GuidZP400 |
79903fd5-eeea-4f4a-86cf-442d21488f2f
|
Biuletyn |
591286-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Areszt Śledczy w Koszalinie
|
Regon |
59043800000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Młyńska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
71
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Koszalin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
75-950
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
zachodniopomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
943 430 011
|
Zamawiajacy fax |
943 430 019
|
Zamawiajacy email |
as_koszalin@sw.gov.pl
|
Adres strony url |
www.sw.gov.pl
|
Adres strony internetowej narzedzia |
www.zp.sw.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Areszt Śledczy w Koszalinie
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.zp.sw.gov.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zp.sw.gov.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Koszalinie przy ul. Młyńskiej 71 w sekretariacie lub przesłać na adres Zamawiającego.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Areszt Śledczy ul. Młyńska 71, 75-950 Koszalin
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa środków ochrony potrzebnych do przeciwdziałania i zwalczania przyczyn i skutków stanu zagrożenia epidemicznego, stanu epidemii oraz stanu klęski żywiołowej, występujących na terenie i w obszarze funkcjonowania jednostek organizacyjnych podległych Okręgowemu Inspektoratowi Służby Więziennej w Koszalinie, wykorzystywanych przez funkcjonariuszy i pracowników Służby Więziennej oraz skazanych
|
Numer referencyjny |
DKW.2232.7.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Zastrzega prawo grup czesci |
części 1 i 2
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
na wszystkie części
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków ochrony potrzebnych do przeciwdziałania i zwalczania przyczyn i skutków stanu zagrożenia epidemicznego, stanu epidemii oraz stanu klęski żywiołowej, występujących na terenie i w obszarze funkcjonowania jednostek organizacyjnych podległych Okręgowemu Inspektoratowi Służby Więziennej w Koszalinie, wykorzystywanych przez funkcjonariuszy i pracowników Służby Więziennej oraz skazanych z podziałem na części.
|
Cpv glowny przedmiot |
35113400-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2020-11-20T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie, którego spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać. Ocenę spełniania powyższego warunku udziału w postępowaniu Zamawiający dokona na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia, którego wzór stanowi załącznik nr 4 do siwz;
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie, którego spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać. Ocenę spełniania powyższego warunku udziału w postępowaniu Zamawiający dokona na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia, którego wzór stanowi załącznik nr 4 do siwz;
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie, którego spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać. Ocenę spełniania powyższego warunku udziału w postępowaniu Zamawiający dokona na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia, którego wzór stanowi załącznik nr 4 do siwz;
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
W celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, złoży za wezwanie Zamawiającego następujące oświadczenia lub dokumenty:
1) oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności;
2) oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne;
3) oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji według wzoru, który stanowi załącznik nr 5 do siwz;
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV IstotnePostanowienia |
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, zostały zawarte we wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 6 do siwz.
|
IV 4 14 |
Zamawiający nie żąda od Wykonawcy zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w następujących przypadkach:
1) wystąpienia zmiany powszechnie obowiązujących przepisów w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy;
2) wystąpienia konieczności wprowadzenia zmian spowodowanych następującymi okolicznościami:
a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno- organizacyjną umowy;
b) zmiany danych teleadresowych;
c) zmiana obowiązującej stawki VAT;
d) zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku niezrealizowania przedmiotu umowy, w określonym terminie.
2. W przypadku zmian stawek podatku VAT, cena może w okresie obowiązywania umowy ulec zmianie, wyłącznie o różnicę pomiędzy stawką dotychczasową a stawką obowiązującą po zmianie.
|
IV 4 4 data |
2020-10-07T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|
IV 6 6 |
Na podstawie art. 93 ust. 1a ustawy Pzp Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane, a możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu – w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa środków ochrony potrzebnych do przeciwdziałania i zwalczania przyczyn i skutków stanu zagrożenia epidemicznego, stanu epidemii oraz stanu klęski żywiołowej, występujących na terenie i w obszarze funkcjonowania jednostek organizacyjnych podległych Okręgowemu Inspektoratowi Służby Więziennej w Koszalinie, wykorzystywanych przez funkcjonariuszy i pracowników Służby Więziennej oraz skazanych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
35113400-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-11-20T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Zestaw (kombinezon + okulary + maska FFP3 + ochraniacze na buty) = 1 szt. 750 szt.
2. Maska FFP3 400 szt.
3. Ochraniacze na buty 300 para
4. Rękawice jednorazowe nitrylowe 155 000 szt.
5. Fartuch jednorazowy 1 350 szt.
6. Maseczki jednorazowe 68 000 szt.
7. Maski FFP2 330 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa środków ochrony potrzebnych do przeciwdziałania i zwalczania przyczyn i skutków stanu zagrożenia epidemicznego, stanu epidemii oraz stanu klęski żywiołowej, występujących na terenie i w obszarze funkcjonowania jednostek organizacyjnych podległych Okręgowemu Inspektoratowi Służby Więziennej w Koszalinie, wykorzystywanych przez funkcjonariuszy i pracowników Służby Więziennej oraz skazanych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33631600-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-11-20T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Środek do dezynfekcji skóry/rąk 750 l.
2. Środek do dezynfekcji powierzchni 2 800 l.
|
| |