| GuidZP400 |
e035f18a-48a6-41bf-872c-41500c5f9e3c
|
| Biuletyn |
590750-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Powiat Parczewski
|
| Regon |
30237368000000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
Warszawska
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
24
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Parczew
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
21-200
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
| Zamawiajacy telefon |
833 551 470,
|
| Zamawiajacy fax |
833 550 673
|
| Zamawiajacy email |
inwestycje@parczew.pl,
|
| Adres strony url |
https://spparczew.bip.lubelskie.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
2
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
https://spparczew.bip.lubelskie.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://spparczew.bip.lubelskie.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Warszawska 24, 21-200 Parczew
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych do oznaczania pojazdów w roku 2021 i 2022
|
| Numer referencyjny |
AZ-VII.272.15.2020
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie i dostawę 11 635 kpl. tablic rejestracyjnych do oznaczania pojazdów n/w rodzajów w roku 2021 i 2022.
a) Samochodowe jedno- i dwurzędowe – zwyczajne -7000 kpl.
b) Samochodowe jedno- i dwurzędowe – tymczasowe- 50 kpl.
c) Samochodowe jedno- i dwurzędowe – wtórniki i dodatkowe 200 kpl.
d) Samochodowe jedno- i dwurzędowe –indywidualne -50 kpl.
e) Samochodowe jedno- i dwurzędowe – zabytkowe – 30 kpl.
f) Do przyczep jednorzędowe – zwyczajne- 700
g) Do przyczep jednorzędowe – tymczasowe- 50
h) Do przyczep jednorzędowe – wtórniki – 150 szt.
i) Motocyklowe i ciągnikowe jedno i dwurzędowe – zwyczajne- 1500 szt.
j) Motocyklowe i ciągnikowe jedno i dwurzędowe – tymczasowe- 50 szt.
k) Motocyklowe i ciągnikowe jedno i dwurzędowe – wtórniki- 150 szt.
l) Motocyklowe i ciągnikowe jedno i dwurzędowe- zabytkowe- 30 szt.
m) Motorowerowe – zwyczajne- 1500 szt.
n) Motorowerowe – tymczasowe- 25 szt.
o) Motorowerowe – wtórniki – 150 szt.
Wykonane tablice rejestracyjne powinny być zgodne z przepisami rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów ( Dz. U. z 2007 r., Nr 186, poz. 1322 z późn. zm.). Ilość i rodzaj tablic może zostać zamówiona jako zamówienie cząstkowe poprzez stosowne pismo, telefon, fax, lub e-mail. Dostawa zamówionych tablic powinna zostać zrealizowana maksymalnie w terminie od 2 do 5 dni roboczych od czasu zamówienia, z jednoczesnym odbiorem tablic złomowanych w Starostwie. Termin dostawy tablic stanowi kryterium oceny ofert. Wykonawca udzieli minimum 2 a maksimum 3 (termin gwarancji stanowi kryterium oceny ofert) gwarancji na wykonane tablice, a w przypadku wykrytej usterki w ciągu 3 dni usunie lub wymieni reklamowaną tablicę. Płatność za wykonaną usługę będzie realizowana w ciągu 14 dni od daty otrzymania faktury. Wykonawca zobowiązany będzie do bezpłatnego do bezpłatnego odbioru i niszczenia tablic złomowanych. Ilość dostarczonych tablic będzie wynikała z faktycznego zapotrzebowania wynikającego ze składanych zamówień przez Zamawiającego zamówień cząstkowych w okresie realizacji umowy.
|
| Cpv glowny przedmiot |
30195000-2
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okreslenie warunkow |
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca posiada aktualne zezwolenie wojewody/ marszałka województwa na produkcję tablic rejestracyjnych, zgodnie z art. 75a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 roku Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity: Dz. U. z 2018 roku, poz. 1990 ze zm.)
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Nie dotyczy
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonał lub wykonuje należycie minimum dwie usługi produkcji i dostawy tablic rejestracyjnych o wartości każdej dostawy min. 120.000,00 zł brutto.
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Nie dotyczy
|
| Zakresie warunkow udzialu |
a) aktualne zezwolenie wojewody/marszałka województwa na produkcję tablic rejestracyjnych, zgodnie z art. 75a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 roku Prawo o ruchu drogowym ( Dz. U. z 2018 roku, poz. 1990 ze zm.);
b)wykazu dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przed-miotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przy-czyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wg załączonego wzoru- załącznik nr 4 do SIWZ
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Nie dotyczy
|
| Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, (o której mowa w art 86 ust 5 ustawy), samodzielnie (bez odrębnego wezwania ze strony zamawiającego) przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi wykonawcami składającymi oferty w danym postępowaniu, (o której mowa w art 24 ust 1 pkt 23 PZP) - wg załącznika Nr 5. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian postanowień niniejszej umowy wynikających z następujących okoliczności:
1) zmian bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa, na podstawie których realizowana jest umowa,
2) wystąpienia siły wyższej, innych zdarzeń niezależnych od Wykonawcy pod warunkiem, że Wykonawca powiadomi na piśmie Zamawiającego o wystąpieniu tych okoliczności nie później aniżeli w ciągu 2 dni od dnia w/w zdarzenia. Przesunięcie terminu wykonania umowy następuje o taką ilość dni, w których wystąpiły ww. okoliczności uniemożliwiające wykonywanie umowy.
|
| IV 4 4 data |
2020-10-09T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
11:00
|
| IV 4 4 jezyki |
POLSKI
|
| IV 4 5 okres |
30
|