GuidZP400 |
e81b7578-07d6-4459-8a1c-12e0ad185723
|
Biuletyn |
591213-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Powiat Nowodworski
|
Regon |
19264480800000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. gen.Władysława Sikorskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
23
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Nowy Dwór Gdański
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
82-100
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
552 473 668
|
Zamawiajacy fax |
552 473 670
|
Zamawiajacy email |
przetargi@nowydworgdanski.pl
|
Adres strony url |
http://www.bip.nowydworgdanski.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
projekt „Warszawska – czas zawodowców”, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, RPPM.03.03.01-22-0018-16-00, oraz Projekt “Zdolni z Pomorza- powiat nowodworski” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://www.bip.nowydworgdanski.pl/318,zamowienia-publiczne
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty pisemne, składane osobiście, kurierem lub operatorem pocztowym.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Starostwo Powiatowe w Nowym Dworze Gdańskim ul. gen. Władysława Sikorskiego 23.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu informatycznego oraz dydaktycznego
|
Numer referencyjny |
SR.272.17.2020.RG
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Zastrzega prawo grup czesci |
Nie zastrzega
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
Bez ograniczeń
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia są dostawy urządzeń komputerowych ora sprzętu dydaktycznego
2. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 3 części.
3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert bez ograniczeń ilościowych, na dowolną ilość części wymienionych w niniejszym opisie przedmiotu zamówienia:
1) Część 1 – dostawa:
a) Laptop (wraz z oprogramowaniem w języku polskim) – 4 sztuki,
b) Tablet (wraz z oprogramowaniem w języku polskim) – 30 sztuk,
c) Stacja (szafa) dokująca – do ładowania i przechowywania tabletów i laptopów – 1 szt.
2) Część 2 – dostawa:
a) PH – metr urządzenie wielofunkcyjne- 1 szt,
b) Wielofunkcyjny przyrząd do pomiarów ekologicznych – 1 szt,
c) Aparat do elektrolizy - 1 szt,
d) Zestaw przyrządów umożliwiających przeprowadzenie doświadczeń – 1 szt,
e) Mikroskop cyfrowy- 5 szt.
f) Dygestorium - 1 szt,
g) Bezprzewodowy system pomiarowy – 1 szt,
h) Laptop (wraz z oprogramowaniem w języku polskim) – 15 szt.
3) Część 3 – dostawa 2 zestawów komputerowych (wraz z oprogramowaniem w języku polskim).
|
Cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
14
|
Informacje na temat katalogow |
14 dni kalendarzowych
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający informuje, iż w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zastosowana zostanie tzw. „procedura odwrócona", o której mowa w art. 24aa ustawy PZP. Zamawiający stosując powyższą procedurę, w pierwszej kolejności dokona wstępnego badania i oceny ofert, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, nie podlega wykluczeniu, spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz czy jego oferta nie podlega odrzuceniu, a następnie może wezwać Wykonawcę którego oferta będzie najkorzystniejsza do uzupełnienia oferty o dokumenty potwierdzające spełnianie warunków postępowania a następnie ogłosi jego wynik poprzez stosowne Zawiadomienie
|
Zakresie warunkow udzialu |
Nie dotyczy
|
Zakresie kryteriow selekcji |
Nie dotyczy
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Nie dotyczy
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekazuje Zamawiającemu Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Wzór oświadczenia jest jako załącznik nr 4 do SIWZ
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV IstotnePostanowienia |
Ogólne warunki umowy, stanowią załącznik nr 5 do SIWZ.
|
IV 4 14 |
W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie żąda wniesienia Zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
§ 9.
ZMIANA UMOWY
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.
2. Istotne zmiany postanowień umowy mogą dotyczyć umowy tylko w przypadku: zaprzestania produkcji przez producenta oferowanego przez Wykonawcę sprzętu (urządzenia, elementu), jeśli Wykonawca pomimo dołożenia należytej staranności nie mógł uzyskać takiej informacji do chwili zawarcia umowy oraz pod warunkiem, że cena przedmiotu umowy o nowych parametrach technicznych nie ulegnie zmianie a nadto nowo oferowany sprzęt będzie posiadał parametry nie niższe niż parametry techniczne i funkcjonalności wskazane w umowie, w szczególności w SIWZ oraz będzie kompatybilny ze sprzętem (urządzeniem, elementem) Zamawiającego w zakresie wskazanym w SIWZ. Ponadto Wykonawca przedstawi na piśmie propozycje istotnych zmian w zakresie specyfikacji technicznej i funkcjonalnej przedmiotu umowy zaoferowanego przez niego w ofercie:
1) pojawienia się na rynku nowego rozwiązania technologicznego w zakresie przedmiotu zamówienia, bez względu na fakt, iż dotychczasowe nie zostało wycofane z produkcji - Wykonawca może zaproponować zastąpienie dotychczasowego rozwiązania innym, nowym rozwiązaniem, o nie gorszych funkcjach i parametrach technicznych, a Zamawiający może taką propozycję przyjąć;
2) zmiany stawki podatku VAT -wynagrodzenie ulegnie zmianie w sposób uwzględniający nową stawkę;
3) wystąpienia siły wyższej - termin dostawy sprzętu zostanie wydłużony o okres, przez który, z powodu siły wyższej, Wykonawca nie mógł realnie wykonać dostawy albo Zamawiający nie mógł dostawy przyjąć.
3. Nie stanowią zmiany istotnej umowy w rozumieniu art. 144 ustawy zmiany związane z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (w szczególności zmiana rachunku bankowego lub zmiana danych teleadresowych, zmiana osób upoważnionych do kontaktów oraz usuwanie omyłek, błędów pisarskich i rachunkowych).
|
IV 4 4 data |
2020-09-08T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|