Dostawa materiałów medycznych i szczepionek oraz środków do dezynfekcji dla 43 Wojskowego Oddziału Gospodarczego

Data publikacji 2020-10-01
Data zakończenia 2020-10-09 00:00:00
Instytucja 43 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Miejscowość Świętoszów
Województwo brak
Branża
  • Materiały medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 592104-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331400003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów medycznych
i szczepionek oraz środków do dezynfekcji dla 43 Wojskowego Oddziału Gospodarczego.
2 Szczegółowy zakres i sposób wykonania oraz cechy przedmiotu zamówienia zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia załącznik
nr 2a-2b OPZ oraz w załączniku nr 7a-7d formularze cenowe.
3 Oferowany przedmiot zamówienia nie może odbiegać jakościowo od produktów pożądanych wymienionych w kolumnie 2 „Formularza cenowego”. Dodatkowo Wykonawca zobowiązany jest dopisać
w kolumnie 3 dane jednoznacznie określające oferowany produkt podając nazwę oferowanego towaru/producenta, oznaczenie, które pozwoli na jednoznaczną identyfikację produktu. W przypadku braku oznaczenia Wykonawca wpisuje inne parametry pozwalające jednoznacznie zidentyfikować oferowany produkt. Jeżeli produkt jest robiony na zamówienie Wykonawca wpisuje „produkt na zamówienie”.
W przypadku braku wymaganych danych Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2.
4 Nazwa oferowanego produktu stanowi merytoryczną treść oferty, ponieważ służy identyfikacji i konkretyzacji oferowanego przedmiotu zamówienia i późniejszego przedmiotu umowy, a więc niepodanie przez Wykonawcę nazwy produktu (nazwy nadanej przez producenta)
w przypadku, gdy Zamawiający tej nazwy postanowieniami specyfikacji wymagał, powoduje, iż treść oferty jest niezgodna z treścią specyfikacji. Oferta nie może dawać możliwości do dodatkowych poszukiwań jej treści, musi być jednoznaczna w celu możliwości poddania jej weryfikacji pod względem jej zgodności z treścią SIWZ.
5 Oferowane towary muszą spełniać wszystkie parametry określone
w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i formularzu cenowym, być fabrycznie nowe i wolne od wad oraz posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania.
6 Opakowania zewnętrzne dostarczanych towarów muszą posiadać logo
i nazwę producenta oraz opis zawartości.
7 Oferowane towary dostarczane jako równoważne muszą zawierać oznaczenia dotyczące przedmiotu, do którego zostały przeznaczone.
8 Jeżeli w jakimkolwiek miejscu w SIWZ i jej załącznikach, zostały wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów czy urządzeń służących do wykonania niniejszego zamówienia – wszędzie tam Zamawiający dodaje określenie „lub równoważny” .
9 Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który zaoferuje produkty równoważne do opisywanych prze Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
10 „Produkt równoważny” to taki, który ma te same cechy funkcjonalne, co wskazany w SIWZ konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt. Jego jakość nie może być gorsza od jakości określonego w specyfikacji produktu.
11 Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
Część 1 – Dostawa materiałów medycznych – działalność bieżąca.
Część 2 – Dostawa materiałów medycznych – COVID - 19.
Część 3 – Dostawa szczepionek.
Część 4 – Dostawa materiałów dla służby żywnościowej.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 e314cfb5-6439-437a-b19d-2fd34ef937f8
Biuletyn 592104-N-2020
Zamawiajacy nazwa 43 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Regon 02150908400000
Zamawiajacy adres ulica Saperska
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Świętoszów
Zamawiajacy kod pocztowy 59-726
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo brak
Zamawiajacy telefon 261 68 62 80
Zamawiajacy fax 261 68 62 80
Zamawiajacy email 43wog.szp@ron.mil.pl
Adres strony url http://www.43wog.wp.mil.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny WOG
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.43wog.wp.mil.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pocztą, kurierem, osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 43 WOG ul. Saperska 2, 59-726 Świętoszów pok.12 Kancelaria Jawna
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa materiałów medycznych i szczepionek oraz środków do dezynfekcji dla 43 Wojskowego Oddziału Gospodarczego
Numer referencyjny 79/PN/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów medycznych i szczepionek oraz środków do dezynfekcji dla 43 Wojskowego Oddziału Gospodarczego. 2 Szczegółowy zakres i sposób wykonania oraz cechy przedmiotu zamówienia zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia załącznik nr 2a-2b OPZ oraz w załączniku nr 7a-7d formularze cenowe. 3 Oferowany przedmiot zamówienia nie może odbiegać jakościowo od produktów pożądanych wymienionych w kolumnie 2 „Formularza cenowego”. Dodatkowo Wykonawca zobowiązany jest dopisać w kolumnie 3 dane jednoznacznie określające oferowany produkt podając nazwę oferowanego towaru/producenta, oznaczenie, które pozwoli na jednoznaczną identyfikację produktu. W przypadku braku oznaczenia Wykonawca wpisuje inne parametry pozwalające jednoznacznie zidentyfikować oferowany produkt. Jeżeli produkt jest robiony na zamówienie Wykonawca wpisuje „produkt na zamówienie”. W przypadku braku wymaganych danych Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2. 4 Nazwa oferowanego produktu stanowi merytoryczną treść oferty, ponieważ służy identyfikacji i konkretyzacji oferowanego przedmiotu zamówienia i późniejszego przedmiotu umowy, a więc niepodanie przez Wykonawcę nazwy produktu (nazwy nadanej przez producenta) w przypadku, gdy Zamawiający tej nazwy postanowieniami specyfikacji wymagał, powoduje, iż treść oferty jest niezgodna z treścią specyfikacji. Oferta nie może dawać możliwości do dodatkowych poszukiwań jej treści, musi być jednoznaczna w celu możliwości poddania jej weryfikacji pod względem jej zgodności z treścią SIWZ. 5 Oferowane towary muszą spełniać wszystkie parametry określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i formularzu cenowym, być fabrycznie nowe i wolne od wad oraz posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania. 6 Opakowania zewnętrzne dostarczanych towarów muszą posiadać logo i nazwę producenta oraz opis zawartości. 7 Oferowane towary dostarczane jako równoważne muszą zawierać oznaczenia dotyczące przedmiotu, do którego zostały przeznaczone. 8 Jeżeli w jakimkolwiek miejscu w SIWZ i jej załącznikach, zostały wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów czy urządzeń służących do wykonania niniejszego zamówienia – wszędzie tam Zamawiający dodaje określenie „lub równoważny” . 9 Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który zaoferuje produkty równoważne do opisywanych prze Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 10 „Produkt równoważny” to taki, który ma te same cechy funkcjonalne, co wskazany w SIWZ konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt. Jego jakość nie może być gorsza od jakości określonego w specyfikacji produktu. 11 Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Część 1 – Dostawa materiałów medycznych – działalność bieżąca. Część 2 – Dostawa materiałów medycznych – COVID - 19. Część 3 – Dostawa szczepionek. Część 4 – Dostawa materiałów dla służby żywnościowej.
Cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow a) posiadają kompetencję lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Dotyczy części 3 Wykonawca spełni warunek, jeżeli posiada: • zezwolenie wydane przez głównego inspektora farmaceutycznego na prowadzenie obrotu handlowego produktami leczniczymi Dotyczy części 1, 2 i 4 Zamawiający nie dokonuje określenia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt.7.1. SIWZ.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie dokonuje określenia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie dokonuje określenia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia określonego w pkt 6.2 specyfikacji;
Zakresie warunkow udzialu a) zezwolenie wydane przez Wojewódzkiego Inspektora Farmaceutycznego na prowadzenie obrotu handlowego produktami leczniczymi – dot. części 3
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 7.4.: 1) lit.a),b),c) - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
Czy wadium 1
Wadium 9.1 Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: a) Część 1 – 6 795,00 PLN b) Część 2 – 3 333,00 PLN c) Część 3 – 277,00 PLN d) Część 4 – 1 641,00 PLN 9.2 Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (jedn. tekst Dz. U. z 2019 poz. 310 z póżn. zm.). 9.3 Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto nr 97 1010 1674 0030 3013 9120 0000, z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu 79/PN/2020 część ….”. 9.4 Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin zaksięgowania środków na rachunku zamawiającego. 9.5 Wadium wnoszone w jednej z form wymienionych w pkt 9.2 lit. od b) do e) powinno mieć bezwarunkowy charakter i być płatne na pierwsze wezwanie zamawiającego, w sytuacji, gdy wykonawca: a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, c) zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, d) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3 i 3a ustawy pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art.25 ust.1 ustawy pzp, pełnomocnictw, nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art.87 ust.2 pkt 3, co powoduje brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 9.6 W przypadku wadium wnoszonego w pozostałych niepieniężnych formach, należy oryginał dokumentu złożyć wraz z ofertą w osobnej kopercie z dopiskiem „WADIUM”. 9.7 Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta został uznana za najkorzystniejszą, z zastrzeżeniem pkt 9.5.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 17.4 Zamawiający przewiduje zmiany postanowień zawartej umowy w przypadku zaistnienia poniższych okoliczności: 1) wystąpienia siły wyższej (zdarzenia nadzwyczajne, którego strony nie mogły przewidzieć, któremu nie mogły zapobiec, ani któremu nie mogą przeciwdziałać, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie w całości lub części jego zobowiązań) lub innych okoliczności niezależnych od Wykonawcy lub których Wykonawca, przy zachowaniu należnej staranności nie był w stanie uniknąć lub przewidzieć, jak również inne przeszkody lub utrudnienia w wykonaniu przedmiotu umowy spowodowane przez osobę trzecią - o czas działania siły wyższej oraz czas potrzebny do usunięcia skutków jej działania oraz usunięcia przeszkód; 2) w przypadku gdy nie będzie potrzeby wykonania wskazanej w formularzu cenowym ilości dostawy, Wykonawcy przysługuje zapłata za faktycznie wykonaną część umowy, 3) w szczególnych przypadkach, gdy wykonanie pełnego zakresu zamówienia jest niewykonalne z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość odbioru prac w zmniejszonym zakresie. Wykonawcy należy się wówczas zapłata za faktycznie wykonaną część zamówienia. Zamawiający nie naliczy w takich przypadkach kar umownych.
IV 4 4 data 2020-10-09T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Część 1 – Dostawa materiałów medycznych – działalność bieżąca
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-11-16T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa medycznych środków materiałowych oraz szczepionek zgodnie z formularzem cenowym.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa materiałów medycznych – COVID - 19
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-11-16T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa medycznych środków materiałowych oraz szczepionek zgodnie z formularzem cenowym.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa szczepionek
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-11-16T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa medycznych środków materiałowych oraz szczepionek zgodnie z formularzem cenowym.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa materiałów dla służby żywnościowej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-11-16T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa medycznych środków materiałowych oraz szczepionek zgodnie z formularzem cenowym
  

Criterion

Kryteria termin realizacji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)