GuidZP400 |
1dbaad05-07c4-4a3d-a6dc-c162cdbad134
|
Biuletyn |
591464-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Areszt Śledczy w Opolu
|
Regon |
59913200000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Sądowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
4
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Opole
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
45-033
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
opolskie
|
Zamawiajacy telefon |
774 545 647
|
Zamawiajacy fax |
774 539 741
|
Zamawiajacy email |
as_opole@sw.gov.pl
|
Adres strony url |
https://www.sw.gov.pl/jednostka/areszt-sledczy-w-opolu
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Państwowa jednostka organizacyjna niemająca osobowości prawnej
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://zp.sw.gov.pl/_layouts/15/ZamowieniaPubliczne/ZP_Start.aspx/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferta w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Areszt Śledczy w Opolu, ul. Sądowa 4, 45–033 Opole
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa środków ochrony niezbędnych do przeciwdziałania pandemii koronawirusa COVID-19 do Aresztu Śledczego w Opolu
|
Numer referencyjny |
9/PN/D/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia będzie dostawa środków ochrony niezbędnych do przeciwdziałania pandemii koronawirusa COVID-19 do Aresztu Śledczego w Opolu. Opis przedmiotu zamówienia przedstawia załącznik nr 1 do specyfikacji. Pozostałe warunki i zasady dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy o zamówienie publiczne, który stanowi załącznik nr 2 do specyfikacji oraz w formularzu ofertowym, który stanowi załącznik nr 4 do specyfikacji.
|
Cpv glowny przedmiot |
18143000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
1
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst |
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia, o którym stanowi art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy tj. „Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: w przypadku udzielania dotychczasowemu wykonawcy zamówienia podstawowego, zamówienia na dodatkowe dostawy, których celem jest częściowa wymiana dostarczonych produktów lub instalacji albo zwiększenie bieżących dostaw lub rozbudowa istniejących instalacji, jeżeli zmiana wykonawcy zobowiązywałaby zamawiającego do nabywania materiałów o innych właściwościach technicznych, co powodowałoby niekompatybilność techniczną lub nieproporcjonalnie duże trudności techniczne w użytkowaniu i utrzymaniu tych produktów lub instalacji”. Zamawiający udzieli dotychczasowemu wykonawcy dostawy polegającej na zwiększeniu bieżących dostaw.
|
Okres w dniach |
14
|
Okreslenie warunkow |
Warunek ten nie dotyczy zamówienia
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Warunek ten nie dotyczy zamówienia
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Warunek ten nie dotyczy zamówienia
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Nie dotyczy
|
Zakresie warunkow udzialu |
Nie dotyczy
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Nie dotyczy
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) wypełniony formularz ofertowy. Formularz ofertowy musi mieć formę pisemną i należy go złożyć na druku, którego wzór stanowi załącznik nr 4 do specyfikacji. Dokument musi być składany w oryginale;
2) pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy),
3) oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu – załącznik nr 5 do specyfikacji. Dokument musi być składany w oryginale.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian w zawartej umowie w następujących przypadkach:
1) zmiany przepisów prawnych mających wpływ na realizację Umowy, a w szczególności na jej zakres, termin;
2) zmiany nazwy, adresu firmy, spowodowane zmianą formy organizacyjno-prawnej, przekształceniem lub połączeniem z inną firmą;
3) wystąpienia sytuacji niemożliwej do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, a mającej wpływ na jej realizację;
4) zmiany terminu wykonania dostawy spowodowanej:
a) udzieleniem zamówienia dodatkowego powodującego wstrzymanie realizacji zamówienia podstawowego, jeżeli zamówienie to wpłynie na zmianę terminu realizacji przedmiotu umowy,
b) zaistnieniem siły wyższej, która w rozumieniu Stron jest zdarzeniem zewnętrznym, niemożliwym do przewidzenia, zwłaszcza zdarzeniem będącym działaniami przyrody o katastrofalnych skutkach (m.in.: powodzie, pożary, wyładowania elektryczne
c) w czasie burzy, powodujące uszkodzenia ważnych urządzeń itp.), zdarzeniem nadzwyczajnym w postaci zaburzeń życia zbiorowego (m.in. działania wojenne, zamieszki krajowe, rewolty, itp.), aktem władzy ustawodawczej i wykonawczej (np. wywłaszczenie, embargo informacyjne lub towarowe itp.), przy czym chodzi tu w szczególności o niemożność zapobieżenia szkodliwym następstwom siły wyższej,
d) bezprawnym działaniem osób trzecich, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności w oparciu o przepisy prawa lub umowy,
e) brakiem możliwości odbioru przedmiotu umowy w terminie przez Zamawiającego,
f) wystąpieniem sytuacji, o której mowa w art. 15r ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. z 2020 r. poz. 374, z późn. zm.).
|
IV 4 4 data |
2020-10-08T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Maska jednorazowa chirurgiczna
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18143000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia będzie dostawa środków ochrony niezbędnych do przeciwdziałania pandemii koronawirusa COVID-19 do Aresztu Śledczego w Opolu. Opis przedmiotu zamówienia przedstawia załącznik nr 1 do specyfikacji. Pozostałe warunki i zasady dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy o zamówienie publiczne, który stanowi załącznik nr 2 do specyfikacji oraz w formularzu ofertowym, który stanowi załącznik nr 4 do specyfikacji.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Rękawice jednorazowe nitrylowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18424300-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia będzie dostawa środków ochrony niezbędnych do przeciwdziałania pandemii koronawirusa COVID-19 do Aresztu Śledczego w Opolu. Opis przedmiotu zamówienia przedstawia załącznik nr 1 do specyfikacji. Pozostałe warunki i zasady dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy o zamówienie publiczne, który stanowi załącznik nr 2 do specyfikacji oraz w formularzu ofertowym, który stanowi załącznik nr 4 do specyfikacji.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Środek do dezynfekcji powierzchni
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33631600-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia będzie dostawa środków ochrony niezbędnych do przeciwdziałania pandemii koronawirusa COVID-19 do Aresztu Śledczego w Opolu. Opis przedmiotu zamówienia przedstawia załącznik nr 1 do specyfikacji. Pozostałe warunki i zasady dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy o zamówienie publiczne, który stanowi załącznik nr 2 do specyfikacji oraz w formularzu ofertowym, który stanowi załącznik nr 4 do specyfikacji.
|
| |