Rozbudowa infrastruktury Zamawiającego o pamięci RAM.

Data publikacji 2020-10-01
Data zakończenia 2020-10-12 00:00:00
Instytucja Bank Gospodarstwa Krajowego
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Części, akcesoria i wyroby do komputerów

Szczegóły

Numer ogłoszenia 591966-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302372300
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zakup i dostawa nieużywanych (wersja refurbished/remarket”, odświeżone w fabryce HPE) i wolnych od wad fizycznych pamięci RAM, pochodzących z autoryzowanego kanału sprzedażowego producenta HPE na Polskę objętych 12 miesięczną gwarancją wraz z ich instalacją w infrastrukturze Zamawiającego.

Kości pamięci RAM 726724R-B21 (Assembly Part Number: 752373-091) HP 64GB (1x64GB) SDRAM DIMM* - liczba - 96 sztuk.

*Moduł, który jako jedyny jest wspierany przez HPE to produkt 726724-B21 (726724R-B21), zaoferowanie innego modułu wiązałoby się z brakiem wsparcia producenta na całe serwery serwisowane na podstawie odrębnej umowy

Dodatkowe informacje

GuidZP400 20426b91-c52a-4a06-96f4-540317926966
Biuletyn 591966-N-2020
Zamawiajacy nazwa Bank Gospodarstwa Krajowego
Regon 000017319
Zamawiajacy adres ulica Al. Jerozolimskie
Zamawiajacy adres numer domu 7
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-955
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon +48 22 599 80 48,
Zamawiajacy fax +48 22 596 59 05
Zamawiajacy email sekretariatDZZK@bgk.pl, Magdalena.Sawicka@bgk.pl
Adres strony url www.bgk.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://bgk.eb2b.com.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://bgk.eb2b.com.pl/
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny drogą pocztową na adres: Bank Gospodarstwa Krajowego, (Varso 2) ul. Chmielna 73, 00-801 Warszawa lub elektronicznie za pośrednictwem Platformy Zakupowej dostępnej na stronie https://bgk.eb2b.com.pl/
Nazwa nadana zamowieniu Rozbudowa infrastruktury Zamawiającego o pamięci RAM.
Numer referencyjny DZZK/121/DI/2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Zakup i dostawa nieużywanych (wersja refurbished/remarket”, odświeżone w fabryce HPE) i wolnych od wad fizycznych pamięci RAM, pochodzących z autoryzowanego kanału sprzedażowego producenta HPE na Polskę objętych 12 miesięczną gwarancją wraz z ich instalacją w infrastrukturze Zamawiającego. Kości pamięci RAM 726724R-B21 (Assembly Part Number: 752373-091) HP 64GB (1x64GB) SDRAM DIMM* - liczba - 96 sztuk. *Moduł, który jako jedyny jest wspierany przez HPE to produkt 726724-B21 (726724R-B21), zaoferowanie innego modułu wiązałoby się z brakiem wsparcia producenta na całe serwery serwisowane na podstawie odrębnej umowy
Cpv glowny przedmiot 30237230-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 14
Informacje na temat katalogow Termin wykonania zamówienia: 1. Dostawa Sprzętu do Miejsca Dostawy wraz z wykonaniem Usług w terminie 40 dni kalendarzowych, liczonym od następnego Dnia roboczego, po dniu podpisania Umowy; 2. Świadczenie Gwarancji przez okres 12 (dwunastu) miesięcy. Szczegółowe informacje zawarte są w IPU.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu: 6.1 w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej: 1) w zakresie warunku doświadczenia: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich 3 (trzech) latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał - a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje należycie: − co najmniej 2 (dwa) zamówienia, których przedmiotem była dostawa i/lub wdrożenie i/lub serwis serwerów HPE, o wartości nie mniejszej niż 250 000,00 zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych) brutto każde. W przypadku, gdy przedmiotem zamówienia są świadczenia okresowe i ciągłe, Zamawiający dopuszcza nie tylko usługi wykonane (tj. zakończone), ale również wykonywane. W takim przypadku Zamawiający wymaga, by część zamówienia wykonana do terminu składania ofert spełniała wymogi określone przez Zamawiającego w warunku. Jeżeli wartość zamówienia określona została w walucie innej niż PLN, Wykonawca zobowiązany jest do jej przeliczenia na PLN, przyjmując jako podstawę średni kurs danej waluty opublikowany przez NBP (wg tabeli A kursów średnich walut obcych) w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. 2) w zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem kadrowym: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej 1 (jedną) osobą, która posiada aktualny certyfikat inżynierski HPE Accredited Technical Professional Server Solutions.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Na wezwanie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty w celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia: odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
Zakresie warunkow udzialu Na wezwanie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące oświadczenia lub dokumenty w celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu: 1) wykaz zamówień wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których zamówienia zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te zamówienia zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego zamówienia były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wzór wykazu „Doświadczenie” – załącznik nr 9 do SIWZ; 2) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji i uprawnień, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu „Potencjał kadrowy”– załącznik nr 10 do SIWZ;
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający wymaga, by Wykonawca był autoryzowanym partnerem serwisowym firmy HPE w zakresie technologii serwerów klasy „midrange” W celu potwierdzenia ww. wymagania Zamawiający wymaga dostarczenia WRAZ Z OFERTĄ: − oświadczenia Wykonawcy, iż autoryzowanym partnerem serwisowym firmy HPE w zakresie technologii serwerów klasy „midrange” – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. Wykonawca przed podpisaniem umowy dostarczy zaświadczenie producenta sprzętu, który ma zostać objęty serwisem, o aktualnym statusie partnerskim Wykonawcy.
Czy wadium 1
Wadium 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100). 2. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą, tj. co najmniej przez 30 dni począwszy od dnia składania ofert. Termin wniesienia wadium upływa w dniu składania ofert o godz. 11:00. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach, zgodnej z art. 45 ust. 6 ustawy Pzp: 1) pieniądzu – przelewem na rachunek Zamawiającego prowadzony w Banku Gospodarstwa Krajowego nr konta 62 1130 0007 0000 0000 1390 0619 z dopiskiem: „wadium w postępowaniu DZZK/121/DI/2020” 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenia kasy jest zawsze poręczeniem niepieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 4. Potwierdzeniem skutecznego wniesienia wadium będzie: 1) w przypadku wadium w formie pieniężnej – data i godzina zaksięgowania wpływu środków na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Potwierdzenie dowodu wpłaty zaleca się dołączyć do oferty; 2) w przypadku wadium w formie innej niż pieniężna - oryginał dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia). Dokument należy przekazać w następujący sposób: kserokopię należy dołączyć do oferty, dokumenty oryginalne dostarczyć w odrębnym opakowaniu wraz z ofertą, albo złożyć w formie elektronicznej, podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym gwaranta (osób upoważnionych do jego wystawienia ze strony gwaranta), za pośrednictwem Platformy Zakupowej. 5. Wadium wniesione w pieniądzu przechowywane jest na nieoprocentowanym rachunku bankowym Zamawiającego. 6. W przypadku wnoszenia przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji bankowej bądź ubezpieczeniowej musi ona zawierać zobowiązanie gwaranta do zapłaty sumy wadialnej na rzecz Zamawiającego nieodwołalnie, bezwarunkowo i na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. 7. Gwarancje i poręczenia muszą zawierać (oprócz elementów właściwych dla każdej formy, określonych przepisami prawa): 1) nazwę i adres Zamawiającego, 2) oznaczenie (numer) postępowania, 3) termin ważności wadium – odpowiadający terminowi związania ofertą. 8. Złożone poręczenie lub gwarancja musi zawierać zobowiązanie zgodnie z art. 46 ust. 4a oraz 46 ust. 5 ustawy Pzp, to jest: - Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w sytuacji określonej w art. 46 ust. 4a ustawy Pzp; oraz - Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 9. Wykonawca, który nie wniesie wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 ustawy Pzp, albo nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą, zostanie wykluczony z postępowania. 10. Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy Pzp. 11. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 12. Beneficjentem gwarancji wadialnej jest Bank Gospodarstwa Krajowego, Al. Jerozolimskie 7, 00-955 Warszawa.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiana postanowień Umowy może nastąpić za zgodą obydwu Stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu do Umowy podpisanego przez osoby umocowane, pod rygorem nieważności, w sytuacjach określonych w Umowie oraz w przypadkach wystąpienia okoliczności opisanych poniżej, z zastrzeżeniem innych postanowień umownych. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminów realizacji przedmiotu Umowy (np. czynności gwarancyjnych), jeżeli dochowanie terminów określonych w Umowie nie jest możliwe z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, np. nastąpiły zmiany organizacyjne, lokalowe lub inne okoliczności, których w chwili zawarcia Umowy Zamawiający nie mógł przewidzieć. 3. W sytuacji zaistnienia okoliczności, o których mowa w ust. 2 powyżej, Zamawiający poinformuje Wykonawcę na 2 (dwa) dni kalendarzowe przed, o konieczności zmiany Umowy w zaistniałym zakresie. 4. Zamawiający ponadto przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień Umowy w sytuacjach określonych w art. 144 ustawy PZP oraz w następujących przypadkach: 1) w zakresie zmiany Sprzętu, spowodowanej wyłącznie zakończeniem produkcji określonego w Ofercie Sprzętu lub wycofaniem ich z produkcji lub obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej lub gdy zostanie wprowadzona przez producenta nowa wersja Sprzętu – przy czym zmiana nie może skutkować obniżeniem parametrów technicznych oferowanego rozwiązania i zmianą wynagrodzenia Wykonawcy; 2) opóźnień w projektach nadrzędnych uniemożliwiających realizację przedmiotu Umowy zgodnie z określonym pierwotnie harmonogramem; przez projekt nadrzędny rozumie się w szczególności projekty, od których uprzedniej realizacji uzależniona jest realizacja zamówienia, którego dotyczy Umowa; 3) wystąpienia Siły wyższej lub innych nadzwyczajnych okoliczności (nie będących Siłą wyższą), grożących rażącą stratą, których Strony nie przewidziały przy zawarciu Umowy; 4) w zakresie podwykonawstwa, jeżeli Zamawiający zaakceptuje taką zmianę; 5) innych przyczyn zewnętrznych, których Zamawiający przy dochowaniu należytej staranności nie mógł przewidzieć skutkujących niemożliwością prowadzenia działań w celu realizacji przedmiotu Umowy. 5. Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian w przypadku wystąpienia Siły wyższej, jeżeli uniemożliwia wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z OPZ. 6. Zmiany, o których mowa w niniejszym paragrafie, nie mogą w żadnym przypadku stanowić podstawy zwiększenia wysokości Wynagrodzenia. Każda ze wskazanych powyżej zmian może być powiązana z obniżeniem Wynagrodzenia. 7. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do obligatoryjnego wyrażenia takiej zgody. Warunkiem dokonania zmian postanowień zawartej Umowy jest zgoda obu Stron wyrażona w formie określonej w ust. 1 powyżej. 8. Nie stanowi zmiany Umowy, w rozumieniu art. 144 ustawy PZP, zmiana: 1) postanowień Umowy na skutek zmiany powszechnie obowiązującego prawa, w tym zmiana stawki podatku od towarów i usług (VAT) – w tej sytuacji do kwoty netto zostanie doliczony należny podatek VAT w wysokości wynikającej z przepisów obowiązujących w dniu wystawienia faktury; 2) danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy, np. zmiana numeru rachunku bankowego; 3) danych teleadresowych Stron, zmiana statusu Stron, zmiana osób wskazanych do kontaktów między Stronami, zmiana formy zabezpieczenia należytego wykonania Umowy; 4) w zakresie parametrów dostarczanego Sprzętu, spowodowana zakończeniem produkcji lub obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej określonych w Ofercie podzespołów/parametrów Sprzętu lub gdy zostanie wprowadzona przez producenta nowa wersja podzespołu/parametru Sprzętu – przy czym zmiana nie może skutkować obniżeniem parametrów technicznych Sprzętu określonych w Ofercie oraz wymaga uprzedniej akceptacji Zamawiającego; 5) pozostałych postanowień Umowy, nie stanowiących zmiany treści Oferty Wykonawcy.
IV 4 4 data 2020-10-12T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1. Zamawiający ustalił wysokość zabezpieczenia należytego wykonania umowy na sumę stanowiącą 2% całkowitej wartości przedmiotu umowy, określonej w § 3 ust. 1 IPU. 2. Zamawiający, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązany jest do wniesienia całości zabezpieczenia przed zawarciem umowy, na pełen okres jej obowiązywania. 3. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu, najpóźniej w terminie 3 dni przed zawarciem umowy o wykonanie zamówienia niżej wymienione dokumenty (w oryginale lub w kopi poświadczonej „za zgodność z oryginałem”): 1) dowód potwierdzający wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy w pełnej wysokości na cały okres jej obowiązywania; 2) zaświadczenie wystawione przez producenta sprzętu, który ma zostać objęty serwisem, o aktualnym statusie partnerskim Wykonawcy; 3) dokumenty poświadczające kwalifikacje osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (wymagane kwalifikacje zostały szczegółowo określone w rozdziale VI SIWZ); 4) kopię ważnej polisy ubezpieczenia OC (wraz z ogólnymi warunkami ubezpieczenia oraz dowodem potwierdzającym opłacenie składki ubezpieczeniowej) z tytułu prowadzonej przez Wykonawcę działalności gospodarczej, obejmującej w szczególności przedmiot umowy, o którym mowa w § 2 ust. 1 IPU, na kwotę nie mniejszą niż wartość brutto wynagrodzenia wskazana w § 3 ust. 1 IPU. Wykonawca zobowiązany jest do utrzymywania ochrony ubezpieczeniowej z tytułu Ubezpieczenia przez cały okres obowiązywania Umowy, w tym dostarczania kopii odnowionej polisy ubezpieczenia OC wraz z dowodem potwierdzającym uiszczenie składki ubezpieczeniowej; 5) umowę regulującą współpracę wykonawców, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (na żądanie Zamawiającego); Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu, w którym upływa termin składania ofert, o godz.11:30 w Warszawie, ul. Chmielna (budynek Varso 2). Otwarcie jest jawne. Zainteresowanych obecnością podczas otwarcia ofert prosimy o zgłoszenie się do recepcji BGK w tymczasowym biurze Zamawiającego w Warszawie, ul. Chmielna 73 (Varso 2).

Criterion

Kryteria Cena brutto
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)