GuidZP400 |
8fffe494-0613-4421-af67-e5c6452a8809
|
Biuletyn |
591161-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Powiat Lubelski
|
Regon |
43102929200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Spokojna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
9
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Lublin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
20-074
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
Zamawiajacy telefon |
81 52 86 600
|
Zamawiajacy fax |
81 52 86 601
|
Zamawiajacy email |
awieleba@powiat.lublin.pl
|
Adres strony url |
www.splublin.bip.lubelskie.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.splublin.bip.lubelskie.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.splublin.bip.lubelskie.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Starostwo Powiatowe w Lublinie, ul. Spokojna 9, budynek główny - Punkt Obsługi Klienta (parter)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
„Utworzenie cyfrowych baz danych: BDOT500 oraz inicjalnej GESUT dla jednostki ewidencyjnej gmina Jastków”
|
Numer referencyjny |
IGM-ZP.272.59.2020.AZ
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Utworzenie dla jednostki ewidencyjnej gmina Jastków inicjalnej bazy GESUT zgodnej z poję-ciowym modelem danych GESUT, określonym w rozporządzeniu Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 21 października 2015r. w sprawie powiatowej bazy GESUT oraz krajowej bazy GESUT (Dz. U. z 2015 r. poz. 1938).
2. Utworzenie dla jednostki ewidencyjnej gmina Jastków bazy danych obiektów topograficznych o szczegółowości zapewniającej tworzenie standardowych opracowań kartograficznych w skalach 1:500 – 1:5000 (BDOT500) zgodnej z pojęciowym modelem danych BDOT500, określonym w rozporządzeniu Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 2 listopada 2015r. w sprawie bazy da-nych obiektów topograficznych oraz mapy zasadniczej (Dz. U. z 2015 r. poz. 2028).
3. Uzupełnienie bazy danych ewidencyjnych w zakresie części geometrycznej o obiekty wymienio-ne w paragrafie 63a rozporządzenia w sprawie EGiB, zgodnie z zasadami określonymi w załączniku nr 1a do rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U. z 2019 r., Nr 393), zwanego dalej „rozporządzeniem w sprawie EGiB”.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do SWIZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
72314000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
1
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst |
W okresie trzech lat od zamówienia przedmiotowego Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług, zgodnych z przedmiotem udzielonego zamówienia.
Sposób realizacji usługi będzie odbywać się na zasadach przewidzianych dla realizacji zamówienia podstawowego opisanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Wartość udzielanego zamówienia zostanie ustalona na podstawie dotychczasowych doświadczeń, zgodnie z metodyką przyjętą podczas szacowania zamówienia podstawowego, z uwzględnieniem zmian cen rynkowych.
|
Data zakonczenia |
2021-07-31T00:00:00+02:00
|
Informacje na temat katalogow |
Całość prac zostanie wykonana w dwóch etapach w terminie końcowym do dnia 31 lipca 2021 r.:
- Etap 1 – do dnia 20 grudnia 2020 r.,
- Etap 2 – do dnia 31 lipca 2021 r.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:
- wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składani ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej 1 usługę polegająca na utworzeniu bazy danych BDOT500 lub GESUT albo BDOT500 i GESUT oraz zasileniu systemu tymi bazami odpowiadające rodzajem przedmiotu zamówienia, o wartości co najmniej 150 000,00 zł brutto,
- dysponuje zespołem osób skierowanym do realizacji zamówienia publicznego odpowiedzialnym za świadczenie usług, który posiada 2 uprawnienia zawodowe o których mowa w art. 43 pkt.1 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz.U. z 2020 r. poz. 276)
UWAGA:
Zamawiający uzna kwalifikacje zawodowe uzyskane w innych niż Rzeczpospolita Polska państwach członkowskich Unii Europejskiej, państwach członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) oraz Konfederacji Szwajcarskiej (odpowiednie uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii) wymagane dla osób objętych opisem przedmiotu zamówienia, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2020 r. poz. 220).
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22.
Wykonawca, może polegać na doświadczeniu grupy wykonawców, której był członkiem przy innym zamówieniu publicznym, jeżeli faktycznie i konkretnie uczestniczył w jego realizacji. Zamawiający będzie oceniał doświadczenie wykonawcy w zależności od konkretnego zakresu jego udziału i faktycznego wkładu wykonawcy w prowadzenie działań, które były wymagane od tej grupy w ramach danego zamówienia publicznego. Zamawiający wymaga od wykonawcy przedłożenia dokumentu potwierdzającego faktyczny udział w wykonaniu zamówienia (np. referencje, umowa konsorcjum, umowa o podwykonawstwo).
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
W celu potwierdzenia spełniania warunków dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej określonych w pkt 5.3.3. SIWZ zamawiający żąda od wykonawcy następujących dokumentów:
a) wykazu usług wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich war-tości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym do-wodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy. Wzór wykazu usług stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ.
b) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Zgodnie z art. 25a ust. 1 Pzp do oferty wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ.
Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 7.1. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w ww. oświadczeniu.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to musi potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców.
Zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie składa oświadczenie, o którym mowa w pkt. 12.8.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
§ 15
ZMIANA UMOWY
1. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z sytuacji określonych w art. 144 PZP. Zmiany w zakresie numerów telefonów, adresów, adresów e-mail, osób odpowiedzialnych po obu Stronach za realizację umowy następują w drodze pisemnego zawiadomienia drugiej Strony w terminie niezwłocznym od dnia zaistnienia zamiany i nie stanowią zmiany umowy.
2. Zamawiający, zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt. 1) ustawy PZP, przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty wynikających z:
1) zmiany przepisów prawa mających wpływ na wykonanie przedmiotu umowy,
2) działania siły wyższej, uniemożliwiającego wykonanie robót w określonym pierwotnie terminie. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy nastąpi o okres działania siły wyższej oraz czas potrzebny do usunięcia skutków tego działania.
|
IV 4 4 data |
2020-10-08T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:30
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|