GuidZP400 |
a24ec488-d60f-4e96-b54d-aa991e37116c
|
Biuletyn |
591753-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie
|
Regon |
51088420500010
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Oczapowskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
2
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Olsztyn
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
10-719
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
warmińsko-mazurskie
|
Zamawiajacy telefon |
895 233 420
|
Zamawiajacy fax |
(089) 5233278
|
Zamawiajacy email |
jasma@uwm.edu.pl
|
Adres strony url |
http://www.uwm.edu.pl/dzp, https://platformazakupowa.pl/pn/umw.edu
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia publiczna
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://platformazakupowa.pl/pn/umw.edu
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://platformazakupowa.pl/pn/umw.edu
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
https://platformazakupowa.pl/pn/umw.edu
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej (papierowej) w siedzibie Zamawiającego przy ul. Oczapowskiego 2, 10-719 Olsztyn, pok. 310
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie, ul. Oczapowskiego 2, 10-719 Olsztyn, pokoj 310
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywne dostawy urządzeń wielofunkcyjnych do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
|
Numer referencyjny |
305/2020/PN/DZP
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne dostawy urządzeń wielofunkcyjnych do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie. 2. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie ,,Opis przedmiotu zamówienia”, który jest Załącznikiem nr 1 do SIWZ. 3. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, co oznacza – wytworzony (wyprodu-kowany) środek trwały jak i jego części przed nabyciem nie były w jakiejkolwiek formie używane. 4. Zamówienia i realizacja dostaw następować będzie częściami (sukcesywnie) w okresie obowiązywania umowy. Wielkości poszczególnych dostaw określone będą każdorazowo poprzez złożenie zamówienia faksem lub e-mailem przez pracowników Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie. Wykonawca zobowiązany będzie każdorazowo potwierdzić otrzymane zamówienie faksem lub e-mailem, bez odrębnego wezwania.
|
Cpv glowny przedmiot |
30232110-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
6
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na elektronicznej platformie pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/umw.edu w zakładce postępowania, informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ. Wykonawca może przekazać oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej poprzez platformę zakupową w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub pisemnie w formie oświadczenia sporządzonego w oryginale przesłanego pocztą, kurierem bądź złożonego osobiście w siedzibie Zamawiającego.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1. wypełniony i podpisany Formularz opis przedmiotu zamówienia stanowiący jednocześnie formularz cenowy sporządzony zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ, 2. wypełniony i podpisany Formularz oferty sporządzony zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ, 3. wypełnione i podpisane oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia sporządzone zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ, 4. w przypadku podpisywania oferty lub poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione: a) w postaci oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem – wersja papierowa złożenia oferty, b) w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby/osób upoważnionej do reprezentacji, wskazanej we właściwym rejestrze lub poświadczone przez notariusza – wersja elektroniczna złożenia oferty. 5. Forma elektroniczna złożenia oferty: 5.1. Sposób złożenia oferty w formie elektronicznej opisany został w Instrukcji składania ofert dla Wykonawców, 5.2. Przed upływem terminu do składania ofert Wykonawca może zmienić lub wycofać ofertę w sposób określony w Instrukcji składania ofert dla Wykonawców, 5.3. O terminie złożenia oferty decyduje czas pełnego przeprocesowania transakcji na Platformie. 6. Forma papierowa złożenia oferty: 6.1. Wykonawca winien umieścić ofertę w kopercie opatrzonej nazwą i dokładnym adresem Wykonawcy, zawierającej oznaczenie: „Oferta w postępowaniu nr 305/2020/PN/DZP na sukcesywne dostawy urządzeń wielofunkcyjnych do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.”, 6.2. Przed upływem terminu składania ofert, Wykonawca może wprowadzić zmiany do złożonej oferty lub wycofać ofertę. Oświadczenia o wprowadzonych zmianach lub wycofaniu oferty powinny być doręczone Zamawiającemu na piśmie pod rygorem nieważności przed upływem terminu składania ofert. Oświadczenia powinny być opakowane tak, jak oferta, a opakowanie powinno zawierać odpowiednio dodatkowe oznaczenie wyrazem: „ZMIANA” lub „WYCOFANIE”.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Istotne postanowienia umowy, jakie zostaną zawarte w umowie z wybranym Wykonawcą stanowią Załącznik nr 4 do SIWZ. 2. Na podstawie przesłanek wskazanych w art. 144 Ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 3. Dopuszcza się zmiany postanowień umowy dotyczące: a) zmiany modelu oferowanego sprzętu spowodowanej niedostępnością na rynku urządzenia wskazanego w ofercie, wynikającej z zaprzestania produkcji lub wycofania z rynku tego urządzenia, - na inny sprzęt posiadający co najmniej takie paramenty jak urządzenie niedostępne na rynku; b) zmiany modelu oferowanego sprzętu spowodowanej wprowadzeniem przez producenta nowej wersji produktu charakteryzującego się co najmniej takimi samymi parametrami technicznymi jak urządzenie wskazane w ofercie. 4. W przypadku zaistnienia okoliczności wymienionej w pkt. 3 a) i b) strony ustalają nowy przedmiot umowy o parametrach technicznych i innych właściwościach nie gorszych od wskazanego w ofercie. Zmiana w umowie nie będzie prowadzić do zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy w stosunku do wynagrodzenia określonego w umowie. Wykonawca wraz z prośbą o umożliwienie zastąpienia urządzenia zobowiązuje się do dostarczenia uzasadnienia oraz oświadczenia producenta lub dystrybutora sprzętu o braku dostępności urządzenia zgodnego z umową. 5. Wszelkie zmiany zapisów umowy winny być dokonywane w formie pisemnej (aneksu do umowy).
|
IV 4 4 data |
2020-10-09T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
URZĄDZENIE WIELOFUNKCYJNE kolorowe, atramentowe, drukarka, skaner, z możliwością druku i skanowania sieciowego (+ kable przyłączeniowe)
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30232110-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
URZĄDZENIE WIELOFUNKCYJNE kolorowe, atramentowe, drukarka, skaner, z możliwością druku i skanowania sieciowego (+ kable przyłączeniowe) - 30 sztuk. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie ,,Opis przedmiotu zamówienia”, który jest Załącznikiem nr 1 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
URZĄDZENIE WIELOFUNKCYJNE laserowe, kolorowe: drukarka, skaner, kopiarka z możliwością druku i skanowania sieciowego i automatycznym dupleksem (+ kable przyłączeniowe)
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30232110-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
URZĄDZENIE WIELOFUNKCYJNE laserowe, kolorowe: drukarka, skaner, kopiarka z możliwością druku i skanowania sieciowego i automatycznym dupleksem (+ kable przyłączeniowe) - 30 sztuk. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie ,,Opis przedmiotu zamówienia”, który jest Załącznikiem nr 1 do SIWZ
|
| |