„Zakup i dostawa środków ochronnych oraz wyposażenia dla Domu Pomocy Społecznej im. prof. Antoniego Kępińskiego”

Data publikacji 2020-09-30
Data zakończenia 2020-10-08 00:00:00
Instytucja Dom Pomocy Społecznej im. prof. Antoniego Kępińskiego
Miejscowość Kielce
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Urządzenia dezynfekujące

Szczegóły

Numer ogłoszenia 590912-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 393300004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

3.1 Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa środków ochronnych oraz wyposażenia dla Domu Pomocy Społecznej w im. prof. Antoniego Kępińskiego.”

Zamówienie zostało podzielone na 6 zadań:

Zadanie 1 Wyposażenie medyczne
1. Oczyszczacze powietrza z funkcja jonizacji – 6 sztuk
2. Lampa UV - 2 sztuki
3. Lampa UVC przepływowa, dwufunkcyjna – 2 sztuki
4. Koncentrator tlenu – 2 sztuki
5. Ssak medyczny – 1 sztuka
6. Termometr elektroniczny – 4 sztuki


Zadanie 2 Dozowniki
1. Dozowniki do płynów 500ml – 14 sztuk

Zadanie 3 Środki i akcesoria do dezynfekcji
1. Mata dezynfekcyjna – 4 sztuki
2. Worki rozpuszczalne – 20 opakowań po 25 sztuk
3. Worki czerwone na odpady zakaźne – 25 opakowań po 20 szt.
4. Worki czerwone na odpady zakaźne - 25 opakowań po 20 szt.
5. Płyn do szybkiej dezynfekcji powierzchni – 40 kanistrów po 5 l
6. Płyn do szybkiej dezynfekcji powierzchni – 20 opakowań po 500 ml
7. Chusteczki dezynfekujące do powierzchni – 50 opakowań po 100 sztuk
8. Mydlo antybakteryjne – 100 kanistrów po 5l
9. Płyn do dezynfekcji rąk – 200 kanistrów po 5l
10. Płyn dezynfekcyjny do powierzchni - 20 kanistrów po 5l
11. Plyn do dezynfekcji mat. - 10 opakowań po 1 l
12. Płyn do dezynfekcji powierzchni – 100 kanistrów po 5 l
13. Płyn do dezynfekcji rąk - 16 kanistrów po 5 l
14. Żel dezynfekcyjny do mycia rąk - 10 kanistrów po 5 l
15. Kosz na odpady czerwony otwierany przyciskiem nożnym – 4 sztuki
16. Kosz na odpady – 10 sztuk

Zadanie 4 Pozostałe wyposażenie
1. Zestaw do sprzątania- wózek serwisowy – 5 sztuk
2. Zestaw serwisowy – mop – 12 sztuk
3. Nakładki do mopów – 140 sztuk
4. Kosz na śmieci metalowy otwierany przyciskiem nożnym – 10 sztuk
5. Ręczniki jednorazowe- 5 opakowań po 100 sztuk
6. Myjki jednorazowe podfoliowane- 80 opakowań po 50 sztuk
7. Prześcieradła jednorazowe – serweta – 80 opakowań po 30 sztuk
8. Pościel jednorazowa – 200 kompletów
9. Kubek styropianowy - 50 opakowań po 40 sztuk
10. Talerz owalny jednorazowy - 20 opakowań po 100 sztuk
11. Flaczarka glęboka jednorazowa - 40 opakowań po 100 sztuk
12. Sztućce – komplet - 8 opakowań po 250 sztuk
13. Łyżka duża biala - 40 opakowań po 100 sztuk
14. Pościel z bawełny – 20 sztuk
15. Prześcieradło Jersey – 20 sztuk

Zadanie 5 Środki ochrony indywidualnej
1. Maseczki jednorazowe – 40 opakowań po 40 sztuk
2. Maska ochronna FFP3 – 200 sztuk
3. Przyłbice – 20 sztuk
4. Czepki – 200 sztuk
5. Gogle – 10 sztuk
6. Kombinezon. Rozmiar L/XL – 50 sztuk
7. Rękawice ochronne, jednorazowe. Rozmiar M – 800 opakowań po 100 sztuk
8. Rękawice ochronne, jednorazowe. Rozmiar L – 150 opakowań po 100 sztuk
9. Rękawice ochronne, jednorazowe. Rozmiar S - 50 opakowań po 100 sztuk
10. Fartuchy jednorazowe – 200 sztuk
11. Ochraniacze na obuwie – 4 opakowań po 50 par
12. Rękawice ochronne – 60 opakowań po 100 par
13. Rękawice ochronne – 40 opakowań po 100 sztuk

Zadanie 6 Materac
1. Materac – 20 sztuk

Dodatkowe informacje

GuidZP400 a8698815-3173-4324-9784-8b63571e46fa
Biuletyn 590912-N-2020
Zamawiajacy nazwa Dom Pomocy Społecznej im. prof. Antoniego Kępińskiego
Regon 26020103300000
Zamawiajacy adres ulica ul. Jagiellońska
Zamawiajacy adres numer domu 76
Zamawiajacy miejscowosc Kielce
Zamawiajacy kod pocztowy 25-734
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo świętokrzyskie
Zamawiajacy telefon 413 456 497
Zamawiajacy fax 413 456 497
Zamawiajacy email dps_kepinski@vp.pl
Adres strony url http://www.dpskepinskiego.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zamówienie realizowane w ramach projektu pn.: „Bezpieczna przyszłość" nr: WND-POWR.02.08.00-00-0099/20, finansowanego ze środków Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, w ramach II Osi priorytetowej: Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji PO WER, Działanie 2.8 Rozwój usług społecznych świadczonych w środowisku lokalnym.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.dpskepinskiego.pl/ogloszenia.html
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.dpskepinskiego.pl/ogloszenia.html
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy składać w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Dom Pomocy Społecznej im. prof. Antoniego Kępińskiego, ul. Jagiellońska 76, 25-734 Kielce
Nazwa nadana zamowieniu „Zakup i dostawa środków ochronnych oraz wyposażenia dla Domu Pomocy Społecznej im. prof. Antoniego Kępińskiego”
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 3.1 Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa środków ochronnych oraz wyposażenia dla Domu Pomocy Społecznej w im. prof. Antoniego Kępińskiego.” Zamówienie zostało podzielone na 6 zadań: Zadanie 1 Wyposażenie medyczne 1. Oczyszczacze powietrza z funkcja jonizacji – 6 sztuk 2. Lampa UV - 2 sztuki 3. Lampa UVC przepływowa, dwufunkcyjna – 2 sztuki 4. Koncentrator tlenu – 2 sztuki 5. Ssak medyczny – 1 sztuka 6. Termometr elektroniczny – 4 sztuki Zadanie 2 Dozowniki 1. Dozowniki do płynów 500ml – 14 sztuk Zadanie 3 Środki i akcesoria do dezynfekcji 1. Mata dezynfekcyjna – 4 sztuki 2. Worki rozpuszczalne – 20 opakowań po 25 sztuk 3. Worki czerwone na odpady zakaźne – 25 opakowań po 20 szt. 4. Worki czerwone na odpady zakaźne - 25 opakowań po 20 szt. 5. Płyn do szybkiej dezynfekcji powierzchni – 40 kanistrów po 5 l 6. Płyn do szybkiej dezynfekcji powierzchni – 20 opakowań po 500 ml 7. Chusteczki dezynfekujące do powierzchni – 50 opakowań po 100 sztuk 8. Mydlo antybakteryjne – 100 kanistrów po 5l 9. Płyn do dezynfekcji rąk – 200 kanistrów po 5l 10. Płyn dezynfekcyjny do powierzchni - 20 kanistrów po 5l 11. Plyn do dezynfekcji mat. - 10 opakowań po 1 l 12. Płyn do dezynfekcji powierzchni – 100 kanistrów po 5 l 13. Płyn do dezynfekcji rąk - 16 kanistrów po 5 l 14. Żel dezynfekcyjny do mycia rąk - 10 kanistrów po 5 l 15. Kosz na odpady czerwony otwierany przyciskiem nożnym – 4 sztuki 16. Kosz na odpady – 10 sztuk Zadanie 4 Pozostałe wyposażenie 1. Zestaw do sprzątania- wózek serwisowy – 5 sztuk 2. Zestaw serwisowy – mop – 12 sztuk 3. Nakładki do mopów – 140 sztuk 4. Kosz na śmieci metalowy otwierany przyciskiem nożnym – 10 sztuk 5. Ręczniki jednorazowe- 5 opakowań po 100 sztuk 6. Myjki jednorazowe podfoliowane- 80 opakowań po 50 sztuk 7. Prześcieradła jednorazowe – serweta – 80 opakowań po 30 sztuk 8. Pościel jednorazowa – 200 kompletów 9. Kubek styropianowy - 50 opakowań po 40 sztuk 10. Talerz owalny jednorazowy - 20 opakowań po 100 sztuk 11. Flaczarka glęboka jednorazowa - 40 opakowań po 100 sztuk 12. Sztućce – komplet - 8 opakowań po 250 sztuk 13. Łyżka duża biala - 40 opakowań po 100 sztuk 14. Pościel z bawełny – 20 sztuk 15. Prześcieradło Jersey – 20 sztuk Zadanie 5 Środki ochrony indywidualnej 1. Maseczki jednorazowe – 40 opakowań po 40 sztuk 2. Maska ochronna FFP3 – 200 sztuk 3. Przyłbice – 20 sztuk 4. Czepki – 200 sztuk 5. Gogle – 10 sztuk 6. Kombinezon. Rozmiar L/XL – 50 sztuk 7. Rękawice ochronne, jednorazowe. Rozmiar M – 800 opakowań po 100 sztuk 8. Rękawice ochronne, jednorazowe. Rozmiar L – 150 opakowań po 100 sztuk 9. Rękawice ochronne, jednorazowe. Rozmiar S - 50 opakowań po 100 sztuk 10. Fartuchy jednorazowe – 200 sztuk 11. Ochraniacze na obuwie – 4 opakowań po 50 par 12. Rękawice ochronne – 60 opakowań po 100 par 13. Rękawice ochronne – 40 opakowań po 100 sztuk Zadanie 6 Materac 1. Materac – 20 sztuk
Cpv glowny przedmiot 39330000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 20
Okreslenie warunkow Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań wystarczającym jest złożone wraz z ofertą oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3. SIWZ
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań wystarczającym jest złożone wraz z ofertą oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3. SIWZ
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań wystarczającym jest złożone wraz z ofertą oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3. SIWZ
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej, na której udostępniono SIWZ informacji o ofertach złożonych w postępowaniu zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy, składa stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Złożenie oświadczenia wraz z ofertą dopuszczalne jest tylko w przypadku, gdy Wykonawca nie przynależy do żadnej grupy kapitałowej. Jakakolwiek zmiana sytuacji Wykonawcy w toku postępowania (włączenie do grupy kapitałowej) będzie powodowała obowiązek aktualizacji takiego oświadczenia po stronie Wykonawcy.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie z zapisami określonymi w SIWZ.
IV 4 4 data 2020-10-08T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Termin realizacji zamówienia
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena brutto
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)