Sukcesywna dostawa materiałów biurowych, papieru do drukarek i kserokopiarek dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego

Data publikacji 2020-10-01
Data zakończenia 2020-10-09 00:00:00
Instytucja Województwo Śląskie
Miejscowość Katowice
Województwo śląskie
Branża
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe,
  • Drobny sprzęt biurowy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 591257-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301900007, 301976442
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów biurowych oraz papieru do drukarek i kserokopiarek na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego z podziałem na IV Zakresy tj.:
• Zakres I - Artykuły biurowe
• Zakres II - Artykuły biurowe
• Zakres III - Artykuły biurowe
• Zakres IV - Papier
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (w skrócie: SOPZ) stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ / Załącznik nr 1 do umowy.
3. Dodatkowe warunki realizacji zamówienia określają wzory umowy stanowiące Załączniki nr 2a oraz 2b do SIWZ.
4. Wskazana ilość materiałów biurowych oraz papieru stanowi maksymalną ilość zamówienia. Realizacja przedmiotu zamówienia następować będzie według rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, z zastrzeżeniem, iż co najmniej 70% wartości zamówienia (dla danego zakresu) zostanie zrealizowane. Zamawiającemu przysługuje prawo nie zrealizowania pozostałych 30% (dla danego zakresu) wartości zamówienia bez podawania przyczyny, a Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tego tytułu. Za zgodą Wykonawcy Zamawiający może nie zrealizować więcej niż 30% wartości zamówienia, a Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tego tytułu.
5. W przypadku wykorzystania ilości któregoś z asortymentów materiałów biurowych/papieru, przy jednoczesnym niewykorzystaniu innego asortymentu, Zamawiający dopuszcza zmianę ilości w ramach poszczególnych asortymentów określonych w ofercie, przy jednoczesnym zachowaniu cen jednostkowych brutto i nie przekroczeniu maksymalnej kwoty brutto określonej w złożonej ofercie i zawartej umowie. Dokonana przez Zamawiającego zmiana nie będzie stanowić podstawy roszczenia przez Wykonawcę (zapis dotyczy zmian w ramach zakresu I i IV).
6. Zamówienie częściowo współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego WSL 2014-2020 (dotyczy zakresu II i III).
7. Instrukcje dla Wykonawcy dotyczące Platformy stanowią Załącznik nr 4 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 9dffe265-b4b5-4a26-98f2-d9c6e20c8a78
Biuletyn 591257-N-2020
Zamawiajacy nazwa Województwo Śląskie
Regon 27628463800000
Zamawiajacy adres ulica Ligonia
Zamawiajacy adres numer domu 46
Zamawiajacy miejscowosc Katowice
Zamawiajacy kod pocztowy 40-037
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 32 77 40 025,
Zamawiajacy fax 32 77 40 030
Zamawiajacy email zamowienia@slaskie.pl,
Adres strony url www.slaskie.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zamówienie częściowo współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego WSL 2014-2020 (dotyczy zakresu II i III).
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://bip.slaskie.pl/ogloszenia_i_aktualnosci/zamowienia_publiczne/zamowienia_do_kwot_unijnych/?p=Przetarg+nieograniczony%5Eaktualne
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://bip.slaskie.pl/ogloszenia_i_aktualnosci/zamowienia_publiczne/zamowienia_do_kwot_unijnych/?p=Przetarg+nieograniczony%5Eaktualne
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Dopuszczone jest składanie ofert w formie elektronicznej lub w formie pismenej w postaci papierowej
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny W przypadku składania oferty w formie pisemnej w postaci papierowej ofertę należy złożyć w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego, ul. Ligonia 46, 40-037 Katowice, Kancelaria ogólna pok. 164. W przypadku składania oferty w formie elektronicznej, ofertę należy złożyć na Platformie https://slaskie.ezamawiajacy.pl, zgodnie z Instrukcjami dla Wykonawcy, które stanowią załącznik nr 4 do SIWZ
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urzęd Marszałkowski Województwa Śląskiego, ul. Ligonia 46, 40-037 Katowice (Kancelaria Ogólna pok. 164).
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywna dostawa materiałów biurowych, papieru do drukarek i kserokopiarek dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego
Numer referencyjny OR-ZN-272.1.44.2020.MJ
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 4
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów biurowych oraz papieru do drukarek i kserokopiarek na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego z podziałem na IV Zakresy tj.: • Zakres I - Artykuły biurowe • Zakres II - Artykuły biurowe • Zakres III - Artykuły biurowe • Zakres IV - Papier 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (w skrócie: SOPZ) stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ / Załącznik nr 1 do umowy. 3. Dodatkowe warunki realizacji zamówienia określają wzory umowy stanowiące Załączniki nr 2a oraz 2b do SIWZ. 4. Wskazana ilość materiałów biurowych oraz papieru stanowi maksymalną ilość zamówienia. Realizacja przedmiotu zamówienia następować będzie według rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, z zastrzeżeniem, iż co najmniej 70% wartości zamówienia (dla danego zakresu) zostanie zrealizowane. Zamawiającemu przysługuje prawo nie zrealizowania pozostałych 30% (dla danego zakresu) wartości zamówienia bez podawania przyczyny, a Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tego tytułu. Za zgodą Wykonawcy Zamawiający może nie zrealizować więcej niż 30% wartości zamówienia, a Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tego tytułu. 5. W przypadku wykorzystania ilości któregoś z asortymentów materiałów biurowych/papieru, przy jednoczesnym niewykorzystaniu innego asortymentu, Zamawiający dopuszcza zmianę ilości w ramach poszczególnych asortymentów określonych w ofercie, przy jednoczesnym zachowaniu cen jednostkowych brutto i nie przekroczeniu maksymalnej kwoty brutto określonej w złożonej ofercie i zawartej umowie. Dokonana przez Zamawiającego zmiana nie będzie stanowić podstawy roszczenia przez Wykonawcę (zapis dotyczy zmian w ramach zakresu I i IV). 6. Zamówienie częściowo współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego WSL 2014-2020 (dotyczy zakresu II i III). 7. Instrukcje dla Wykonawcy dotyczące Platformy stanowią Załącznik nr 4 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-12-10T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow Dot. pkt. II.8 Ogłoszenia - Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie w miarę potrzeb Zamawiającego od dnia zawarcia umowy do dnia 10 grudnia 2020 r. Wykonawca będzie sukcesywnie dostarczał zamówione materiały biurowe oraz papier do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Śląskiego w Katowicach, w terminie zgodnym ze złożoną ofertą (nie dłuższym niż 8 dni roboczych) licząc od daty złożenia zamówienia, w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 14.00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, lub w przypadkach, o których mowa w art. 24aa ust. 2 lub art. 26 ust. 2f ustawy Pzp, do złożenia, w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w pkt III.2.2: a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1a), składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt 2., zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Zapis pkt 1a. w zakresie terminów wystawienia dokumentów stosuje się odpowiednio.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na Platformie informacji z otwarcia ofert, przekazuje Zamawiającemu: a) oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi Wykonawcami którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Załącznik do pisma z informacjami z otwarcia ofert), b) dokumenty lub informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej).
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2020-10-09T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Jeżeli uprawnienie do podpisania oferty nie wynika z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej do oferty powinno być dołączone stosowne pełnomocnictwo. W przypadku oferty składanej w formie pisemnej w postaci papierowej: pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. W przypadku oferty składanej w formie elektronicznej: pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego – pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby/osób udzielającej/cych pełnomocnictwa, bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym notariusza

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Artykuły biurowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-10T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie w miarę potrzeb Zamawiającego od dnia zawarcia umowy do dnia 10 grudnia 2020 r. Wykonawca będzie sukcesywnie dostarczał zamówione materiały biurowe oraz papier do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Śląskiego w Katowicach, w terminie zgodnym ze złożoną ofertą (nie dłuższym niż 8 dni roboczych) licząc od daty złożenia zamówienia, w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 14.00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów biurowych - 118 pozycji asortymentowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (w skrócie: SOPZ) stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ / Załącznik nr 1 do umowy.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Artykuły biurowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-10T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie w miarę potrzeb Zamawiającego od dnia zawarcia umowy do dnia 10 grudnia 2020 r. Wykonawca będzie sukcesywnie dostarczał zamówione materiały biurowe oraz papier do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Śląskiego w Katowicach, w terminie zgodnym ze złożoną ofertą (nie dłuższym niż 8 dni roboczych) licząc od daty złożenia zamówienia, w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 14.00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów biurowych - 45 pozycji asortymentowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (w skrócie: SOPZ) stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ / Załącznik nr 1 do umowy.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Artykuły biurowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-10T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie w miarę potrzeb Zamawiającego od dnia zawarcia umowy do dnia 10 grudnia 2020 r. Wykonawca będzie sukcesywnie dostarczał zamówione materiały biurowe oraz papier do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Śląskiego w Katowicach, w terminie zgodnym ze złożoną ofertą (nie dłuższym niż 8 dni roboczych) licząc od daty złożenia zamówienia, w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 14.00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów biurowych - 40 pozycji asortymentowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (w skrócie: SOPZ) stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ / Załącznik nr 1 do umowy.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Papier
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30197644-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-10T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie w miarę potrzeb Zamawiającego od dnia zawarcia umowy do dnia 10 grudnia 2020 r. Wykonawca będzie sukcesywnie dostarczał zamówione materiały biurowe oraz papier do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Śląskiego w Katowicach, w terminie zgodnym ze złożoną ofertą (nie dłuższym niż 8 dni roboczych) licząc od daty złożenia zamówienia, w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 14.00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa papieru - 10 pozycji asortymentowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (w skrócie: SOPZ) stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ / Załącznik nr 1 do umowy.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 90,00
  
Kryteria Termin realizacji pojedyńczego zamówienia
Znaczenie 10,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)