Modernizacja ścieżek edukacyjnych, opracowanie nowego szlaku turystycznego, opracowanie i wykonanie tablic informacyjnych o walorach Parku Krajobrazowego Puszczy Rominckiej oraz opracowanie i wydanie folderów edukacyjno – promocyjnych

Data publikacji 2020-09-30
Data zakończenia 2020-10-08 00:00:00
Instytucja Park Krajobrazowy Puszczy Rominckiej
Miejscowość Dubeninki
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Podświetlane znaki i szyldy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 591357-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 315232000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest modernizacja ścieżek edukacyjnych oraz opracowanie nowego szlaku turystycznego, opracowanie i wykonanie tablic informacyjnych o walorach Parku Krajobrazowego Puszczy Rominckiej oraz opracowanie i wydanie folderów edukacyjno-promocyjnych.
2) Na przedmiot zamówienia składają się poszczególne elementy:
a) modernizacja ścieżek edukacyjnych na terenie Parku Krajobrazowego Puszczy Rominckiej i otuliny oraz opracowanie i wydanie folderu edukacyjno-promocyjnego,
b) opracowanie nowego szlaku turystycznego przez Puszczę Romincką oraz opracowanie i wydanie folderu edukacyjno-promocyjnego,
c) opracowanie, wykonanie i montaż 5 tablic informacyjnych o walorach Parku Krajobrazowego Puszczy Rominckiej i otuliny.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f436d9fb-b819-4451-a00a-9cab4e7781d9
Biuletyn 591357-N-2020
Zamawiajacy nazwa Park Krajobrazowy Puszczy Rominckiej
Regon 51134519500000
Zamawiajacy adres ulica Żytkiejmy, ul. Szkolna
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Dubeninki
Zamawiajacy kod pocztowy 19-504
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Zamawiajacy telefon 876 159 727,
Zamawiajacy fax 876 159 727
Zamawiajacy email pkpr@warmia.mazury.pl,
Adres strony url https://bippkpr.warmia.mazury.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Przedmiot zamówienia objęty jest dofinansowaniem z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko – Mazurskiego na lata 2014 – 2020, w ramach projektu „Podniesienie standardu bazy technicznej i wyposażenia parków krajobrazowych województwa warmińsko – mazurskiego
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://bippkpr.warmia.mazury.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://bippkpr.warmia.mazury.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Park Krajobrazowy Puszczy Rominckiej Żytkiejmy, ul. Szkolna 1 19-504 Dubeninki
Nazwa nadana zamowieniu Modernizacja ścieżek edukacyjnych, opracowanie nowego szlaku turystycznego, opracowanie i wykonanie tablic informacyjnych o walorach Parku Krajobrazowego Puszczy Rominckiej oraz opracowanie i wydanie folderów edukacyjno – promocyjnych
Numer referencyjny PKPR 1/2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1) Przedmiotem zamówienia jest modernizacja ścieżek edukacyjnych oraz opracowanie nowego szlaku turystycznego, opracowanie i wykonanie tablic informacyjnych o walorach Parku Krajobrazowego Puszczy Rominckiej oraz opracowanie i wydanie folderów edukacyjno-promocyjnych. 2) Na przedmiot zamówienia składają się poszczególne elementy: a) modernizacja ścieżek edukacyjnych na terenie Parku Krajobrazowego Puszczy Rominckiej i otuliny oraz opracowanie i wydanie folderu edukacyjno-promocyjnego, b) opracowanie nowego szlaku turystycznego przez Puszczę Romincką oraz opracowanie i wydanie folderu edukacyjno-promocyjnego, c) opracowanie, wykonanie i montaż 5 tablic informacyjnych o walorach Parku Krajobrazowego Puszczy Rominckiej i otuliny.
Cpv glowny przedmiot 31523200-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2021-05-10T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem, że opracował i dostarczył minimum 10 tablic informacyjnych i/lub edukacyjnych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to, że w tym okresie. Doświadczenie może wynikać z jednego lub wielu zamówień.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 25a ust. 1 PZP oraz odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 PZP, (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w trybie art. 23 PZP w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich).
Zakresie warunkow udzialu 5) wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;
Inne dokumenty niewymienione 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. III 4 ogłoszenia składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Podmioty na zasoby których powołuje się Wykonawca w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu zobowiązany jest złożyć dokumenty wymienione w pkt. III 4 ogłoszenia o zamówieniu. 3.Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia
Czy wadium 1
Wadium 1) Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości: 5 000,00 złotych, (słownie: pięć tysięcy złotych) do upływu terminu składania ofert.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy: a) w zakresie przedmiotu zamówienia, terminu realizacji, sposobu realizacji zamówienia w związku ze zmianą obowiązujących przepisów prawnych mającej wpływ na termin lub zakres zamówienia; b) w zakresie zmiany terminu na skutek działań osób trzecich lub organów władzy publicznej, które spowodują przerwanie lub czasowe zawieszenie realizacji zamówienia; c) w zakresie zamiany terminu realizacji umowy w przypadku działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki, epidemii, wystąpienia siły wyższej), mającej bezpośredni wpływ na realizację zamówienia; d) w zakresie zapisów umowy w przypadku wystąpienia oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy; e) w zakresie zmiany podwykonawców w przypadku wystąpienia o zmianę na wniosek zamawiającego lub wykonawcy po uzyskaniu zgodny Zamawiającego; f) w zakresie zmiany wynagrodzenia w przypadku urzędowej zmiany stawki VAT, Zakres zmiany obejmuje jedynie wzrost wynagrodzenia o wskaźnik wzrostu stawki podatku VAT; g) w zakresie zapisów umowy w przypadku zmian oznaczenia danych Zamawiającego i/lub Wykonawcy; w przypadku zmiany danych teleadresowych, sposobu reprezentacji poprzez podanie nowych danych; h) W zakresie zmiany przedmiotu umowy wskazanego w ofercie, w przypadku, gdy pierwotny produkt został wycofany z rynku, jest niedostępny lub na rynku występuje produkt nowy o parametrach lepszych niż wskazane w ofercie, z zastrzeżeniem, że wynagrodzenie nie może ulec zwiększeniu; i) Zmiany terminu realizacji umowy w przypadku opóźnienia akceptacji przez Zamawiającego projektów; j) Zmiany terminu w przypadku działań podjętych przez podmioty trzecie uniemożliwiające realizację zamówienia.
IV 4 4 data 2020-10-08T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Wartość artystyczno-edukacyjna projektu graficznego tablicy „Nocny łowca”
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Wartość edukacyjno-literacka tekstu do tablicy edukacyjnej „Torowisko kolejowe”
Znaczenie 20,00
  
Kryteria cena brutto za realizację przedmiotu zamówienia
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)