| GuidZP400 |
ec72a85b-ca30-4588-b0ff-7bf29d7c64cd
|
| Biuletyn |
591221-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Urząd Miasta Płocka
|
| Regon |
00059286800000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Stary Rynek
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Płock
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
09-400
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
| Zamawiajacy telefon |
24 3671598
|
| Zamawiajacy fax |
24 3671598
|
| Zamawiajacy email |
zamowienia@plock.eu
|
| Adres strony url |
www.plock.eu, https://platformazakupowa.pl/pn/um_plock
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
2
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.plock.eu, https://platformazakupowa.pl/pn/um_plock
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.plock.eu, https://platformazakupowa.pl/pn/um_plock
|
| Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
| Oferty wnioski dostepne |
https://platformazakupowa.pl/pn/um_plock
|
| Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
forma pisemna
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miasta Płocka, 09-400 Płock, Stary Rynek 1 (wejście od ul. Zduńskiej 3). Do czasu trwania pandemii koronawirusa COVID-19 oferty składane osobiście bądź dostarczane za pośrednictwem kuriera należy umieścić w urnie oznaczonej „ZAMÓWIENIA PUBLICZNE” znajdującej się przy wejściu do Biura Obsługi Klienta - wejście od ulicy Zduńskiej. Wrzucenie oferty do innej urny traktowane będzie jako niezłożenie oferty.
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu komputerowego, akcesoriów i oprogramowania.
|
| Numer referencyjny |
WZP.271.1.108.2020/AS
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Dostawa sprzętu komputerowego, akcesoriów i oprogramowania.
|
| Cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Informacje na temat katalogow |
Termin dostawy przedmiotu do 30 dni kalendarzowych (max) od dnia podpisania umowy.
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego:
Komputer stacjonarny typu All In One TYP I
• wydruk ze strony https://www.cpubenchmark.net – potwierdzający osiągnięcie przez procesor wymaganego wyniku,
• Certyfikat ISO9001: 2015 dla producenta sprzętu lub równoważne,
• Deklaracja zgodności CE,
• Oświadczenie producenta komputera lub wydruk gwarancji producenta sprzętu potwierdzający, że w przypadku nie wywiązywania się z obowiązków gwarancyjnych (w całym okresie udzielonej gwarancji) Wykonawcy lub firmy serwisującej, przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem,
• Oświadczenie o pozostawieniu dysków w siedzibie Zamawiającego w przypadku awarii.
Komputer stacjonarny typu All In One TYP II
• Wydruk ze strony https://www.cpubenchmark.net – potwierdzający osiągnięcie przez procesor wymaganego wyniku,
• Certyfikat ISO9001: 2015 dla producenta sprzętu lub równoważne,
• Deklaracja zgodności CE,
• Oświadczenie producenta komputera lub wydruk gwarancji producenta sprzętu potwierdzający, że w przypadku nie wywiązywania się z obowiązków gwarancyjnych (w całym okresie udzielonej gwarancji) Wykonawcy lub firmy serwisującej, przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem,
• Oświadczenie o pozostawieniu dysków w siedzibie Zamawiającego w przypadku awarii.
Laptop Typ I
• Wydruk ze strony https://www.cpubenchmark.net – potwierdzający osiągnięcie przez procesor wymaganego wyniku,
• Oświadczenie potwierdzające, że komputer spełnia standardy MIL-STD-810G, i pozytywnie przeszedł testy w tym zakresie,
• dostarczyć wyniki w formacie PDF programu MobileMark® lub kartę katalogową produktu potwierdzającą czas pracy na zasilaniu bateryjnym,
• Certyfikat ISO9001: 2015 dla producenta sprzętu lub równoważne,
• Deklaracja zgodności CE,
• Oświadczenie producenta komputera lub wydruk gwarancji producenta sprzętu potwierdzający, że w przypadku nie wywiązywania się z obowiązków gwarancyjnych (w całym okresie udzielonej gwarancji) Wykonawcy lub firmy serwisującej, przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem,
• Oświadczenie o pozostawieniu dysków w siedzibie Zamawiającego w przypadku awarii.
Laptop Typ II
• Wydruk ze strony https://www.cpubenchmark.net – potwierdzający osiągnięcie przez procesor wymaganego wyniku,
• Oświadczenie potwierdzające, że komputer spełnia standardy MIL-STD-810G i pozytywnie przeszedł testy w tym zakresie,
• dostarczyć wyniki w formacie PDF programu MobileMark® lub kartę katalogową produktu potwierdzającą czas pracy na zasilaniu bateryjnym.
• Certyfikat ISO9001:2015 dla producenta sprzętu lub równoważne,
• Deklaracja zgodności CE,
• Oświadczenie producenta komputera lub wydruk gwarancji producenta sprzętu potwierdzający, że w przypadku nie wywiązywania się z obowiązków gwarancyjnych (w całym okresie udzielonej gwarancji) Wykonawcy lub firmy serwisującej, przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem.
• Oświadczenie o pozostawieniu dysków w siedzibie Zamawiającego w przypadku awarii.
Laptop Typ III
• Wydruk ze strony https://www.cpubenchmark.net – potwierdzający osiągnięcie przez procesor wymaganego wyniku,
• oświadczenie producenta o spełnieniu normy MIL-STD-810G dla obudowy,
• Certyfikat ISO9001:2015 dla producenta sprzętu lub równoważne,
• Deklaracja zgodności CE,
• Oświadczenie producenta komputera lub wydruk gwarancji producenta sprzętu potwierdzający, że w przypadku nie wywiązywania się z obowiązków gwarancyjnych (w całym okresie udzielonej gwarancji) Wykonawcy lub firmy serwisującej, przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem,
• Oświadczenie o pozostawieniu dysków w siedzibie Zamawiającego w przypadku awarii.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
Inne dokumenty dołączane do oferty:
1) Pełnomocnictwo /oryginał/ osoby lub osób podpisujących ofertę - jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio z załączonych dokumentów.
2) W przypadku złożenia oferty wspólnej – pełnomocnictwo udzielone liderowi.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w przypadkach określonych w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 Prawo Zamówień publicznych oraz dokona w umowie następujących istotnych zmian:
1) wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany w wysokości podatku VAT,
2) terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku wystąpienia poniższych okoliczności:
a) zaistnienie działań wojennych, aktów terroryzmu, rewolucji, przewrotu wojskowego lub cywilnego, wojny domowej, skażeń radioaktywnych, z wyjątkiem tych które mogą być spowodowane użyciem ich przez wykonawcę,
b) zaistnienie epidemii/pandemii, klęski żywiołowej, jak huragany, powodzie, trzęsienie ziemi, bunty, niepokoje, strajki, niekorzystne warunki pogodowe w postaci np. ulewnych deszczy
o ile okoliczności wskazane w literze a, b mają wpływ na termin realizacji Przedmiotu zamówienia,
3) przedmiotu umowy - urządzeń na inne, o parametrach nie gorszych niż zaoferowane w ofercie Wykonawcy i spełniające wymagania zawarte w SIWZ, za zgodą Zamawiającego w sytuacji wycofania urządzeń z produkcji przez producenta lub zaprzestania ich produkcji. W takim przypadku Wykonawca może przedstawić Zamawiającemu materiał/urządzenie będące produktem zastępującym produkt wycofany przez producenta np. kolejna seria, nowy model tego samego produktu lub materiał/urządzenie.
|
| IV 4 4 data |
2020-10-08T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
11:00
|
| IV 4 4 jezyki |
postępowanie prowadzone jest w języku polskim
|
| IV 4 5 okres |
30
|