GuidZP400 |
90f4a84d-e1d5-4969-94fe-82e095000d9e
|
Biuletyn |
592009-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Małopolskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli
|
Regon |
12138578500000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Lubelska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
23
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kraków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
30-003
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
12 623-76-56, 623 76 46
|
Zamawiajacy fax |
12 623 77 41
|
Zamawiajacy email |
biuro@mcdn.edu.pl
|
Adres strony url |
www.mcdn.edu.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.mcd.edu.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.mcdn.edu.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie pod rygorem nieważności, za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Sekretariat Główny w siedzibie Zamawiającego (MCDN III piętro) tj. ul. Lubelska 23, 30-003 Kraków
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Kompleksowa dostawa sprzętu komputerowego dla Małopolskiego Centrum Doskonalenia Nauczycieli
|
Numer referencyjny |
ZP.261.12.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa sprzętu komputerowego obejmująca instalację 2 komputerów przenośnych (laptopów), monitora interaktywnego, drukarki 3D wraz
z filamentami oraz tablicy interaktywnej z rzutnikiem.
Wykonawca w ramach realizacji umowy zobowiązany jest także do:
1. transportu, instalacji, montażu i uruchomienia urządzeń w Zespole Szkolno – Przedszkolnym nr 1 w Osieku, ul. Głowna 123, 32-608 Osiek.
2. przeprowadzenia testów poprawności działania urządzeń,
3. zainstalowania na wszystkich zestawach komputerowych wymaganego oprogramowania, jeśli dotyczy,
4. przeszkolenia personelu użytkownika obejmujące obsługę wszystkich zaoferowanych urządzeń.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ i Formularz Cenowy stanowiący załącznik nr 1A do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
30231320-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
10
|
Informacje na temat katalogow |
Termin realizacji umowy: 10 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający w tym zakresie wymaga posiadania przez Wykonawcę doświadczenia w należytym wykonaniu lub wykonywaniu w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 3 dostawy odpowiadające swoim rodzajem opisanemu przedmiotowi zamówienia, każda min. o wartości 10 000,00 zł brutto (załącznik nr 8 do SIWZ).
W przypadku gdy jakakolwiek wartość dotycząca ww. warunku wyrażona będzie w walucie obcej, Zamawiający przeliczy tą wartość zgodnie ze średnim kursem walut NBP dla danej waluty z daty wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (za datę wszczęcia postępowania Zamawiający uznaje datę umieszczenia ogłoszenia o zamówieniu
w miejscu publicznie dostępnym w swojej siedzibie oraz na stronie internetowej). Jeżeli
w tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs NBP, zamawiający przyjmie kurs średni
z ostatniej tabeli przed wszczęciem postępowania.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców;
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączenia dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie - nie mniej niż 3 dostawy odpowiadające swoim rodzajem opisanemu przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż 10 000,00 zł brutto każda (załącznik nr 8 do SIWZ).
Dowodami potwierdzającymi należyte wykonanie zamówienia, które należy dołączyć do w/w wykazu są referencje lub inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy o należytym wykonaniu zamówienia.
W przypadku dostaw nadal wykonywanych lub ciągłych w/w dowody należytego wykonania zamówienia powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Oferta wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami powinna być sporządzona przez Wykonawcę według treści postanowień niniejszej SIWZ. W celu przeprowadzenia oceny ofert
w niniejszym postępowaniu oferta powinna zawierać:
1. wypełniony i podpisany Formularz Ofertowy, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ (lub zgodnie z jego treścią);
2. wypełniony i podpisany Formularz Cenowy, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1A do SIWZ;
3. wypełniony i podpisany Opis przedmiotu zamówienia, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ;
4. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (Wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik;
5. Oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VI pkt 2 ppkt 2.1. SIWZ, według wzorów stanowiących odpowiednio załączniki nr 2 i 3;
6. Zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w Rozdziale VI pkt 2 ppkt 2.4. SIWZ, według wzoru stanowiącego załącznik nr 6, jeżeli Wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego.
W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, (załącznik nr 7 do SIWZ) o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej składa każdy z Wykonawców.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2020-10-12T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|