Przetarg nieograniczony na dostawy pieczywa

Data publikacji 2020-09-30
Data zakończenia 2020-10-14 00:00:00
Instytucja Areszt Śledczy w Hajnówce
Miejscowość Hajnówka
Województwo podlaskie
Branża
  • Pieczywo

Szczegóły

Numer ogłoszenia 591453-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 158111007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia są cykliczne dostawy pieczywa do Aresztu Śledczego w Hajnówce wraz z transportem i rozładunkiem: Chleb pszenno – żytni krojony 500g - 51 000kg, Chleb razowy krojony 400g - 600kg, Bułka tarta w opakowaniach do 25 kg - 600kg. Podana ilość przedmiotu zamówienia jest ilością szacunkową w ciągu trwania umowy. Ostateczna ilość dostarczonych PIECZYWA może ulec zmniejszeniu, będzie ona wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego, przy czym będzie to wielkość nie mniejsza niż 90 % wielkości całego zamówienia. W związku z zmniejszeniem danej ilości Zamawiający nie poniesie żadnych skutków prawnych i finansowych. Zamawiane pieczywo musi być świeży, dobrej jakości, wolne od wad (niepożądane wady organoleptyczne: obce posmaki, zapachy, nalot pleśni, fragmenty obcych ciał, itp.). Towar należy dostarczać w opakowaniach plastikowych - pojemnikach EURO – stosowanych jako opakowanie zbiorcze. Opis przedmiotu zamówienia: Chleb pszenno-żytni o wadze netto 500g - pokrojony na równe kromki grubości w zakresie od 11 do 13 mm, pakowany w opakowania jednostkowe (woreczki foliowe lub folię stretch). Na każdym bochenku musi znajdować się informacja o produkcie i dacie ważności. Bez konserwantów i polepszaczy. Pieczywo świeże. Kształt chleb podłużny, półokrągły, skórka równomiernie zabarwiona, bez pęknięć na powierzchni i na bokach, ścisłe zrośnięta z miękiszem, miękisz powinien być elastyczny, zapach i smak pieczywa odpowiedni dla danego rodzaju pieczywa. Chleb wytwarzany będzie zgodnie z ustawą o bezpieczeństwie żywienia i żywności oraz rozporządzeniami wydanymi na jej podstawie, a także będzie odpowiadać standardom określonym w Polskich Norm. Zamawiający może żądać od Wykonawcy okazania w stosunku do produktu odpowiedniego certyfikatu zgodności z Polską Normą lub normami europejskimi. Termin przydatności do spożycia nie krótszym niż 3 dni, pozwalającym na przechowywanie w odpowiednich warunkach, liczonym od dnia dostawy do siedziby Zamawiającego. Chleb razowy o wadze netto 400g - pokrojony na równe kromki grubości w zakresie od 11 do 13 mm, pakowany w opakowania jednostkowe (woreczki foliowe lub folię stretch). Na każdym bochenku musi znajdować się informacja o produkcie i dacie ważności. Bez konserwantów i polepszaczy. Pieczywo świeże. Kształt chleb prostokątny (blaszka), skórka równomiernie zabarwiona, bez pęknięć na powierzchni i na bokach, ścisłe zrośnięta z miękiszem, zapach i smak pieczywa odpowiedni dla danego rodzaju pieczywa. Chleb wytwarzany będzie zgodnie z ustawą o bezpieczeństwie żywienia i żywności oraz rozporządzeniami wydanymi na jej podstawie, a także będzie odpowiadać standardom określonym w Polskich Norm. Zamawiający może żądać od Wykonawcy okazania w stosunku do produktu odpowiedniego certyfikatu zgodności z Polską Normą lub normami europejskimi. Termin przydatności do spożycia nie krótszym niż 3 dni, pozwalającym na przechowywanie w odpowiednich warunkach, liczonym od dnia dostawy do siedziby Zamawiającego. Bułka tarta w opakowaniach do 25kg – wyrób otrzymany przez rozdrobnienie wysuszonego pieczywa pszennego zwykłego i wyborowego, bez dodatku nasion, nadzień i zdobień, postać sypka, bez grudek, barwa od szaro kremowej do złocistej, może być niejednolita, zapach swoisty, bez obcych zapachów, smak typowy dla suszonego pieczywa pszennego, bez obcych posmaków. Wilgotność nie więcej niż 10%. Obecność szkodników zbożowo-mącznych i innych lub ich pozostałości niedopuszczalna. Obecność zanieczyszczeń organicznych i nieorganicznych niedopuszczalna. Okres przydatności do spożycia deklarowany przez producenta powinien wynosić nie mniej niż 1 miesiąc od daty dostawy do magazynu Zamawiającego. Bułka tarta wytwarzana będzie zgodnie z ustawą o bezpieczeństwie żywienia i żywności oraz rozporządzeniami wydanymi na jej podstawie, a także będzie odpowiadać standardom określonym w Polskich Norm. Zamawiający może żądać od Wykonawcy okazania w stosunku do produktu odpowiedniego certyfikatu zgodności z Polską Normą lub normami europejskimi. Zasady i warunki realizacji zamówienia publicznego oraz warunki dostawy: Zamawiający ma prawo dzielić ilość zamawianego asortymentu w zależności od potrzeb wynikających ze złożonych zapotrzebowań, a ilość i asortyment poszczególnych produktów Zamawiający określać będzie każdorazowo, najpóźniej na 20 godzin przed dostawą. Asortyment będzie dostarczany na podstawie zamówień składanych Wykonawcy przez Zamawiającego (personel służby żywieniowej Aresztu Śledczego w Hajnówce). Zamówienie będzie przekazywane Wykonawcy telefonicznie lub pocztą elektroniczną na adres wskazany w formularzu ofertowym. Zamówienie uważa się za złożone w przypadku: - telefonu – z chwila wykonania połączenia- e-maila – z chwilą potwierdzenia wysłania wiadomości, Dostawy pieczywa, wraz z transportem i rozładunkiem do magazynu Aresztu Śledczego w Hajnówce ul. Warszawska 67, 17-200 Hajnówka, realizowane będą sukcesywnie w dostawach częściowych określonych przez Zamawiającego stosownie do potrzeb mających na celu zapewnienie ciągłości żywienia osadzonych przebywających w jednostce. Koszt dostawy i jego ubezpieczenia ponosi Wykonawca. Dostawa pieczywa będzie realizowana od poniedziałku do soboty z pominięciem wolnych dni świątecznych, w godzinach 12:00 - 14:00, pojazdami Wykonawcy przystosowanymi do przewozu pieczywa, spełniającymi wymogi przepisów prawa do ich przewożenia. Odbiór zamawianego pieczywa przeprowadzany będzie każdorazowo w obecności przedstawiciela Zamawiającego oraz przedstawiciela Wykonawcy i polegać będzie na komisyjnym przeważeniu/przeliczeniu i wizualnemu sprawdzeniu cech jakościowych oraz terminów przydatności. Do każdego asortymentu podlegającego pakowaniu należy załączyć etykietę z opisem jego zawartości tj.: - nazwę środka spożywczego oraz skład - dane dotyczące składników występujących w środku spożywczym, - datę minimalnej trwałości albo termin przydatności do spożycia, - dane identyfikujące producenta środka spożywczego, - wagę netto lub liczbę sztuk środka spożywczego w opakowaniu, - warunki przechowywania, w przypadku gdy jego jakość zależy od warunków przechowywania, - oznaczenie partii produkcji, - klasę jakości handlowej. Za prawidłowo zrealizowaną zostanie uznana dostawa, której różnica pomiędzy ilością zamówioną, a dostarczoną wyniesie nie więcej niż +/- 0,5kg ilości zamówionej danego asortymentu. Fakturę VAT Wykonawca wystawi na ilość asortymentu określoną w dokumencie ważenia, wynikającą z komisyjnego ważenia każdej dostawy, zgodnie z rzeczywistą wielkością dostaw, uwzględniając asortyment i cenę określoną w umowie. Należność za zrealizowane dostawy Zamawiający będzie uiszczał w formie przelewu na konto bankowe Wykonawcy w terminie 21 dni licząc od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury. Za dzień zapłaty uważa się dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego. Każdorazowy wjazd Wykonawcy na teren Zamawiającego będzie poprzedzony odprawą na bramie głównej tutejszej jednostki. Przedstawiciele Wykonawcy, celem realizacji przedmiotu zamówienia, mają prawo wstępu na teren nieruchomości zamawiającego (także wjazdu samochodem dostawczym), po uprzednim okazaniu dokumentu tożsamości, jak też po bezwzględnym zdeponowaniu na bramie posiadanych przy sobie przedmiotów niebezpiecznych oraz niedozwolonych (tj. np. telefon komórkowy, alkohol, broń itp.). Osoby realizujące dostawy w imieniu Wykonawcy naruszający przepisy obowiązujące na terenie dostaw nie będą mieli prawa wstępu na teren jednostki. W przypadku zewnętrznego zagrożenia bezpieczeństwa państwa i w czasie wojny, w sytuacjach kryzysowych oraz klęsk żywiołowych Wykonawca zobowiązuje się realizować dane zamówienia w pierwszej kolejności. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę w trakcie podpisywania umowy do podania telefonów kontaktowych, numerów email oraz dokonania innych niezbędnych ustaleń dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 1a752808-0c23-4316-8518-970e3d8adb15
Biuletyn 591453-N-2020
Zamawiajacy nazwa Areszt Śledczy w Hajnówce
Regon 12520570000000
Zamawiajacy adres ulica Warszawska
Zamawiajacy adres numer domu 67
Zamawiajacy miejscowosc Hajnówka
Zamawiajacy kod pocztowy 17-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podlaskie
Zamawiajacy telefon 85 6832007 w.120, 6832008,
Zamawiajacy fax 85 6832978
Zamawiajacy email as_hajnowka@sw.gov.pl,
Adres strony url https://www.zp.sw.gov.pl
Adres strony internetowej https://www.sw.gov.pl
Adres strony internetowej narzedzia https://www.zp.sw.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Jednostka Penitencjarna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://www.zp.sw.gov.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://www.zp.sw.gov.pl
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Oświadczenia, wnioski i informacje przekazywane mogą być pisemnie za pośrednictwem poczty elektronicznej.
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty, umowy i dokumenty wymienione w rozdziale VI SIWZ - wyłącznie forma pisemna.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Areszt Śledczy w w Hajnówce, ul. Warszawska 67, 17-200 Hajnówka
Nazwa nadana zamowieniu Przetarg nieograniczony na dostawy pieczywa
Numer referencyjny DKw.2232.11.2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia są cykliczne dostawy pieczywa do Aresztu Śledczego w Hajnówce wraz z transportem i rozładunkiem: Chleb pszenno – żytni krojony 500g - 51 000kg, Chleb razowy krojony 400g - 600kg, Bułka tarta w opakowaniach do 25 kg - 600kg. Podana ilość przedmiotu zamówienia jest ilością szacunkową w ciągu trwania umowy. Ostateczna ilość dostarczonych PIECZYWA może ulec zmniejszeniu, będzie ona wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego, przy czym będzie to wielkość nie mniejsza niż 90 % wielkości całego zamówienia. W związku z zmniejszeniem danej ilości Zamawiający nie poniesie żadnych skutków prawnych i finansowych. Zamawiane pieczywo musi być świeży, dobrej jakości, wolne od wad (niepożądane wady organoleptyczne: obce posmaki, zapachy, nalot pleśni, fragmenty obcych ciał, itp.). Towar należy dostarczać w opakowaniach plastikowych - pojemnikach EURO – stosowanych jako opakowanie zbiorcze. Opis przedmiotu zamówienia: Chleb pszenno-żytni o wadze netto 500g - pokrojony na równe kromki grubości w zakresie od 11 do 13 mm, pakowany w opakowania jednostkowe (woreczki foliowe lub folię stretch). Na każdym bochenku musi znajdować się informacja o produkcie i dacie ważności. Bez konserwantów i polepszaczy. Pieczywo świeże. Kształt chleb podłużny, półokrągły, skórka równomiernie zabarwiona, bez pęknięć na powierzchni i na bokach, ścisłe zrośnięta z miękiszem, miękisz powinien być elastyczny, zapach i smak pieczywa odpowiedni dla danego rodzaju pieczywa. Chleb wytwarzany będzie zgodnie z ustawą o bezpieczeństwie żywienia i żywności oraz rozporządzeniami wydanymi na jej podstawie, a także będzie odpowiadać standardom określonym w Polskich Norm. Zamawiający może żądać od Wykonawcy okazania w stosunku do produktu odpowiedniego certyfikatu zgodności z Polską Normą lub normami europejskimi. Termin przydatności do spożycia nie krótszym niż 3 dni, pozwalającym na przechowywanie w odpowiednich warunkach, liczonym od dnia dostawy do siedziby Zamawiającego. Chleb razowy o wadze netto 400g - pokrojony na równe kromki grubości w zakresie od 11 do 13 mm, pakowany w opakowania jednostkowe (woreczki foliowe lub folię stretch). Na każdym bochenku musi znajdować się informacja o produkcie i dacie ważności. Bez konserwantów i polepszaczy. Pieczywo świeże. Kształt chleb prostokątny (blaszka), skórka równomiernie zabarwiona, bez pęknięć na powierzchni i na bokach, ścisłe zrośnięta z miękiszem, zapach i smak pieczywa odpowiedni dla danego rodzaju pieczywa. Chleb wytwarzany będzie zgodnie z ustawą o bezpieczeństwie żywienia i żywności oraz rozporządzeniami wydanymi na jej podstawie, a także będzie odpowiadać standardom określonym w Polskich Norm. Zamawiający może żądać od Wykonawcy okazania w stosunku do produktu odpowiedniego certyfikatu zgodności z Polską Normą lub normami europejskimi. Termin przydatności do spożycia nie krótszym niż 3 dni, pozwalającym na przechowywanie w odpowiednich warunkach, liczonym od dnia dostawy do siedziby Zamawiającego. Bułka tarta w opakowaniach do 25kg – wyrób otrzymany przez rozdrobnienie wysuszonego pieczywa pszennego zwykłego i wyborowego, bez dodatku nasion, nadzień i zdobień, postać sypka, bez grudek, barwa od szaro kremowej do złocistej, może być niejednolita, zapach swoisty, bez obcych zapachów, smak typowy dla suszonego pieczywa pszennego, bez obcych posmaków. Wilgotność nie więcej niż 10%. Obecność szkodników zbożowo-mącznych i innych lub ich pozostałości niedopuszczalna. Obecność zanieczyszczeń organicznych i nieorganicznych niedopuszczalna. Okres przydatności do spożycia deklarowany przez producenta powinien wynosić nie mniej niż 1 miesiąc od daty dostawy do magazynu Zamawiającego. Bułka tarta wytwarzana będzie zgodnie z ustawą o bezpieczeństwie żywienia i żywności oraz rozporządzeniami wydanymi na jej podstawie, a także będzie odpowiadać standardom określonym w Polskich Norm. Zamawiający może żądać od Wykonawcy okazania w stosunku do produktu odpowiedniego certyfikatu zgodności z Polską Normą lub normami europejskimi. Zasady i warunki realizacji zamówienia publicznego oraz warunki dostawy: Zamawiający ma prawo dzielić ilość zamawianego asortymentu w zależności od potrzeb wynikających ze złożonych zapotrzebowań, a ilość i asortyment poszczególnych produktów Zamawiający określać będzie każdorazowo, najpóźniej na 20 godzin przed dostawą. Asortyment będzie dostarczany na podstawie zamówień składanych Wykonawcy przez Zamawiającego (personel służby żywieniowej Aresztu Śledczego w Hajnówce). Zamówienie będzie przekazywane Wykonawcy telefonicznie lub pocztą elektroniczną na adres wskazany w formularzu ofertowym. Zamówienie uważa się za złożone w przypadku: - telefonu – z chwila wykonania połączenia- e-maila – z chwilą potwierdzenia wysłania wiadomości, Dostawy pieczywa, wraz z transportem i rozładunkiem do magazynu Aresztu Śledczego w Hajnówce ul. Warszawska 67, 17-200 Hajnówka, realizowane będą sukcesywnie w dostawach częściowych określonych przez Zamawiającego stosownie do potrzeb mających na celu zapewnienie ciągłości żywienia osadzonych przebywających w jednostce. Koszt dostawy i jego ubezpieczenia ponosi Wykonawca. Dostawa pieczywa będzie realizowana od poniedziałku do soboty z pominięciem wolnych dni świątecznych, w godzinach 12:00 - 14:00, pojazdami Wykonawcy przystosowanymi do przewozu pieczywa, spełniającymi wymogi przepisów prawa do ich przewożenia. Odbiór zamawianego pieczywa przeprowadzany będzie każdorazowo w obecności przedstawiciela Zamawiającego oraz przedstawiciela Wykonawcy i polegać będzie na komisyjnym przeważeniu/przeliczeniu i wizualnemu sprawdzeniu cech jakościowych oraz terminów przydatności. Do każdego asortymentu podlegającego pakowaniu należy załączyć etykietę z opisem jego zawartości tj.: - nazwę środka spożywczego oraz skład - dane dotyczące składników występujących w środku spożywczym, - datę minimalnej trwałości albo termin przydatności do spożycia, - dane identyfikujące producenta środka spożywczego, - wagę netto lub liczbę sztuk środka spożywczego w opakowaniu, - warunki przechowywania, w przypadku gdy jego jakość zależy od warunków przechowywania, - oznaczenie partii produkcji, - klasę jakości handlowej. Za prawidłowo zrealizowaną zostanie uznana dostawa, której różnica pomiędzy ilością zamówioną, a dostarczoną wyniesie nie więcej niż +/- 0,5kg ilości zamówionej danego asortymentu. Fakturę VAT Wykonawca wystawi na ilość asortymentu określoną w dokumencie ważenia, wynikającą z komisyjnego ważenia każdej dostawy, zgodnie z rzeczywistą wielkością dostaw, uwzględniając asortyment i cenę określoną w umowie. Należność za zrealizowane dostawy Zamawiający będzie uiszczał w formie przelewu na konto bankowe Wykonawcy w terminie 21 dni licząc od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury. Za dzień zapłaty uważa się dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego. Każdorazowy wjazd Wykonawcy na teren Zamawiającego będzie poprzedzony odprawą na bramie głównej tutejszej jednostki. Przedstawiciele Wykonawcy, celem realizacji przedmiotu zamówienia, mają prawo wstępu na teren nieruchomości zamawiającego (także wjazdu samochodem dostawczym), po uprzednim okazaniu dokumentu tożsamości, jak też po bezwzględnym zdeponowaniu na bramie posiadanych przy sobie przedmiotów niebezpiecznych oraz niedozwolonych (tj. np. telefon komórkowy, alkohol, broń itp.). Osoby realizujące dostawy w imieniu Wykonawcy naruszający przepisy obowiązujące na terenie dostaw nie będą mieli prawa wstępu na teren jednostki. W przypadku zewnętrznego zagrożenia bezpieczeństwa państwa i w czasie wojny, w sytuacjach kryzysowych oraz klęsk żywiołowych Wykonawca zobowiązuje się realizować dane zamówienia w pierwszej kolejności. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę w trakcie podpisywania umowy do podania telefonów kontaktowych, numerów email oraz dokonania innych niezbędnych ustaleń dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia.
Cpv glowny przedmiot 15811100-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Okres w miesiacach 12
Data rozpoczecia 2020-11-14T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określił warunków w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określił warunków w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określił warunków w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Oświadczenie że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 pkt 12-23 ustawy PZP, oraz na pod-stawie art. 24 ust. 5, 6 i 7 ustawy PZP. Oświadczenie iż zostały podjęte kroki naprawcze zgodnie z art. 24 ust 8 ustawy PZP. Oświadczenie dotyczące podmiotu na którego zasoby powołuje się wykonawca. Oświadczenie dotyczące podwykonawcy niebędącego podmiotem na którego zasoby powołuje się wykonawca. Oświadczenie dotyczące podanych informacji. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia informacji na stronie internetowej o której mowa w art. 86 ust 5 wykonawca dostarcza oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej.
Zakresie warunkow udzialu Oświadczenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w V rozdziale SIWZ. Oświadczenie, że w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonym w V rozdziale SIWZ polega na zasobach innych podmiotów. Oświadczenie dotyczące podanych informacji
Zakresie kryteriow selekcji Zamawiający nie określił warunków w tym zakresie.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający przed dokonaniem wyboru najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminem niżej wymienionych dokumentów. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. zaświadczenie właściwej terenowej jednostki ZUS lub KRUS albo innego dokumentu że wykonawca nie zalega z opłatami składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, pod warunkiem podpisania aneksu zaakceptowanego przez obie strony. W szczególności Zamawiający dopuszcza:1) aktualizację danych Wykonawcy i Zamawiającego poprzez: zmianę nazwy firmy, zmianę adresu, siedziby, osób reprezentujących Strony umowy, zmianę formy prawnej prowadzonej działalności, 2) zmianę po-stanowień w zakresie podatku VAT. Jeżeli w trakcie obowiązywania umowy nastąpi zmiana w za-kresie podatku VAT, Zamawiający zobowiązuje się do uiszczenia opłaty powiększonej lub pomniejszonej o obowiązującą stawkę podatku od towarów i usług na dzień wystawienia faktury VAT. 3) zmianę terminu realizacji przedmiotu zamówienia jedynie w przypadkach niezależnych od Wykonawcy, na skutek klęsk żywiołowych spowodowanych nie-odwracalnymi działaniami przyrody lub na skutek działań osób trzecich. Udowodnienie w/w sytuacji leżeć będzie po stronie Wykonawcy.
IV 4 4 data 2020-10-14T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria CENA
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)