GuidZP400 |
20937135-2435-46d8-83a3-0c9a9fabf658
|
Biuletyn |
591539-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o.
|
Regon |
27366490300000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Energetyków
|
Zamawiajacy adres numer domu |
5
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Łaziska Górne
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
43-170
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
322241088
|
Zamawiajacy fax |
322241420
|
Zamawiajacy email |
zp@pgkim-laziska.pl
|
Adres strony url |
www.pgkim-laziska.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Spółka prawa handlowego ze 100% udziałem gminy
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.pgkim-laziska.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.pgkim-laziska.pl
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
poczta, kurier, osobiście
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
poczta, kurier, osobiście
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
PGK i M Sp. z o.o. ul. Energetyków 5, 43-170 Łaziska Górne
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zadanie nr I: Sukcesywne dostawy opraw oświetleniowych drogowych typu LED do siedziby Zamawiającego wraz z rozładunkiem Zadanie nr II: Dostawa osprzętu dla opraw oświetleniowych drogowych typu LED do siedziby Zamawiającego wraz z rozładunkiem
|
Numer referencyjny |
10/2020/10/D
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
zadanie nr I:
LED max 39W-24 szt.,
LED max 57W-170szt.,
LED max 76W-446szt.,
zadanie nr II:
Zacisk jednostronnie przebijający izolację Al 25(35)/Cu 1,5(2,5) mm2:-94szt,
Zacisk dwustronnie przebijający izolację Al 25(35)/Cu 1,5(2,5) mm2-382szt,
Oprawka bezpiecznikowa 25 A przystosowana do montażu razem z zaciskiem-238szt,
Wkładka bezpiecznikowa BiWtS 6A-238szt.,
Przewód YDYżo 3 x 2,5 mm2 450/750 V-729m,
Stalowy ocynkowany wysięgnik rurowy 60 mm, 1000/15o z mocowaniem do żerdzi wg zestawienia-228szt.,
Stalowy ocynkowany wysięgnik rurowy 60 mm, 1500/15o z mocowaniem do żerdzi-8szt.,
Stalowy ocynkowany wysięgnik rurowy 60 mm, 1000/15o z mocowaniem do słupa Wż-5szt.,
Stalowy ocynkowany wysięgnik rurowy, dwuramienny 90o, 60 mm 1000/15o z mocowaniem do słupa Wż-2szt.,
|
Cpv glowny przedmiot |
31520000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2020-12-10T00:00:00+01:00
|
Informacje na temat katalogow |
Termin realizacji jest terminem orientacyjnym (przewidywanym i pożądanym) i może ulec przesunięciu np. ze względu na przedłużającą się procedurę przetargową.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań w tym zakresie. Opis sposobu oceny tego warunku będzie dokonywany na podstawie złożonego Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań w tym zakresie. Opis sposobu oceny tego warunku będzie dokonywany na podstawie złożonego Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań w tym zakresie. Opis sposobu oceny tego warunku będzie dokonywany na podstawie złożonego Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art.24 ust.5 ustawy.
W/w dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie dokumenty muszą być złożone osobno przez każdego z Wykonawców.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Pełnomocnictwo do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy:
Do oferty należy załączyć dokument pełnomocnictwa do składania oświadczeń woli
w imieniu wykonawcy, który jest wymagany w sytuacji, gdy z dokumentu rejestrowego nie wynika uprawnienie osoby do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy.
W/w dokument może być doręczony w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.
Dowód wniesienia wadium – Do oferty należy dołączyć dowód wpłaty wadium. Jeżeli wniesiono w innej formie niż w pieniądzu, to Wykonawca załącza do oferty oryginał dokumentu lub składa w sekretariacie Zamawiającego, przed terminem składania ofert, a kserokopię dokumentu wniesienia wadium poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę załącza do oferty.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1.Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości:
a. zadanie nr I: 2.000,00zł
b. zadanie nr II: 1.000,00zł
Wadium należy wnieść w terminie do dnia 09-10-2020r. godz. 9:00.
2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu,
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia
9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ((Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).
3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o.
ING BANK ŚLĄSKI S.A. Oddział Mikołów 69 1050 1634 1000 0007 0176 8699 z adnotacją „wadium- numer sprawy: 10/2020/10/D , zadanie nr I, Zadanie nr II
Do oferty dołączyć kserokopie dokumentu potwierdzającego dokonanie wpłaty wadium.
4 Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego do dnia i godziny o której mowa w pkt. IX.1
5. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy:
a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib,
b) kwotę gwarancji,
c) termin ważności gwarancji w formule: „od dnia …….– do dnia ………”,
d) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie Zamawiającego
w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości umieszczenia w treści gwarancji klauzuli dotyczącej pośrednictwa podmiotów trzecich.
6.W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, Wykonawca załącza do oferty oryginał dokumentu lub składa w sekretariacie Zamawiającego, przed terminem składania ofert,
a kserokopię dokumentu wniesienia wadium poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę załącza do oferty.
7. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert.
8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem przypadku określonego w art. 46 ust. 4a ustawy.
9. Zamawiający zwraca wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania, jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o których mowa w art. 25a ust. 1ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienia omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę, jako najkorzystniejszej.
13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych
w ofercie,
b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
14. Zasady wnoszenia wadium określone w niniejszym Rozdziale dotyczą również przedłużania ważności wadium oraz wnoszenia nowego wadium w przypadkach określonych w ustawie.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Projekt umowy określa załącznik nr 1A dla zadania nr I, załącznik nr 1B dla zadania nr II do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
2. Zmiany do umowy możliwe są jedynie w trybie art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. Uzgodnienia w tym zakresie wymagają dla swej ważności zatwierdzenia przez Zamawiającego,
a zmiana umowy może nastąpić jedynie na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w okolicznościach określonych
w projekcie umowy.
3. Zmiana umowy może nastąpić także w przypadkach, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
|
IV 4 4 data |
2020-10-09T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
PL
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Sukcesywne dostawy opraw oświetleniowych drogowych typu LED do siedziby Zamawiającego wraz z rozładunkiem
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
31520000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-10T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
1.Zamawiajacy wyznacza następujące kryteria oceny ofert dla zadania nr I:
a. Cena oferowana 50% - 50 pkt.
C = C min / Cof x waga x 50 (max liczba punktów w ocenianej pozycji)
Gdzie:
C – ilość punktów przyznanych Wykonawcy za cenę
C min –najniższa zaoferowana cena, spośród wszystkich ofert nie podlegających odrzuceniu
C of – cena zaoferowana w ofercie badanej
b. termin(T): dostawy 50% - (max liczba punktów w ocenianej pozycji):
• D1-I dostawa do 3 tygodni od podpisania umowy: ilość sztuk x 6 pkt za sztukę
• D2-II dostawa do 4 tygodni od podpisania umowy: ilość sztuk x 2 pkt za sztukę
• D3-III dostawa do 5tygodni od podpisania umowy: ilość sztuk x 1 pkt za sztukę
• D4-IV dostawa do 6 tygodni od podpisania umowy: ilość sztuk x 0 pkt za sztukę
Gdzie:
D- ilość szt., tj. 640szt. x6 = 3840szt -50%
O- ilość sztuk w ofercie z podziałem na poszczególne dostawy (terminy)
T1 = O1x50/D1,
T2 = O2x50/D2,
T3 = O3x50/D3,
T4 = O4x50/D4
T=T1+T2+T3+T4
Uwaga: ostania dostawa powinna być zrealizowana do 10.12.2020r.
|
Zalacznik krotki opis |
LED max 39W-24 szt.,
LED max 57W-170szt.,
LED max 76W-446szt.,
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa osprzętu dla opraw oświetleniowych drogowych typu LED do siedziby Zamawiającego wraz z rozładunkiem
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
31320000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
20
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
a. Cena oferowana 60% - 60 pkt.
C = C min / Cof x waga x 60 (max liczba punktów w ocenianej pozycji)
Gdzie:
C – ilość punktów przyznanych Wykonawcy za cenę
C min –najniższa zaoferowana cena, spośród wszystkich ofert nie podlegających odrzuceniu
C of – cena zaoferowana w ofercie badanej
b. Okres gwarancji na dostarczany przedmiot umowy 40% - 40pkt. (max liczba punktów
w ocenianej pozycji)
36miesiący – 1 pkt
60miesięcy – 40pkt
Minimalny okres gwarancji wymagany przez zamawiającego nie może być krótszy niż 36 miesięcy, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego.
Ocenę okresu gwarancji ogranicza się do 60 miesięcy. Zaoferowanie dłuższego okresu gwarancji niż 60 miesięcy oceniane będzie jak 60 miesięcy.
W przypadku gdy wykonawca wpisze w formularzu oferty okres gwarancji krótszy niż 36 miesięcy lub 48 miesięcy wówczas zamawiający odrzuci ofertę wykonawcy jako niezgodną z treścią siwz.
|
Zalacznik krotki opis |
Zacisk jednostronnie przebijający izolację Al 25(35)/Cu 1,5(2,5) mm2:-94szt,
Zacisk dwustronnie przebijający izolację Al 25(35)/Cu 1,5(2,5) mm2-382szt
Oprawka bezpiecznikowa 25 A przystosowana do montażu razem z zaciskiem-238szt,
Wkładka bezpiecznikowa BiWtS 6A-238szt.,
Przewód YDYżo 3 x 2,5 mm2 450/750 V-729m
Stalowy ocynkowany wysięgnik rurowy 60 mm, 1000/15o z mocowaniem do żerdzi wg zestawienia-228szt.
Stalowy ocynkowany wysięgnik rurowy 60 mm, 1500/15o z mocowaniem do żerdzi-8szt.
Stalowy ocynkowany wysięgnik rurowy 60 mm, 1000/15o z mocowaniem do słupa Wż-5szt.
Stalowy ocynkowany wysięgnik rurowy, dwuramienny 90o, 60 mm 1000/15o z mocowaniem do słupa Wż-2szt.
|
| |