Objęcie wsparciem technicznym szpitalnego oprogramowania HIS Infomedica/AMMS producenta Asseco S.A. w Samodzielnym Publicznym Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Szczecinie

Data publikacji 2020-09-29
Data zakończenia 2020-10-08 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Zespolony w Szczecinie
Miejscowość Szczecin
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

Szczegóły

Numer ogłoszenia 584059-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 720000005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest objęcie wsparciem technicznym szpitalnego oprogramowania HIS Infomedica/AMMS producenta Asseco S.A. w Samodzielnym Publicznym Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Szczecinie.
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ i szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 8728d64e-754d-4949-a473-9b5f48e9c06a
Biuletyn 584059-N-2020
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Zespolony w Szczecinie
Regon 29027400000000
Zamawiajacy adres ulica Arkońska
Zamawiajacy adres numer domu 4
Zamawiajacy miejscowosc Szczecin
Zamawiajacy kod pocztowy 71-455
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo zachodniopomorskie
Zamawiajacy telefon 91 813 9076,
Zamawiajacy fax 918 139 079
Zamawiajacy email przetargi@spwsz.szczecin.pl,
Adres strony url www.spwsz.szczecin.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Dostep dokumentow zamowienia www.spwsz.szczecin.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.spwsz.szczecin.pl
Wymagane przeslanie ofert inny Składanie ofert odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem: https://portal.smartpzp.pl/spwsz lub za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529 oraz z 2015r. poz. 1830), osobiście lub za pośredctwem posłańca Adres: Kancelaria SPWSZ w Szczecinie przy ul. Broniewskiego 2, 71-460 Szczecin pok. 311, II piętro
Nazwa nadana zamowieniu Objęcie wsparciem technicznym szpitalnego oprogramowania HIS Infomedica/AMMS producenta Asseco S.A. w Samodzielnym Publicznym Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Szczecinie
Numer referencyjny EP/220/61/2020
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest objęcie wsparciem technicznym szpitalnego oprogramowania HIS Infomedica/AMMS producenta Asseco S.A. w Samodzielnym Publicznym Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Szczecinie. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ i szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 72000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 1
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, które będą polegały na powtórzeniu usług w zakresie wsparcia technicznego szpitalnego oprogramowania HIS Infomedica/AMMS producenta Asseco S.A. o wartości 26 838,56 zł netto, co stanowi równowartość 6 286,40 euro. Zamówienia te będą udzielane po przeprowadzeniu odrębnego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zamówienia z wolnej ręki. Zamówienia te będą udzielane w przypadku konieczności wykonania usług podobnych do stanowiących przedmiot zamówienia dla urządzeń nieobjętych zakresem zamówienia podstawowego, jak również w przypadku konieczności lub zasadności wykonania większej ilości usług w wsparcia technicznego szpitalnego oprogramowania HIS Infomedica/AMMS producenta Asseco S.A., aniżeli przewidziana w ramach zamówienia podstawowego. W takim przypadku wysokość należnego wykonawcy wynagrodzenia za wykonanie dodatkowego świadczenia zostanie ustalone w następujący sposób: -Zamawiający ustali cenę usługi wsparcia dla jednego urządzenia poprzez podzielenie ceny ofertowej brutto za wykonanie zamówieni podstawowego przez ilość urządzeń objętych wsparciem w ramach realizacji zamówienia podstawowego, - ustaloną cenę usługi wsparcia dla jednego urządzenia Zamawiający przemnoży przez liczbę urządzeń, jaka zostanie objęta wsparciem w następstwie udzielenia zamówienia na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. Wynagrodzenia za wykonanie zamówienia udzielonego na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp nie przekroczy kwoty ustalonej przez Zamawiającego w wyniku przeprowadzenia wyżej opisanych działań arytmetycznych.
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie dokonuje opisu warunku
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie dokonuje opisu warunku
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 1) Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje należycie, co najmniej 1 (jedno) zamówienie polegające na świadczeniu usługi podobnej do objętej przedmiotem zamówienia. Za usługę podobną do objętej przedmiotem zamówienia, Zamawiający uzna sprawowanie w sposób ciągły przez okres minimum 12 miesięcy wsparcia technicznego szpitalnego oprogramowania HIS Infomedica/ AMMS producenta Asseco S.A. o wartości usługi nie mniejszej niż 100 000,00 zł (sto tysięcy złotych) brutto. W przypadku usług nadal wykonywanych, wartość dotychczas wykonanej usługi nie może być niższa niż 100 00,00 zł (sto tysięcy złotych) brutto. Za usługę podobną do objętej przedmiotem zamówienia, Zamawiający uzna sprawowanie w sposób ciągły przez okres minimum 12 miesięcy wsparcia technicznego szpitalnego oprogramowania HIS Infomedica/ AMMS producenta Asseco S.A. o wartości usługi nie mniejszej niż 100 000,00 zł (sto tysięcy złotych) brutto. W przypadku usług nadal wykonywanych, wartość dotychczas wykonanej usługi nie może być niższa niż 100 00,00 zł (sto tysięcy złotych) brutto. 2) Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować co najmniej 15 osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi stosowne certyfikaty uprawniające je do wykonywania czynności serwisowych oprogramowania HIS Infomedica/AMMS producenta Asseco S.A.. Wykonawca musi wykazać spełnianie wszystkich warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt 1 ppkt 2) litera c1) i c2) powyżej. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki udziału w postępowaniu, określone w pkt 1 ppkt 2) litera c1) i c2) muszą zostać spełnione przez tych wykonawców łącznie.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu, Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń i dokumentów: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
Zakresie warunkow udzialu 3. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń i dokumentów: W celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu w zakresie posiadania zdolności technicznej lub zawodowej, o którym mowa w rozdziale V pkt 1 ppkt 2 litera c) SIWZ: a)wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje, bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych, referencje, bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie, powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, Wzór wykazu usług stanowi załącznik nr 6 do SIWZ b)wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami Wzór wykazu osób stanowi załącznik nr 7 do SIWZ c)oświadczenie Wykonawcy, iż osoby które będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia do wykonywania czynności serwisowych określone przez wytwórcę systemu oraz posiadają aktualne certyfikaty firmy Asseco S.A. uprawniające do wykonywani czynności serwisowych oprogramowania HIS Infomedica/AMMS producenta Asseco S.A.;
Inne dokumenty niewymienione 1.Każdy wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty (sporządzonej według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ): 1) oświadczenie, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ, stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu, 2) oświadczenie, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3A do SIWZ, stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, 3) zobowiązania podmiotów trzecich, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ wraz z dokumentami (np. odpisy z rejestru, pełnomocnictwa) potwierdzającymi umocowanie osoby/osób, które podpisały zobowiązanie, do reprezentowania podmiotu trzeciego – w przypadku powoływania się przez wykonawcę na zasoby innych podmiotów w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, 4)odpowiednie pełnomocnictwa lub dokumenty (np. odpisy z rejestru) wykazujące umocowanie osoby podpisującej ofertę do reprezentowania Wykonawcy (jeżeli dotyczy). 2. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawca, bez wezwania, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (oryginał). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Wzór oświadczenia (zobowiązania) podmiotu trzeciego stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. Oświadczenie podmiotu trzeciego należy złożyć wraz z ofertą. W terminie określonym w wezwaniu, o którym mowa w pkt III.4) powyżej, Wykonawca składa również opisany w tym punkcie dokument dotyczący podmiotu trzeciego, na którego zasobach polega na zasadzie art. 22a ustawy Pzp. 4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w rozdziale VI pkt 1 ppkt 1 i 2 SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 5. Oświadczenie dotyczące wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp składane są w oryginale. 4. Przed zawarciem umowy, Wykonawca, którego oferta została wybrana, zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu na jego wezwanie, w terminie wskazanym w treści wezwania, nie krótszym jednak niż 5 dni: a zabezpieczenie należytego wykonania umowy - zgodne z wymaganiami określonymi w rozdziale XV SIWZ oraz w projekcie umowy, stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ - w terminie do 5 dni od dnia przesłania przez Zamawiającego do Wykonawcy informacji o planowanym terminie zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Czy wadium 1
Wadium Wykonawca zobowiązany jest wnieść przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości 6 450,00 PLN
Z kim umowa bedzie zawarta 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie z projektem umowy - Załącznik nr 4 do SIWZ.
IV 4 4 data 2020-10-08T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki Język Polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Czas reakcji
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)