GuidZP400 |
614aa4b3-4187-4c47-a5d8-1340e3621588
|
Biuletyn |
590062-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
SP ZOZ Miejski Szpital Zespolony
|
Regon |
15158624700000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Mirowska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
15
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Częstochowa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
42-200
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
34 370 21 35
|
Zamawiajacy fax |
34 370 21 35
|
Zamawiajacy email |
zp@zsm.czest.pl
|
Adres strony url |
www.zsm.czest.pl
|
Adres strony internetowej narzedzia |
www.zsm.czest.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.zsm.czest.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zsm.czest.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty należy złożyć pisemnie za pośrednictwem poczty, przesyłki kurierskiej lub dostarczyć osobiście na wskazany adres
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Sekretariat SP ZOZ Miejskiego Szpitala Zespolonego w Częstochowie przy ulicy Mirowskiej 15, Pawilon G pok. 17
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa nici chirurgicznych dla pacjentów SP ZOZ Miejskiego Szpitala Zespolonego w Częstochowie
|
Numer referencyjny |
MSZ.ZP.3411/31/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa nici chirurgicznych dla pacjentów SP ZOZ Miejskiego Szpitala Zespolonego w Częstochowie w podziale na IV pakiety w ilościach i w asortymencie wymienionym w formularzu asortymentowo – cenowym.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganymi ilościami został szczegółowo określony w Załączniku nr 2 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)Nie podlegają wykluczeniu; Brak podstaw do wykluczenia zostanie wstępnie zweryfikowany na podstawie przedłożonego wraz z ofertą oświadczenia, według wzoru na Załączniku nr 4 do SIWZ. 2)Spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące a)Kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, b)Sytuacji ekonomicznej lub finansowej, c)Zdolności technicznej lub zawodowej.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu, których spełnienie należałoby przedstawić w sposób szczególny.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał dostawy wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu dat wykonania i podmiotów na rzecz, których dostawy zostały wykonane oraz załączaniem dowodów określających, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje, bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz, którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy referencje, bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu ofert, albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Spełnieniem warunku będzie wykazanie, przez Wykonawców, że wykonali lub wykonują co najmniej jedną dostawą związaną z przedmiotem zamówienia tj. dostawa nici chirurgicznych o wartości brutto nie niższej niż 143.000,00 PLN w przypadku składnia oferty na całość zamówienia, lub w przypadku składania oferty częściowej na jeden lub kilka z pakietów po jednej dostawie o wartości brutto nie mniejszej niż: w Pakiecie nr I – 71.500,00 PLN, w Pakiecie nr II – 9.800,00 PLN, w Pakiecie nr III – 31.200,00 PLN, w Pakiecie nr IV – 30.500,00 PLN.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia prawidłowego przebiegu postępowania może wezwać Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
1)Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy PZP.
2)Na potwierdzenie, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone w SIWZ oświadczenie, Wykonawcy, zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SIWZ – jeżeli dotyczy przedmiotowego postępowania, że:
- oferowane produkty posiadają dokumenty wymagane przez polskie prawo na podstawie, których mogą być wprowadzone do obrotu i stosowania w RP
- oferowane wyroby medyczne posiadają potwierdzenie zgłoszenia, zgłoszenie lub wpis do rejestru wyrobów medycznych lub innego ważnego dokumentu potwierdzającego dopuszczenie do obrotu na terenie RP
- oferowane wyroby medyczne posiadają Deklaracje zgodności z Wymaganiami Zasadniczymi Dyrektywy Rady 93/42/EWG i są oznakowane znakiem CE
- oferowane produkty posiadają certyfikat z Jednostki Notyfikowanej – jeśli dotyczy.
3) Oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust.5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia prawidłowego przebiegu postępowania może wezwać Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
1) Wykazu wykonanych dostaw w zakresie wskazanym w Rozdziale 5 ust. 1 pkt. 2 lit. C) SIWZ wg wzoru na załączniku nr 7 do SIWZ.
2) Oświadczenie (oryginał), że: a) oferowane produkty posiadają dokumenty wymagane przez polskie prawo na podstawie, których mogą być wprowadzone do obrotu i stosowania w RP, b) oferowane wyroby medyczne posiadają potwierdzenie zgłoszenia, zgłoszenie lub wpis do rejestru wyrobów medycznych lub innego ważnego dokumentu potwierdzającego dopuszczenie do obrotu na terenie RP, c) oferowane wyroby medyczne posiadają Deklaracje zgodności z Wymaganiami Zasadniczymi Dyrektywy Rady 93/42/EWG i są oznakowane znakiem CE, d) oferowane produkty posiadają certyfikat z Jednostki Notyfikowanej – jeśli dotyczy. 3) Jeżeli prawo nie nakłada obowiązku posiadania dokumentów określonych w ust.2 Wykonawca składa stosowne oświadczenie – zgodnie z załącznikiem nr 6a do SIWZ. 4) Aktualne dokumenty dot. oferowanego przedmiotu zamówienia, np.: foldery, prospekty, karty katalogowe w języku polskim potwierdzające, że zaoferowany przedmiot zamówienia jest zgodny z opisem, wymaganiami i parametrami określonymi przez Zamawiającego w SIWZ, materiały informacyjne, strony katalogowe, foldery, ulotki informacyjne potwierdzające wymagane parametry oferowanych wyrobów przez Wykonawcę z zaznaczeniem której części i pozycji dotyczą, badania kliniczne na skuteczność antybakteryjną nici – dot. Pakietu I poz.1-6, dot. Pakietu II – poz.10-13, dot. Pakietu III poz. 17-18. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski. Kserokopie powinny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia prawidłowego przebiegu postępowania może wezwać Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
1) Wykazu wykonanych dostaw w zakresie wskazanym w Rozdziale 5 ust. 1 pkt. 2 lit. C) SIWZ wg wzoru na załączniku nr 7 do SIWZ.
2) Oświadczenie (oryginał), że: a) oferowane produkty posiadają dokumenty wymagane przez polskie prawo na podstawie, których mogą być wprowadzone do obrotu i stosowania w RP, b) oferowane wyroby medyczne posiadają potwierdzenie zgłoszenia, zgłoszenie lub wpis do rejestru wyrobów medycznych lub innego ważnego dokumentu potwierdzającego dopuszczenie do obrotu na terenie RP, c) oferowane wyroby medyczne posiadają Deklaracje zgodności z Wymaganiami Zasadniczymi Dyrektywy Rady 93/42/EWG i są oznakowane znakiem CE, d) oferowane produkty posiadają certyfikat z Jednostki Notyfikowanej – jeśli dotyczy. 3) Jeżeli prawo nie nakłada obowiązku posiadania dokumentów określonych w ust.2 Wykonawca składa stosowne oświadczenie – zgodnie z załącznikiem nr 6a do SIWZ. 4) Aktualne dokumenty dot. oferowanego przedmiotu zamówienia, np.: foldery, prospekty, karty katalogowe w języku polskim potwierdzające, że zaoferowany przedmiot zamówienia jest zgodny z opisem, wymaganiami i parametrami określonymi przez Zamawiającego w SIWZ, materiały informacyjne, strony katalogowe, foldery, ulotki informacyjne potwierdzające wymagane parametry oferowanych wyrobów przez Wykonawcę z zaznaczeniem której części i pozycji dotyczą, badania kliniczne na skuteczność antybakteryjną nici – dot. Pakietu I poz.1-6, dot. Pakietu II – poz.10-13, dot. Pakietu III poz. 17-18. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski. Kserokopie powinny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Oferta powinna zostać sporządzona na druku „OFERTA” stanowiącym załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Treść oferty musi odpowiadać treści SIWZ. Do składanej oferty należy dołączyć: 1) wypełniony formularz asortymentowo - cenowy sporządzony na wzorze załącznika nr 2 do SIWZ, 2)Wypełnione wstępne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, według wzoru na Załączniku nr 3 do SIWZ, 3)Wypełnione wstępne oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, według wzoru na Załączniku nr 4 do SIWZ, 4)Pełnomocnictwo - w przypadku, gdy ofertę podpisuje pełnomocnik, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii. Wymagane, a nie złożone lub wadliwe pełnomocnictwa podlegać będą uzupełnieniu na warunkach określonych w art. 26 ust. 3a ustawy PZP. W przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa (w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem) określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy PZP. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zostanie wybrana, Zamawiający przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego może żądać od nich umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w sytuacji obiektywnej konieczności wprowadzenia zmiany w niżej przedstawionym zakresie: 1)zmiana danych Wykonawcy (np. zmiana adresu, nazwy) lub zmiana wynikająca z przekształcenia podmiotowego po stronie Wykonawcy skutkująca sukcesją generalną, 2)zmiany wynikające z powstania niezamierzonych niezgodności pomiędzy zapisami umowy, a treścią oferty i/lub SIWZ, 3)zmiany w obowiązujących przepisach prawa mające wpływ na przedmiot i warunki umowy w tym wskazane w §3 ust. 6 powyżej oraz zmiana sytuacji prawnej i faktycznej Wykonawcy i/lub Zamawiającego skutkująca niemożnością realizacji przedmiotu umowy, 4)zmiany w przypadku, gdy: a) nastąpiło obniżenie ceny jednostkowej asortymentu, b)w przypadku braku na rynku oferowanego asortymentu, dopuszcza się możliwość zaoferowania zamiennego w cenie przetargowej. 2. Powyższe zmiany mogą być dokonane na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy za zgodą obu stron i zostaną wprowadzone do umowy aneksem.
|
IV 6 1 sposob udostepniania |
Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 96 ust. 3 ustawy PZP oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia, z wyjątkiem informacji stanowiącej tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.Protokół wraz z załącznikami jest jawny. Załączniki do protokołu udostępnia sie po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania z tym, że oferty udostępnia sie od chwili ich otwarcia.
|
IV 4 4 data |
2020-10-09T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30 dni
|