GuidZP400 |
8728d64e-754d-4949-a473-9b5f48e9c06a
|
Biuletyn |
584059-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Zespolony w Szczecinie
|
Regon |
29027400000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Arkońska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
4
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Szczecin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
71-455
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
zachodniopomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
91 813 9076,
|
Zamawiajacy fax |
918 139 079
|
Zamawiajacy email |
przetargi@spwsz.szczecin.pl,
|
Adres strony url |
www.spwsz.szczecin.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.spwsz.szczecin.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.spwsz.szczecin.pl
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Składanie ofert odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem: https://portal.smartpzp.pl/spwsz lub za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529 oraz z 2015r. poz. 1830), osobiście lub za pośredctwem posłańca Adres: Kancelaria SPWSZ w Szczecinie przy ul. Broniewskiego 2, 71-460 Szczecin pok. 311, II piętro
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Objęcie wsparciem technicznym szpitalnego oprogramowania HIS Infomedica/AMMS producenta Asseco S.A. w Samodzielnym Publicznym Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Szczecinie
|
Numer referencyjny |
EP/220/61/2020
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest objęcie wsparciem technicznym szpitalnego oprogramowania HIS Infomedica/AMMS producenta Asseco S.A. w Samodzielnym Publicznym Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Szczecinie.
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ i szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
72000000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
1
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, które będą polegały na powtórzeniu usług w zakresie wsparcia technicznego szpitalnego oprogramowania HIS
Infomedica/AMMS producenta Asseco S.A. o wartości 26 838,56 zł netto, co stanowi równowartość 6 286,40 euro. Zamówienia te będą udzielane po przeprowadzeniu odrębnego postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego w trybie zamówienia z wolnej ręki. Zamówienia te będą udzielane w przypadku konieczności wykonania usług podobnych do stanowiących przedmiot zamówienia dla urządzeń nieobjętych zakresem zamówienia podstawowego, jak również w przypadku konieczności lub zasadności wykonania większej ilości usług w wsparcia technicznego szpitalnego oprogramowania HIS Infomedica/AMMS producenta Asseco S.A., aniżeli przewidziana w ramach zamówienia podstawowego. W takim przypadku wysokość należnego wykonawcy wynagrodzenia za wykonanie dodatkowego świadczenia zostanie ustalone w następujący sposób:
-Zamawiający ustali cenę usługi wsparcia dla jednego urządzenia poprzez podzielenie ceny ofertowej brutto za wykonanie zamówieni podstawowego przez ilość urządzeń objętych wsparciem w ramach realizacji zamówienia podstawowego, - ustaloną cenę usługi wsparcia dla jednego urządzenia Zamawiający przemnoży przez liczbę urządzeń, jaka zostanie objęta wsparciem w następstwie udzielenia zamówienia na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. Wynagrodzenia za wykonanie zamówienia udzielonego na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp nie przekroczy kwoty ustalonej przez Zamawiającego w wyniku przeprowadzenia wyżej opisanych działań arytmetycznych.
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie dokonuje opisu warunku
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie dokonuje opisu warunku
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
1)
Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie, a w przypadku
świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje należycie, co najmniej 1 (jedno) zamówienie polegające na świadczeniu usługi podobnej do objętej przedmiotem zamówienia.
Za usługę podobną do objętej przedmiotem zamówienia, Zamawiający uzna sprawowanie w sposób ciągły przez okres minimum 12 miesięcy wsparcia technicznego szpitalnego oprogramowania HIS Infomedica/
AMMS producenta Asseco S.A. o wartości usługi nie mniejszej niż 100 000,00 zł (sto tysięcy złotych) brutto.
W przypadku usług nadal wykonywanych, wartość dotychczas wykonanej usługi nie może być niższa niż 100 00,00 zł (sto tysięcy złotych) brutto.
Za usługę podobną do objętej przedmiotem zamówienia, Zamawiający uzna sprawowanie w sposób ciągły przez okres minimum 12 miesięcy wsparcia technicznego szpitalnego oprogramowania HIS Infomedica/
AMMS producenta Asseco S.A. o wartości usługi nie mniejszej niż 100 000,00 zł (sto tysięcy złotych) brutto.
W przypadku usług nadal wykonywanych, wartość dotychczas wykonanej usługi nie może być niższa niż 100 00,00 zł (sto tysięcy złotych) brutto.
2)
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować co najmniej 15 osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi stosowne certyfikaty
uprawniające je do wykonywania czynności serwisowych oprogramowania HIS Infomedica/AMMS producenta Asseco S.A..
Wykonawca musi wykazać spełnianie wszystkich warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt 1 ppkt 2) litera c1) i c2) powyżej. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
warunki udziału w postępowaniu, określone w pkt 1 ppkt 2) litera c1) i c2) muszą zostać spełnione przez tych wykonawców łącznie.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu, Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń i dokumentów: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
|
Zakresie warunkow udzialu |
3. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń i dokumentów:
W celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu w zakresie posiadania zdolności technicznej lub zawodowej, o którym mowa w rozdziale V pkt 1 ppkt 2 litera c) SIWZ:
a)wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje, bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych, referencje, bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie, powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
Wzór wykazu usług stanowi załącznik nr 6 do SIWZ
b)wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
Wzór wykazu osób stanowi załącznik nr 7 do SIWZ
c)oświadczenie Wykonawcy, iż osoby które będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia do wykonywania czynności serwisowych określone przez wytwórcę systemu oraz posiadają aktualne certyfikaty firmy Asseco S.A. uprawniające do wykonywani czynności serwisowych oprogramowania HIS Infomedica/AMMS producenta Asseco S.A.;
|
Inne dokumenty niewymienione |
1.Każdy wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty (sporządzonej według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ):
1) oświadczenie, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ, stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu,
2) oświadczenie, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3A do SIWZ, stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu,
3) zobowiązania podmiotów trzecich, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ wraz z dokumentami (np. odpisy z rejestru, pełnomocnictwa) potwierdzającymi umocowanie osoby/osób, które podpisały zobowiązanie, do reprezentowania podmiotu trzeciego – w przypadku powoływania się przez wykonawcę na zasoby innych podmiotów w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu,
4)odpowiednie pełnomocnictwa lub dokumenty (np. odpisy z rejestru) wykazujące umocowanie osoby podpisującej ofertę do reprezentowania Wykonawcy (jeżeli dotyczy).
2. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawca, bez wezwania, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (oryginał). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
3. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie
tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Wzór oświadczenia (zobowiązania) podmiotu trzeciego stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.
Oświadczenie podmiotu trzeciego należy złożyć wraz z ofertą. W terminie określonym w wezwaniu, o którym mowa w pkt III.4) powyżej, Wykonawca składa również opisany w tym punkcie dokument dotyczący podmiotu trzeciego, na którego zasobach polega na zasadzie art. 22a ustawy Pzp. 4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w rozdziale VI pkt 1 ppkt 1 i 2 SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 5. Oświadczenie dotyczące wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp składane
są w oryginale.
4. Przed zawarciem umowy, Wykonawca, którego oferta została wybrana, zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu na jego wezwanie, w terminie wskazanym w treści wezwania, nie krótszym jednak niż 5 dni: a zabezpieczenie należytego wykonania umowy - zgodne z wymaganiami określonymi w rozdziale XV SIWZ oraz w projekcie umowy, stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ - w terminie do 5 dni od dnia przesłania przez Zamawiającego do Wykonawcy informacji o planowanym terminie zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Wykonawca zobowiązany jest wnieść przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości 6 450,00 PLN
|
Z kim umowa bedzie zawarta |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zgodnie z projektem umowy - Załącznik nr 4 do SIWZ.
|
IV 4 4 data |
2020-10-08T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
Język Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|