Dostawa sprzętu akustycznego dla Wrocławskiego Teatru Współczesnego we Wrocławiu

Data publikacji 2020-09-30
Data zakończenia 2020-10-09 00:00:00
Instytucja Wrocławski Teatr Współczesny im. Edmunda Wiercińskiego
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Urządzenia głośnikowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 591391-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 323424006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu akustycznego dla Wrocławskiego Teatru Współczesnego im. Edmunda Wiercińskiego we Wrocławiu:
- Cyfrowa konsoleta foniczna – 1 szt.
- System audio – 1 szt.
- Kolumny głośnikowe aktywne – 8 szt.
- Interfejs audio – 1 sz.
- Statywy głośnikowe – 6 szt.
- Słuchawki zamknięte – 2 szt.
- Monitor studyjny aktywny – 2 sz.
- Statywy mikrofonowe – 6 szt.
- Studyjny przedwzmacniacz mikrofonowy – 1 szt.
- Kabel mikrofonowy – szt. 8
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 – opis przedmiotu zamówienia.
3. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, wolny od wad oraz musi posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości lub inne dokumenty dopuszczające do użytku.
4. Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt realizacji przedmiotu zamówienia, w tym za prawidłową i terminową dostawę sprzętu akustycznego do siedziby Zamawiającego.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 bce707e1-d19a-4cd1-93ab-5863605d455d
Biuletyn 591391-N-2020
Zamawiajacy nazwa Wrocławski Teatr Współczesny im. Edmunda Wiercińskiego
Regon 27987000000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Rzeźnicza
Zamawiajacy adres numer domu 12
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 50-132
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 713 588 900
Zamawiajacy fax 713 688 955
Zamawiajacy email administracja@wteatrw.pl
Adres strony url www.wteatrw.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.wteatrw.pl
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 50-132 Wrocław, ul. Rzeźnicza 12
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu akustycznego dla Wrocławskiego Teatru Współczesnego we Wrocławiu
Numer referencyjny 1/2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu akustycznego dla Wrocławskiego Teatru Współczesnego im. Edmunda Wiercińskiego we Wrocławiu: - Cyfrowa konsoleta foniczna – 1 szt. - System audio – 1 szt. - Kolumny głośnikowe aktywne – 8 szt. - Interfejs audio – 1 sz. - Statywy głośnikowe – 6 szt. - Słuchawki zamknięte – 2 szt. - Monitor studyjny aktywny – 2 sz. - Statywy mikrofonowe – 6 szt. - Studyjny przedwzmacniacz mikrofonowy – 1 szt. - Kabel mikrofonowy – szt. 8 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 – opis przedmiotu zamówienia. 3. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, wolny od wad oraz musi posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości lub inne dokumenty dopuszczające do użytku. 4. Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt realizacji przedmiotu zamówienia, w tym za prawidłową i terminową dostawę sprzętu akustycznego do siedziby Zamawiającego.
Cpv glowny przedmiot 32342400-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-11-06T00:00:00+01:00
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe 5.1 Niepodleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz na podstawie fakultatywnych podstaw wykluczenia z art. 24 ust. 5 wskazanych w treści niniejszej SIWZ wykonawców, wspólników konsorcjum oraz innych podmiotów, na których zasoby powołuje się wykonawca w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu. 5.2 Niepodleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1, 2, 3 i 8 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 6. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia 6.1 Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 Pzp - zawarte w druku oferty. 6.2 Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 5 pkt 1, 2, 3 i 8 Pzp - zawarte w druku oferty. 6.3 Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp, czyli tych, o których mowa w punkcie 5.2 niniejszej SIWZ. 6.4 Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego – potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 6.5 Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki ZUS lub KRUS albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokumentu potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 6.6 Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Z dokumentu musi wynikać przede wszystkim: - zakres dostępnych wykonawcy zasobów innych podmiotów; - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji, doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Z zastrzeżeniem ust. 2 zmiana postanowień umowy może nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy pod rygorem nieważności takiej zmiany. 2. Z uwagi na ryczałtowy charakter wynagrodzenia zmiany umowy mogą nastąpić jedynie na podstawie okoliczności o których mowa w art. 144 ust. 1 punkty 1, 2, 4 i 5 ustawy Pzp lub gdy nastąpi ustawowa zmiana stawki podatku VAT. 3. Zmiana terminów wykonania przedmiotu umowy może nastąpić w przypadku wystąpienia okoliczności, których Zamawiający i Wykonawca nie mogli przewidzieć w chwili podpisywania niniejszej umowy, w szczególności: 1) wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonywanie dostaw; 2) wystąpienia klęsk żywiołowych; 4. W przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w pkt. 3 termin wykonania przedmiotu umowy może ulec przedłużeniu o czas niezbędny do ich wykonania. Wykonawca nie może żądać zwiększenia wynagrodzenia lub zwrotu innych kosztów bezpośrednich lub pośrednich spowodowanych przestojem lub dłuższym czasem wykonywania umowy.
IV 4 4 data 2020-10-09T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)