Zakup i dostawa środków ochronnych oraz wyposażenia dla Domu Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II

Data publikacji 2020-10-01
Data zakończenia 2020-10-09 00:00:00
Instytucja Dom Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II
Miejscowość Kielce
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Sprzęt bezpieczeństwa

Szczegóły

Numer ogłoszenia 591967-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 351134003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

3.1 Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa środków ochronnych oraz wyposażenia dla Domu Pomocy Społecznej w im. Jana Pawła II.”

Zamówienie zostało podzielone na 7 zadań:

Zadanie 1 - Środki ochrony indywidualnej 1
1. Rękawice jednorazowe nitrylowe – 1800 sztuk
2. Maseczki chirurgiczne – 15000 sztuk
3. Fartuch jednorazowy - 600 sztuk
4. Buty jednorazowe – 200 opakowań
5. Czepki jednorazowe – 100 opakowań
6. Pojemniki na odpady medyczne - 200 sztuk
7. Pojemniki na odpady medyczne - 100 sztuk


Zadanie 2- Środki ochrony indywidualnej 2
1. Pościel jednorazowa – 150 kompletów
2. Ręcznik kąpielowy jednorazowy – 50sztuk
3. Myjki jednorazowe – 300 opakowań
4. Klapki jednorazowe – 30 sztuk
5. Gogle ochronne – 10 sztuk
6. Przyłbice ochronne – 150 opakowań
7. Kombinezony wielorazowe – 40 sztuk


Zadanie 3 – Środki dezynfekcyjne i dozowniki
1. Pojemniki dozujące płyn dezynfekcyjny – 5 sztuk
2. Płyn do dezynfekcji rąk – 100 sztuk
3. Środki dezynfekujące - 100 sztuk
4. Płyn do nasączania mat dezynfekcyjnych -10 sztuk
5. Elektroniczne dozowniki do mydła w płynie – 8 sztuk
6. Elektroniczne dozowniki do mydła w płynie -18 sztuk
7. Elektroniczne dozowniki do płynów do dezynfekcji na stojaku z okapnikiem – 1 sztuka
8. Elektroniczne dozowniki do płynów do dezynfekcji – 8 sztuk
9. Elektroniczne dozowniki do płynów do dezynfekcji - 18
10. Stojaki do płynu bezdotykowe – 4 sztuki

Zadanie - 4 Wyposażenie
1. Lampy bakteriobójcza – 2 sztuki
2. Ozonator – 1 sztuka
3. Ssaki elektryczne – 2 sztuki
4. Termometry bezdotykowe– 10 sztuk
5. Maty dezynfekcyjne – 4 sztuki
6. Pulsoksymetr – 1 sztuka
7. Koncentrator tlenu – 1 sztuka
8. Sterylizator – 1 sztuka

Zadanie 5 - Pozostałe wyposażenie
1. Naczynia jednorazowe – 2000 sztuk
2. Worki na odpady medyczne – 2000 rolek
3. Worki na odpady medyczne – 2000 rolek
4. Kosze na środki ochrony – 10 sztuk
5. Kosze na środki ochrony – 8 sztuk
6. Kosze na środki ochrony – 10 sztuk
7. Zestawy do sprzątania – 8 sztuk


Zadanie 6 - Urządzenia
1. Lodówka – 1 sztuka
2. Kuchenka mikrofalowa– 1 sztuka
3. Czajniki elektryczne– 10 sztuk
4. Kosze na odpady– 15 sztuk
5. Naczynia i sztućce jednorazowe - 300 kompletów

Zadanie 7 – Pościel
1. Materace – 33 sztuki
2. Pościel : Poszwa na kołdrę – 75 kompletów
3. Pościel: Poduszka, Kołdra - 75 kompletów
4. Koce – 150 sztuk
5. Pościel jednorazowa- 20 kompletów

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 6 do SIWZ

Dodatkowe informacje

GuidZP400 1b57f9da-1489-4c3d-b292-4a1fc9b98c0f
Biuletyn 591967-N-2020
Zamawiajacy nazwa Dom Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II
Regon 29240011500000
Zamawiajacy adres ulica Jagiellońska
Zamawiajacy adres numer domu 76
Zamawiajacy miejscowosc Kielce
Zamawiajacy kod pocztowy 25-734
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo świętokrzyskie
Zamawiajacy telefon 41 36 76 319,
Zamawiajacy fax 41 36 76 931
Zamawiajacy email sekretariat@dpsjp2.pl, administracja@dpsjp2.pl
Adres strony url http://dpsjp2.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zamówienie realizowane w ramach projektu pn.: „Bezpieczna przyszłość" nr: WND-POWR.02.08.00-00-0099/20, finansowanego ze środków Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, w ramach II Osi priorytetowej: Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji PO WER, Działanie 2.8 Rozwój usług społecznych świadczonych w środowisku lokalnym
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://dpsjp2.pl/kategoria/przetargi/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://dpsjp2.pl/kategoria/przetargi/
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy składać w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Dom Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II, ul. Jagiellońska 76, 25-394 Kielce
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawa środków ochronnych oraz wyposażenia dla Domu Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II
Numer referencyjny Numer postępowania: DPS-ZP/1/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 3.1 Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa środków ochronnych oraz wyposażenia dla Domu Pomocy Społecznej w im. Jana Pawła II.” Zamówienie zostało podzielone na 7 zadań: Zadanie 1 - Środki ochrony indywidualnej 1 1. Rękawice jednorazowe nitrylowe – 1800 sztuk 2. Maseczki chirurgiczne – 15000 sztuk 3. Fartuch jednorazowy - 600 sztuk 4. Buty jednorazowe – 200 opakowań 5. Czepki jednorazowe – 100 opakowań 6. Pojemniki na odpady medyczne - 200 sztuk 7. Pojemniki na odpady medyczne - 100 sztuk Zadanie 2- Środki ochrony indywidualnej 2 1. Pościel jednorazowa – 150 kompletów 2. Ręcznik kąpielowy jednorazowy – 50sztuk 3. Myjki jednorazowe – 300 opakowań 4. Klapki jednorazowe – 30 sztuk 5. Gogle ochronne – 10 sztuk 6. Przyłbice ochronne – 150 opakowań 7. Kombinezony wielorazowe – 40 sztuk Zadanie 3 – Środki dezynfekcyjne i dozowniki 1. Pojemniki dozujące płyn dezynfekcyjny – 5 sztuk 2. Płyn do dezynfekcji rąk – 100 sztuk 3. Środki dezynfekujące - 100 sztuk 4. Płyn do nasączania mat dezynfekcyjnych -10 sztuk 5. Elektroniczne dozowniki do mydła w płynie – 8 sztuk 6. Elektroniczne dozowniki do mydła w płynie -18 sztuk 7. Elektroniczne dozowniki do płynów do dezynfekcji na stojaku z okapnikiem – 1 sztuka 8. Elektroniczne dozowniki do płynów do dezynfekcji – 8 sztuk 9. Elektroniczne dozowniki do płynów do dezynfekcji - 18 10. Stojaki do płynu bezdotykowe – 4 sztuki Zadanie - 4 Wyposażenie 1. Lampy bakteriobójcza – 2 sztuki 2. Ozonator – 1 sztuka 3. Ssaki elektryczne – 2 sztuki 4. Termometry bezdotykowe– 10 sztuk 5. Maty dezynfekcyjne – 4 sztuki 6. Pulsoksymetr – 1 sztuka 7. Koncentrator tlenu – 1 sztuka 8. Sterylizator – 1 sztuka Zadanie 5 - Pozostałe wyposażenie 1. Naczynia jednorazowe – 2000 sztuk 2. Worki na odpady medyczne – 2000 rolek 3. Worki na odpady medyczne – 2000 rolek 4. Kosze na środki ochrony – 10 sztuk 5. Kosze na środki ochrony – 8 sztuk 6. Kosze na środki ochrony – 10 sztuk 7. Zestawy do sprzątania – 8 sztuk Zadanie 6 - Urządzenia 1. Lodówka – 1 sztuka 2. Kuchenka mikrofalowa– 1 sztuka 3. Czajniki elektryczne– 10 sztuk 4. Kosze na odpady– 15 sztuk 5. Naczynia i sztućce jednorazowe - 300 kompletów Zadanie 7 – Pościel 1. Materace – 33 sztuki 2. Pościel : Poszwa na kołdrę – 75 kompletów 3. Pościel: Poduszka, Kołdra - 75 kompletów 4. Koce – 150 sztuk 5. Pościel jednorazowa- 20 kompletów Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 6 do SIWZ
Cpv glowny przedmiot 35113400-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-10-26T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań wystarczającym jest złożone wraz z ofertą oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań wystarczającym jest złożone wraz z ofertą oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań wystarczającym jest złożone wraz z ofertą oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej, na której udostępniono SIWZ informacji o ofertach złożonych w postępowaniu zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy, składa stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Złożenie oświadczenia wraz z ofertą dopuszczalne jest tylko w przypadku, gdy Wykonawca nie przynależy do żadnej grupy kapitałowej. Jakakolwiek zmiana sytuacji Wykonawcy w toku postępowania (włączenie do grupy kapitałowej) będzie powodowała obowiązek aktualizacji takiego oświadczenia po stronie Wykonawcy.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie z zapisami określonymi w SIWZ
IV 4 4 data 2020-10-09T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Termin płatności faktury
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena brutto
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)