Zakup sprzętu medycznego tj. wytrząsarki laboratoryjnej, kamory laminarnej, wózków reanimacyjnych, pomp objętościowych, ssaków elektrycznych

Data publikacji 2020-09-30
Data zakończenia 2020-10-15 00:00:00
Instytucja Narodowy Instytut Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie Państwowy Instytut Badawczy
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Akcesoria elektryczne,
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 590936-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331000001, 316812005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu medycznego tj. wytrząsarki laboratoryjnej, kamory laminarnej, wózków reanimacyjnych, pomp objętościowych, ssaków elektrycznych szczegółowo określonych w załączniku nr 2.1-2.6 do SIWZ tj. Formularzu cenowym, zawierającym opis przedmiotu zamówienia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 e2e15818-2b18-41e6-8616-5181e0e21390
Biuletyn 590936-N-2020
Zamawiajacy nazwa Narodowy Instytut Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie Państwowy Instytut Badawczy
Regon 28836600000000
Zamawiajacy adres ulica W.K. Roentgena
Zamawiajacy adres numer domu 5
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 02-781
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22/570-94-60,
Zamawiajacy fax 22/570-94-60
Zamawiajacy email Monika.Szwarczewska@coi.pl,
Adres strony url www.pib-nio.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Państwowy Instytut Badawczy
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.pib-nio.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.pib-nio.pl
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny https://portal.smartpzp.pl/coi.warszawa
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Dział Zamówień Publicznych, ul. Wawelska 15 B, 02-034 Warszawa, pokój nr 012, parter
Nazwa nadana zamowieniu Zakup sprzętu medycznego tj. wytrząsarki laboratoryjnej, kamory laminarnej, wózków reanimacyjnych, pomp objętościowych, ssaków elektrycznych
Numer referencyjny PN-242/20/KT
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu medycznego tj. wytrząsarki laboratoryjnej, kamory laminarnej, wózków reanimacyjnych, pomp objętościowych, ssaków elektrycznych szczegółowo określonych w załączniku nr 2.1-2.6 do SIWZ tj. Formularzu cenowym, zawierającym opis przedmiotu zamówienia.
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie ustanawia szczegółowych warunków udziału w postępowaniu.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie ustanawia szczegółowych warunków udziału w postępowaniu.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie ustanawia szczegółowych warunków udziału w postępowaniu.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy 2) Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 5 pkt. 1 według wzoru w załączniku nr 3,
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie aktualnych na dzień złożenia niżej wymienionych dokumentów: a) Świadectwa dopuszczające przedmiot zamówienia do obrotu i używania na terenie Polski –zgodnie z aktualnymi przepisami ustawy o wyrobach medycznych (deklaracja zgodności wystawiona przez wytwórcę lub jego autoryzowanego przedstawiciela, stwierdzająca, że wyrób medyczny jest zgodny z wymaganiami zasadniczymi/ certyfikat zgodności wystawiony przez jednostkę notyfikowaną (identyfikujący producenta i typ wyrobu), jeżeli ocena zgodności była przeprowadzana z udziałem jednostki notyfikowanej/ powiadomienie/ wpis do rejestru wyrobów medycznych (jeśli dotyczy) W przypadku, gdy opisany w SIWZ przedmiot zamówienia nie został sklasyfikowany jako wyrób medyczny i zgodnie z dyrektywami europejskimi i ustawą o wyrobach medycznych nie jest objęty deklaracjami zgodności i nie podlega żadnemu wpisowi, zamawiający wymaga założenia stosownego oświadczenia. b) materiałów informacyjnych (np. materiały techniczno – reklamowe, foldery, opisy techniczne, ulotki, katalogi, oświadczenia, informacje od producenta lub dystrybutora karty katalogowe produktów) wystawionych przez producenta lub dystrybutora opisujących parametry techniczne zaoferowanych produktów - celem zweryfikowania ich zgodności z opisem przedmiotu zamówienia. W/w dokumenty winny w sposób jednoznaczny potwierdzić spełnienie wymagań postawionych w SIWZ przez Zamawiającego.
Inne dokumenty niewymienione 1. Ponadto Wykonawca powinien złożyć wraz z ofertą: a) upoważnienie (oryginał) do podpisania oferty i dokumentów przetargowych, a także składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie wypisu z krajowego rejestru sądowego lub zaświadczenia z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej RP; b) wypełniony Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ; c) wypełniony Formularz cenowy – załączniki nr od 2.1 – 2.6 do SIWZ 2. RODO - zgodnie z zapisami SIWZ 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa § 5 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst zgodnie z projektem umowy - załacznik nr 5 do SIWZ
IV 4 4 data 2020-10-15T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa pakiet nr 1 -wytrząsarka -laboratoryjna
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 7
Zalacznik krotki opis wytrząsarka -laboratoryjna - 1 sztuka
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa pakiet nr 2 -komora laminarna
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis komora laminarna - 1 sztuka
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa pakiet nr 3 -wózki reanimacyjne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 49
Zalacznik krotki opis wózki reanimacyjne -11 sztuk
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa pakiet nr 4 -pompy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis pompy objętościowe -4 sztuki
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa pakiet nr 5 -ssak elektryczny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31681200-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis ssak elektryczny -1 sztuka
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa pakiet nr 6 - ssak elektryczny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31681200-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis ssak elektryczny - 1 sztuka
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)