldery itp.) w języku polskim; - w przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Do Wykonawców (w tym osób fizycznych i prawnych) mających miejsce zamieszkania lub siedzibę poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zastosowanie mają regulacje z § 7 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
1. Niedopuszczalna jest zmiana postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy na niekorzyść Zamawiającego chyba, że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z mocy prawa. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany zapisów umowy w następującym zakresie: a) zaproponowania przez Wykonawcę produktu zamiennego o parametrach tożsamych lub jakościowo lepszego, w szczególności w przypadku zaprzestania produkcji lub dystrybucji produktów będących przedmiotem dostawy, wycofania tych produktów z obrotu, w tym na podstawie decyzji właściwych władz; b) zmiany numeru katalogowego produktu lub nazwy własnej produktu – przy zachowaniu jego parametrów; c) zmiany sposobu konfekcjonowania; d) dostarczeniu produktu zamiennego, o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową, w sytuacji gdy wystąpił przejściowy brak produktu z przyczyn leżących po stronie producenta. 3. Powyższe zmiany nie mogą skutkować zmianą ceny jednostkowej, wartości umowy i nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego. 4. Zmiana postanowień umowy, o której mowa w ust. 2 może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności z zastrzeżeniem ust. 1.
|
| IV 4 4 data |
2020-10-13T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
09:30
|
| IV 4 4 jezyki |
polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|